Najlepsze filmy animowane

Akira 8.7

W roku 2019, w trzydzieści lat po wybuchu III wojny światowej, stolica Japonii – Neo-Tokio – pogrążona jest w chaosie. Ludność nie jest zadowolona z nowej reformy podatkowej, więc na ulice wylęgają demonstranci. W mieście działa też kilka wrogich sobie gangów motocyklowych. Shōtarō Kaneda przewodniczy gangowi Capsule, który walczy z Clownami. Którejś nocy, po krwawej potyczce, wojskowi zabierają Tetsuo – dotąd uważanego za mało znaczącego szczeniaka członka gangu Kanedy. Okazuje się, że wojsko ma nadzieję wykorzystać Tetsua w projekcie o nazwie Akira. Gdy Tetsuo staje się świadomy swojej mocy, całe miasto staje na skraju zagłady...

Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków 8.6

Piękna i dobra Królewna Śnieżka oczarowała wszystkich mieszkańców królestwa. Wszystkich poza jedną osobą... - królową, swoją zazdrosną macochą. Gdy magiczne lustro oznajmia, że to Śnieżka jest najpiękniejsza na świecie, królewnie grozi niebezpieczeństwo. Śnieżka musi schronić się w lesie, gdzie zaprzyjaźnia się z siedmioma uroczymi krasnoludkami. Niestety nawet w ukryciu grozi jej niebezpieczeństwo...

Shrek 8.4

Shrek żył sobie szczęśliwie w swojej samotni na bagnach. Do czasu... Jego spokój został zakłócony inwazją dokuczliwych postaci z bajek wygnanych z królestwa przez złego Lorda Farquaada. Zdecydowany ocalić ich wszystkich, a przede wszystkim swój dom, Shrek porozumiewa się z Lordem i wyrusza na poszukiwanie pięknej Królewny Fiony mającej zostać żoną Farquaada. W niebezpiecznej misji towarzyszy mu przemądrzały osioł, który zrobi dla Shreka wszystko ... z jednym małym wyjątkiem - nie przestanie gadać! Ocalenie Królewny przed ziejącym ogniem smokiem okazuje się być niewielkim problemem. Na jaw bowiem wychodzi jej głęboko skrywany sekret.

Król Lew 8.2

Król Lew to opowieść o Simbie lwiątku, dziedzicu Lwiej Krainy. Za sprawą knowań złego stryja Skazy, Simba musi opuścić rodzinne strony. Samotny i porzucony, trafia pod opiekę wesołych i beztroskich kompanów Timona i Pumby. Dorasta, wiodąc wraz z nimi radosne, pełne przygód życie, zapominając o odpowiedzialności i królewskim dziedzictwie. Przeznaczenie jednak daje o sobie znać. Simba przekonuje się, że nadszedł czas powrotu i objęcia we władanie Lwiej Krainy. Musi znaleźć w sobie dość odwagi, by przeciwstawić się złemu stryjowi Skazie, stoczyć z nim zaciekłą walkę i zająć należne mu w odwiecznym "kręgu życia" miejsce.

Epoka lodowcowa 8.2

Przyłączcie się do Sida, gadatliwego, zabawnego leniwca; Manny'ego, olbrzymiego mamuta obdarzonego ironicznym poczuciem humoru; i Diego, dwulicowego tygrysa szablozębego. Ta niedobrana trójka bohaterów wyrusza z ważną i niebezpieczną misją w czasie, gdy świat staje w obliczu nadchodzącej Epoki Lodowcowej

Spirited Away: W krainie Bogów 8.0

Chihiro z rodziną są w drodze do nowego domu. Jej ojciec postanawia pojechać skrótem, który doprowadza ich do opuszczonego wesołego miasteczka. Kiedy zapada zmrok okazuje się, że miejsce jest czymś zupełnie innym. Całe miasteczko okazuje się być zamieszkane przez japońskich bogów i duchy. Rodzice Chihiro zostają zamienieni w swinie a ona sama unika tego losu dzieki pomocy tajemniczego chłopca - Haku. Dziewczynce udaje się zdobyć pracę w łaźni u czarownicy Yubaby, gdzie musi ciężko pracować. Przeżywa tam wiele przygód szukając sposobu na odczarowanie rodziców i powrót do swego świata.

Księżniczka Mononoke 8.0

Oto pewnego dnia w osadzie plemienia Emishi pojawia się "tatari gami". Demon pod postacią skażonego złem odyńca, który po śmierci, za sprawą cierpień doznanych od ludzi, przeistoczył się w tę demoniczną istotę. W obronie zagrożonej wioski staje młodzieniec o imieniu Ashitaka, któremu udaje się pokonać demona; niestety radość ze zwycięstwa szybko okazuje się być przedwczesna. Rany bohatera odniesione podczas walki naznaczają go przekleństwem, stają się piętnem śmierci. Wieść ta bardzo zasmuca mieszkańców osady. W żyłach Ashitaki płynie bowiem królewska krew, a to oznacza, że jest on przyszłym władcą. Bohater, za radą Hii-sama - szamanki należącej do starszyzny plemiennej, zmuszony jest wyruszyć na zachód, skąd przybył ów demon, by tam odnaleźć "shishi-gami".

Duch w pancerzu 8.0

Ghost in the Shell jest adaptacją mangi autorstwa Masamune Shirowa. Akcja rozgrywa się w roku 2029, w świecie, w którym komputery są wszechobecne. Wraz z ich ekspansją zmieniła się definicja przestępstwa. Teraz najgorszą zbrodnią jest włamywanie się do sieci. Aby temu zapobiec, powołano specjalny oddział Sekcja 9, składający się z cyborgów mających dostęp do sieci z każdego miejsca na Ziemi. Ghost in the Shell opowiada o poszukiwaniach przez parę agentów groźnego hakera ukrywającego się pod pseudonimem "Władca marionetek"...

Piękna i Bestia 8.0

Belle jest inteligentną i piękną młodą kobietą, która ucieka w świat książek, aby wyrwać się z szarego prowincjonalnego życia. Gdy jej ojciec gubi się w drodze do domu i trafia do zamku straszliwej Bestii, dziewczyna zgadza się zająć jego miejsce. Z pomocą zaczarowanych mieszkańców zamku - wśród których są: imbryk, świecznik i zegar kominkowy - odkrywa, że Bestia skrywa ludzkie serce, jest bowiem księciem, na którego rzucono zły urok...

Ściana 8.0

Historia wypalonego muzyka rockowego, który zamyka się w sobie i pogrąża w szaleństwie, okraszona muzyką zespołu Pink Floyd.

Miasteczko Halloween 7.9

Miasteczko Halloween. Jack Skelleton znany również jako Pumpkin King to szef grupy potworów, duchów, czarownic, wampirów i innych straszydeł, które przez cały rok przygotowują się do swojego wielkiego święta - Halloween, w czasie którego mogą do woli straszyć i przerażać. Jednak przez przypadek Jack trafia do kolorowego i wesołego Miasteczka Bożonarodzeniowego, w którym prym wiodą Mikołaj i mali pomocnicy pomagający mu wręczać dzieciom prezenty. Jack wpada na diaboliczny pomysł - tegoroczne Boże Narodzenie zostanie zorganizowane przez mieszkańców Miasteczka Halloween!

Katedra 7.9

Film opowiada historię pielgrzyma zwiedzającego tajemniczą gigantyczną konstrukcję budzącej skojarzenia ze szkieletem średniowiecznej katedry. Wraz z głównym bohaterem przemierzamy korytarze, przyglądamy się motywom zdobiącym ściany i… zaczynamy podejrzewać, że to nie jest zwykła budowla. Tajemnica objawi się w momencie, gdy katedrę oświetli wschód słońca.

Toy Story 3 7.9

Andy wybiera się na studia, więc jego zabawki muszą trafić do przedszkola. Jednak dzieci źle je traktują, dlatego kowboj Chudy (oryginalnego głosu użyczył Tom Hanks) planuje ucieczkę. Czy do grupy przyjaciół dołączą nowe zabawki: Miś Tuliś, Barbie i Ken? Ta część Toy Story została nakręcona w technice trójwymiarowej.

Jak wytresować smoka 7.9

Czkawka ma ciężkie życie. Raz życie Wikinga nie jest łatwe, dwa pomimo starań nie jest w stanie sprostać wymaganiom ojca a na domiar złego posiada dar do wywoływania katastrof. Każda jego próba aby poprawić swoją opinię w oczach mieszkańców kończy się fiaskiem. Pewnego razu jednak udaje mu się złapać smoka i to nie byle jakiego, bo nocną furię...

WALL·E 7.9

Co się stanie, jeżeli ludzie opuszczą kiedyś Ziemię i pozostanie na niej jedynie mały robot? WALL.E (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa) przez siedemset lat w samotności oczyszcza Ziemię z odpadów pozostawionych przez ludzi. Pewnego dnia na planetę przybywa EVE – nowoczesna, przepiękna, myśląca maszyna. Tego dnia życie WALL.E’ego zupełnie się zmienia i nabiera nowego sensu. Jego podróż przez galaktykę, przyjaźń z EVE, zabawne przygody oraz nowi, niekiedy niezwykli przyjaciele stali się tematem najnowszej komedii Studia Pixar.

Madagaskar 7.8

Alex, Melman, Gloria i Marty są mieszkańcami nowojorskiego Zoo. Nigdy nie zaznały życia na wolności. Pewnego dnia zebra Marty, postanawia uciec z Zoo i rozpocząć nowe życie na wolności. Aby uchronić przyjaciela przed wpadnięciem w tarapaty, lew Alex, hipopotamica Gloria i żyrafa Melman, postanawiają go odszukać i sprowadzić do Zoo. Przechadzające się po ulicach Nowego Jorku zwierzęta szubko jednak zostają złapane, załadowane na statek i wysłane do Afryki. Przez przypadek cała czwórka ląduje na Madagaskarze. Nowojorczycy muszą nauczyć się teraz życia w "dziczy".

Ruchomy zamek Hauru 7.8

Sophie ma 18 lat i całe dnie spędza w sklepie z kapeluszami, który wcześniej należał do jej zmarłego ojca. W trakcie jednej z nieczęstych wizyt w mieście, poznaje czarodzieja o imieniu Hauru. Hauru jest niezwykle przystojny, ale także dość skryty. Zazdrosna o ich zażyłość czarodziejka, rzuca czar na Sophie, przez który dziewczyna zmienia się w 90-letnią staruszkę. Załamana Sophie ucieka od ludzi i błąkając się przypadkiem trafia do Ruchomego Zamku Hauru...

Zakochany kundel 7.8

Gdy niesforny, kochający swobodę kundelek o imieniu Tramp poznaje zachwycającą spanielkę Lady, od razu traci dla niej głowę. Za jego namową suczka opuszcza swój dom, w którym prym wiodą dwa złośliwe koty. Para zakochanych wyrusza na spotkanie prawdziwej miłości i niezwykłych przygód. Na swej drodze spotykają całą plejadę pełnych uroku postaci.

Zaplątani 7.8

Robert Flynn to pospolity złodziej, który podczas ucieczki przed pościgiem trafia do pewnej wieży. W niej zaś znajduje się dziewczyna o bardzo długich włosach, która całe życie marzy, o tym żeby zejść z niej, wyjść i zobaczyć choć raz tajemnicze światełka pojawiające się na niebie raz w roku. To jest początek przygód Roszpunki, w których towarzyszyć jej także będą kameleon czy koń Max...

Mary i Max 7.8

Pewnego dnia samotna 8-letnia dziewczynka z dalekiej Australii wybiera przypadkowe nazwisko z nowojorskiej książki telefonicznej i na adres nieznajomego wysyła list z tabliczką czekolady. Dziewczynka nazywa się Mary Dinkle i mieszka w Melbourne. Jej życie nie zapowiada się zbyt ciekawie – w domu bieda, matka pije, a ojciec jest nieco porąbany. Mary bardzo potrzebuje przyjaciela. Nieznajomy w Nowym Jorku to Max Horowitz - samotny, grubawy 45-latek, który bierze życie na przeczekanie. Niczego się już nie spodziewa, a już najmniej listu z czekoladą od 8-letniej Australijki. Max odpisuje Mary i tak rodzi się chyba najdziwniejsza i najpiękniejsza przyjaźń na świecie. Ta przyjaźń trwa ponad 20 lat, w czasie których Mary zmienia się w kobietę, zakochuje się i marzy, podczas, gdy Max trochę się starzeje, znajduje bratnią duszę, a przede wszystkim radość życia. Przez wszystkie te lata Mary i Max jeszcze się nie spotkali. Ciekawe co będzie, gdy wreszcie staną twarzą w twarz…

Shrek 2 7.7

Na bagno Shreka przybywa wysłannik króla Zasiedmiogórogrodu z zaproszeniem do Królestwa. Po dłuższym namyśle Shrek i Fiona postanawiają udać się w odwiedziny do rodziców. Gdy zakochane ogry przybywają do zamku, król i królowa są zaszokowani wyglądem ukochanego ich córki. Tymczasem Matka Chrzestna - "dobra" wróżka, postanawia zniszczyć miłość ogrów, aby jej syn - Książę z Bajki, mógł zdobyć serce Fiony i stać się następcą tronu.

