Najlepsze filmy animowane

Akira 8.7

Animowany film science - fiction. Futurystyczna fantazja rozgrywająca się w zaułkach Neo - Tokio. Obdarzony szczególnymi zdolnościami psychicznymi młody przywódca gangu motocyklowego staje się obiektem zainteresowania skorumpowanych polityków...

Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków 8.6

"Dawno, dawno temu ..." tak rozpoczyna się baśń o ślicznej Królewnie Śnieżce, której beztroskie życie zmieniło się za sprawą złej macochy, czarownicy. Zazdrosna o urodę dziewczynki - magiczne zwierciadełko uznało Śnieżkę za najpiękniejszą na świecie - postanawia się jej pozbyć raz na zawsze. Porzucona w dzikim lesie, Śnieżka trafia do chatki siedmiu krasnoludków: Mędrka, Gapcia, Śpioszka, Wesołka, Nieśmiałka, Gburka i Apsika, którzy bawią się, śpiewają, śmieją się i gwiżdżą nawet w czasie ciężkiej pracy w kopalni. Wszyscy razem wiodą szczęśliwy żywot do czasu, gdy tajemnicza starucha podstępnie częstuje Śnieżkę zatrutym jabłkiem...

Shrek 8.4

Shrek żył sobie szczęśliwie w swojej samotni na bagnach. Do czasu... Jego spokój został zakłócony inwazją dokuczliwych postaci z bajek wygnanych z królestwa przez złego Lorda Farquaada. Zdecydowany ocalić ich wszystkich, a przede wszystkim swój dom, Shrek porozumiewa się z Lordem i wyrusza na poszukiwanie pięknej Królewny Fiony mającej zostać żoną Farquaada. W niebezpiecznej misji towarzyszy mu przemądrzały osioł, który zrobi dla Shreka wszystko ... z jednym małym wyjątkiem - nie przestanie gadać! Ocalenie Królewny przed ziejącym ogniem smokiem okazuje się być niewielkim problemem. Na jaw bowiem wychodzi jej głęboko skrywany sekret.

Król Lew 8.2

Król Lew to opowieść o Simbie lwiątku, dziedzicu Lwiej Krainy. Za sprawą knowań złego stryja Skazy, Simba musi opuścić rodzinne strony. Samotny i porzucony, trafia pod opiekę wesołych i beztroskich kompanów Timona i Pumby. Dorasta, wiodąc wraz z nimi radosne, pełne przygód życie, zapominając o odpowiedzialności i królewskim dziedzictwie. Przeznaczenie jednak daje o sobie znać. Simba przekonuje się, że nadszedł czas powrotu i objęcia we władanie Lwiej Krainy. Musi znaleźć w sobie dość odwagi, by przeciwstawić się złemu stryjowi Skazie, stoczyć z nim zaciekłą walkę i zająć należne mu w odwiecznym "kręgu życia" miejsce.

Epoka lodowcowa 8.2

Przyłączcie się do Sida, gadatliwego, zabawnego leniwca; Manny'ego, olbrzymiego mamuta obdarzonego ironicznym poczuciem humoru; i Diego, dwulicowego tygrysa szablozębego. Ta niedobrana trójka bohaterów wyrusza z ważną i niebezpieczną misją w czasie, gdy świat staje w obliczu nadchodzącej Epoki Lodowcowej

Spirited Away: W krainie Bogów 8.0

Chihiro z rodziną są w drodze do nowego domu. Jej ojciec postanawia pojechać skrótem, który doprowadza ich do opuszczonego wesołego miasteczka. Kiedy zapada zmrok okazuje się, że miejsce jest czymś zupełnie innym. Całe miasteczko okazuje się być zamieszkane przez japońskich bogów i duchy. Rodzice Chihiro zostają zamienieni w swinie a ona sama unika tego losu dzieki pomocy tajemniczego chłopca - Haku. Dziewczynce udaje się zdobyć pracę w łaźni u czarownicy Yubaby, gdzie musi ciężko pracować. Przeżywa tam wiele przygód szukając sposobu na odczarowanie rodziców i powrót do swego świata.

Księżniczka Mononoke 8.0

Oto pewnego dnia w osadzie plemienia Emishi pojawia się "tatari gami". Demon pod postacią skażonego złem odyńca, który po śmierci, za sprawą cierpień doznanych od ludzi, przeistoczył się w tę demoniczną istotę. W obronie zagrożonej wioski staje młodzieniec o imieniu Ashitaka, któremu udaje się pokonać demona; niestety radość ze zwycięstwa szybko okazuje się być przedwczesna. Rany bohatera odniesione podczas walki naznaczają go przekleństwem, stają się piętnem śmierci. Wieść ta bardzo zasmuca mieszkańców osady. W żyłach Ashitaki płynie bowiem królewska krew, a to oznacza, że jest on przyszłym władcą. Bohater, za radą Hii-sama - szamanki należącej do starszyzny plemiennej, zmuszony jest wyruszyć na zachód, skąd przybył ów demon, by tam odnaleźć "shishi-gami".

Ghost in the Shell 8.0

Ghost in the Shell jest adaptacją mangi autorstwa Masamune Shirowa. Akcja rozgrywa się w roku 2029, w świecie, w którym komputery są wszechobecne. Wraz z ich ekspansją zmieniła się definicja przestępstwa. Teraz najgorszą zbrodnią jest włamywanie się do sieci. Aby temu zapobiec, powołano specjalny oddział Sekcja 9, składający się z cyborgów mających dostęp do sieci z każdego miejsca na Ziemi. Ghost in the Shell opowiada o poszukiwaniach przez parę agentów groźnego hakera ukrywającego się pod pseudonimem "Władca marionetek"...

Piękna i Bestia 8.0

Jest to pierwszy film animowany, który zdobył nominację w oscarowej kategorii najlepszy film roku. Klasyczna animacja przedstawiająca losy pewnej wyjątkowej dziewczyny, która trafiła do zamku Bestii. Bestia choć dzika okazuje się mieć wiele ludzkich cech i z czasem pomiędzy nią a Bellą powstaje więź...

Ściana 8.0

Historia wypalonego muzyka rockowego, który zamyka się w sobie i pogrąża w szaleństwie, okraszona muzyką zespołu Pink Floyd.

Miasteczko Halloween 7.9

Miasteczko Halloween. Jack Skelleton znany również jako Pumpkin King to szef grupy potworów, duchów, czarownic, wampirów i innych straszydeł, które przez cały rok przygotowują się do swojego wielkiego święta - Halloween, w czasie którego mogą do woli straszyć i przerażać. Jednak przez przypadek Jack trafia do kolorowego i wesołego Miasteczka Bożonarodzeniowego, w którym prym wiodą Mikołaj i mali pomocnicy pomagający mu wręczać dzieciom prezenty. Jack wpada na diaboliczny pomysł - tegoroczne Boże Narodzenie zostanie zorganizowane przez mieszkańców Miasteczka Halloween!

Katedra 7.9

Zmęczony wędrowiec staje przed okazałą, wielką budowlą, która prawdopodobnie jest katedrą. Wchodzi do środka i zasypia na stojąco, zupełnie nieświadom tego, co ma stać się za chwilę. Nagrodzona na festiwalu Siddgraph alegoryczna opowieść Tomka Bagińskiego o człowieku jako nieodłącznej części świata.

Toy Story 3 7.9

Andy wybiera się na studia, więc jego zabawki muszą trafić do przedszkola. Jednak dzieci źle je traktują, dlatego kowboj Chudy (oryginalnego głosu użyczył Tom Hanks) planuje ucieczkę. Czy do grupy przyjaciół dołączą nowe zabawki: Miś Tuliś, Barbie i Ken? Ta część Toy Story została nakręcona w technice trójwymiarowej.

Jak wytresować smoka 7.9

Czkawka ma ciężkie życie. Raz życie Wikinga nie jest łatwe, dwa pomimo starań nie jest w stanie sprostać wymaganiom ojca a na domiar złego posiada dar do wywoływania katastrof. Każda jego próba aby poprawić swoją opinię w oczach mieszkańców kończy się fiaskiem. Pewnego razu jednak udaje mu się złapać smoka i to nie byle jakiego, bo nocną furię...

WALL·E 7.9

Ziemia w dość odległej na szczęście przyszłości. Planeta została zaśmiecona przez ludzi do tego stopnia, że zmuszeni byli ją opuścić na pokładzie wielkiego statku kosmicznego Axiom. WALL-E (Wysypiskowy Automat Likwidująco Lewarujący. E-klasa) jest małym robocikiem obdarzonym niezwykłą osobowością. Mieszka sam na Ziemi i czuje się tu bardzo samotny. Wieczory umila sobie oglądaniem jedynej ocalałej wideokasety - musicalu „Hello Dolly". Pewnego dnia poznaje przybysza z kosmosu - nowoczesną i przepiękną EWĘ. Od tej chwili jego życie całkowicie się zmienia, a uczucia do EWY powodują, że WALL-E odkrywa swoje prawdziwe przeznaczenie i wyrusza na wyprawę po niewyobrażalnie fantastycznym wszechświecie.

