Agnieszka Chylińska

Płeć
Kobieta
Wiek
Data urodzenia
1976-05-23, Gdańsk, Polska
Polska wokalistka rockowa, znana z występów z zespołem O.N.A. Jest obdarzona charakterystycznym mocnym, zachrypniętym głosem. Po okresie współpracy z grupą O.N.A., od 2004 występuje z własnym zespołem – Chylińska. Zespół nagrał w 2004 roku płytę Winna, sprzedaną w ponad trzydziestotysięcznym nakładzie. Z niego pochodzi przebój Winna z kontrowersyjnym tekstem oraz dwie wylansowane… zobacz więcej
6,8
6
ocen
oceń
osobę
twoja
ocena
5,7
108
ocen z filmów
1 nagroda więcej »
Filmografia
Soundtracks
Średnia
Twoja ocena
Rok
Wielka płyta 1972 – 2018
  • Kiedy powiem sobie dość (autor słów)
- 2014
Disco robaczki
  • I’ll Survive (wykonawca)
5.1 2008
Ostatnia misja
  • Odpowiedź (autor słów)
6.0 1999
Młode wilki 1/2
  • Mimo wszystko (autor słów)
  • Kiedy powiem sobie dość (autor słów)
5.3 1997
Aktorzy
Średnia
Twoja ocena
Rok
7 krasnoludków. Las to za mało – historia jeszcze prawdziwsza
Zła Królowa (polski dubbing)
4.9 2006
Ostatnia misja
6.0 1999
Musisz żyć
Piosenkarka w klubie
6.3 1997

Pisarki

Polskie wokalistki

Pozostałe informacje dodaj informacje

Wzrost: 175 cm

Znana również jako:

  • Agnieszka Barbara Chylińska (nazwisko rodowe)

Komentarze 30
kasia0397

Adziulka – Teraz ma lepszy styl.Już jest normalna.Nawet piosenki ma niezła … jest cool;)

Trophy kasia0397

A wcześniej była nienormalna? To, że była oryginalna, inna, wyróżniała się, to nie znaczy, że była nienormalna.
Zawsze była i będzie świetną wokalistką.

dannyXXX kasia0397

Jak spiewal Kazik: WSZYSCY ARTYSCI TO PROSTYTUTKI.Chylinská witamy w tym zaszczytnym gronie.

Quagmire kasia0397

Jak dla mnie udowodniła, że niczym nie różni się od swoich kolegów z O.N.A./Kombi którzy grają tak jak im się bardziej opłaca.

Trophy kasia0397

Kombi to jest komercyjna papka.
A na nowej płycie Chylińskiej, to właściwie tylko jedna piosenka się bardzo dobrze wypromowała. Na początku mi się nie podobała, ale teraz nawet ją polubiłam.
Co w tym złego, że zmieniła styl? Nie trzeba być wiecznie takim samym człowiekiem. Możliwe, że trochę się sprzedała teraz, ale co z tego? Nadal jest świetną wokalistką. Rozumiem, że niektórych odrzuca, to że zostawiła w tyle swój zachrypnięty głos i przeszła do bitów.

Quagmire kasia0397

Dla mnie ta zmiana stylu nie jest zbyt szczera, jest wykalkulowana. Znudzi się umc umc umc to Chylińska wróci do rocka.

> kasia0397 o 2009-12-28 11:29 napisał:
> Teraz ma lepszy styl.Już jest normalna.

Nom też tak myślę. Głos oczywiście od zawsze ma fenomenalny, ale chodzi mi o wygląd. Wcześniej to była wstrętną chamicą, babochłopem niedelikatnym i paskudną prostaczką. Nienawidziłam jej za to jej zachowanie, rock rockiem, ale na przykład córka Markowskiego, Patrycja, też lubi ostre brzmienie, ale potrafi się kobieco zachować. Teraz z Agą jest już o niebo lepiej, wyładniała, złagodniała, np. świetnie wyglądała w "Mam talent", gładkie czarne włosy i grzywka – to jest to. Zachowanie też już kobiece przypomina.

A zmiana stylu… szkoda jej silnego głosu na takie piosenki.