Miasteczko South Park 7.7

Film opowiada historię czterech 8-letnich chłopców, mieszkających w miasteczku South Park w stanie Kolorado w USA. Dzieci pewnego dnia idą do kina na kanadyjski film pt. "Płonące Dupy" i zaczynają przeklinać oraz niegrzecznie się zachowywać. Matki postanawiają doprowadzić do usunięcia filmu z kin. Film ten jest satyrą na wydarzenia w Ameryce i na świecie. Nie zabraknie w nim Saddama Hussajna, Szatana oraz wielu prześmiesznych sytuacji. Jest to kinowa wersja serialu kręconego od 1997 roku, który nadal powstaje

Gnijąca panna młoda Tima Burtona 7.7

Akcja animacji Tima Burtona przypada na XIX wiek. Victor (oryginalnego głosu użyczył Johnny Depp) chce przećwiczyć w lesie ślubną przysięgę. Gdy nakłada obrączkę na suchy konar, ten okazuje się kobiecym palcem. Przed Victorem staje nieboszczka w sukni ślubnej. Porywa go do... wesołego i barwnego świata zmarłych.

Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna 7.7

Podczas Świąt Bożego Narodzenia gang pingwinów wymyka się z zoo, aby odnaleźć członka swojej drużyny - "Szeregowego", który wybrał się do miasta aby kupić prezent jednemu z mieszkańców zoo.

Toy Story 7.7

Pod nieobecność ludzi zabawki z sypialni Andy′ego żyją własnym życiem. Przewodzi im kowboj Chudy, drewniana kukiełka obdarzona dużą samoświadomością. Chudy zdaje sobie sprawę, że jest tylko zabawką, której powołaniem jest niesienie radości Andy′emu. Taki też system wartości od dawna wpaja pozostałym zabawkom, wśród których są: sprężynowy jamnik Cienki, Pan Bulwa, znerwicowany dinozaur Rex, pasterka owieczek Bou, świnka-skarbonka Hamm i zastęp plastikowych żołnierzyków.

Kopciuszek 7.7

Kopciuszek to przezwisko ślicznej i pracowitej dziewczynki, którą tak nazywały jej dwie rozkapryszone i samolubne przyrodnie siostry oraz zła macocha. Wszystkie najcięższe prace przydzielano Kopciuszkowi, naśmiewając się z niej. Ona jednak zawsze potrafiła zachować pogodę ducha i w samotności marzyła o swoim szczęściu. Pewnego dnia odbywał się królewski bal, na którym dzięki czarom dobrej wróżki, Kopciuszek poznał królewicza. Jednak o północy czar prysł i Kopciuszek w pośpiechu opuścił pałac... Co dalej się wydarzyło i jak skończyła się ta historia? [opis dystrybutora]

Nie przeszkadzać 7.7

Młody kosmita Stu, zdaje właśnie egzamin z uprowadzenia człowieka. Ma porwać śpiącego farmera, Erniego. Wszystko dzieje się pod czujnym okiem jego instruktora, pana B. Stu, chociaż bardzo się stara, nie może sobie poradzić z milionami takich samych przycisków. Błędy, które popełnia, zaczynają powoli irytować pana B.

Presto 7.7

Mały króliczek jest głodny. Magik, do którego zwierzak należy, nie zdążył dać mu marchewki, a teraz wychodzi na scenę zacząć przedstawienie. Królik nie ma zamiaru pomagać czarodziejowi w spektaklu zanim ten nie da mu w końcu smakołyku. Robi więc wszystko, by dostać warzywo, co niekoniecznie wychodzi na dobre jego właścicielowi...

Zwierzogród 7.7

Zwierzogrodu nie można pomylić z żadnym innym miastem. Jest to jedyna w swoim rodzaju współczesna metropolia zamieszkiwana wyłącznie przez zwierzęta. W Zwierzogrodzie nie jest ważne, jakim stworzeniem jesteś – czy to największym z lwów, czy może malutką ryjówką. Możesz tam zostać kimkolwiek chcesz. Ale nie wszystkie marzenia spełniają się od razu... Gdy do miasta przybywa ambitna policjantka Judy Hopps, szybko przekonuje się, że jako pierwszy królik zatrudniony w miejscowej policji, nie będzie wcale miała łatwego życia. Robi więc wszystko, by udowodnić swoją wartość (i zdobyć upragniony awans). Na jej drodze pojawia się jednak gadatliwy i chytry lis, Nick Wilde. Chcąc wykazać się za wszelką cenę, Judy przyjmuje sprawę, w której musi rozwiązać pewną kryminalną zagadkę. Jej partnerem w śledztwie zostaje nie kto inny jak wygadany i szczwany Nick...

Sztuka spadania 7.6

Atol. Zapomniana baza wojskowa gdzieś na Pacyfiku. Wysyłani są tam zasłużeni oficerowie, których wojsko nie może się jeszcze pozbyć, a którzy w wyniku wypełnionych misji stracili rozum i kontakt z rzeczywistością. Tam w oddaleniu od cywilizacji, praw i kodeksów pielęgnują swoje dziwactwa. Sierżant Al pielęgnuje miłość do młodych i dzielnych żołnierzy. Doktor Friedrich pielęgnuje swój talent fotograficzny. A stary, psychicznie zagubiony Generał tworzy sztukę. Nie na papierze i nie na płótnie. Inaczej…

Potwory i spółka 7.6

Wyborowy straszak Sulley i jego gadatliwy asystent Mike pracują w firmie Potwory i spółka – wielkiej fabryce, gdzie dziecięcy krzyk przerabia się na energię napędzającą miasto Monstropolis. Dla potworów nie ma nic straszniejszego, niż toksyczne ludzkie dziecko, więc gdy Mike i Sulley przypadkiem wpuszczą małą dziewczynkę do swojego świata, wpadną w poważne tarapaty. Przy okazji odkryją koszmarną intrygę i wspólnie będą musieli pokonać wiele przeszkód, by odesłać dziecko bezpiecznie do domu.

Final Fantasy 7.6

Jest rok 2065. Ziemię opanowały istoty z kosmosu i rodzaj ludzki staje w obliczu całkowitej zagłady. Za namową swego mentora, szanowanego doktora Sida, młoda lekarka - naukowiec Aki Ross, którą nawiedzają niezwykłe sny, postanawia zebrać osiem mitycznych dusz. Ma nadzieję, że z ich pomocą pokona najeźdźców i zapobiegnie katastrofie. Wspomagana przez żołnierzy z elitarnego szwadronu, Aki musi uchronić Ziemię przed unicestwieniem i sprawić, by ziściły się najgłębiej skrywane marzenia - Final Fantasy.

Ratatuj 7.6

Remy jest obdarzony niesamowitym węchem. Nie zniechęca go wcale to, że próbuje robić karierę w najbardziej szczurofobicznej profesji świata! Nie poddaje się presji rodziny, która chce, by zadowolił się klasycznym, szczurzym, śmietnikowym stylem życia. Okoliczności dosłownie wrzucają go do paryskiej restauracji rozsławionej przez kulinarnego idola Remy`ego – Auguste`a Gusteau, który przez całe życie jak mantrę powtarza zdanie: Każdy może gotować! Remy szybko orientuje się, że „być odkrytym w kuchni", gdy ma się ogon i wąsy, może się okazać, delikatnie mówiąc, wielkim zagrożeniem... I kiedy wydaje się już, że marzenia Remy`ego legną w gruzach, spotyka on kogoś, kto w niego uwierzy. Ten nieoczekiwany przyjaciel to Linguini - nieśmiały pomocnik kuchenny, którego właśnie mają wyrzucić z pracy. Teraz, gdy obaj nie mają nic do stracenia, Remy i Linguini zawierają nieprawdopodobny układ - niezdarne ciało Linguiniego ma stać się medium dla kreatywnego umysłu Remy`ego. Ta para postawi kulinarny świat Paryża na głowie! Dzięki swej współpracy doświadczą komicznych zwrotów akcji, uczuciowych zawirowań oraz sukcesów, jakich nigdy by nie osiągnęli w pojedynkę.

Persepolis 7.6

Historia dojrzewania Marjane Satrapi, wrażliwej irańskiej dziewczyny, w czasie rewolucji, która doprowadziła do upadku szacha i rządów Chomeiniego oraz dokonała głębokich przemian obyczajowych.

Odlot 7.6

Carl Fredricksen, zwyczajny staruszek, pewnego dnia postanawia zrealizować marzenie swojego życia i wyruszyć w podróż do tajemniczej krainy w Ameryce Południowej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że Carl podróżuje we własnym domu unoszonym przez setki balonów, a w wyprawie towarzyszy mu pasażer na gapę – „Syn Dzikiej Przyrody”, ośmioletni Russel. Prawdziwe przygody zaczynają się jednak dopiero po dotarciu na miejsce, gdzie nasi podróżnicy spotykają niezwykłych przyjaciół: mówiącego ludzkim głosem psa Asa i wyjątkowego ptaka Stefana. Odkrywając sekrety dżungli w takim towarzystwie, Carl zdaje sobie sprawę, że czasem przygodę znajduje się wcale nie tam, gdzie się jej oczekiwało...

Walc z Baszirem 7.6

Podczas wieczornego spotkania w barze z przyjacielem reżyser Ari Folman, słyszy opowieść o powracającym koszmarze, który nęka jego starego kompana z wojska. We śnie goni go 26 wściekłych psów, każdej nocy dokładnie tyle samo. Przyjaciele dochodzą do wniosku, że ma on związek z misją, którą odbyli na początku lat 80-tych w Libanie. Ari ze zdziwieniem odkrywa, że praktycznie nic nie pamięta z tamtych wydarzeń. Wyrusza więc podróż w poszukiwaniu dawnych towarzyszy, aby odkryć prawdę o tym co działo się ponad 20 lat wcześniej, ale także o sobie...

Jak wytresować smoka 2 7.6

Pierwsza z dwóch kontynuacji wielkiego przeboju kina animowanego, w której poznamy dalsze przygody młodego Wikinga o imieniu Czkawka i jego udomowionego smoka Szczerbatka. W drugim rozdziale planowanej trylogii nierozłączna para musi stanąć w obronie pokoju - i ocalić przyszłość ludzi i smoków przed żądnym władzy Drago.

Kraina lodu 7.6

Piękna Anna, optymistka nieznająca słowa strach, wyrusza do krainy lodu na poszukiwania swojej siostry Elsy, Królowej Śniegu, która może zdjąć czar z królestwa, w którym zapanowała wieczna zima. W podróży będzie towarzyszył jej człowiek gór o imieniu Kristoff oraz jego renifer Sven. Będzie to historia pełna przygód, w której główni bohaterowie napotkają na swojej drodze mistyczne trolle, magię oraz zabawnego bałwana Olafa.

W głowie się nie mieści 7.6

Kiedy 11-letnia Riley przeprowadza się z rodzicami do San Franciso, Radość robi wszystko, aby uszczęśliwić dziewczynkę, która jest wiecznie smutna.

Mulan 7.5

Film oparty jest na starej chińskiej legendzie o dziewczynie, która przebiera się za mężczyznę i dostaje się do armii. Krajowi zagrażają Hunowie i pełna życia Mulan postanawia, zastępując swojego chorego ojca, wykazać się odwagą. Trafia do obozu, gdzie szkolenie prowadzi Li Shang. Pomimo trudnych początków bohaterka staje się coraz lepszym wojownikiem. Kiedy oddział wyrusza Mulan musi dokonywać heroicznych czynów. Jednak Hunowie to nie nie jedyny problem. Gdy zostanie zdemaskowana przez towarzyszy grozi jej śmierć...

Simpsonowie - Wersja kinowa 7.5

W niecierpliwie oczekiwanym filmie osnutym na przebojowym serialu telewizyjnym Homer musi ocalić świat przed katastrofą, którą sam sprowokował. Wszystko zaczyna się od Homera, jego nowej świnki domowej i cieknącej cysterny - kombinacji, która doprowadza do nieszczęścia, jakiego miasto Springfield jeszcze nie doświadczyło. Kiedy Marge jest przerażona horrendalną gafą Homera, do domostwa Simpsonów puka żądny zemsty tłum. Rodzinie udaje się zbiec, ale wkrótce idzie w rozsypkę z powodu toczących ją konfliktów i nieznajomości miejsca. Społeczność Springfield ma wszelkie powody, by domagać się głów Simpsonów.