Madagaskar 7.8

Opowieść o lwie, zebrze, żyrafie i hipopotamie, którzy uwolnieni zostają z klatek w ZOO i odesłani statkiem do swoich rodzinnych krajów. Statek, którym płyną zwierzaki, tonie i cała czwórka ląduje na Madagaskarze. [opis dystrybutora]

Ruchomy zamek Hauru 7.8

Sophie ma 18 lat i całe dnie spędza w sklepie z kapeluszami, który wcześniej należał do jej zmarłego ojca. W trakcie jednej z nieczęstych wizyt w mieście, poznaje czarodzieja o imieniu Hauru. Hauru jest niezwykle przystojny, ale także dość skryty. Zazdrosna o ich zażyłość czarodziejka, rzuca czar na Sophie, przez który dziewczyna zmienia się w 90-letnią staruszkę. Załamana Sophie ucieka od ludzi i błąkając się przypadkiem trafia do Ruchomego Zamku Hauru...

Zakochany kundel 7.8

Gdy niesforny, kochający swobodę kundelek o imieniu Tramp poznaje zachwycającą spanielkę Lady, od razu traci dla niej głowę. Za jego namową suczka opuszcza swój dom, w którym prym wiodą dwa złośliwe koty. Para zakochanych wyrusza na spotkanie prawdziwej miłości i niezwykłych przygód. Na swej drodze spotykają całą plejadę pełnych uroku postaci.

Zaplątani 7.8

Oto pełna przygód i niespodziewanych zwrotów akcji opowieść o dziewczynie, która miała najdłuższe włosy na świecie. Złotowłosa księżniczka została porwana jako dziecko z zamku swoich rodziców i uwięziona w samotnej wieży. Teraz jest już nastolatką, która z pomocą pewnego złodziejaszka ucieka na wolność i wyrusza w niesamowitą podróż. Razem ze swoim nowym pomocnikiem musi zmierzyć się nie tylko z groźnym pościgiem, ale także z… burzą blond włosów.

Mary i Max 7.8

Pewnego dnia samotna 8-letnia dziewczynka z dalekiej Australii wybiera przypadkowe nazwisko z nowojorskiej książki telefonicznej i na adres nieznajomego wysyła list z tabliczką czekolady. Dziewczynka nazywa się Mary Dinkle i mieszka w Melbourne. Jej życie nie zapowiada się zbyt ciekawie – w domu bieda, matka pije, a ojciec jest nieco porąbany. Mary bardzo potrzebuje przyjaciela. Nieznajomy w Nowym Jorku to Max Horowitz - samotny, grubawy 45-latek, który bierze życie na przeczekanie. Niczego się już nie spodziewa, a już najmniej listu z czekoladą od 8-letniej Australijki. Max odpisuje Mary i tak rodzi się chyba najdziwniejsza i najpiękniejsza przyjaźń na świecie. Ta przyjaźń trwa ponad 20 lat, w czasie których Mary zmienia się w kobietę, zakochuje się i marzy, podczas, gdy Max trochę się starzeje, znajduje bratnią duszę, a przede wszystkim radość życia. Przez wszystkie te lata Mary i Max jeszcze się nie spotkali. Ciekawe co będzie, gdy wreszcie staną twarzą w twarz…

Shrek 2 7.7

Na bagno Shreka przybywa wysłannik króla Zasiedmiogórogrodu z zaproszeniem do Królestwa. Po dłuższym namyśle Shrek i Fiona postanawiają udać się w odwiedziny do rodziców. Gdy zakochane ogry przybywają do zamku, król i królowa są zaszokowani wyglądem ukochanego ich córki. Tymczasem Matka Chrzestna - "dobra" wróżka, postanawia zniszczyć miłość ogrów, aby jej syn - Książę z Bajki, mógł zdobyć serce Fiony i stać się następcą tronu.

Miasteczko South Park 7.7

Film opowiada historię czterech 8-letnich chłopców, mieszkających w miasteczku South Park w stanie Kolorado w USA. Dzieci pewnego dnia idą do kina na kanadyjski film pt. "Płonące Dupy" i zaczynają przeklinać oraz niegrzecznie się zachowywać. Matki postanawiają doprowadzić do usunięcia filmu z kin. Film ten jest satyrą na wydarzenia w Ameryce i na świecie. Nie zabraknie w nim Saddama Hussajna, Szatana oraz wielu prześmiesznych sytuacji. Jest to kinowa wersja serialu kręconego od 1997 roku, który nadal powstaje

Gnijąca panna młoda Tima Burtona 7.7

Akcja animacji Tima Burtona przypada na XIX wiek. Victor (oryginalnego głosu użyczył Johnny Depp) chce przećwiczyć w lesie ślubną przysięgę. Gdy nakłada obrączkę na suchy konar, ten okazuje się kobiecym palcem. Przed Victorem staje nieboszczka w sukni ślubnej. Porywa go do... wesołego i barwnego świata zmarłych.

Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna 7.7

Podczas Świąt Bożego Narodzenia gang pingwinów wymyka się z zoo, aby odnaleźć członka swojej drużyny - "Szeregowego", który wybrał się do miasta aby kupić prezent jednemu z mieszkańców zoo.

Toy Story 7.7

Kiedy zarozumiały "strażnik kosmosu" Buzz Lightyear wkracza do świata kowboja Chudego, w sercu jego małego właściciela, staje się zagrożona... Wkrótce także życie obu rywali znajduje się w niebezpieczeństwie. Przypadek sprawia, że opuszczają bezpieczny dom i dostają się w łapy sąsiada-łobuziaka, psującego wszystkie zabawki. Muszą teraz zjednoczyć siły i razem szukać drogi ucieczki.

Nie przeszkadzać 7.7

Młody kosmita Stu, zdaje właśnie egzamin z uprowadzenia człowieka. Ma porwać śpiącego farmera, Erniego. Wszystko dzieje się pod czujnym okiem jego instruktora, pana B. Stu, chociaż bardzo się stara, nie może sobie poradzić z milionami takich samych przycisków. Błędy, które popełnia, zaczynają powoli irytować pana B.

Presto 7.7

Mały króliczek jest głodny. Magik, do którego zwierzak należy, nie zdążył dać mu marchewki, a teraz wychodzi na scenę zacząć przedstawienie. Królik nie ma zamiaru pomagać czarodziejowi w spektaklu zanim ten nie da mu w końcu smakołyku. Robi więc wszystko, by dostać warzywo, co niekoniecznie wychodzi na dobre jego właścicielowi...

Zwierzogród 7.7

Zwierzogrodu nie można pomylić z żadnym innym miastem. Jest to jedyna w swoim rodzaju współczesna metropolia zamieszkiwana wyłącznie przez zwierzęta. W Zwierzogrodzie nie jest ważne, jakim stworzeniem jesteś – czy to największym z lwów, czy może malutką ryjówką. Możesz tam zostać kimkolwiek chcesz. Ale nie wszystkie marzenia spełniają się od razu... Gdy do miasta przybywa ambitna policjantka Judy Hopps, szybko przekonuje się, że jako pierwszy królik zatrudniony w miejscowej policji, nie będzie wcale miała łatwego życia. Robi więc wszystko, by udowodnić swoją wartość (i zdobyć upragniony awans). Na jej drodze pojawia się jednak gadatliwy i chytry lis, Nick Wilde. Chcąc wykazać się za wszelką cenę, Judy przyjmuje sprawę, w której musi rozwiązać pewną kryminalną zagadkę. Jej partnerem w śledztwie zostaje nie kto inny jak wygadany i szczwany Nick...