Czudi kasia0397

widocznie chciała żeby ją w końcu w RMF-ie i ZET-ce puszczali;)
Robi co chce, nie widzę tu skoku na kasę. Ot, zmieniła się po prostu. Ja nie będę tego słuchał, ale są osoby (w tym starzy fani;), którym się to podoba – wolność.
Dobrze, że Nosowskiej takie nurty jeszcze nie wciągnęły;p

Trophy kasia0397

> Czudi o 2009-12-28 13:34 napisał:
> Robi co chce, nie widzę tu skoku na kasę. Ot, zmieniła się po prostu.

Otóż to!!!!

> Dobrze, że Nosowskiej takie nurty jeszcze nie wciągnęły;p

Pod względem tekstów, to Nosowska ma na razie lepsze, ale w nowej płycie jest trochę bitu :)

BartoszB kasia0397

Nowa płyta Chylińskiej to….po prostu żal. Ludzie, przecież to co ona nagrała na tej swojej nowej płycie to jest dno totalne. Wynosicie ją na piedestały, na szczyty gór w muzycznej kulturze a ona przecież nie nagrała nic wielkiego, ona zmieniła tylko "klimat" swoich utworów. Nie czepiam się że to zrobiła, czepiam się w jaki sposób to zrobiła, na co zmieniła swój charakterystyczny głos, na co zmieniła brzmienie swojej kapeli, na kiepskie wręcz żenujące teksty oprawione syntetycznymi bitami złożonymi przez 5 letnie dziecko na zabawkowym elektronicznym pianinku wielkości pudełka na buty. Robiłem lepszą muzykę na testowej wersji MUSIC 2000 na PSX. Wole puścić sobie w samochodzie majteczki w kropeczki niż jaki kol wiek utwór z tego albumu.

PS. +1 Czudi "widocznie chciała żeby ją w końcu w RMF-ie i ZET-ce puszczali;)" hahahahahahh ;]

justangel kasia0397

> dannyXXX o 2009-12-28 11:45 napisał:
> Jak spiewal Kazik: WSZYSCY ARTYSCI TO PROSTYTUTKI.Chylinská witamy w tym
> zaszczytnym gronie.

Niestety muszę się z kolega Dannym zgodzić. Czemu niestety? Bo Chylińska kiedyś bardzo lubiłam, podał mi się jej głos, teksty piosenki.
I o ile w zmianach nie widzę nic złego to pod jednym warunkiem: nie mogą to być zmiany na gorsze…
A Chylińska jako artystka zmieniła się na gorsze. Muzyka – wybaczcie – ale co to ma być? Toż to nie jest nawet jakiś porządny elektroniczny kawałek, takie pierdy to może Mandaryna sobie pod prysznicem śpiewać… Co do wyglądu: owszem miło, że zeszczuplała i że chce być bardziej kobieca, ale niestety wygląda jak parodia kobiecości, te jej połączenie różu z czarnym średnio fajnie wygląda. Kicz, po prostu kicz. Teraz tylko jej barkuje w tańcu z gwiazdami…
brawo…

dannyXXX kasia0397

Skoro podniecacie sie tym co teraz nagrala to stwierdzam ze wiele Wam do szczescia nie brakuje.Jakis pedalski bit ala Mandaryna plus mega pusty-prosty tekst.Ot,nie za wiele…..Jak na dloni widac ze zeszmacila sie dla kasy.Tylko patrzec jak bedzie bujac zadem w cyrku Taniec z Gwiazdami.
Czaicie…kiedys robila mosh na scenie przy darciu japy a teraz zapowiadajá ja jako gwiazde na Sylwku w Warszawie…przy densie bedzie krecic dupá.Boze…jeden wielki zal.UPADEK!!!!!Jakby nadal w Polsacie lecial Disco Polo Relax ona miala by tam pierwsze miejsce zagwarantowane.Disco Polo XXI wieku.
I tak sie dziwie ze Kuba Wojewódzki jeszcze po niej nie pojechal…widocznie kontrakt mu na to nie pozwala.

Wiadomo artysta nie moze stac w miejscu,musi sie rozwijac.Mozna zmienic styl,nie wiem…z metalu na rock,z techno na dance…ale na Boga ludzie nie da sie przeskoczyc z ciezkiego rocka na disco polo czy techno.