Vampire Hunter D: Żądza krwi 7.5

Bardzo odległa przyszłość. Po ludzkiej cywilizacji pozostały tylko pustkowia usłane artefaktami, świadczącymi o jej minionej potędze. Wielka niegdyś rasa wampirów, władająca naszym światem, również powoli odchodzi w zapomnienie. Ich potęga przeminęła i teraz to oni muszą się ukrywać przed łowcami nagród, którzy zwabieni wielkimi nagrodami, urządzają krwawe polowania. Jednak nie jest to walka nierówna, gdyż wampiry nadal jeszcze posiadają resztki swej siły i każdy łowca, który zapędzi się na tereny będące w ich władaniu, musi liczyć się z rychłą śmiercią. Jest wśród nich jednak ktoś, kto nie musi się tego obawiać, ktoś kogo sława dotarła do wszystkich zakątków świata ludzi i wampirów. Nazywają go – D. Jest najwspanialszym łowcą wampirów, jakiego stworzył świat.

Bambi 7.5

Wraz z pierwszym słonecznym blaskiem poranka, oświetlającym zieloną łąkę w środku lasu nowy książę puszczy przyszedł na świat. Tak rozpoczyna się Bambi - ponadczasowa opowieść o niewinności i marzeniach, ukazująca piękno natury i nieposkromioną siłę miłości i przyjaźni.

Koralina i tajemnicze drzwi 7.5

Kultowy reżyser Miasteczka Halloween przedstawia spektakularną, animowaną ekranizację bestsellerowej książki Neila Gaimana! Koralina Jones (Dakota Fanning) nudzi się przeokropnie do momentu, gdy odkrywa tajemnicze drzwi, które przeniosą ją do innej, lepszej wersji jej życia. Jednak kiedy wymarzony świat zmieni się nagle nie do poznania, a jej własna matka (Teri Hatcher) zapragnie uwięzić w nim dziewczynkę na zawsze, Koralina będzie musiała wytężyć wszystkie siły i wykorzystać wszystkie umiejętności, aby wyrwać się z tego niebezpiecznego miejsca i ocalić swoją rodzinę.

12 prac Asterixa 7.5

Juliusz Cezar, potężny władca Imperium Rzymskiego zaczyna powoli tracić nadzieję na pokonanie niezwyciężonych Gallów. Wpada jednak na pewien przebiegły pomysł - proponuje Asterixowi zakład. Jeśli wojownicy z Gallii spełnią 12 zadań wyznaczonych przez Cezara, staną się władcami Rzymu, jeśli jednak im się nie uda, wioska będzie musiała się poddać. Asterix i Obelix przyjmują zakład, chociaż zadania wydają się być niewykonalne...

Przygody Galla Asteriksa 7.5

Pierwszy z całej serii film o przygodach Asteriksa, Obeliksa, Idefiksa, Panoramiksa, Asparanoiksa, Długowieczniksa, Dobrominy i wielu innych z galijskiej wioski, która jako jedyna potrafi oprzeć się rzymskiej agresji. W czym tkwi tajemnica siły Galów? Film powstał na podstawie kto wie czy nie najlepszych komiksów na świecie autorstwa Goscinnego i Uderzo. [opis dystrybutora]

Madagaskar 2 7.5

W długo oczekiwanym sequelu "Madagaskaru"- kontynuacji znakomitego przeboju kina familijnego z 2005 roku - Lew Alex, Zebra Marty, Żyrafa Melman, Hipopotamica Gloria, Król Julian, Maurice, Pingwiny i Szympansy wyrzucone na odległy brzeg Madagaskaru snują nowy szalony plan. W obliczu niesprzyjających okoliczności losu, mieszkańcy Manhattanu uknuli plan tak szalony, że może okazać się całkiem skuteczny. Z wojskową precyzją Pingwiny dokonały naprawy starego rozbitego samolotu - tak przynajmniej może się wydawać na pierwszy rzut oka. Niedługo po starcie linii lotniczych Pingwin, z dość zaskakującą załogą na pokładzie, samolot zdołał się utrzymać w powietrzu na tyle długo, żeby przenieść naszych bohaterów do najdzikszego miejsca na ziemi - bezkresnych równin Afryki. W tym właśnie nieplanowanym ‘docelowym porcie lotniczym' członkowie naszej wyrosłej w cieplarnianych warunkach nowojorskiego zoo załogi natrafiają po raz pierwszy na swoich dzikich współbraci - ich własne gatunki żyjące w naturalnych warunkach. Afryka wydaje się być wymarzonym miejscem na ziemi... ale czy lepszym niż ich własny dom w Central Parku?

Wielka Szóstka 7.5

Młody geniusz robotyki Hiro Hamada wraz ze swoim robotem Baymaxem zostaje uwikłany w plan zniszczenia dynamicznie rozwijającego się miasta San Fransokyo. Bohaterowie dołączają do grupy niedoświadczonych śmiałków walczących z przestępczością i wspólnie podejmują się misji ratowania miasta.

Epoka lodowcowa 2: Odwilż 7.4

Wszystkie zwierzęta są ponownie zagrożone. Czy sympatyczni bohaterowie znani z pierwszej części podołają wyzwaniom? Czy tylko mamuty będą skazane na wymarcie? A może jednak nie. W walce o przetrwanie do bohaterów dołączy mamucica Ela i jej dwaj bracia - oposy. Może jednak nie wszystko stracone?

Gdzie jest Nemo? 7.4

Wielką Rafę Koralową zamieszkują kolorowe rybki zwane błazenkami. Jedną z nich o imieniu Marlin spotyka tragedia. Drapieżna ryba pożera bowiem jego żonę Coral oraz prawie wszystkie jajeczka ikry, z których lada dzień wykluć się miały młode błazenki. Mały Nemo, jedyny ocalały synek Marlina, staje się sensem jego życia. Gdy jednak nadopiekuńczy ojciec postanawia wysyłać go do szkoły, zdarza się kolejne nieszczęście: mały błazenek zostaje wyłowiony z oceanu przez nurka i trafia do akwarium w gabinecie dentystycznym w Sydney. Marlin, choć cierpi na lęk przed otwartym oceanem, wyrusza synkowi na ratunek. Towarzyszy mu wielka zapominalska Dory.

Mój sąsiad Totoro 7.4

Dwie dziewczynki, Mei i Satsuki, wraz z ojcem i zmagającą się z ciężką chorobą mamą przeprowadzają się na wieś, do opuszczonego, nieco tajemniczego domu. Szybko odkrywają, że spokojna sielska okolica przepełniona jest magią. Najpierw siostry spotykają tajemnicze czarne kulki, zamieszkujące ich dom, później poznają łagodne i życzliwe duchy lasu, a wśród nich niezwykłego Totoro. Kiedy młodsza dziewczynka zaginie, okaże się, jak cenna jest ta przyjaźń...

Mała syrenka 7.4

Młoda syrenka Ariel, córka Trytona - króla mórz, spotyka człowieka i zakochuje się w nim.

Auta 7.4

Zygzak McQueen jest młodym i ambitnym samochodem wyścigowym marzącym o wielkich sukcesach i przygotowującym się do startu w wielkim wyścigu Piston Cup Championship w Kalifornii. Gdy trafia do pustynnego miasteczka Chłodnica Górska przy trasie 66 poznaje wiele tam zamieszkujących samochodów, sympatycznych ekscentryków. Są wśród nich Sally czyli Porsche 2002, wójt Hudson (Hudson Hornet, model 1951) stary samochód o tajemniczej przeszłości i Złomek, zardzewiała ciężarówka holownicza. Stopniowo McQueen przekona się, że są w życiu ważniejsze rzeczy niż dążenie do sukcesu za wszelką cenę i zdobywanie kolejnych wyróżnień i pucharów.

Atlantyda - Zaginiony ląd 7.4

Tysiące lat temu mieszkańcy Atlantydy stworzyli kwitnącą cywilizację. Atlantyda była u szczytu swej potęgi, kiedy król postanowił użyć swych niezwykłych mocy do przejęcia władzy nad światem. Wybuchł otwarty konflikt, który doprowadził do zagłady miasta. Atlantyda zniknęła bez śladu i wszelki słuch o niej zaginął. Aż do teraz. Rok 1914. Milo James Thatch, młody kartograf i lingwista, stara się przekonać kolegów z muzeum, w którym pracuje, że wie, gdzie znajduje się legendarna Atlantyda. Jego nieżyjący już dziadek, Thaddeus Thatch, opowiedział mu o tajemniczym "dzienniku Shepherda", starożytnej księdze, która zawiera klucz do odnalezienia zaginionego lądu.

Final Fantasy VII: Advent Children 7.4

Kontynuacja historii znanej z popularnej gry Playstation "Final Fantsy VII". Minęły dwa lata od zniszczenia Midgaru i ocalenia planety. Świat jednak staje w obliczu nowego zagrożenia szybko rozprzestrzeniającej się tajemniczej choroby. Dawni wrogowie są poruszeni. Cloud, który zrezygnował z życia bohatera, by żyć w samotności musi wyjść z cienia i znowu wkroczyć do akcji - tym razem w pełnometrażowym filmie.

Toy Story 2 7.4

Nadchodzą wakacje. Andy ma jechać na obóz kowbojski. Chudy bardzo by chciał, żeby chłopiec zabrał go ze sobą. Niestety pech chce, że zabawka łamie rękę i zostaje w domu. Gdy matka Andy'ego mówi, że zabawki nie są wieczne Chudy boi się, że zostanie wyrzucony na śmietnik. Podczas wyprzedaży zostaje umieszczony w koszu z używanymi rzeczami, a potem trafia do rąk kolekcjonera zabawek. Od nowych towarzyszy Chudy dowiaduje się, że jego pierwowzór był w latach 50. gwiazdą popularnego serialu telewizyjnego.

Grobowiec świetlików 7.4

Wstrząsający film, którego scenariusz powstał na podstawie biograficznej powieści Akiyuki'ego Nosaki. Rozgrywająca się w czasach II wojny światowej w Japonii historia 14-letniego chłopca i jego młodszej siostry, których matka zginęła podczas nalotu na Kobe. Od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie...

Asterix kontra Cezar 7.4

Do wioski Asterixa powraca siostrzenica wodza - Falbala, w której skrycie kocha się Obelix. Okazuje się jednak, że nie dość, że Falbala ma narzeczonego, to jeszcze został on porwany przez Rzymian i ma zostać gladiatorem. Dzielni Galowie wyruszają na poszukiwania młodzieńca aż do samej "paszczy lwa", czyli do Rzymu, gdzie muszą zmierzyć się z gladiatorami, lwami oraz... wrzechobecną biurokracją.

Kung Fu Panda 7.4

Animowana komedia o leniwej, próżniaczej i bezczelnej pandzie Po (głosu użycza jej Jack Black), która musi zostać mistrzem Kung-Fu, aby ocalić Spokojną Dolinę od złej śnieżnej pantery - Tai Lung. Osadzona w legendarnym świecie starożytnych Chin, jest to opowieść o Po, bohaterze mimo woli, który wkracza w hermetyczny świat mistrzów sztuk walki ucząc się, że nie ma niczego niemożliwego, dla tego kto wierzy w sukces.

Vincent 7.4

Vincent jest siedmio-letnim chłopcem, który na pierwszy rzut oka jest normalnym chłopcem, lecz w rzeczywistości jest on skrytym, zamkniętym w sobie samotnikiem, pragnącym być jak Vincent Price. Zamykając się w swoim pokoju, Vincent pogrąża się w marzeniach, w których to robi eksperymenty na swoim psie, chodzi mrocznymi korytarzami. Czyta książki Edgara Allana Poe, a jego zachowanie doprowadza do wściekłości mamę, która pragnie by był on normalnym dzieckiem. Jest to krótka animacja Tima Burtona, stworzona metodą poklatkową.

Zaburzenie częściowe 7.4

Jak każdy dobrze wie, bociany przynoszą dzieci. Biorą je od chmurowych ludzi, którzy tworzą maluchy z chmur i ożywiają piorunami. Jednym z twórców jest chmura gradowa Gus, który jest specjalistą od niebezpiecznych maleństw, jak krokodyl, jeżozwierz, czy baran. Chociaż tworzy je z miłością i dokładnością, jego partner, bocian Peck, nie jest z tego zadowolony, ponieważ jego praca staje się coraz trudniejsza.

Pocahontas 7.3

Przybycie statku z angielskimi osadnikami i poszukiwaczami złota pod przywództwem pazernego Gubernatora Ratcliffa zaalarmowało Indian. Wiedziona ciekawością, młodziutka księżniczka Pocahontas obserwuje ich ze zdziwieniem i zainteresowaniem. Poznaje dzielnego kapitana Johna Smitha. Początkowa niechęć i nieufność szybko zanikają. Dziewczyna wprowadza przybysza w świat indiańskich wierzeń i przy pomocy swoich psotnych przyjaciół - szopa Meeko i kolibra Flita - ukazuje mu piękno i potęgę przyrody. Przepełniona odwieczną mądrością, czterystuletnia Babcia Wierzba - mistyczna dusza zaklęta w pniu drzewa - uczy młodych wsłuchiwać się w głos serca i natury, pomaga im także znaleźć sposób, by zarówno przybysze jak i rdzenni mieszkańcy, pochodzący z dwóch całkowicie odmiennych kultur i światów mogli żyć razem, w pokoju.

