Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Legion Samobójców: The Suicide Squad
(asystent)
|
6.7 | 2021 | |
El Camino: Film "Breaking Bad"
(asystent)
|
6.4 | 2019 | |
Kapitan Marvel
(asystent)
|
6.5 | 2019 | |
Ant-Man i Osa
(asystent)
|
6.6 | 2018 | |
Avengers: Wojna bez granic
(asystent)
|
7.9 | 2018 | |
Strażnicy Galaktyki Vol. 2
(asystent)
|
7.2 | 2017 | |
Kong: Wyspa Czaszki
(asystent) (dodatkowy)
|
6.6 | 2017 | |
Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów
(asystent) (dodatkowy)
|
7.2 | 2016 | |
Krwawy okręt
(asystent)
|
4.4 | 2015 |
Proszę czekać…