PS.To tak samo jakby Lipa z Illusion teraz spiewal "Marija hu Marija Ha Marija haha"

www.zal.pl

Trophy kasia0397

> dannyXXX o 2009-12-30 19:43 napisał:
> Jak na dloni widac ze zeszmacila sie dla kasy.Tylko
> patrzec jak bedzie bujac zadem w cyrku Taniec z Gwiazdami.

Naprawdę tak uważasz? Skoro większość osób tak nienawidzi jej nowej płyty, to wątpię żeby się na niej dorobiła wielkiego majątku.

dannyXXX kasia0397

Ja nie mówie ze nienawidze Chylinska czy jej plyte.Mnie ona i to co robi zupelnie nie interesuje.Tym bardziej teraz kiedy rozmienia sie na drobne.A tak sie sklada ze ze w Polsce co drugi jej przyklaskuje.Wiec kase utrzepie niezlá.Tylko slepy nie widzi tego ze na kase poszla.Niestety tych slepców jest wiecej…Bo co sie najlepiej sprzedaje?To co leci w radio.Szit i papka.Ale co kto lubi…

Trophy kasia0397

> dannyXXX o 2009-12-30 20:20 napisał:
> Ja nie mówie ze nienawidze Chylinska czy jej plyte.

A czy ja mówię, że jej nie nienawidzisz?

> Bo co sie najlepiej sprzedaje?To co leci w radio.Szit i papka.Ale co
> kto lubi…

Z tego co wiem to w radiu leci tylko jedna jej piosenka z nowej płyty. Puszczają ją dość często, więc już zdążyłam się do niej przyzwyczaić.
I kompletnie nie zgadzam się z tym, że w radiu leci sam shit. Widocznie nigdy go nie włączałeś, albo po prostu Twoje słuchanie opiera się tylko na stacji RMF FM albo Radio Zet.

justangel kasia0397

> Trophy o 2009-12-30 20:10 napisał:
> Skoro większość osób tak nienawidzi jej nowej płyty, to
> wątpię żeby się na niej dorobiła wielkiego majątku.

To nie tak:) większość ludzi słucha byle czego, ogląda byle co i podnieca się byle czym. Stąd popularność durnych seriali, słabych filmów, łatwej i lekkiej muzyki i programów typu Taniec z gwiazdami. I to byle co się łatwo sprzedaje. I taka nowa Chylińska świetnie się sprzedaje w tej chwili: to co robi jest słabiutką, byle jaką muzyczką, a jej nowy image dużo bardziej odpowiada gustom mało wymagającej większości.

Trophy kasia0397

http://demotywatory.pl/689284/Agnieszka-Chylinska :)

Niedawno słyszałam jej piosenkę "Zima" i zrobiło mi się zwyczajnie niedobrze.
Polecam, jeżeli ktoś lubi się tak czuć.

Melman kasia0397

Chylińska kiedyś była 'INNA'-jedyna w swoim rodzaju, orginalna. A teraz jest po prostu taka jak wszyscy…

mysza_007 kasia0397

nie przeczytałem wszystkiego , ale widzę , że macie problem……ludzie , o co wam chodzi…kobieta ma swoje kolejne 5 minut i je wykorzystuje , może tylko dla kasy ale co z tego , każdy chce zarobić i robienie komuś z tego wyrzutu to jest pajacowanie….
tyle…..

BartoszB kasia0397

> mysza_007 o 2010-01-16 03:18 napisał:
> nie przeczytałem wszystkiego , ale widzę , że macie problem……ludzie , o co
> wam chodzi…kobieta ma swoje kolejne 5 minut i je wykorzystuje , może tylko dla
> kasy ale co z tego , każdy chce zarobić i robienie komuś z tego wyrzutu to jest
> pajacowanie….
> tyle…..