Wallace i Gromit: Klątwa królika 7.3

„Wallace i Gromit: Klątwa Królika” to opowieść o wynalazcy i jego psie, którzy prowadzą firmę bezkrwawego zwalczania szkodników. Tymczasem organizatorzy i uczestnicy zbliżającego się konkursu na najdorodniejszą roślinę czują się zaniepokojeni: ich plonom zagraża tajemnicza bestia!

Skok przez płot 7.3

Opowieść o szopie praczu, który razem ze swoim przyjacielem, nieśmiałym i wrażliwym żółwiem o imieniu Verne, postanawia powstrzymać budowę podmiejskiego osiedla.

Wszystkie psy idą do nieba 7.3

Charlie i Itchy, to dwa psy, które właśnie uciekły z więzienia. Udają się do lokalu, który Charlie prowadzi ze swoim partnerem Carfacem. Okazuje się, że Carface chce się pozbyć Charliego i postanawia go zabić. Charlie trafia do nieba, ale udaje mu się z niego uciec, przez cofnięcie swojego życiowego zegara. Cały i zdrowy, Charlie postanawia się zemścić na swoim byłym partnerze.

Appleseed 7.3

Film opowiada o przygodach wojowniczej Deunan Knute i jej robota-kochanka w zrujnowanym świecie po III wojnie światowej.

Aladyn 7.3

Aladyn - sprytny uliczny złodziejaszek i jego psotna małpka Abu wiodą beztroski żywot w Agrabahu. Pewnego dnia Aladyn, ujrzawszy piękną księżniczkę Dżasminę, zakochuje się w niej bez pamięci, nie zważając na prawo stanowiące, że księżniczka może poślubić tylko kogoś, pochodzącego z królewskiego rodu. Dziwnym zrządzeniem losu Aladyn staje się właścicielem cudownej lampy. Uwalnia z niej spełniającego życzenia i lubiącego dobrą zabawę Dżina, który zamienia go w księcia. Ale zły czarownik Dżafar i jego przemądrzała papuga Iago także pragną posiąść moc lampy. Jeśli Aladyn chce ich pokonać i zdobyć serce pięknej Dżasminy musi najpierw nauczyć się być sobą - a jest to jedyne życzenie, którego Dżin nie może spełnić.

Tarzan 7.3

W dzikiej afrykańskiej dżungli gorylica znajduje osierocone dziecko. Mimo, że przywódca stada, stary i mądry Kerchak jest przeciwny przyjęciu "bezwłosego dziwactwa" do grona gorylej rodziny, uparta Kala adoptuje chłopca i wychowuje go jak swoje własne dziecko. Tarzan dorasta razem ze swoim rówieśnikiem, wesołym małpiątkiem o imieniu Terk i uroczym słonikiem - Tantorem. Uczy się sztuki przetrwania, rozwija w sobie zwierzęce instynkty i niezwykłe dla ludzkiego rodzaju umiejętności - skacze po drzewach jak najprawdziwsza małpa, pływa jak ryba i walczy jak lew. Gdy niespodziewanie spotyka innych przedstawicieli swego gatunku - niby takich samych a jednak tak bardzo się różniących - dwa światy przenikają się i Tarzan zakochany w pięknej Jane musi dokonać trudnego wyboru - do którego z nich chce tak naprawdę należeć.

Dinozaur 7.3

Cofnij się w czasie aż o 65 milionów lat, do okresu Kredy, kiedy to na Ziemi królowały dinozaury i poznaj Aldara - młodego iguanodona, który został rozdzielony ze swoją rodziną jeszcze jako pisklę. Wychowuje się na samotnej wyspie wśród stadka lemurów, razem z mądrą Zini i zwariowanym Plio. Gdy apokaliptyczny deszcz meteorytów pogrąża świat w chaosie, Aldar i jego przybrana rodzina uciekają na stały ląd i przyłączają się do grupy dinozaurów poszukujących bezpiecznych miejsc lęgowych.

9 7.3

Miasto, w którym przyszło żyć szmacianym lalkom nie jest bezpieczne. Grasuje w nim potwór, który terroryzuje i pożera ich dusze. Kiedy ginie towarzysz tytułowej "9", wyrusza on, by się zemścić na agresorze.

Trio z Belleville 7.3

Historia Championa, zamkniętego w sobie chłopca, który lubi rozmawiać ze swoim psem i jeździć na rowerze. Opiekująca się nim babcia postanawia wychować go na wielkiego kolarza. Nie wie, że na przyszłą gwiazdę sportu czyha wiele różnych niebezpieczeństw...

Asterix i Kleopatra 7.3

Kolejna z przygód Asteriksa i Obeliksa tym razem tocząca się w starożytnym Egipcie. Do wioski Galów przybywa dawny przyjaciele Panoramiksa - Numerobis. Szuka on pomocy u druida, ponieważ Kleopatra zleciła mu zbudowanie pałacu na cześć Cezara w 3 miesiące. Jeśli się nie wywiąże z umowy zostanie rzucony krokodylom na pożarcie. Panoramiks oczywiście zgadza się na udzielenie mu pomocy i zabiera ze sobą żadnych przygód Asteriksa i Obeliksa. W Egipcie spotykają się oni z nową kulturą i obyczajowością. Muszą uważać na wrogo nastawioną konkurencję - Amontolisa oraz Cezara, który nie chce przegrać zakładu z Kleopatrą.

Megamocny 7.3

Wypełniony akcją wysokich lotów i nieprzerwanymi salwami śmiechu MEGAMOCNY ukazuje świat super bohaterów w nowy, przezabawny sposób. Marzenia super złoczyńcy MegaMocnego spełniają się z chwilą pokonania obrońcy miasta MetroMana, co umożliwia sprawowanie całkowitej kontroli nad MetroCity. Kiedy jednak stworzony zostaje nowy czarny charakter, który sieje chaos, największy zły umysł na świecie oraz jego sprzymierzeniec Minion muszą wkroczyć do akcji i wybawić miasto z pułapki. MegaMocny to niesamowita animacja, "inteligentny humor i zabawa, prawdziwie oryginalna uczta filmowa." - The Washington Post

Strażnicy marzeń 7.3

Jack Mróz, Zając Wielkanocny, Nord zwany u nas Świętym Mikołajem, Zębowa Wróżka i Piaskowy Dziadek występują po raz pierwszy razem! Gdy niegodziwy Mrok grozi, że zapanuje nad całym światem, nasi bohaterowie ruszają do akcji, by ochronić dziecięce sny i marzenia.

Ralph Demolka 7.3

Bohaterem filmu jest osiłkowaty Ralph, który na co dzień jest czarnym charakterem w grze wideo. Jednak w głębi duszy Ralph to miły i ciepły facet, mający po prostu dość swojej roboty, która nie zjednuje mu przyjaciół. Pewnego dnia postanawia udowodnić, że on też nadaje się na prawdziwego superbohatera. Zdeterminowany wyrusza w misję, aby zdobyć Medal Bohatera. Na swojej drodze spotka bardzo energiczną dziewczynkę - Wandelopę, która, podobnie jak on, jest odrzucona przez społeczność swojej gry. Gdy okoliczności zmuszą ich do współpracy, oboje odkryją, że istnieje coś znacznie cenniejszego niż wszystkie nagrody świata: prawdziwa przyjaźń.

LEGO® przygoda 7.3

Pierwszy pełnometrażowy film kinowy przedstawiający świat klocków LEGO opowiada historię Emmeta, zwyczajnej, niewychylającej się i zupełnie przeciętnej minifigurki LEGO, którą przypadkowo wzięto za bardzo niezwykłą postać, stanowiącą klucz do ocalenia całego świata. W ten sposób Emmet dołącza do niezwykłej drużyny, która ma do wykonania pełną przygód i niebezpieczeństw misję powstrzymania złowrogiego tyrana - misję, do której Emmet jest absolutnie i kompletnie nieprzygotowany.

Mój brat niedźwiedź 7.2

Dawno temu, gdy zbliżała się epoka lodowcowa żyło trzech braci. Gdy niedźwiedź zabił najstarszego z nich, najmłodszy, pragnący odwetu, Kenai zabił zwierzę mszcząc śmierć brata, lecz przy tym sam zamienił się w niedźwiedzia. Denami, średni brat będąc przekonany, że to właśnie ten niedźwiedź jest winny ich wszystkim nieszczęściom zaczyna go ścigać. Szansą dla Kenai na przeżycie jest przyjaźń z jego największym wrogiem, młodym grizzly, Kodą. Koda nie wie, że Kenai jest odpowiedzialny za śmierć jego matki…

101 dalmatyńczyków 7.2

Pongo to dalmatyńczyk. Wraz ze swoim panem, kompozytorem, wiodą samotny żywot. Znudzony takim życiem Pongo aranżuje spotkanie swojego pana z Anitą. W dodatku jest ona właścicielką pięknej psiej damy. Spotkanie to zmienia los całej czwórki i prowadzi do zawiązania dwóch par, ludzkiej i psiej. Wielkim wydarzeniem w rodzinie są narodziny piętnaściorga szczeniąt. Okrutna Cruella DeMon składa propozycję zakupu szczeniaków... [opis dystrybutora]

Herkules 7.2

Twórcy 35. pełnometrażowego filmu animowanego ze studia Walta Disneya sięgnęli do tematyki mitologicznej i przedstawili przygody herosa, który zmaga się z zaciętym wrogiem swego ojca Zeusa, mrocznym Hadesem.

Artur i Minimki 7.2

10-letni Artur staje oko w oko z bezwzględnym przedsiębiorcą, pragnącym zagarnąć piękny dom babci chłopca. Zadanie uratowania domu jest trudne, ale Artur liczyć może na pomoc Minimków. Jego dziadek, który zaginął przed laty w tajemniczych okolicznościach, zostawił mu bowiem księgę ze wskazówką jak trafić do niezwykłej krainy malutkich stworków

Kto wrobił królika Rogera 7.2

Film łączący w sobie elementy animacji i gry aktorskiej. Animek Królik Roger zostaje głównym podejrzanym o zamordowanie pana Acme - twórcy miasta dla animowanych postaci. Sędzia Doom wydaje na niego z góry wyrok, w którym Roger ma zostać "wymazany" poprzez utopienie w "SOSie". Zdesperowany królik prosi o pomoc detektywa Eddiego Valianta, by pomógł mu on dowieść swojej niewinności.

Vexille 7.2

Co może wydarzyć się, gdy Japonia zdecyduje się wystąpić z ONZ? Jakie mogą być skutki niebezpiecznych i supertajnych prac nad robotyzacją ludzkiego ciała? Jak może wyglądać japońska rzeczywistość w 2067 roku? O tym właśnie opowiada japońska superprodukcja 3D „Vexille”. Po 10 latach izolacji, Japonia niespodziewanie znów daje o sobie znać. Przedstawiciel największej japońskiej korporacji organizuje w prywatnej posiadłości w USA, spotkanie przedstawicieli najbogatszych państw świata. Amerykańska armia dostaje jednak ostrzeżenie o zbliżającym się niebezpieczeństwie i jej dowództwo postanawia wysłać do Japonii swój zrobotyzowany oddział specjalny SWORD. To co jego żołnierze zastaną na miejscu, przerasta ich najśmielsze wyobrażenia…

Opowieść wigilijna 7.2

Ebenezera Scrooge'a odwiedzają trzy duchy. Od tej pory mężczyzna staje się lepszym człowiekiem.

Księżniczka i żaba 7.2

Tiana mieszka w rozbrzmiewającym wspaniałą muzyką Nowym Orleanie. Pewnego dnia do jej domu trafia żaba, która nie dość, że umie mówić, to jeszcze twierdzi, że jest księciem zaklętym przez złego czarownika. Magiczny pocałunek nie kończy tej przygody, lecz dopiero rozpoczyna opowieść o księżniczce, zuchwałej żabie, śpiewających aligatorach i wielu innych baśniowych postaciach.

Jak ukraść Księżyc 7.2

Główny bohater filmu postanawia ukraść księżyc. Napuszczany dodatkowo przez swoją demoniczną matkę, Groo przystępuje do realizacji planu. Jedyny problem stanowią jednak trzy małe osierocone dziewczynki, które tymczasowo znalazły się pod jego opieką i które nie chcą dać mu spokoju.

Kung Fu Panda 2 7.2

Panda Po wraz z przyjaciółmi Tygrysicą, Modliszką, Żurawiem, Małpą i Żmiją pilnują bezpieczeństwa mieszkańców doliny. Po wiedzie życie, które zawsze było jego marzeniem - jest teraz jednym ze Smoczych Wojowników. Spokojne życie zakłóca jednak nowy, bardzo niebezpieczny przeciwnik, który pojawia się w Chinach. Umiejętności i techniki kung fu nie są w stanie przeciwstawić się broni, którą włada. Po i przyjaciele muszą powstrzymać groźnego rywala. Czy można tego dokonać w stosunku do istoty, która nie posiada słabych punktów? Odpowiedź na to pytanie może kryć się w przeszłości.

