Lekkie filmy z lat 80. – 90. które polecam:
"Lepiej być nie może"
"Świat według Garpa"
"Dziewczyna gangstera"
"Czułe słówka"
"Patch Adams"
"Kłamca, kłamca"
"Rain Man"
"Depresja gangstera"
A z trochę nowszych:
"Dwóch gniewnych ludzi"
"Wszystko zostaje w rodzinie"
"Choć goni nas czas"