Sztuka spadania 7.6

Atol. Zapomniana baza wojskowa gdzieś na Pacyfiku. Wysyłani są tam zasłużeni oficerowie, których wojsko nie może się jeszcze pozbyć, a którzy w wyniku wypełnionych misji stracili rozum i kontakt z rzeczywistością. Tam w oddaleniu od cywilizacji, praw i kodeksów pielęgnują swoje dziwactwa. Sierżant Al pielęgnuje miłość do młodych i dzielnych żołnierzy. Doktor Friedrich pielęgnuje swój talent fotograficzny. A stary, psychicznie zagubiony Generał tworzy sztukę. Nie na papierze i nie na płótnie. Inaczej…

Potwory i spółka 7.6

Przez drzwi garderoby w dziecięcej sypialni prowadzi droga do Monstropolis - świata potworów. W centrum miasta mieści się fabryka "Potwory i spółka", z której co noc wyruszają elitarne oddziały potworów i wkraczają do świata ludzi, by straszyć dzieci i kolekcjonować ich krzyki, które są głównym źródłem energii w tym potworzym świecie. Jest to bardzo ciężka praca, bowiem dzieci nie jest już tak łatwo przestraszyć jak niegdyś. Prawdziwą gwiazdą i mistrzem straszenia jest Sulley, a jego asystentem i najlepszym przyjacielem - Mike Wazowski. Potwory wierzą, że to właśnie dzieci są niebezpieczne i toksyczne. Kiedy więc mała dziewczynka trafia przypadkiem do ich świata, wybucha prawdziwa panika. Sulley i Mike starają się za wszelką cenę odesłać ją do domu, tymczasem jednak trafiają na trop niesamowitego spisku, który może zagrozić istnieniu całego ich świata...

Kopciuszek 7.6

Kopciuszek to przezwisko ślicznej i pracowitej dziewczynki, którą tak nazywały jej dwie rozkapryszone i samolubne przyrodnie siostry oraz zła macocha. Wszystkie najcięższe prace przydzielano Kopciuszkowi, naśmiewając się z niej. Ona jednak zawsze potrafiła zachować pogodę ducha i w samotności marzyła o swoim szczęściu. Pewnego dnia odbywał się królewski bal, na którym dzięki czarom dobrej wróżki, Kopciuszek poznał królewicza. Jednak o północy czar prysł i Kopciuszek w pośpiechu opuścił pałac... Co dalej się wydarzyło i jak skończyła się ta historia? [opis dystrybutora]

Ratatuj 7.6

Marzeniem pewnego młodego szczura o imieniu Remy jest gotowanie. Chciałby stać się szefem kuchni w Paryżu - stolicy dobrego smaku i jedzenia. Niestety nie jest to łatwe zadanie - przede wszystkim dlatego, że nikt nie przepada za widokiem szczurów w kuchni.

Persepolis 7.6

Historia dojrzewania Marjane Satrapi, wrażliwej irańskiej dziewczyny, w czasie rewolucji, która doprowadziła do upadku szacha i rządów Chomeiniego oraz dokonała głębokich przemian obyczajowych.

Odlot 7.6

Carl Fredricksen, zwyczajny staruszek, pewnego dnia postanawia zrealizować marzenie swojego życia i wyruszyć w podróż do tajemniczej krainy w Ameryce Południowej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że Carl podróżuje we własnym domu unoszonym przez setki balonów, a w wyprawie towarzyszy mu pasażer na gapę – „Syn Dzikiej Przyrody”, ośmioletni Russel. Prawdziwe przygody zaczynają się jednak dopiero po dotarciu na miejsce, gdzie nasi podróżnicy spotykają niezwykłych przyjaciół: mówiącego ludzkim głosem psa Asa i wyjątkowego ptaka Stefana. Odkrywając sekrety dżungli w takim towarzystwie, Carl zdaje sobie sprawę, że czasem przygodę znajduje się wcale nie tam, gdzie się jej oczekiwało...

Walc z Baszirem 7.6

Pewnej nocy w barze stary przyjaciel opowiada reżyserowi Ariemu powracający koszmar, w którym goni go 26 złych psów. Mężczyźni dochodzą do wniosku, że ma to związek z ich misją w izraelskiej armii podczas pierwszej intifady libańskiej na początku lat osiemdziesiątych. Zaskoczony Ari uświadamia sobie, że nic nie pamięta z tego okresu w swoim życiu. Zaintrygowany tą zagadką postanawia spotkać się i wypytać o to swoich starych kolegów i towarzyszy rozsianych po całym świecie. Musi poznać prawdę o tym czasie i o sobie samym. Poruszający i przerażający dokument animowany dotycząca niedawnej historii Bliskiego Wschodu.

Kraina lodu 7.6

Anna wyrusza na wielką wyprawę, by odnaleźć swoją siostrę Elsę, której magiczna moc uwięziła królestwo Arendelle w okowach wiecznej zimy. W poszukiwaniach towarzyszy jej Kristoff i jego lojalny renifer Sven. Podczas misji ocalenia królestwa przyjaciele zmierzą się z surową pogodą, napotkają niebotyczne góry, tajemnicze trolle i zabawnego bałwana o imieniu Olaf.

W głowie się nie mieści 7.6

Kiedy 11-letnia Riley przeprowadza się z rodzicami do San Franciso, Radość robi wszystko, aby uszczęśliwić dziewczynkę, która jest wiecznie smutna.

Mulan 7.5

W niewielkiej wiosce młoda dziewczyna imieniem Mulan przygotowuje się do zamążpójścia. Spotkanie ze swatką kończy się katastrofą z powodu jej niesfornego świerszcza. Tego samego wieczoru jej ojciec zostaje powołany do wojska na wojnę z Hunami, którzy najechali Chiny. Mulan chcąc ocalić chorego ojca podejmuje decyzję, która zadecyduje o całym jej dalszym losie. Postanawia złamać tradycję i zastąpić ojca na polu walki. Obcina włosy, przywdziewa zbroję ojca i pod osłoną nocy wyrusza na wiernym koniu.

Simpsonowie - Wersja kinowa 7.5

W niecierpliwie oczekiwanym filmie osnutym na przebojowym serialu telewizyjnym Homer musi ocalić świat przed katastrofą, którą sam sprowokował. Wszystko zaczyna się od Homera, jego nowej świnki domowej i cieknącej cysterny - kombinacji, która doprowadza do nieszczęścia, jakiego miasto Springfield jeszcze nie doświadczyło. Kiedy Marge jest przerażona horrendalną gafą Homera, do domostwa Simpsonów puka żądny zemsty tłum. Rodzinie udaje się zbiec, ale wkrótce idzie w rozsypkę z powodu toczących ją konfliktów i nieznajomości miejsca. Społeczność Springfield ma wszelkie powody, by domagać się głów Simpsonów.

Vampire Hunter D: Żądza krwi 7.5

Córka zamożnego kupca, Charlotte Elbourne'a - została uprowadzona przez potężnego wampira. Zrozpaczony ojciec zatrudnia D, płacąc mu bajecznie wysoką kwotę, by ten odszukał jego córkę i przywiózł ją do domu lub ukrócił jej męki w razie, gdyby na powrót było za późno. Jednocześnie do tego samego zadania zostaje wynajęta konkurencyjna grupa łowców nagród, a dostojnemu wampirowi-porywaczowi pomaga ktoś jeszcze potężniejszy, komu bardzo zależy, by on i jego towarzyszka dotarli do legendarnego Miasta Nocy. Wkrótce okazuje się, iż sprawa jest bardziej skomplikowana niż się na początku wydawało, gdyż dwójka uciekinierów skrywa pewną tajemnicę.

Final Fantasy 7.5

Jest rok 2065. Ziemię opanowały istoty z kosmosu i rodzaj ludzki staje w obliczu całkowitej zagłady. Za namową swego mentora, szanowanego doktora Sida, młoda lekarka - naukowiec Aki Ross, którą nawiedzają niezwykłe sny, postanawia zebrać osiem mitycznych dusz. Ma nadzieję, że z ich pomocą pokona najeźdźców i zapobiegnie katastrofie. Wspomagana przez żołnierzy z elitarnego szwadronu, Aki musi uchronić Ziemię przed unicestwieniem i sprawić, by ziściły się najgłębiej skrywane marzenia - Final Fantasy.

Bambi 7.5

Wraz z pierwszym słonecznym blaskiem poranka, oświetlającym zieloną łąkę w środku lasu nowy książę puszczy przyszedł na świat. Tak rozpoczyna się Bambi - ponadczasowa opowieść o niewinności i marzeniach, ukazująca piękno natury i nieposkromioną siłę miłości i przyjaźni.

Koralina i tajemnicze drzwi 7.5

Film opowiada o pewnej młodej dziewczynce o imieniu Koralina, która wraz z rodzicami przeprowadza się do starego, wiktoriańskiego domu. Pewnego dnia zwiedzając swoje nowe miejsce zamieszkania odkrywa sekretne drzwi prowadzące do innego świata. Owy świat jest lepszą wersją jej życia, wszystko w nim na pierwszy rzut oka wydaje się o wiele lepsze. Dziewczyna odnajduje alternatywną wersje swoich rodziców, którzy chcą by została z nimi, zapewniając, że będzie przez nich bardzo kochana. Wszystko układa się dobrze, do momentu, gdy jej "nowa" matka chce by Koralina została na zawsze w tym świecie, kobieta także porywa i więzi jej prawdziwych rodziców. Dziewczynka postanawia ich uwolnić i uciec z tego strasznego miejsca...