Merida Waleczna 7.2

Merida jest doskonałą łuczniczką a zarazem porywczą córką króla Fergusa i królowej Elinor. Niezależna i zdecydowana iść własną drogą, Merida postępuje wbrew prastarym zwyczajom, którym hołdują władcy krainy. Jej czyny przypadkowo sprowadzają na królestwo chaos i zniszczenie, a kiedy dziewczyna szuka pomocy u tajemniczej staruszki, ta spełnia jej niefortunne życzenie. Niebezpieczeństwo zmusza Meridę do odkrycia prawdziwej odwagi, by cofnąć straszliwą klątwę, zanim będzie za późno.

Dzwonnik z Notre Dame 7.1

Film animowany na podstawie powieści Victora Hugo. Średniowieczny Paryż. W dzwonnicy katedry Notre Dame mieszka Quasimodo, którego matka - Cyganka, zgineła z ręki sędziego, opętanego ideą oczyszczenia miasta z wyrzutków. Chłopiec znalazł schronienie w katedrze, ale jego opiekun - archidiakon Klaudiusz Frollo zabronił mu ją opuszczać. Quasimodo bardzo różni się od innych ludzi, to wyjątkowo szpetny kaleka, który mimo zewnętrznej brzydoty jest dobrym i wrażliwym człowiekiem. Jego jedynymi przyjaciółmi są trzy kamienne gargulce. Tęskniąc za towarzystwem ludzi, chłopak decyduje się pojawić na Rynku. Dołącza do tańczących ludzi w dniu dorocznego święta błaznów. Poznaje tam piękną Cygankę Esmeraldę, w której się zakochuje. Na jego nieszczęście całe zajście widzi sędzia Frollo i każe mu natychmiast wracać do wieży. Archidiakon też kocha Cygankę, niestety nie jest jedynym... Sama dziewczyna darzy uczuciem (z wzajemnością) Kapitana Królewskich Łuczników, Febusa, który przybywa do miasta, by służyć sędziemu. Te trzy męskie serca, tak się różniące, spowodują konflikt o dużych konsekwencjach... Historia opowiadająca o miłości, przyjaźni, honorze, ale także i bezwzględności i nienawiści.

Iniemamocni 7.1

Bob Parr i jego żona Helen byli kiedyś największymi pogromcami przestępców, ratowali czyjeś życie i walczyli ze złem dosłownie każdego dnia. Piętnaście lat później, zmuszeni do przeistoczenia się w zwykłych obywateli, mieszkają na przedmieściu, borykają się z przyziemną, codzienną egzystencją i wychowują trójkę dzieci: Violę, Maksa i najmłodszego Jack-Jacka. Bob ciągle marzy, by wrócić do dawnego życia superbohatera. I nagle pojawia się przed nim taka szansa. Tajemnicza wiadomość wzywa go na odległą wyspę, gdzie otrzymuje ściśle tajne zadanie. Wkrótce jednak okazuje się, że cała rodzina musi połączyć swe niezwykłe umiejętności superbohaterów, by ocalić świat przed totalną zagładą.

Anastazja 7.1

Nad Rosję nadciąga cień rewolucji. Anastazja - najmłodsza córka carskiej rodziny - z trudem unika tragicznego losu swoich najbliższych. Wiele lat po fatalnych wydarzeniach, Anastazja poznaje dzielnego młodzieńca o imieniu Dymitr. Razem wyruszają w pełną niebezpieczeństw podróż do Paryża. Tylko tam może się bowiem wyjaśnić tajemnica pochodzenia Anastazji, tylko tam Anastazja może udowodnić swe prawa do dziedzictwa Romanowów... Droga do szczęścia nie jest łatwa. Demoniczny Rasputin i jego zausznik - nietoperz Bartok przywołują na pomoc złe moce i robią wszystko by zgładzić Anastazję i Dymitra, nie pozwalając na triumf prawdy i miłości.

Straszny dom 7.1

12-letni D.J. zawsze podejrzewał, że z domem Nebbercrackerów po drugiej stronie ulicy, jest coś nie w porządku. Gdy dom okazuje się być oddychającym, żyjącym potworem, D.J wraz z przyjaciółmi postanawiają odkryć jego sekret i położyć kres krwiożerczym planom niebezpiecznej istoty. Bezpieczeństwo całej okolicy zależy od powodzenia ich misji.

Piorun 7.1

Niech się rozpocznie! Przygotuj się na najbardziej fantastyczną przygodę! Już za chwilę najfajniejszy bohater kina akcji Piorun i ja, chomik Rhino - wierny partner i jego prawa ręka wyruszymy w super ściśle tajną misję! Jako połowa tego dynamicznego duetu zdradzę Wam co jest grane. Otóż normalnie jednego dnia oglądam Pioruna w telewizji, a następne co robię, to towarzyszę mojemu ulubionemu bohaterowi w sekretnej podróży. Musimy przedostać się z Nowego Jorku do Hollywood, gdzie mamy walczyć z siłami zła. Wszystko, by uratować uroczą Miss Penney przed wielkim niebezpieczeństwem. Nie martwcie się jednak - z tajną, szczekającą bronią Pioruna i moją toczącą piłką - jesteśmy gotowi na wszystko. Nie uwierzysz jakie fantastyczne, zarówno wysokościowe, jak i zagrażające życiu przygody czekają na nas po drodze. Zobacz jak radzimy sobie w akcji! Będzie super! Nawet lepiej niż super! Co prawda, na każdym rogu czyha niebezpieczeństwo, ale z Piorunem przy boku nie boje się niczego! CZUJĘ, ŻE ŻYJĘ!

Lilo i Stich 7.1

Lilo, samotna dziewczynka z Hawajów, marzy, by poznać prawdziwego przyjaciela. Na swej drodze spotyka Sticha - uciekiniera z obcej planety, który wylądował na Ziemi. Lilo "adoptuje" Sticha, którzy przybiera postać małego, dziwnie wyglądającego "psa". Dzięki jej niezachwianej wierze w potęgę miłości i siłę ′ohana (hawajskie słowo oznaczające rodzinę) Stich odnajdzie coś, czego nigdy wcześniej nie znał - rodzinę. [opis dystrybutora]

9 7.1

W postapokaliptycznej przyszłości pewnej grupie szmacianych laleczek grozi zagłada. Zrobią wszystko, aby uratować swoje życie. Jedna z nich, nosząca na plecach numer 9, jest ich ostatnią nadzieją na przetrwanie. Na życie laleczek czyhają siejące zagładę, drapieżne kreatury nowego świata.

Ptasie sprawki 7.1

Historia grupy małych ptaszków przesiadających wspólnie na drucie telefonicznym. Pewnego razu dołączyć się chce do nich większy ptak, tamte jednak nie chcą go zaakceptować w swoim towarzystwie. Podejmują się więc różnych sposobów, aby pozbyć się nieproszonego gościa...

Fantastyczny Pan Lis 7.1

Historia przebiegłego lisa o imieniu Mr. Fox. Co noc wykrada on farmerom kurczaki, kaczki i indyki. Trzej farmerzy: Boggis, Bunce i Bean, postanawiają pozbyć się uciążliwego złodzieja i wypowiadają mu wojnę. Stosując wiele skrajnych taktyk w celu ochrony ich inwentarza.

Shrek Forever 7.1

Shrek Forever to już ostatnia część przygód zielonego ogra (dubbing Mike Myers). Shrek tęskni za dawnym życiem ogra. Obecnie ma wszystko, kochającą Fionę, pałac i wspaniałych przyjaciół. Podpisuje pakt z podstępnym Rumplesnickim. Przenosi się do krainy w której jego życie toczy się alternatywnie. Nigdy nie ratuje księżniczki ani nie poznaje osła i kota w butach. Czy Shrekowi ostatecznie uda się zmienić ten straszliwy los?

Przygody Tintina 7.1

Film zrealizowany na podstawie popularnego komiksu, wydrukowanego w ponad 200 milionach egzemplarzy, tłumaczonego na 50 języków. Nic nie jest w stanie powstrzymać śmiałego reportera śledczego Tintina, przed rozwiązywaniem tajemnic świata. W pierwszym z trzech planowanych filmów ten nieustraszony reporter, jego niesforny pies Snowy oraz skłonny do bijatyk kapitan Haddock wyruszają, aby odnaleźć zaginiony statek, który kryje tajemnicę starożytnego skarbu... i klucz do odwiecznej klątwy.

Legendy sowiego królestwa. Strażnicy Ga'Hoole 7.1

Soren, młoda sowa, zostaje uprowadzona przez inne sowy z St. Aggie's. Zostaje przez nich poddana praniu mózgu i staje się ich żołnierzem. Soren, wraz ze swymi nowo poznanymi przyjaciółmi, ucieka spod reżimu na wyspę Ga'Hoole.

Alvin i wiewiórki 2 7.1

Kontynuacja jednego z największych przebojów kina rodzinnego ostatnich lat, łącząca konwencję kina aktorskiego z elementami animacji komputerowej - kolejne przygody trzech rozśpiewanych wiewiórek, które mieszkają w domu robiącego karierę autora piosenek.

Duch w pancerzu 2: Niewinność 7.0

Cyborg i jego ludzki partner szukają przyczyny morderczego buntu robotów.

Asterix i wikingowie 7.0

Normandię zamieszkują Wikingowie, którzy niczego się nie boją i wydaje im się, że wiedzą wszystko. Dociera do nich informacja, iż "strach dodaje skrzydeł". Decydują się więc na wyprawę, której celem jest konfrontacja ze strachem. Tymczasem do małej wioski, w której mieszka Gal Asterix, przybywa siostrzeniec wodza, Skandalix, z którego życie w mieście zrobiło mięczaka - jest on jedynym tchórzem w wiosce. Następnie do wioski przybywają Wikingowie i porywają właśnie Skandalixa, aby nauczył ich co to jest prawdziwy strach. Dzielny Asterix wraz ze swoim przyjacielem Obelixem ruszają na ratunek Skandalixowi i przy okazji uczą Wikingów, co to jest ten strach...

Sezon na misia 7.0

Pierwszy film wytwórni Columbia Pictures zrealizowany w technice CGI. Historia misia grizzly o imieniu BOOG i jego wychudzonego przyjaciela jelonka ELLIOTA, który nie ma jednego poroża. Przyjaciele podczas rozpoczynającego się sezonu na polowanie postanawiają "uwolnić" las od myśliwych.

Przez ciemne zwierciadło 7.0

Historia Boba Arctora, narkomana mieszkającego z grupką kumpli w domku na przedmieściu i handlującego śmiertelnie niebezpiecznym narkotykiem - Substancją A, która rozszczepia mózg na dwie odrębne, rywalizujące ze sobą części. W swoim drugim wcieleniu Bob jest Fredem - agentem antynarkotykowym, który cały czas ma na oku Boba i jego znajomych.

Książę Egiptu 7.0

Podczas panowania faraona Setiego w Egipcie, mieszkający tam wówczas Izraelici są wykorzystywani do ciężkiej, niewolniczej pracy. Ponad to faraon obawiający się o to, aby naród żydowski nie stał zbyt potężny i nie zagroził pozycji Egiptu, wydaje edykt na mocy którego każde niemowlę płci męskiej ma być wrzucone do Nilu. Srogo ciemiężeni Hebrajczycy wołają do swojego Boga Elohima, aby ich wyzwolił. W tym czasie w rodzinie hebrajskiej przychodzi na świat chłopiec, którego matka w trosce o jego życie wypuszcza na Nil w wiklinowym koszyku. Fale wyrzucają go w miejscu, gdzie kąpie się królewska córka, która przygarnia chłopca i wychowuje jak własne dziecko, nazywając Mojżeszem, razem z synem Ramzesem, następcą faraona. Mojżesz i Ramzes wychowują się razem i kochają jak bracia, rywalizując w szalonych zabawach, w których Mojżesz okazuje się sprytniejszy, ku zawiści starszego brata. Mojżesz dowiaduje się o swych pochodzeniu i odkrywa prawdziwe relacje łączące Egipcjan z Hebrajczykami, a mieszając się w politykę, doprowadza do zbrodni i musi uciekać z kraju. Udaje się do ziemi Midianitów, gdzie zostaje pasterzem. Pewnej nocy widzi krzew gorejący, z którego przemawia do niego Bóg przodków, który usłyszawszy o niedoli Izraelitów powołując go na wybawiciela swego narodu oraz na pośrednika między nimi a królem Egiptu. Mojżesz wraca do kraju, gdzie staje do konfrontacji ze swoim bratem i całą potęgą imperium, wzywając Ramzesa do wypuszczenia Hebrajczyków z niewoli. Faraon pamiętając swoje upokorzenia z czasów młodości, ani myśli ustąpić po raz kolejny bratu i w zacietrzewieniu odmawia wykonania woli bożej, co sprowadza na jego kraj liczne plagi. Ustępuje w chwili, gdy anioł śmierci poraża wszystkich pierworodnych Egiptu i dopiero wówczas wypuszcza lud na wolność. Wkrótce jednak uparty władca zmienia zdanie i wysyła pościg mający sprowadzić uciekinierów z powrotem. Mojżesz rozdziela laską wody morza i przeprowadza Hebrajczyków na drugą stronę, podczas gdy rydwany faraona toną w morzu na oczach upokorzonego władcy.