a przepraszam to po co w ogóle się zarejestrowałeś na portalu w którym ludzie KOMENTUJĄ filmy ? Ten kto zrobił film, grał w nim, zrobił zdjęcia, montaż muzykę, scenariusz też chciał zarobić i mieć swoje 5 minut i też je wykorzystuje a mimo to robisz wyrzuty reżyserowi bo kiczowaty film, aktorowi bo zagrał jak drewno, scenarzyście że film był sztuczny, itp. itd.
Nie wiem dlaczego tak bardzo robisz wyrzuty ludziom którzy KOMENTUJĄ nową odsłonę Chylińskiej skoro to w ogóle nie różni się od komentowania filmu.

mysza_007 kasia0397

coś ci się pomyliło…nikomu nie zarzucam tego , że chce zarobić..
po prostu jakoś się dziwnie przyjęło w tym kraju , że jak coś jest komercją to już wystarczy żeby po tym jeździć , bez względu czy dobry produkt czy nie…..
edit: oczywiście w uproszczenie , tak jak np niektórzy ludzie krytykujący avatara a nawet go jeszcze nie widzieli….

justangel kasia0397

> mysza_007 o 2010-01-17 20:25 napisał:

> jak coś jest komercją to
> już wystarczy żeby po tym jeździć , bez względu czy dobry produkt czy nie…..

problem w tym, że nowa Chylińska to:
1. produkt,
2. zły (produkt)

A kiedyś była niezłą artystką, która miała coś do powiedzenia…

mysza_007 kasia0397

czy dobry czy zły to już kwestia mocno subiektywna….nigdy jej nie słuchałem więc mogę powiedzieć , że dla mnie to bez różnicy jaką muzykę gra i czy w ogóle gra/śpiewa

>A kiedyś była niezłą artystką, która miała coś do powiedzenia…
no rozumiem , że kupowałaś jej wszystkie płyty żeby ją w tym wesprzeć , no ok….ale większość to tylko marudzi…..

BartoszB kasia0397

nie chodziło mi o to że zarzucasz iż ktoś chce zarobić tylko o to że też komentujesz jakiś film w negatywny sposób :P
a ludzie w tym temacie też nie zarzucają jej że chciała zarobić tylko zarzucają jej to w jaki sposób to robi :]
a co do komercji to nie krytykuje się kogoś za komercje tylko za produkt który jest kiczowaty a mimo to zarabia kasę. Jest wiele komercyjnych zespołów/artystów ale ich muzyka jest dobra, tak samo z filmami.

również podam w uproszczeniu : 2012 – bardzo dużo negatywnych komentarzy
Avatar – bardzo mało negatywnych komentarzy

xD

i nie chodzi czy ktoś jej słuchał czy nie, bo kiedyś miała dużo fanów i sporo przeciwników a dziś to tych fanów jest o wiele mniej a przeciwników jeszcze więcej i o to tu chodzi :)

justangel kasia0397

> mysza_007 o 2010-01-17 23:29 napisał:
>nigdy jej nie słuchałem
> więc mogę powiedzieć , że dla mnie to bez różnicy jaką muzykę gra i czy w ogóle
> gra/śpiewa

Więc może za mało wiesz, żeby dyskutować??
>
> no rozumiem , że kupowałaś jej wszystkie płyty żeby ją w tym wesprzeć , no
> ok….ale większość to tylko marudzi…..

Płyt nie kupowałam tylko kasety, bo miałam walkmena. Wtedy nie było dostępu do netu i nikt hurtowo nie ściągał muzyki, jeśli o to Ci chodzi z tym ironicznym tekstem o wspieraniu.

mysza_007 kasia0397

no dobra….niech wam będzie ;p
ludzie którzy ją słuchali to rzeczywiście mogą poczuć się rozczarowanie bo w popelinę poleciała ostro….no nie da się ukryć……

> dannyXXX o 2009-12-30 19:43 napisał:
> Wiadomo artysta nie moze stac w miejscu,musi sie rozwijac.Mozna zmienic styl,nie
> wiem…z metalu na rock,z techno na dance…ale na Boga ludzie nie da sie
> przeskoczyc z ciezkiego rocka na disco polo czy techno.

