Pozostała Ekipa |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Avatar: Istota wody
zecer
|
7.1 | 2022 | |
Legion Samobójców: The Suicide Squad
zecer
|
6.7 | 2021 | |
Czarna Wdowa
zecer
|
6.6 | 2021 | |
Mulan
zecer
|
5.9 | 2020 | |
Bliźniak
zecer
|
5.6 | 2019 | |
Zabójcze maszyny
zecer
|
6.0 | 2018 | |
Rampage: Dzika furia
zecer
|
6.0 | 2018 | |
Wojna o planetę małp
zecer
|
6.8 | 2017 | |
BFG: Bardzo Fajny Gigant
zecer
|
5.9 | 2016 | |
Księga dżungli
zecer
|
7.0 | 2016 | |
Hitman: Agent 47
zecer
|
5.5 | 2015 | |
Jupiter: Intronizacja
zecer
|
4.9 | 2015 | |
Hercules
zecer
|
6.0 | 2014/I | |
Exodus: Bogowie i królowie
zecer
|
6.4 | 2014 | |
Wędrówki z dinozaurami 3D
zecer
|
5.8 | 2013 | |
Skyfall
zecer (niewymieniony w czołówce)
|
7.1 | 2012 | |
John Carter
zecer (niewymieniony w czołówce)
|
6.7 | 2012 | |
Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach
zecer
|
6.9 | 2011 | |
Sucker Punch
zecer
|
6.0 | 2011 | |
Death Race 2. Wyścig śmierci 2
zecer
|
6.1 | 2010 | |
Aktorzy |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Zabójcze maszyny
Nawigator miasta Salzhaken (niewymieniony w czołówce)
|
6.0 | 2018 | |
Ghost in the Shell
Gospodarz (niewymieniony w czołówce)
|
6.2 | 2017 |
Proszę czekać…