Nowe szaty króla 7.0

Arogancki i wyniosły król Cuzco zostaje zamieniony w lamę przez swą przebiegłą doradczynię Yzmę i jej giermka Kronka, którzy chcą pozbawić go tronu i sami przejąć rządy nad królestwem. Teraz król, który wcześniej miał wszystko jest uzależniony od sympatycznego wieśniaka o imieniu Pacha, musi nauczyć się pokory i odkryć w sobie uczucia dotąd nieznane jak dobroć współczucie i ... odwaga. Dwaj przyjaciele starają się odwrócić zaklęcie Yzmy i przywrócić tron prawowitemu władcy.

Planeta skarbów 7.0

Futurystyczna wersja „Wyspy skarbów”. Pewnej nocy sierota Jim Hawkins, dostaje mapę kapitana Nathaniela Flinta, na której zaznaczono miejsce ukrycia jego skarbu. Pokazawszy ją kilku bogaczom, nasz bohater wyrusza z nimi w kosmiczną podróż, do zaznaczonej na mapie planety.

Happy Feet: Tupot małych stóp 7.0

W świecie Imperium Pingwinów, w którym mieszkańcy odnajdują swoje pokrewne dusze przez śpiewanie piosenek, urodził się pingwin, który nie potrafi śpiewać. Potrafi za to zaciekle stepować.

Mustang z Dzikiej Doliny 7.0

Mustang Spirit żyje na dziewiczych terenach Starej Ameryki. Gdy na swej drodze spotyka po raz pierwszy człowieka, buntuje się przeciwko zniewoleniu. W końcu jednak zaprzyjaźnia się z młodym Indianinem o imieniu Mały Strumyk, a także odnajduje szczęście u boku pięknej klaczy Rain.

Krudowie 7.0

Akcja filmu ma miejsce w prehistorii. Pozycja człowieka jako "króla łowców" została zagrożona przez prehistorycznego geniusza, który przybywa z rewolucyjnym wynalazkiem, jakim jest... ogień.

Renesans 7.0

W 2054 roku Paryż jest labiryntem gdzie każdy ruch jest monitorowany i nagrywany przez ogromną korporacje Avalon, która szuka klucza do wiecznej młodości i piękna. Zadaniem Karasa, oficera policji, jest ustrzec pewną kobietę, która posiadła tajemniczy i pożądany Protokół Renaissance, mogący zmienić dzieje ludzkości.

Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów 7.0

Kontynuacja jednego z największych przebojów kina animowanego ostatnich lat, w której poznamy dalsze przygody leniwca Sida, mamuta Manny'ego, tygrysa szablozębego o imieniu Diego i Scrata - wiewiórki, która przyczyniła się do nadejścia epoki lodowcowej.

Resident Evil: Degeneracja 7.0

W Raccoon City Incydent Umbrella skończył się całkowitym wyniszczeniem panującego wirusa. Akcje korporacji Umbrella drastycznie runęły w dół i odbiły się na interesach rządu. Siedem lat później na jednym z amerykańskich lotnisk ktoś ponownie rozpętał śmiertelną epidemie. Spokojny terminal stał się miejscem kolejnej krwawej rzezi, którą powstrzymać może tylko Claire Redfield i Leon S. Kennedy.

Minionki rozrabiają 7.0

W domku na przedmieściu mieszka sobie Gru wraz z córeczkami i całą gromadką Minionków. Gru nie jest już superprzestępcą, lecz wytwórcą dżemów i żelek. Minionki dzielnie pomagają mu w pracy objadając się galaretkami i innymi słodkościami. Ale pewien tajemniczy złoczyńca chce je wykorzystać, by podbić świat. Specjalny eliksir zmienia dobre Minionki w paskudne fioletowe Minionki-Demonki, które są w stanie pożreć wszystko, co im stanie na drodze. Gru rusza do akcji, by ocalić swoich żółtych przyjaciół. Musi znaleźć sposób, by Minionki-Demonki wróciły do dawnej postaci. Na drodze stanie mu tresowana kura obronna, laserowe zasieki i wiele innych przeszkód.

Ekspres polarny 6.9

Fabuła obrazu, na podstawie książki Chrisa Van Allsburga, będzie się koncentrować wokół chłopca, który nie chce przestać wierzyć w Świętego Mikołaja nawet wtedy, gdy wszyscy jego koledzy starają mu się udowodnić, że on nie istnieje. W wigilię Bożego Narodzenia, nagle pojawia się pociąg parowy i zabiera chłopca i jego niewierzących kolegów na biegun północny.

Shrek Trzeci 6.9

Ojciec Fiony zaakceptował swojego zięcia. Zdecydował, żeby Shrek i Fiona pełnili obowiązki pary królewskiej. Oboje nie czują jednak się w tej roli najlepiej. Shrek najlepiej wróciłby na swoje bagno. Król postanawia więc, że jeśli odnajdą następcę tronu, który obejmie rządy i godnie ich zastąpi, będą mogli opuścić. Odpowiednim kandydatem na króla jest siostrzeniec królowej Lilian, znany jako książę Artur. Shrek wyrusza razem z Osłem i Kotem w butach, w daleką podróż, aby odnaleźć księcia Artura i przekonać go, że powinien zasiąść na tronie. Tymczasem, podczas nieobecności Shreka w królestwie, Książę z bajki przeprowadza zamach stanu. Fiona organizuje ruch oporu, który ma przeciwstawić się uzurpatorowi do czasu, aż Shrek, Osiołek, Kot w butach i przyszły król Artur powrócą z podróży.

Dżungla 6.9

Przygotuj się na niesamowitą przygodę dla całej rodziny! Disney uwalnia z klatki najdzikszą zabawę w najnowszej komedii Dżungla. Gdy ekscentryczna grupa futrzaków ucieka z miejskiego ZOO, odkrywają, że Nowy Jork stanowi największą i najbardziej zwariowaną dżunglę ze wszystkich.

Mrówka Z 6.9

Życie to nie bajka. Ta odwieczna prawda jest doskonale znana „Z" - jednemu z milionowej rzeszy mrówczych robotników. „Z" ma wielkie marzenia, ale jego szansa na poślubienie pięknej księżniczki Bali jest bliska zeru. Kiedy jednak „Z" zamienia się miejscami ze swym przyjacielem - żołnierzem, jego nudne życie nabiera niezwykłego tempa. Bohater wojny z termitami i idealista marzący o szczęśliwej krainie znanej jako Mrówcza Utopia staje twarzą w twarz z demonicznym generałem Mandiblem szykującym przewrót wojskowy mający na celu obalenie królowej i zniszczenie mrowiska. I tak oto zwykła mrówka „Z" ma szanse zostać bohaterem wszech czasów!

Wpuszczony w kanał 6.9

Historia szczura Roddy′ego, który żyje w kanałach luksusowego apartamentu. Jego życie ulega zmianie, gdy nieoczekiwanie zostaje spłukany do kanałów w gorszych częściach miasta.

Rodzinka Robinsonów 6.9

Lewis ma 12 lat i jest genialnym wynalazcą. Właśnie zbudował maszynę pamięci, dzięki której pozna historię swojej rodziny. Niestety zostaje ona skradziona przez Bowlera - podstępny i tajemniczy czarny charakter. Wilbur Robinson, chłopiec z przyszłości, pomaga Lewisowi i razem z całą rodzinką Robinsonów przeżywają wiele niezwykłych przygód w krainie jutra.

Beowulf 6.9

Akcja Beowulfa rozgrywa się w VI wieku. Beowulf, dzielny Wiking przybywa na dwór duńskiego króla Hrothgara. Tutaj okazuje się, że poddani Hrothgara od wielu lat nękani są przez okrutnego potwora-ludojada, Grendela. Beowulf postanawia rozprawić się z krwiożerczą bestią.

Na fali 6.9

Młody pingwin Cody Maverick mieszka w Shiverpool na Antarktydzie. Jego wielką pasją jest surfing. Cody staje przed wielka szansą, gdy łowca talentów Mikey Abromowitz proponuje mu udział w Wielkim Memoriale Surfera Big Z. Cody wyrusza więc na wyspę Pen Gu, by powalczyć tam o zwycięstwo z najlepszymi surferami na świecie. Na jego drodze stanie m.in. dotychczas niepokonany Tank Evans. Cody może liczyć na wsparcie nowo poznanych przyjaciół: kurczaka Joe, ratowniczki Lani i zawodowego surfera Dziwaka.

Hotel Transylwania 6.9

Komedia animowana producentów Smerfów i Na fali. Oto hotel, jakiego nikt jeszcze nie widział. Hrabia Dracula i jego córka Mavis witają tu chętnie każdego potwora, który chce odpocząć od ludzi. Sielanka trwa do czasu, kiedy Mavis spotka na swej drodze pewnego młodego podróżnika.

Łowcy smoków 6.9

Główną bohaterką filmu jest Zoe, mała dziewczynka, która wierzy w bajki. Nie dlatego, że jest naiwna, lecz dlatego, że po prostu je lubi. Aby pomóc swojemu wujowi, Lordowi Arnoldowi, w pozbyciu się przerażającego smoka, postanawia wyruszyć na poszukiwanie bohaterów. Najprawdziwszych - takich jak ci, o których czytała w bajkach. Jednak zamiast nich spotyka Gwizdo i Lian-Chu, łowców smoków, których największą ambicją jest zamieszkanie na małej, spokojnej farmie. Dziewczynka sądzi, że są to bohaterowie z jej marzeń, natomiast szczwany Gwizdo, który zapalił się do sprawy, zachęcony obietnicą otrzymania złota od Lorda Arnolda, nie zamierza wyjawić prawdy. Zoe postanawia towarzyszyć łowcom podczas wyprawy. Decyzja zapadła, już nie ma odwrotu. Ku wielkiemu przerażeniu Gwizdo, rozpoczyna się niebezpieczna podróż na koniec świata, gdzie śpi (ale już niedługo!) najstraszliwszy smok, jaki kiedykolwiek chodził po ziemi: okryty złą sławą...

Gwiezdne Wojny: Wojny klonów 6.9

Gdy Wojny Klonów ogarniają całą galaktykę, Anakin Skywalker i jego nowy padawański uczeń, Ahsoka Tano, wyruszają w niebezpieczną misję, aby uratować porwanego syna pana zbrodni Jabby the Hutta. Renegat Hrabia Dooku chce za wszelką cenę im przeszkodzić i z pomocą swojej zabójczyni Asajją Ventressą sprawia, że będzie to misja ze śmiertelnymi konsekwencjami. W międzyczasie na linii frontu Obi-Wan Kenobi i Mistrz Yoda prowadzą ogromną armię klonów w odważnej próbie pokonania armii droidów i oparcia się sile ciemnej strony. Miecze świetlne w pogotowiu! Nowa era przygody już czeka!

Rio 6.9

Poczuj rytm...usłysz brzmienie... i uwolnij swojego ducha! Twórcy Epoki Lodowcowej przedstawiają animowaną komedię dla całej rodziny. Blu to egzotyczny ptak, który wierzy, że jest ostatnim przedstawicielem swojego gatunku. Jednak kiedy jego właściciel dowiaduje się o Jewel, samiczce tego samego gatunku, obaj wyruszają na spotkanie przygody życia. Mimo, że nigdy nie nauczył się latać, Blu zaprzyjaźnia się z grupą obytych, miejskich ptaków, które pomagają mu odnaleźć odwagę do rozpostarcia skrzydeł i podążenia za przeznaczeniem.

Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów 6.9

Bohaterowie poprzednich części filmu Epoka lodowcowa powracają w cyfrowej wersji 3D, by stawić czoła kolejnym wyzwaniom, w tym wędrówce kontynentów, która może zagrozić przyszłości ich świata.