Tylko że w muzyce (szczególnie w polskiej) jest tak że jak jakaś babka gra ROCKA to prędzej czy później przestawi się na POP. Jest to bardzo wkurzające zjawisko ale niestety z tego co widzę bardzo popularne. Podam tu kilka przykładów:
-Doda, pewnie mało kto jeszcze pamięta jak brzmiał pierwszy kawałek Virgin:
http://www.youtube.com/watch?v=R8wto8Qz1Lg
słychać gitary, wokal jest rockowy,
-Łzy, był to co prawda soft rock, ale całkiem przyjemnie się ich słuchało i mieli parę spoko kawałków, a teraz Wyszkoni jakieś w ogóle nie wiadomo co gra.
-no i właśnie ostatnio Chylińska, która jednak długo wytrzymałą przy rocku
Hmmm teraz sobie więcej nie przypomnę, ale chyba widać o co mi chodzi.

> Trophy o 2009-12-30 20:37 napisała:
> I kompletnie nie zgadzam się z tym, że w radiu leci sam shit. Widocznie nigdy go
> nie włączałeś, albo po prostu Twoje słuchanie opiera się tylko na stacji RMF FM
> albo Radio Zet.

Tylko że kiedyś w tych radiach leciała normalna muza, ja się w sumie nie dziwie że artyści się przestawiają na POP, jak obecnie innej muzy w popularnych mediach nie uświadczysz.

> justangel o 2009-12-30 21:14 napisała:
> To nie tak:) większość ludzi słucha byle czego, ogląda byle co i podnieca się
> byle czym. Stąd popularność durnych seriali, słabych filmów, łatwej i lekkiej
> muzyki i programów typu Taniec z gwiazdami. I to byle co się łatwo sprzedaje. I
> taka nowa Chylińska świetnie się sprzedaje w tej chwili: to co robi jest
> słabiutką, byle jaką muzyczką, a jej nowy image dużo bardziej odpowiada gustom
> mało wymagającej większości.

Zgadzam się z tym, choć zazwyczaj jak takie coś mówię na głos to ludzie mnie mniej lubią:-p

justangel kasia0397

> Darth_Artur o 2010-01-19 15:11 napisał:
> Zgadzam się z tym, choć zazwyczaj jak takie coś mówię na głos to ludzie mnie
> mniej lubią:-p
>

hehe szkoda, że nie pracujesz ze mna;)
Miałabym jakieś wsparcie,a tak to chyba jako jedna z nielicznych nie słucham Feela, nie wiem kto występuje w tańcu z gwiazdami itp….

Trophy kasia0397

Ale dlaczego takie byle co się dobrze sprzedaję? No kurde… Trapi mnie to, że obecnie to wszystko spada na psy. (nie obrażając psów) Jak mi się coś nie podoba, to staram się mówić prosto w oko;) Z tym, że nie mam zamiaru kogoś przekabacać na moją stronę, bo i tak każdy ma własne zdanie.

> Trophy o 2010-01-19 17:55 napisał:
> Ale dlaczego takie byle co się dobrze sprzedaję?

Moja teoria jest taka ze generalnie tak naprawdę mało ludzi się interesuje muzyką, filmem itp. po prostu słuchają muzyki, ale jak się zapytasz czego konkretnie to mówią że tego co jest w radiu. No ale jak im się coś w tym radiu spodoba to może kupią płytę albo pójdą na koncert – czyt. można na nich jakoś zarobić. Ale żeby wszystko było jak należy muza musi być odpowiednia, czyli nie wybijająca się w żadną stronę ponad przeciętną, czyli najlepiej słowa o miłości, bicie na 4/4, proste instrumenty bo taka trafi najlepiej w gust kogoś kto nie interesuje się tym, bo nie jest zbyt radykalne, zbyt trudne itp. jest proste i "ładne". Podobnie jest z filmami, gdzie dużo ludzi na komedie romantyczne bo to jest taki nie wybijający się ponad przeciętną temat.

Na szczęście ostatecznie nie jest tak źle bo są ludzie co mają jakiś dziwny gust i jest ich sporo dzięki temu dobrze się sprzedają płyty takich zespołów jak np. Vader czy Behemoth.

Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji o osobie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tej osoby:

1
Hsi_Nao
10 pkt.
2
tadek453
6 pkt.
3
Lucas_B
2 pkt.
4
Redox
2 pkt.
5
Sweet_Foxy
2 pkt.
7
Chemas
1 pkt.
Więcej informacji

Proszę czekać…