12 prac Asterixa 7.5

XII Prac Asteriksa jest pierwszą opowieścią napisaną specjalnie dla kina, to znaczy, że akcja nie opiera się na żadnym komiksie - jest całkowicie autonomiczna. Swoją drogą jest to chyba jedna z najbardziej nieprawdopodobnych opowieści o przygodach Galów. Galowie zmagają się z 12 zadaniami wyznaczonymi przez Cezara.

Przygody Galla Asteriksa 7.5

W roku 50 przed Chrystusem cała Galia okupywana była przez Rzymian... A właściwie, to prawie cała - wyjątek stanowi mała wioska na wybrzeżu. To właśniej w niej mieszkają Asterix i Obelix. Wieś nie poddaje się najeźdźcom dzięki magicznemu napojowi przyrządzanemu przez druida Panoramixa, który daje każdemu, kto go wypije nadludzką siłę. Rzymski centurion postanawia porwać druida i zmusić go do wyjawienia tajemnego składu napoju... Astrix nie może do tego dopuścić!

Madagaskar 2 7.5

W długo oczekiwanym sequelu "Madagaskaru"- kontynuacji znakomitego przeboju kina familijnego z 2005 roku - Lew Alex, Zebra Marty, Żyrafa Melman, Hipopotamica Gloria, Król Julian, Maurice, Pingwiny i Szympansy wyrzucone na odległy brzeg Madagaskaru snują nowy szalony plan. W obliczu niesprzyjających okoliczności losu, mieszkańcy Manhattanu uknuli plan tak szalony, że może okazać się całkiem skuteczny. Z wojskową precyzją Pingwiny dokonały naprawy starego rozbitego samolotu - tak przynajmniej może się wydawać na pierwszy rzut oka. Niedługo po starcie linii lotniczych Pingwin, z dość zaskakującą załogą na pokładzie, samolot zdołał się utrzymać w powietrzu na tyle długo, żeby przenieść naszych bohaterów do najdzikszego miejsca na ziemi - bezkresnych równin Afryki. W tym właśnie nieplanowanym ‘docelowym porcie lotniczym' członkowie naszej wyrosłej w cieplarnianych warunkach nowojorskiego zoo załogi natrafiają po raz pierwszy na swoich dzikich współbraci - ich własne gatunki żyjące w naturalnych warunkach. Afryka wydaje się być wymarzonym miejscem na ziemi... ale czy lepszym niż ich własny dom w Central Parku?

Jak wytresować smoka 2 7.5

Oto drugi rozdział epickie trylogii, kontynuacja nominowanego do Nagrody Akademii® przeboju studia DreamWorks Jak wytresować smoka. Gdy Czkawka i jego wierny smok, Szczerbatek odkrywają lodową jaskinię z dzikimi smokami i tajemniczym Smoczym Jeźdźcem, zostają wciągnięci w sam środek wielkiej bitwy, której stawką jest przyszłość ludzi i smoków!

Wielka Szóstka 7.5

Wielka Szóstka to najnowsza komedia twórców Krainy lodu, inspirowana komiksem Marvela o tym samym tytule. Pełna humoru opowieść o niezwykłej przyjaźni pomiędzy młodym geniuszem Hiro a jego robotem o wielkiej posturze i wielkim sercu, Baymaxem. Wypadek podczas pokazów robotyki staje się początkiem serii wydarzeń zagrażających bezpieczeństwu całego miasta San Fransokyo. Pragnąc odkryć źródło zagrożenia i aby zapobiec zbliżającej się katastrofie, Hiro wraz z przyjaciółmi - nieustraszoną ryzykantką, neurotycznym miłośnikiem porządku, genialną chemiczką, zwariowanym fanem komiksów oraz nieco nadopiekuńczym Baymaxem - tworzy Wielką Szóstkę ultranowoczesnych bohaterów. Czy nowoczesne technologie i przyjaźń wystarczą, by pokonać tajemniczego przeciwnika?

Epoka lodowcowa 2: Odwilż 7.4

Kontynuacja wielkiego przeboju kina animowanego z 2002 roku, w której poznamy dalsze przygody leniwca Sida, mamuta Mannyego, tygrysa szablozębego o imieniu Diego i Scrata – wiewiórki, która przyczyniła się do nadejścia epoki lodowcowej.

Gdzie jest Nemo? 7.4

Nemo, mała rybka - błazenek, zostaje niespodziewanie zabrana daleko od domu. Jego nadopiekuńczy tata Marlin i przyjacielska choć niezwykle zapominalska Dory ruszają na ratunek. W trakcie poszukiwań spotykają rekiny, które okazują się wegetarianami, surfujące żółwie, niebezpieczne meduzy, wiecznie głodne mewy i wiele, wiele innych niezwykłych, morskich stworzeń.

Mój sąsiad Totoro 7.4

Dwie dziewczynki, Mei i Satsuki, wraz z ojcem i zmagającą się z ciężką chorobą mamą przeprowadzają się na wieś, do opuszczonego, nieco tajemniczego domu. Szybko odkrywają, że spokojna sielska okolica przepełniona jest magią. Najpierw siostry spotykają tajemnicze czarne kulki, zamieszkujące ich dom, później poznają łagodne i życzliwe duchy lasu, a wśród nich niezwykłego Totoro. Kiedy młodsza dziewczynka zaginie, okaże się, jak cenna jest ta przyjaźń...

Mała syrenka 7.4

Młoda syrenka Ariel, córka Trytona - króla mórz, spotyka człowieka i zakochuje się w nim.

Auta 7.4

Kolejna produkcja studia Pixar. Tym razem widzowie zostają przeniesieni do świata samochodów. Najlepszy w sezonie Zygzak McQueen zamiast na kolejny wyścig trafia przez przypadek do małego, zapomnianego przez świat miasteczka nieopodal słynnej amerykańskiej trasy numer 66. Tam poznaje postaci, które odmienią jego życie i charakter na zawsze.

Atlantyda - Zaginiony ląd 7.4

Tysiące lat temu mieszkańcy Atlantydy stworzyli kwitnącą cywilizację. Atlantyda była u szczytu swej potęgi, kiedy król postanowił użyć swych niezwykłych mocy do przejęcia władzy nad światem. Wybuchł otwarty konflikt, który doprowadził do zagłady miasta. Atlantyda zniknęła bez śladu i wszelki słuch o niej zaginął. Aż do teraz. Rok 1914. Milo James Thatch, młody kartograf i lingwista, stara się przekonać kolegów z muzeum, w którym pracuje, że wie, gdzie znajduje się legendarna Atlantyda. Jego nieżyjący już dziadek, Thaddeus Thatch, opowiedział mu o tajemniczym "dzienniku Shepherda", starożytnej księdze, która zawiera klucz do odnalezienia zaginionego lądu.

Final Fantasy VII: Advent Children 7.4

Kontynuacja historii znanej z popularnej gry Playstation "Final Fantsy VII". Minęły dwa lata od zniszczenia Midgaru i ocalenia planety. Świat jednak staje w obliczu nowego zagrożenia szybko rozprzestrzeniającej się tajemniczej choroby. Dawni wrogowie są poruszeni. Cloud, który zrezygnował z życia bohatera, by żyć w samotności musi wyjść z cienia i znowu wkroczyć do akcji - tym razem w pełnometrażowym filmie.

Toy Story 2 7.4

Andy wyjeżdża na letnie wakacje. W tym czasie chciwy kolekcjoner zabawek Al porywa Chudego. Do akcji wkraczają Buzz Astral, Pan Bulwa, Hamm, Rex i Cienki i niewiele myśląc ruszają swemu przyjacielowi na ratunek. Misja jest bardzo niebezpieczna - obfituje w przemyślne pułapki i mrożące krew w żyłach niespodzianki jak konieczność przejścia przez ruchliwą ulicę czy wyprawa do hipermarketu.

Grobowiec świetlików 7.4

Anime na podstawie biograficznej powieści Akiyuki Nosaki. W ostatnich dniach II wojny światowej, 14-letni Seita i jego małoletnia siostra Setsuko zostają sierotami - po ojcu słuch ginie, a matka umiera po nalocie na Kobe. Na krótko zamieszkują u ciotki, która następnie nie chce ich mieć na swoim utrzymaniu. Seita i Setsuko odnajdują stare, opuszczone schrony, które na jakiś czas staje się ich schronieniem i domem. Wśród całego koszmaru wojny, radość sprawiają im świetliki, które zamieszkują w niewielkiej jaskini.

Asterix kontra Cezar 7.4

Do wioski Asterixa powraca siostrzenica wodza - Falbala, w której skrycie kocha się Obelix. Okazuje się jednak, że nie dość, że Falbala ma narzeczonego, to jeszcze został on porwany przez Rzymian i ma zostać gladiatorem. Dzielni Galowie wyruszają na poszukiwania młodzieńca aż do samej "paszczy lwa", czyli do Rzymu, gdzie muszą zmierzyć się z gladiatorami, lwami oraz... wrzechobecną biurokracją.