Rybki z ferajny 6.8

Zawadiaka Oscar pracuje w myjni dla wielorybów, gdzie ma dość niewdzięczne zadanie związane z czyszczeniem paszczy klientów. Marzy, aby wybić się na czoło mieszkańców rafy koralowej, aby być "kimś". O swoich wielkich ambicjach opowiada wszystkm, budząc powszechną wesołość. W jego szaleńcze pomysły wierzy jedynie Angie, powabna rybka zatrudiona w tej samej firmie Whale Wash. Oscar jest jednak ślepy na jej wdzięki i po skończonej pracy snuje się bez celu na obrzeżach rafy. Pewnego dnia żarłacz Frankie ginie przypadkowo przygnieciony kotwicą statku. Oscar oznajmia wszystkim, że to on, bez niczyjej pomocy, pokonał groźnego rekina. Staje się sławny w podwodnej metropolii. Popularność szybko jednak zaczyna przysparzać gadatliwej rybce sporych kłopotów. Gdy w okolicy pojawi się jakiś rekin, rybki natychamiast zwracają się o pomoc do mężnego Oscara. Nieoczekwianie Oscar znajduje sojusznika. Żarłacz Lenny, syn wielkiego Don Lino, zajmującego najwyższą pozycję w łańcuchu pokarmowym rafy, skrywa przed współbraćmi swoją mroczną, jak na rekina tajemnicę - jest wegetarianinem. Dwóch "odmieńców" rafy zaczyna zdawać sobie sprawę, że mogą sobie wzajemnie pomóc.

Dawno temu w trawie 6.8

Aby uwolnić się od tyranii koników polnych, jedna z mrówek postanawia szukać pomocy poza swoim mrowiskiem.

Kosmiczny mecz 6.8

Na Ziemię przybywają kosmici. Chcą porwać animki (postaci Looney Tunes), aby zabawiać nimi mieszkańców swojej nudnej planety. Królik Bugs proponuje "wojnę" - mecz koszykówki. Sprytni kosmici, chcąc wygrać mecz za wszelką cenę, czynią z czołowych graczy NBA swoich niewolników. Ale przeoczają Michaela Jordana. I to jego jako asa swojej drużyny wykorzystuje Bugs...

Po rozum do mrówek 6.8

Historia niesfornego chłopca, który zalał swoim pistoletem na wodę kolonię mrówek. Za karę w magiczny sposób zostaje skurczony do rozmiaru owada i skazany na ciężką pracę w ruinach. Przed przywróceniem do postaci człowieka, zaczyna doceniać bezinteresowną przyrodę, uczy się tolerancji i zrozumienia (empatii), jednocześnie jest to dla niego bardzo cenna lekcja.

Titan - Nowa Ziemia 6.8

Jest rok 3028. Ludzie dokonali podboju przestrzeni kosmicznej, ale choć mogą teraz podróżować do najodleglejszych galaktyk, nadal za swój jedyny prawdziwy dom uważają Ziemię. Zyskali nową wolność, ale i nowych wrogów - Drejów, rasę obcych, którzy obawiają się potęgi ludzkiego ducha. Drejowie przypuszczają atak na Ziemię i doprowadzają do jej unicestwienia. Ludziom cudem udaje się uciec wraz z najcenniejszych skarbem, wspaniałym statkiem kosmicznym, któremu nadają nazwę "Titan". Odtąd tułają się po wszechświecie. Są uciekinierami, obywatelami drugiej kategorii, zdanymi na łaskę przedstawicieli obcych cywilizacji. A Drejowie polują na nich bez wytchnienia...

Kot w butach 6.8

Miecze się skrzyżują, a serca pękną wraz z powrotem jednego z najwspanialszych bohaterów z animowanego światka Shreka – Kota w Butach (Antonio Banderas (I)). Oto zuchwała pogoń ramię w ramię z Kotem w jego młodzieńczych latach, w których wraz z Wańką wstańką i waleczną kocicą (Salma Hayek) będzie próbował skraść sławną gęś znoszącą złote jajka.

Klopsiki i inne zjawiska pogodowe 6.8

Kiedy najnowsze urządzenie Flinta Lockwooda niespodziewanie niszczy miejski plac i z hukiem odlatuje w chmury - wygląda na to, że jego kariera wynalazcy jest skończona. Jednak nagle dzieje się coś niesamowitego i z nieba zaczynają spadać pyszne cheeseburgery. Okazuje się, że maszyna działa! Ale sukces szybko przeradza się w katastrofę, gdy miasto zaczyna być zasypywane przez ogromne ilości jedzenia. Czy Flintowi i pogodynce Sam Sparks uda się wyłączyć maszynę i uratować sytuację?

Sala samobójców 6.8

Głównym bohaterem filmu jest Dominik (Jakub Gierszał), zwyczajny chłopak i wydawać by się mogło, że szczęśliwy. Ma wielu znajomych, najładniejszą dziewczynę w szkole, bogatych rodziców, pieniądze na ciuchy, gadżety i imprezy. Jednak pewnego dnia jeden pocałunek zmienia wszystko. "Ona" zaczepia go w sieci. Jest intrygująca, niebezpieczna i przebiegła. Wprowadza go do "Sali samobójców", miejsca, z którego nie ma ucieczki. Dominik, w pułapce własnych uczuć, wplątany w śmiertelną intrygę, traci to, co w życiu najcenniejsze…

Tajemnica zielonego królestwa 6.8

Profesor Bomba jest zwariowanym naukowcem, który pragnie udowodnić, że ukryty przed ludzkim wzrokiem miniaturowy świat niezwykłych istot – zwany Zielonym Królestwem – istnieje naprawdę. Profesor jest jedynym człowiekiem, który wierzy w jego istnienie. Do chwili, kiedy jego kilkunastoletnia córka, Mary Katherine, podlega niesamowitej transformacji i przeniesiona zostaje do Zielonego Królestwa. Tam wraz z grupą nowych przyjaciół musi stawić czoła wrogim siłom, które chcą pozbawić władzy Matkę Naturę, królową tej krainy. Wspólnie przeżyją wielką przygodę i uratują świat Zielonego Królestwa – i nasz własny.

Dom 6.8

Ekscentryczny przybysz z kosmosu, który doprowadza wszystkich do szału swym wiecznym optymizmem, musi uciekać przed ścigającymi go przedstawicielami swej własnej rasy i ukrywa się na Ziemi. Tu zaprzyjaźnia się z wyjątkowo upartą kilkunastoletnią dziewczyną i wspólnie z nią musi ocalić naszą planetę przed kosmiczną inwazją.

Uciekające kurczaki 6.7

Kurczaki na farmie złej Pani Tweedy marzą o lepszym życiu, a mądra kura o imieniu Ginger snuje plany jak z niej wylecieć już na dobre! Jest tylko jeden problem - kurczaki nie potrafią fruwać... Wszystkie próby ucieczki palą na panewce. Dopiero kogut Rocky podejmuje się nauczyć latać Ginger i jej pierzastych przyjaciół. Nie wie, jak ciężki kawałek drobiowej roboty go czeka, jednak wspólna praca, determinacja i odrobina szczęścia pozwalają nieustraszonemu stadku na ostatnią, śmiałą próbę w walce o wolność!

Droga do El Dorado 6.7

Tulio i Miguel to para drobnych kanciarzy. Gdy w ich ręce wpada mapa legendarnego Złotego Miasta - El Dorado, wierzą, że dzięki niej odnajdą drogę do sławy i nieprzebranego bogactwa. Sprawa nie jest jednak prosta. Muszą uciec Cortesowi i przechytrzyć podstępnego Najwyższego Kapłana Tzekel-Kana. Ich przyjaźń i lojalność zostają wystawione na ciężką próbę. Czy dwaj niezwykli bohaterowie zdołają przezwyciężyć swą chciwość i uratują mieszkańców El Dorado?

Krowy na wypasie 6.7

Oto jedyne w swoim rodzaju imprezowe zwierzęta hodowlane, które sprawią, że ubawisz się po pachy i uśmiejesz do łez! Poznajcie Otisa, beztroską krowę, która spędza całe dnie na śpiewie, tańcach i psotach. Wspólnie z kolegami i koleżankami z zagrody daje się mocno we znaki właścicielowi farmy, Benowi.

Film o pszczołach 6.7

Pszczółka o imieniu Barry po skończeniu szkoły marzy o założeniu własnej firmy produkującej miód. Podczas jednej z niebezpiecznych wypraw z ula, jego życie zostaje uratowane przez kwiaciarkę z Nowego Yorku – Vanessę.

Horton słyszy Ktosia 6.7

Film animowany, zrealizowany w studio Blue Sky, w którym powstała słynna "Epoka lodowcowa". Niezwykłe przygody słonia Hortona, który odkrywa, że w dżungli istnieje kolonia mikroskopijnych mieszkańców - niewidocznych dla nikogo poza nim samym.

Artur i zemsta Maltazara 6.7

Artur dokładnie przygotowuje się do ponownej wizyty w Krainie Minimków. Tymczasem otrzymuje wezwanie, że jego malutkim przyjaciołom grozi niebezpieczeństwo. Jest pozbawiony wątpliwości - najwyższy czas, by powrócić. Jednak podróż do ich świata jest trudniejsza niż mogłoby się wydawać.

Planeta 51 6.7

Fabuła opowiada o życiu typowych mieszkańców planety 51, którzy mają dwoje czułków, osiem palców i panicznie boją się inwazji obcych cywilizacji. 16-letni Lem jest wzorowym uczniem i wiedzie beztroskie życie marząc o kosmosie oraz o swojej uroczej zielono-skórej sąsiadce Neerze. Gdy w samym środku rodzinnego grilla ląduje niezidentyfikowany obiekt latający opatrzony śmiesznie brzmiącym napisem "NASA" a sterujący nim Kapitan Russ Baker opuszcza swój statek, aby triumfalnie wbić w nie odkrytą dotąd ziemię amerykańską flagę zauważa ... kilkoro wgapionych w siebie otwartych ze zdziwienia oczu.

Frankenweenie 6.7

Twórca Alicji w krainie czarów Tim Burton przedstawia opowieść o chłopcu i jego wiernym psie Sparkym. Pewnego dnia podczas zabawy Victora i Sparkiego, psa potrąca samochód. Młody Victor nie może pogodzić się ze stratą najlepszego przyjaciela, jednak podczas lekcji fizyki dowiaduje się, że jest jeszcze nadzieja. Wykorzystując moce nauki, udaje mu się przywrócić Sparky'emu życie. Chłopiec obawia się jednak, że jego pupil w nowym obliczu może wywołać przerażenie wśród okolicznych mieszkańców, więc ukrywa jego istnienie. Okazuje się to jednak bardzo trudne...

Uniwersytet Potworny 6.7

Film przedstawia początki przyjaźni między Mike'iem Wazowskim a Jamesem P. Sullivanem.

Roboty 6.6

Radek Dekiel jest młodym robotem, który marzy o tym, by zadziwić świat swoimi wynalazkami. W nadziei, że spełnią się jego marzenia, Radek wyjeżdża do Robotowic - zmechanizowanej metropolii, w której mieszka jego idol. Poznaje tam piękną Cynk, ekscentrycznego robota o imieniu Gwoździu oraz jego siostrę Hanię. Razem muszą stawić czoła tyranowi Brzszczotowi oraz jego matce madame Frezer, którzy planują rozpowszechniać jedynie najnowsze modele robotów zaś dotychczasowe oddać na złom.

Wojownicze Żółwie Ninja 6.6

Dawno, dawno temu… cztery małe żółwie: Leonardo, Donatello, Michaelangelo oraz Rafaello w tajemniczy sposób urosły, a następnie zaczęły się poruszać i zachowywać jak ludzie. Podobnej przemianie uległ ich przyjaciel, szczur Splinter, który dzięki rozległej wiedzy w dziedzinie wschodnich sztuk walki, uczy żółwie jak walczyć i posługiwać się bronią. I tak stały się najsłynniejszymi Wojowniczymi Żółwiami Ninja. W pierwszym z ich udziałem filmie kinowym, będą musieli zmierzyć się z ekscentrycznym miliarderem Maximilianem Wintersem, który chce przejąć władzę nad miastem, wykorzystując kosmiczną energię. Nieustraszone żółwie zjednoczą swe siły w walce między dobrem a złem, pokonując własne słabości, wspierani przez życzliwych im ludzi: April O'Neal i Casey'a Jonesa.

Dzielny Despero 6.6

Opowieść o trzech niezwykłych bohaterach - o dziwacznej myszy, która przedkłada czytanie książek nad zjadanie ich, o nieszczęśliwym szczurze, który planuje porzucić ciemność kazamatów oraz o niezdarnej służącej z wielkimi uszami, której los zostaje spleciony z losem księżniczki mieszkającej na zamku.

Potwory kontra Obcy 6.6

Gigantka, Profesor Karaluch, Brakujące Ogniwo, Insectozaurus i B.O.B. łączą siły, aby obronić Ziemię przed atakiem obcych.

Rango 6.6

Film przedstawia historię Rango (Johnny Depp), kameleona, którego marzeniem było zostać groźnie wyglądającym bohaterem. Rango dostaje okazję by spróbować swoich sił, bo znajduje się w zachodnim mieście przepełnionym przez niebezpiecznych bandytów i jest dosłownie zmuszony grać rolę odważnego bohatera by móc się ochronić.

Madagaskar 3 6.6

Tym razem nasi bohaterowie: Alex, Marty, Gloria i Melman wciąż podejmują próby powrotu do wytęsknionego, rodzinnego Nowego Jorku. Droga do domu prowadzi przez Europę, gdzie zwierzęta znajdują idealną przykrywkę: kontynuują swoją podróż razem z cyrkiem.

Rogate ranczo 6.5

Niegodziwy Alameda Slim planuje przejęcie farmy "Skrawek nieba" prowadzonej przez Pearl. Trzy waleczne krowy, koń karateka o imieniu Buck i cała barwna menażeria łączą swe wysiłki, by zapobiec nieszczęściu i uratować swój dom. Emocje sięgają szczytu, gdy niezwykli sojusznicy ryzykują wszystko, co jest im najdroższe w konfrontacji z bandą zbirów.

Czerwony Kapturek - Prawdziwa historia 6.5

Jak to właściwie jest z Czerwonym Kapturkiem i jej Babcią? Czy dziewczynka jest miła, niegroźna i zadowolona ze swojego życia? A może nie jest wcale taka bezbronna, a Babcia nie jest schorowaną staruszką przesiadującą w bujanym fotelu i robiącą na drutach. Prawda wcale nie jest taka oczywista, a to, co się wydarzy będzie wielce zaskakujące.

Władca Pierścieni 6.5

Animowana adaptacja kultowej powieści J.R.R. Tolkiena. Mały hobbit o imieniu Frodo staje się właścicielem magicznego pierścienia, którego musi chronić przed siłami Zła. Na szczęście po swojej stronie ma czarodzieja Gandalfa i sporą grupę odważnych elfów, krasnali i wojowników.

Ekipa Ameryka: Policjanci z jajami 6.5

Ekipa Ameryka to międzynarodowe siły policyjne, które mają strzec globalnego porządku. Pewnego dnia załoga otrzymuje informację o przemycie broni masowego rażenia. By rozpracować terrorystów, policjanci wynajmują gwiazdę Broadwayu, która ma wniknąć w szeregi wroga i zdobyć informacje na temat planowanego zamachu. Z pomocą przywódcy zespołu oraz jego współpracowników aktorowi udaje się dostać do kryjówki terrorystów. Odkrywa, że akcja już się rozpoczęła, a na jej czele stoi Kim Dzong Il i jego sprzymierzeńcy organizacja amerykańskich aktorów.

Zaczarowana 6.5

Dla młodziutkiej Giselle, życie jawi się jak prawdziwa bajka, ma poślubić pięknego księcia i żyć długo i szczęśliwie u jego boku. Nie dane jej jednak zaznać tych przyjemności. Zła czarownica wygania ją bowiem z animowanej, baśniowej krainy Andalazji. Giselle trafia do pozbawionego magii i całkowicie realnego współczesnego Nowego Jorku. Tam, z pomocą przychodzi jej cyniczny i rzeczowy adwokat, który, zaskakując samego siebie odkrywa, że dał się oczarować tym niewinnym, szeroko otwartym, zachwycającym oczom.

Załoga G 6.5

Załoga świetnie wyszkolonych świnek morskich podejmuje się niebezpiecznej misji. Wyposażone w najnowocześniejsze gadżety zwierzaki to: Darwin – ambitny przywódca grupy, Walczak – transport, uzbrojenie i ekstremalne rozwiązania, Juarez – pełna wdzięku specjalistka sztuk walki, śledczy Plujka, pracujący w cyber wywiadzie Brylus oraz wyluzowany żółtodziób Kędzior. Ten zgrany zespół musi za wszelką cenę powstrzymać pewnego multimilionera, który chce zawładnąć światem za pomocą odpowiednio zaprogramowanego sprzętu gospodarstwa domowego.

Pingwiny z Madagaskaru 6.5

Wasi ulubieni super szpiedzy - Skipper, Kowalski, Rico i Szeregowy - łączą siły z tajną, elitarną organizacją Północny Wiatr, by wspólnie uratować świat przed zagładą. W czasie misji podróżują po całym świecie przeżywając największą przygodę w swoim pingwinim życiu. A pomysłów im nie brakuje... Cała rodzina będzie zrywać boki ze śmiechu!

Minionki 6.5

Minionki: Stuart, Kevin i Bob wyruszają w ekscytującą podróż, która doprowadzi ich do Scarlet Overkill, super-złoczyńczyni. Wraz z jej mężem wynalazcą Herbem, wymyśla plan, aby przejąć władzę nad światem.

Garfield 6.4

Gruby kocur Garfield (w polskiej wersji zdubbingowany przez Marka Kondrata) spędza czas na drzemkach, jedzeniu lazanii, oglądaniu telewizji i robieniu dowcipów. Do czasu... Jego właściciel Jon Breckin Meyer (Przemysław Stippa) zakochuje się w pięknej pani weterynarz Liz Jennifer Love Hewitt (Joanna Brodzik), która przekonuje go do przygarnięcia uroczego, choć głupiutkiego szczeniaka o imieniu Odie. Wywraca to całą, spokojną egzystencję Garfielda dosłownie do góry nogami. Gdy jednak zły treser psów uprowadza Odiego, to właśnie Garfield podejmuje się heroicznej misji ratunkowej.

Smerfy 6.4

Ratując się przed złym czarodziejem Gargamelem, małe smerfiki trafiają poza rodzinną wioskę. Ze swojego magicznego świata dostają się prosto do naszego świata, a mianowicie do Centralnego Parku w Nowym Jorku. Teraz odważne smerfy muszą odszukać drogę do domu i nie wpaść w łapy Gargamela...

ParaNorman 6.4

Nad pewnym miasteczkiem od dawna wisi klątwa i tylko pewien nierozumiany przez otoczenie chłopiec, Norman, może pomóc, gdyż potrafi rozmawiać z zombie, duchami i wiedźmami. Na jego nieszczęście nikt nie chce go słuchać. Aż do czasu… Tytuł wyprodukowany przez studio LAIKA, które stworzyło świetną i niezapomnianą animację nominowaną do nagrody Akademii Filmowej Koralina i tajemnicze drzwi.

Roman Barbarzyńca 6.4

Plemię kulturystycznych barbarzyńców cieszy się w krainie Wszechściemia sławą niepokonanych wojowników. Jednak pewnego dnia, wskutek zdradzieckiej intrygi, prawie wszyscy bitni pakerzy trafiają do niewoli okrutnego księcia, chorobliwie napalonego na władzę nad światem. Prawie czyni wielką różnicę. Obdarzony wąskimi barami i szerokim uśmiechem Roman, wieczny przedmiot kpin współplemieńców, pozostał na wolności i musi zebrać w sobie nadludzką odwagę, aby ruszyć z odsieczą uwięzionym barbarzyńcom. W pełnej przygód i śmiechu wyprawie herosowi z przypadku towarzyszyć będą: bard zdolny do wszystkiego (poza śpiewaniem), dziewica, która świetnie radzi sobie z każdym orężem oraz wiedziony proroczymi wizjami elf-niedorajda.

Kurczak Mały 6.3

Ma bardzo mały wzrost, ale wiele uporu i odwagi: oto Kurczak Mały. Wywołał panikę w swym mieście Dębki Duże, wołając, że spadło niebo, gdy tymczasem to tylko żołądź uderzył go w głowę. Minął rok. W tym czasie Kurczak bardzo mocno pracował nad odbudowaniem swojej reputacji – przede wszystkim w oczach nadopiekuńczego ojca, Bucka Gdaka. W końcu się udało: Kurczak został mistrzem baseballu i lokalnym bohaterem. Lecz znów spotkał go podobny wypadek, jak przed rokiem – coś mu spadło na głowę. Jest absolutnie pewien, że tym razem chodzi o realne zagrożenie. O swych podejrzeniach Kurczak mówi tylko najbliższym przyjaciołom: śwince Speckowi Zawiotkiemu, kaczce Luśce Kuperczak i rybce Fiszowi Chybarybie. Pragnie za wszelką cenę udowodnić, że ma rację. Może liczyć na pomoc przyjaciół, która zawsze jest szczera, choć czasem bywa też kłopotliwa...

Garfield 2 6.3

Tym razem Garfield wyrusza do Londynu wraz ze swoim panem Jonym. Przez przypadek znajduje się w zamku szalonego milionera. Okazuje się, że Garfield ma tam swojego sobowtóra, który po śmierci pana odziedziczy cały majątek. Zbiegiem okoliczności koty zamieniają się miejscami. Garfield czuje się jak książę, a prawdziwy kot-arystokrata prowadzi proste życie u boku Jonego. Jednak ktoś czyha na życie pupilka milionera. Jest nim Lord Dargis - konkurent do spadku po milionerze.

Szeregowiec Dolot 6.3

Poznajcie historię Dolota, małego gołębia o wielkiej odwadze i jeszcze większych marzeniach, który wraz z przyjaciółmi postanawia zaciągnąć się do Królewskiej Służby Gołębi Pocztowych. Ta elitarna jednostka wspiera aliantów wysyłając swych latających kurierów z tajnymi wiadomościami przez Kanał La Manche. Jednak do służby nadają się tylko najlepsi z najlepszych, bowiem kontrolowane przez wroga niebo nad Kanałem patroluje bezlitosna brygada Sokoła. Czy bohaterskie gołębie zdołają dostarczyć wiadomość do centrali w Anglii? Czy wyjdą cało z czyhających niebezpieczeństw i zdołają umknąć niemieckim Sokołom? I co stanie się z niewyrośniętym gołębiem, któremu wszyscy wokół mówili, że jest za mały, by cokolwiek zmienić w wielkim świecie?

Happy wkręt 6.3

Czarodziej z pomocą swoich dwóch niezbyt rozgarniętych, ale milutkich asystentów pilnuje porządku w świecie podległych mu bajek – dba, aby równowaga pomiędzy dobrem a złem pozostała w odpowiednich proporcjach. Pewnego dnia wyjeżdża na zasłużony urlop a świat bajek pozostawia w rękach swoich asystentów: Munka i Mambo.

Astro Boy 6.3

Jest to opowieść o młodym robocie z niewiarygodnymi mocami. Został stworzony przez genialnego naukowca, by zastąpić mu utraconego syna. Nie mogąc sprostać oczekiwaniom opłakującego ojca, nasz bohater wyrusza w podróż w poszukiwaniu akceptacji, doświadczając zdrady i odnajdując podziemny świat robotów gladiatorów, zanim wróci, by uratować Metro City i pogodzić się z człowiekiem, który go odrzucił.

Auta 2 6.3

Zygzak McQueen i jego wierny przyjaciel Złomek wracają w jeszcze szybszej, jeszcze głośniejszej, ekscytująco wysokooktanowej drugiej części filmu Auta. Tym razem przyjaciele będą potrzebowali paszportów gdyż wybiorą się na wyprawę w świat pełen intryg, komicznych eskapad i zapierających dech w piersiach wyścigów, a wszystko to w 3D!

Smerfy 2 6.3

Zły czarownik Gargamel stworzył złośliwe stworki, podobne do Smerfów i nazwał je Wredki. Miał nadzieję, że Wredki pomogą mu zdobyć cudowny smerfny eliksir, dający mu wielką moc. Ale okazało się, że bez Smerfetki Gargamel nie zdobędzie eliksiru. Porwał więc Smerfetkę i wywiózł aż do Paryża. Papa Smerf, Ciamajda, Maruda i Laluś muszą wyruszyć na wyprawę, by uratować Smerfetkę. Najpierw jednak odnajdują w Nowym Jorku swoich przyjaciół – Patricka i Grace, by z ich pomocą pokonać Gargamela. A jeśli Smerfetce spodobają się nowi, złośliwi koledzy? Może ciemnowłosa Vexy stanie się jej najlepszą koleżanką i Smerfetka zapomni o poczciwych mieszkańcach wioski?

Sekretne życie zwierzaków domowych 6.3

Kiedy ludzie opuszczają dom, czteronożni członkowie rodziny prowadzą bujne, pełne przygód życie.

Samoloty 6.2

Przekonaj się, jak w świecie Aut radzą sobie samoloty i obejrzyj nową, pełną żartów i zaskakujących zwrotów akcji komedię Disneya. Dzięki Samolotom wzbijesz się w przestworza i przeżyjesz odlotową przygodę pośród chmur! Dusty to mały samolot rolniczy o wielkim sercu, który na co dzień zajmuje się opylaniem pól, ale marzy o wzięciu udziału w największym wyścigu powietrznym wszech czasów. Dusty ma tylko dwa problemy: nie jest zbyt szybkim modelem i... cierpi na lęk wysokości. Dzielny samolocik zostanie wystawiony na ciężką próbę, ale z pomocą przyjaciół uda mu się znaleźć odwagę oraz inspirację, by pokonać przeciwności losu i wznieść się na wyżyny swoich możliwości.

Gnomeo i Julia 3D 6.1

W jarmarcznej scenerii różowych faflamingów, marmurowych fontann i plastikowych palemek spotykają się Gnomeo i Julia i zakochują się w sobie po czubki uszu, a raczej krasnalich czapek. Jednak na drodze ich uczucia staje odwieczny konflikt - wywodzą się z wrogich sobie domostw - Montekich i Kapuletów. Czy miłość pokona wszelkie przeszkody?