Kung Fu Panda 7.4

Zabawna historia pandy, której największym marzeniem jest zostanie wojownikiem Kung Fu. Leniwy, niezdarny i wiecznie głodny Po niespodziewanie otrzymuje szansę na realizację owego pragnienia. Czy jednak poradzi sobie i dowiedzie, że nie jest nieudacznikiem? Może okazać się to bardzo trudne, gdyż do Spokojnej Doliny zmierza złowrogi Tai Lung...

Vincent 7.4

Vincent jest siedmio-letnim chłopcem, który na pierwszy rzut oka jest normalnym chłopcem, lecz w rzeczywistości jest on skrytym, zamkniętym w sobie samotnikiem, pragnącym być jak Vincent Price. Zamykając się w swoim pokoju, Vincent pogrąża się w marzeniach, w których to robi eksperymenty na swoim psie, chodzi mrocznymi korytarzami. Czyta książki Edgara Allana Poe, a jego zachowanie doprowadza do wściekłości mamę, która pragnie by był on normalnym dzieckiem. Jest to krótka animacja Tima Burtona, stworzona metodą poklatkową.

Zaburzenie częściowe 7.4

Jak każdy dobrze wie, bociany przynoszą dzieci. Biorą je od chmurowych ludzi, którzy tworzą maluchy z chmur i ożywiają piorunami. Jednym z twórców jest chmura gradowa Gus, który jest specjalistą od niebezpiecznych maleństw, jak krokodyl, jeżozwierz, czy baran. Chociaż tworzy je z miłością i dokładnością, jego partner, bocian Peck, nie jest z tego zadowolony, ponieważ jego praca staje się coraz trudniejsza.

Ralph Demolka 7.4

Akcja filmu rozgrywa się wewnątrz 8-bitowej gry znajdującej się w salonie z automatami. Jej głównym bohaterem jest czarny charakter Wreck-It Ralph, który ma za zadanie niszczyć komputerowe miasto. Jego przeciwieństwem jest Fix-it Felix, który naprawia to, czego dotknął się destrukcyjny Ralph. Nikt nie kocha „tego złego”, za to wszyscy rozpływają się nad wspaniałym Felixem. Ralph ma tego dość i w nowo przybyłej do salonu grze upatruje swojej szansy na odmianę losu. Potajemnie wkrada się do jej wnętrza. Chce udowodnić swój heroizm i odnaleźć szczęście, jednak własnej natury nie udaje mu się oszukać. Niszczy wszystko wokół i przez przypadek uwalnia śmiertelnego wroga, który zagraża wszystkim grom w salonie. Czy Ralphowi uda się odwrócić serię niefortunnych zdarzeń i zostać bohaterem, zanim ujrzy słynne „Game over”?

Pocahontas 7.3

Przybycie statku z angielskimi osadnikami i poszukiwaczami złota pod przywództwem pazernego Gubernatora Ratcliffa zaalarmowało Indian. Wiedziona ciekawością, młodziutka księżniczka Pocahontas obserwuje ich ze zdziwieniem i zainteresowaniem. Poznaje dzielnego kapitana Johna Smitha. Początkowa niechęć i nieufność szybko zanikają. Dziewczyna wprowadza przybysza w świat indiańskich wierzeń i przy pomocy swoich psotnych przyjaciół - szopa Meeko i kolibra Flita - ukazuje mu piękno i potęgę przyrody. Przepełniona odwieczną mądrością, czterystuletnia Babcia Wierzba - mistyczna dusza zaklęta w pniu drzewa - uczy młodych wsłuchiwać się w głos serca i natury, pomaga im także znaleźć sposób, by zarówno przybysze jak i rdzenni mieszkańcy, pochodzący z dwóch całkowicie odmiennych kultur i światów mogli żyć razem, w pokoju.

Skok przez płot 7.3

Przyszła wiosna. Verne i jego leśni przyjaciele obudzili się po długiej, zimowej drzemce i jakież było ich zaskoczenie, kiedy odkryli, że w samym środku ich kiedyś naturalnego środowiska wyrósł wysoki, zielony żywopłot, a w ich życiu pojawił się RJ, wygadany szop pracz, który twierdzi, że świat za żywopłotem zamieszkiwany przez dziwaczne istoty zwane ludźmi, które zamiast jeść, aby żyć, żyją po to, żeby jeść, jest "przepustką do lepszego życia". Zgodnie z powiedzeniem, że śmieci jednego człowieka są skarbem drugiego - w tym przypadku zwierzęcia - manipulujący otoczeniem, RJ posiada własne powody, aby przekonać przyjaciół z lasu, że nie mają się czego obawiać i mogą skorzystać na obecności nowych, pobłażliwych sąsiadów. Ostatecznie, RJ i Verne wraz z futrzanymi towarzyszami uczą się wykorzystywać ten dziwny, nowy świat zwanym przedmieściem i żyć w jego sąsiedztwie.

Wszystkie psy idą do nieba 7.3

Charlie i Itchy, to dwa psy, które właśnie uciekły z więzienia. Udają się do lokalu, który Charlie prowadzi ze swoim partnerem Carfacem. Okazuje się, że Carface chce się pozbyć Charliego i postanawia go zabić. Charlie trafia do nieba, ale udaje mu się z niego uciec, przez cofnięcie swojego życiowego zegara. Cały i zdrowy, Charlie postanawia się zemścić na swoim byłym partnerze.

Appleseed 7.3

Akcja rozgrywa się po trzeciej wojnie światowej, główna bohaterka o imieniu Deunan oraz jej scyborgizowany przyjaciel Briareos walczą o przetrwanie w supernowoczesnej metropolii Olimp i jednocześnie odkrywają szokującą prawdę o tajemniczym projekcie Appleseed. Jest rok 2137. Trzecia wojna światowa przeobraziła naszą planetę w gigantyczne cmentarzysko. Tylko tyle pozostało po potężnych, tętniących niegdyś życiem wielkich i dostojnych metropoliach. Mimo, że pod gruzami leżą miliardy ofiar, ta wojna toczy się nadal - walka o przetrwanie trwa nieustannie. Między ruinami strzelistych drapaczy chmur przemykają się cudem ocalali ludzie, cyborgi, roboty i wszelkiego rodzaju maszyny wojenne. W tej mrocznej, apokaliptycznej scenerii, każdy miłośnik gier komputerowych spod znaku lufy i mecha, będzie się czuł jak u siebie w domu.

Aladyn 7.3

Aladyn - sprytny uliczny złodziejaszek i jego psotna małpka Abu wiodą beztroski żywot w Agrabahu. Pewnego dnia Aladyn, ujrzawszy piękną księżniczkę Dżasminę, zakochuje się w niej bez pamięci, nie zważając na prawo stanowiące, że księżniczka może poślubić tylko kogoś, pochodzącego z królewskiego rodu. Dziwnym zrządzeniem losu Aladyn staje się właścicielem cudownej lampy. Uwalnia z niej spełniającego życzenia i lubiącego dobrą zabawę Dżina, który zamienia go w księcia. Ale zły czarownik Dżafar i jego przemądrzała papuga Iago także pragną posiąść moc lampy. Jeśli Aladyn chce ich pokonać i zdobyć serce pięknej Dżasminy musi najpierw nauczyć się być sobą - a jest to jedyne życzenie, którego Dżin nie może spełnić.

Tarzan 7.3

W dzikiej afrykańskiej dżungli gorylica znajduje osierocone dziecko. Mimo, że przywódca stada, stary i mądry Kerchak jest przeciwny przyjęciu "bezwłosego dziwactwa" do grona gorylej rodziny, uparta Kala adoptuje chłopca i wychowuje go jak swoje własne dziecko. Tarzan dorasta razem ze swoim rówieśnikiem, wesołym małpiątkiem o imieniu Terk i uroczym słonikiem - Tantorem. Uczy się sztuki przetrwania, rozwija w sobie zwierzęce instynkty i niezwykłe dla ludzkiego rodzaju umiejętności - skacze po drzewach jak najprawdziwsza małpa, pływa jak ryba i walczy jak lew. Gdy niespodziewanie spotyka innych przedstawicieli swego gatunku - niby takich samych a jednak tak bardzo się różniących - dwa światy przenikają się i Tarzan zakochany w pięknej Jane musi dokonać trudnego wyboru - do którego z nich chce tak naprawdę należeć.

Dinozaur 7.3

Przenosimy się w czasie o 65 mln lat wstecz. Wtedy to żyje dinozaur Aladar, wychowywany przez lemury. Kiedy nad piękną wyspą zrywa się apokaliptyczny deszcz meteorytów, on i jego "przyszywana" rodzina ewakuują się na stały ląd. W nowym miejscu Aladar po raz pierwszy spotyka inne dinozaury. Przyłącza się do nich w wędrówce do doliny, obfitującej w wodę i pożywienie. Postawa Aladara, który pomaga słabszym, z początku nie jest akceptowana. Jednak z czasem zdobywa sympatię, szacunek, a co za tym idzie pozycję wśród dinozaurów.

9 7.3

Miasto, w którym przyszło żyć szmacianym lalkom nie jest bezpieczne. Grasuje w nim potwór, który terroryzuje i pożera ich dusze. Kiedy ginie towarzysz tytułowej "9", wyrusza on, by się zemścić na agresorze.

Trio z Belleville 7.3

Historia Championa, zamkniętego w sobie chłopca, który lubi rozmawiać ze swoim psem i jeździć na rowerze. Opiekująca się nim babcia postanawia wychować go na wielkiego kolarza. Nie wie, że na przyszłą gwiazdę sportu czyha wiele różnych niebezpieczeństw...

Asterix i Kleopatra 7.3

Kolejna z przygód Asteriksa i Obeliksa tym razem tocząca się w starożytnym Egipcie. Do wioski Galów przybywa dawny przyjaciele Panoramiksa - Numerobis. Szuka on pomocy u druida, ponieważ Kleopatra zleciła mu zbudowanie pałacu na cześć Cezara w 3 miesiące. Jeśli się nie wywiąże z umowy zostanie rzucony krokodylom na pożarcie. Panoramiks oczywiście zgadza się na udzielenie mu pomocy i zabiera ze sobą żadnych przygód Asteriksa i Obeliksa. W Egipcie spotykają się oni z nową kulturą i obyczajowością. Muszą uważać na wrogo nastawioną konkurencję - Amontolisa oraz Cezara, który nie chce przegrać zakładu z Kleopatrą.

Megamocny 7.3

Marzenia super złoczyńcy MegaMocnego spełniają się z chwilą pokonania obrońcy miasta MetroMana, co umożliwia sprawowanie całkowitej kontroli nad MetroCity. Kiedy jednak stworzony zostaje nowy czarny charakter, który sieje chaos, największy zły umysł na świecie oraz jego sprzymierzeniec Minion muszą wkroczyć do akcji i wybawić miasto z pułapki.

Strażnicy marzeń 7.3

Cztery postacie będące symbolem dzieciństwa muszą zjednoczyć siły aby powstrzymać łotra dążącego do przejęcia władzy nad światem. Odważnego zadania podejmują się Króliczek Wielkanocny, Święty Mikołaj, Zębowa Wróżka i Jack Frost.

LEGO® przygoda 7.3

Pierwszy pełnometrażowy film kinowy przedstawiający świat klocków LEGO opowiada historię Emmeta, zwyczajnej, niewychylającej się i zupełnie przeciętnej minifigurki LEGO, którą przypadkowo wzięto za bardzo niezwykłą postać, stanowiącą klucz do ocalenia całego świata. W ten sposób Emmet dołącza do niezwykłej drużyny, która ma do wykonania pełną przygód i niebezpieczeństw misję powstrzymania złowrogiego tyrana - misję, do której Emmet jest absolutnie i kompletnie nieprzygotowany.

Mój brat niedźwiedź 7.2

Dawno temu, gdy zbliżała się epoka lodowcowa żyło trzech braci. Gdy niedźwiedź zabił najstarszego z nich, najmłodszy, pragnący odwetu, Kenai zabił zwierzę mszcząc śmierć brata, lecz przy tym sam zamienił się w niedźwiedzia. Denami, średni brat będąc przekonany, że to właśnie ten niedźwiedź jest winny ich wszystkim nieszczęściom zaczyna go ścigać. Szansą dla Kenai na przeżycie jest przyjaźń z jego największym wrogiem, młodym grizzly, Kodą. Koda nie wie, że Kenai jest odpowiedzialny za śmierć jego matki…

101 dalmatyńczyków 7.2

Pongo to dalmatyńczyk. Wraz ze swoim panem, kompozytorem, wiodą samotny żywot. Znudzony takim życiem Pongo aranżuje spotkanie swojego pana z Anitą. W dodatku jest ona właścicielką pięknej psiej damy. Spotkanie to zmienia los całej czwórki i prowadzi do zawiązania dwóch par, ludzkiej i psiej. Wielkim wydarzeniem w rodzinie są narodziny piętnaściorga szczeniąt. Okrutna Cruella DeMon składa propozycję zakupu szczeniaków... [opis dystrybutora]

Wallace i Gromit: Klątwa królika 7.2

Zbliża się konkurs warzyw. Jego główną inicjatorką jest Milady Tottington, która bardzo wpadła w oko Wallace'owi. Wobec tego Wallace i Gromit mają większą mobilizację, aby wziąść się ostro do roboty jako duet agencji Szkodnikuritas. Obaj mają za zadanie schwytać wszystkie króliki w mieście, patroszące owe warzywa. Niestety, konkurs się zbliża, a królików nie ubywa. Kiedy Wallace wpada na pomysł, by za pomocą swojego mózgomanipulacjomatora wyrzucić z małych móżdżków królików ich antyspołeczno-warzywożerne zachowania, wszystko się komplikuje. Pierwszy z nich został pozbawiony warzywnej obsesji, lecz... zyskał myśli i umiejętności Wallace'a. Jak się później okazuje, działa to też w drugą stronę... Następnego dnia miasto atakuje olbrzymi królikołak. Czy ma to coś wspólnego z experymentem Wallace'a i Gromita?!

Herkules 7.2

Twórcy 35. pełnometrażowego filmu animowanego ze studia Walta Disneya sięgnęli do tematyki mitologicznej i przedstawili przygody herosa, który zmaga się z zaciętym wrogiem swego ojca Zeusa, mrocznym Hadesem.

Artur i Minimki 7.2

10-letni Artur staje oko w oko z bezwzględnym przedsiębiorcą, pragnącym zagarnąć piękny dom babci chłopca. Zadanie uratowania domu jest trudne, ale Artur liczyć może na pomoc Minimków. Jego dziadek, który zaginął przed laty w tajemniczych okolicznościach, zostawił mu bowiem księgę ze wskazówką jak trafić do niezwykłej krainy malutkich stworków

Kto wrobił królika Rogera 7.2

Film łączący w sobie elementy animacji i gry aktorskiej. Animek Królik Roger zostaje głównym podejrzanym o zamordowanie pana Acme - twórcy miasta dla animowanych postaci. Sędzia Doom wydaje na niego z góry wyrok, w którym Roger ma zostać "wymazany" poprzez utopienie w "SOSie". Zdesperowany królik prosi o pomoc detektywa Eddiego Valianta, by pomógł mu on dowieść swojej niewinności.

Vexille 7.2

Na początku XXI wieku, w robotyce dokonał się wielki postęp. Przez pół wieku, Cyber Imperium było liderem w badaniach i wdrażaniu tej technologii. Od urządzeń domowych, po broń - jego produkty zdominowały światowy rynek. Jednak postępująca robotyzacja ludzkiego ciała, wywołała gwałtowny sprzeciw światowej opinii publicznej. ONZ zaproponowało przyjęcie regulacji, ograniczających zastosowanie robotyki. W odpowiedzi Cyber Imperium podjęło radykalną decyzję o wystąpieniu z ONZ oraz o powrocie do polityki izolacji. W roku 2067, przy użyciu najnowszej technologii, Cyber Imperium odgrodziło się od reszty świata. Jak donosi CIA Cyber Imperium znajduje się w posiadaniu zakazanej na całym świecie i niebezpiecznej technologii. Dowództwo armii amerykańskiej postanawia wysłać w tajnej misji super specjalny oddział SWORD, w celu spenetrowania bariery otaczającej terytorium Cyber Imperium. Niestety, misja okazuje się niewykonalna, a to co członkowie oddziału specjalnego zastają na miejscu, przerasta ich najśmielsze oczekiwania...W tej sytuacji dowództwo zjednoczonych sił decyduje się sięgnąć po rozwiązanie ostateczne: do akcji wkracza agentka VEXILLE.

Opowieść wigilijna 7.2

Ebenezera Scrooge'a odwiedzają trzy duchy. Od tej pory mężczyzna staje się lepszym człowiekiem.

Księżniczka i żaba 7.2

Gdy księżniczka pocałuje żabę, zamieni się ona w wymarzonego księcia. Tak przynajmniej być powinno – wszyscy znamy tę historię. Ale co się stanie, gdy dziewczyna pocałuje żabę, a rezultat tego czynu będzie… hm… trochę inny? Miejmy nadzieję, że miłość mimo wszystko znajdzie dla siebie drogę, choćby to było naprawdę trudne! Akcja filmu toczy się w latach dwudziestych, w tętniącym rytmami jazzu Nowym Orleanie. A głównymi bohaterami są: pragmatyczna dziewczyna, której nie w głowie amory – Tiana oraz lekkoduch Naveen, wielbiciel jazzu, książę z dalekiej Maldonii. Tajemniczy doktor Facilier wciągnie tę dwójkę w ciąg niezwykłych, magicznych wydarzeń…

Jak ukraść Księżyc 7.2

Sława to jest marzenie większości ludzi. Aby ją sobie zapewnić wielu jest w stanie dokonać wielkich wyrzeczeń. Co jednak musi zrobić złodziej? Ukraść coś, czego brak wzbudzi uwagę wszystkich. Gru postanawia więc ukraść księżyc...

Kung Fu Panda 2 7.2

Podczas pierwszej poważnej próby od czasu otrzymania tytułu Smoczego Wojownika, Po prowadzi Wielką Piątkę - przyjaciół i mistrzów Kung Fu – na poważną misję, by pokonać najbardziej niszczycielskiego przeciwnika w historii.

Merida Waleczna 7.2

Film opowiada historią szkockiej księżniczki Meridy (Kelly Macdonald), która lekkomyślnie przeciwstawia się swoim rodzicom i pogłębia wiedzę dotyczącą interesującego ją łucznictwa. Przy okazji nieumyślnie naraża królestwo swojego ojca na wielkie niebezpieczeństwo.

Dzwonnik z Notre Dame 7.1

Film animowany na podstawie powieści Victora Hugo. Średniowieczny Paryż. W dzwonnicy katedry Notre Dame mieszka Quasimodo, którego matka - Cyganka, zgineła z ręki sędziego, opętanego ideą oczyszczenia miasta z wyrzutków. Chłopiec znalazł schronienie w katedrze, ale jego opiekun - archidiakon Klaudiusz Frollo zabronił mu ją opuszczać. Quasimodo bardzo różni się od innych ludzi, to wyjątkowo szpetny kaleka, który mimo zewnętrznej brzydoty jest dobrym i wrażliwym człowiekiem. Jego jedynymi przyjaciółmi są trzy kamienne gargulce. Tęskniąc za towarzystwem ludzi, chłopak decyduje się pojawić na Rynku. Dołącza do tańczących ludzi w dniu dorocznego święta błaznów. Poznaje tam piękną Cygankę Esmeraldę, w której się zakochuje. Na jego nieszczęście całe zajście widzi sędzia Frollo i każe mu natychmiast wracać do wieży. Archidiakon też kocha Cygankę, niestety nie jest jedynym... Sama dziewczyna darzy uczuciem (z wzajemnością) Kapitana Królewskich Łuczników, Febusa, który przybywa do miasta, by służyć sędziemu. Te trzy męskie serca, tak się różniące, spowodują konflikt o dużych konsekwencjach... Historia opowiadająca o miłości, przyjaźni, honorze, ale także i bezwzględności i nienawiści.

Iniemamocni 7.1

Ekscentryczna rodzina Iniemamocnych z Bobem Parrem oraz jego żoną Elastyną na czele, staje w trudnej sytuacji – kiedyś ratowali świat i ludzi jako superbohaterowie, teraz przebywają na przymusowej emeryturze i nie mogą pokazywać nikomu swoich niebywałych zdolności. W nowej roli zwykłych ludzi Iniemamocni radzą sobie kiepsko – Elastyna stara się przynajmniej, jak na dobrą żonę i matkę przystało, trzymać zwariowany dom w ryzach, ale już Bob wymyka się nocami na niedozwolone, „ratownicze” eskapady.

Anastazja 7.1

Młoda dziewczyna Anastazja, mieszkająca w zniszczonym zamku Romanowów, musi uciekać przed tajną policją. Podróżuje ze swoimi 4 instrumentami, należącymi do jej rodziny, której jednak nie pamięta. Podczas podróży poznaje jadącego na gapę byłego generała armii carskiej - Vladimira Ichonovitcha. Generał podejrzewa, że Anastazja próbuje udowodnić, że jest następczynią tronu Romanowów, i że chce odzyskać utracony majątek. Anastazja, mimo że nie wie nic na temat swojej rodziny, udaje przed Ichonovitchem, który postanawia zaopiekować się nią i opowiedzieć całą historię jej rodziny. Wkrótce Anastazji zaczyna wracać pamięć…

Straszny dom 7.1

12-letni DJ Walters od dzieciństwa obserwował dom Nebbercrackerów i od dawna podejrzewał, że z tym domem jest coś nie tak. Zauważył, że coraz więcej rzeczy z otoczenia rezydencji zaczyna znikać, nawet pani Nebbercracker gdzieś przepadła. Gdy nadejdzie święto Halloween DJ wraz z dwójką przyjaciół uda się na rekonesans i odkryje przerażającą prawdę: dom jest żywym pożerającym wszystko i wszystkich potworem. Dzieciaki próbują o tym fakcie powiedzieć rodzicom i policji, ale dorośli biorą ich rewelacje jako wymysły wybujałej dziecięcej wyobraźni. Nikt chłopakom nie wierzy, a dom robi się coraz groźniejszy i coraz bardziej głodny…

Lilo i Stich 7.1

Lilo - samotna mała dziewczynka marzy by poznać prawdziwego przyjaciela. Spotyka Sticha. Lilo nie zdaje sobie sprawy, że wyglądający jak dziwny piesek Stich jest w rzeczywistości niebezpiecznym efektem eksperymentu genetycznego, który zbiegł na Ziemię ze swej macierzystej, odległej planety. Dzięki niezachwianej wierze Lilo w potęgę miłości i rodziny, Stich, który początkowo traktował dziewczynkę, jako sposób na ukrycie się przed wysłanymi w ślad za nim Obcymi łowcami, odnajdzie coś, czego nigdy wcześniej nie znał. Stich poznaje siłę ohana hawajskie określenie rodziny, otwiera swe serce i zaczyna rozumieć jak ważne w życiu jest troszczenie się o innych.

9 7.1

W niedalekiej przyszłości wszystkie maszyny świata, zasilane i kierowane przez Wielką Machinę, zwracają się przeciwko ich użytkownikom i wywołują przewrót, w którego wyniku ludzkość zostaje zdziesiątkowana. W ostatnich dniach przed katastrofą tajemniczy naukowiec powołuje do życia grupę niewielkich szmacianych laleczek, które przetrwają apokalipsę. Jedna z nich, nosząca na plecach numer 9, przejawia talenty przywódcze, dzięki czemu zbiera wokół siebie grupę kilku innych lalek. Ta nietypowa miniaturowa armia pod wodzą tytułowego bohatera musi wznieść się ponad drobne spory i swoje ograniczenia, aby przechytrzyć i zwyciężyć wszechwładne maszyny, a zwłaszcza potężną bestię, grasującą na zgliszczach metropolii.

Ptasie sprawki 7.1

Historia grupy małych ptaszków przesiadających wspólnie na drucie telefonicznym. Pewnego razu dołączyć się chce do nich większy ptak, tamte jednak nie chcą go zaakceptować w swoim towarzystwie. Podejmują się więc różnych sposobów, aby pozbyć się nieproszonego gościa...

Fantastyczny Pan Lis 7.1

Animowana komedia, zrealizowana w studio Blue Sky, w którym powstała słynna Epoka lodowcowa. Farmerzy z małego miasteczka postanawiają pozbyć się wykradającego im zbiory przebiegłego lisa i wypowiadają wojnę rudemu drapieżnikowi.

Przygody Tintina 7.1

Historia przedstawiona w filmie to perypetie młodego, ciekawego świata podróżnika, reportera Tintina i jego wiernego psa Snowy’ego, którzy odkrywają model statku, skrywający w sobie wybuchową tajemnicę. Zafascynowany starożytną zagadką Tintin próbuje znaleźć klucz do jej rozwikłania, na jego drodze staje jednak Ivan Ivanovitch Sakharine, diaboliczny czarny charakter, przekonany o tym, że Tintin wykradł bezcenny skarb związany z osobą pirata zwanego Rackham Czerwony. Z pomocą wiernego czworonoga Snowy’ego, marudnego Kapitana Haddocka oraz roztargnionych detektywów Thompsona & Thomsona, Tintin przemierzy pół świata, przechytrzając i wyprzedzając o krok swoich wrogów w przyprawiającym o zawrót głowy pościgu, którego celem jest znalezienie miejsca spoczynku dla wraku statku o nazwie Jednorożec, w którym może skrywać się ogromny skarb... oraz klucz do starożytnej klątwy.

Legendy sowiego królestwa. Strażnicy Ga'Hoole 7.1

Soren, młoda sowa, zostaje uprowadzona przez inne sowy z St. Aggie's. Zostaje przez nich poddana praniu mózgu i staje się ich żołnierzem. Soren, wraz ze swymi nowo poznanymi przyjaciółmi, ucieka spod reżimu na wyspę Ga'Hoole.

Alvin i wiewiórki 2 7.1

Sequel filmu Alvin i wiewiórki. Trzej rozbrykani, wiecznie pakujący się w kłopoty bracia - wiewiórki Alvin, Simon i Teodor - wciąż mieszkają w domu swojego przyjaciela Dave'a Seville'a. Tym razem w ich życiu pojawią się trzy siostry wiewiórki, również o dużym talencie wokalnym - Brittany, Jeanette i Eleanor.

Duch w pancerzu 2: Niewinność 7.0

Cyborg i jego ludzki partner szukają przyczyny morderczego buntu robotów.

Ekspres polarny 7.0

W Wigilię Bożego Narodzenia mały chłopiec zostaje wyrwany z łóżka przez ogłuszający huk. Pod jego oknem zatrzymuje się niezwykły pociąg. Chłopiec wybiega na zewnątrz, gdzie spotyka konduktora, który zaprasza go, by razem z nim wyruszył w magiczną podróż na Biegun Północny. Kiedy pełen wątpliwości chłopiec wsiada na pokład nadzwyczajnego pociągu, jadącego ku Biegunowi Północnemu, wkracza na ścieżkę, która doprowadzi go do wniosku, że dla tych, którym nie brak jest wiary, cuda życia nie blakną.

Asterix i wikingowie 7.0

Kolejna część przygód najdzielniejszych Galów świata. Tym razem Asterix i Obelix będą musieli stawić opór wikingom, którzy wyruszyli na podbój ich wioski. Wikingowie chcą uprowadzić „czempiona strachu”, który ma ich nauczyć latać, bo jak się dowiedzieli, strach dodaje skrzydeł. A w wiosce Galów dużo się dzieje. Asterix z Obelixem zajęli się pracą nad charakterem Trendixa, syna wodza Galów, który uchodzi za największego w dziejach maminsynka. Kiedy jednak Trendix zostaje porwany przez wikingów, zaczyna się prawdziwa wojna.

Sezon na misia 7.0

Pierwszy film wytwórni Columbia Pictures zrealizowany w technice CGI. Historia misia grizzly o imieniu BOOG i jego wychudzonego przyjaciela jelonka ELLIOTA, który nie ma jednego poroża. Przyjaciele podczas rozpoczynającego się sezonu na polowanie postanawiają "uwolnić" las od myśliwych.

Przez ciemne zwierciadło 7.0

Historia Boba Arctora, narkomana mieszkającego z grupką kumpli w domku na przedmieściu i handlującego śmiertelnie niebezpiecznym narkotykiem - Substancją A, która rozszczepia mózg na dwie odrębne, rywalizujące ze sobą części. W swoim drugim wcieleniu Bob jest Fredem - agentem antynarkotykowym, który cały czas ma na oku Boba i jego znajomych.

Książę Egiptu 7.0

Podczas panowania faraona Setiego w Egipcie, mieszkający tam wówczas Izraelici są wykorzystywani do ciężkiej, niewolniczej pracy. Ponad to faraon obawiający się o to, aby naród żydowski nie stał zbyt potężny i nie zagroził pozycji Egiptu, wydaje edykt na mocy którego każde niemowlę płci męskiej ma być wrzucone do Nilu. Srogo ciemiężeni Hebrajczycy wołają do swojego Boga Elohima, aby ich wyzwolił. W tym czasie w rodzinie hebrajskiej przychodzi na świat chłopiec, którego matka w trosce o jego życie wypuszcza na Nil w wiklinowym koszyku. Fale wyrzucają go w miejscu, gdzie kąpie się królewska córka, która przygarnia chłopca i wychowuje jak własne dziecko, nazywając Mojżeszem, razem z synem Ramzesem, następcą faraona. Mojżesz i Ramzes wychowują się razem i kochają jak bracia, rywalizując w szalonych zabawach, w których Mojżesz okazuje się sprytniejszy, ku zawiści starszego brata. Mojżesz dowiaduje się o swych pochodzeniu i odkrywa prawdziwe relacje łączące Egipcjan z Hebrajczykami, a mieszając się w politykę, doprowadza do zbrodni i musi uciekać z kraju. Udaje się do ziemi Midianitów, gdzie zostaje pasterzem. Pewnej nocy widzi krzew gorejący, z którego przemawia do niego Bóg przodków, który usłyszawszy o niedoli Izraelitów powołując go na wybawiciela swego narodu oraz na pośrednika między nimi a królem Egiptu. Mojżesz wraca do kraju, gdzie staje do konfrontacji ze swoim bratem i całą potęgą imperium, wzywając Ramzesa do wypuszczenia Hebrajczyków z niewoli. Faraon pamiętając swoje upokorzenia z czasów młodości, ani myśli ustąpić po raz kolejny bratu i w zacietrzewieniu odmawia wykonania woli bożej, co sprowadza na jego kraj liczne plagi. Ustępuje w chwili, gdy anioł śmierci poraża wszystkich pierworodnych Egiptu i dopiero wówczas wypuszcza lud na wolność. Wkrótce jednak uparty władca zmienia zdanie i wysyła pościg mający sprowadzić uciekinierów z powrotem. Mojżesz rozdziela laską wody morza i przeprowadza Hebrajczyków na drugą stronę, podczas gdy rydwany faraona toną w morzu na oczach upokorzonego władcy.

Nowe szaty króla 7.0

Arogancki i wyniosły król Cuzco zostaje zamieniony w lamę przez swą przebiegłą doradczynię Yzmę i jej giermka Kronka, którzy chcą pozbawić go tronu i sami przejąć rządy nad królestwem. Teraz król, który wcześniej miał wszystko jest uzależniony od sympatycznego wieśniaka o imieniu Pacha, musi nauczyć się pokory i odkryć w sobie uczucia dotąd nieznane jak dobroć współczucie i ... odwaga. Dwaj przyjaciele starają się odwrócić zaklęcie Yzmy i przywrócić tron prawowitemu władcy.

Planeta skarbów 7.0

Futurystyczna wersja „Wyspy skarbów”. Pewnej nocy sierota Jim Hawkins, dostaje mapę kapitana Nathaniela Flinta, na której zaznaczono miejsce ukrycia jego skarbu. Pokazawszy ją kilku bogaczom, nasz bohater wyrusza z nimi w kosmiczną podróż, do zaznaczonej na mapie planety.

Piorun 7.0

Piorun jest gwiazdą Hollywood - psim aktorem, który wciela się w postać superbohatera. Jego zadaniem jest obrona jego ukochanej pani - dziewczynki o imieniu Penny. Niestety Piorun nie ma pojęcia, że tak naprawdę nie posiada magicznych mocy, a widowisko telewizyjne to nie życie. Prawdziwe jest jednak jego ogromne przywiązanie do Penny. Gdy więc przypadkowo trafia do Nowego Jorku, tak bardzo za nią tęskni, że bez wahania postanawia ją odnaleźć. Z dwójką kompanów - bezdomną kotką Marleną i uzależnionym od telewizji chomikiem Atyllą, dla którego jest uwielbianym idolem z ekranu, przemierzy cały kraj poszukując swojej pani. W drodze odkryje także to, że aby być prawdziwym bohaterem wcale nie potrzeba cudownych mocy, ani magii.

Happy Feet: Tupot małych stóp 7.0

W świecie Imperium Pingwinów, w którym mieszkańcy odnajdują swoje pokrewne dusze przez śpiewanie piosenek, urodził się pingwin, który nie potrafi śpiewać. Potrafi za to zaciekle stepować.

Mustang z Dzikiej Doliny 7.0

Mustang Spirit żyje na dziewiczych terenach Starej Ameryki. Gdy na swej drodze spotyka po raz pierwszy człowieka, buntuje się przeciwko zniewoleniu. W końcu jednak zaprzyjaźnia się z młodym Indianinem o imieniu Mały Strumyk, a także odnajduje szczęście u boku pięknej klaczy Rain.

Krudowie 7.0

W poszukiwaniu nowego domu staromodny jaskiniowiec musi przeprowadzić rodzinę przez prehistoryczne ziemie. Olbrzymich rozmiarów flora i fauna są sporym wyzwaniem, jednak prawdziwe komplikacje pojawią się w chwili, kiedy do rodziny dołączy jaskiniowiec zatrważająco nowoczesny. Jego poszukiwanie "lepszego jutra" zupełnie nie pasuje do poglądów naszego hołdującego tradycji bohatera.

Renesans 7.0

W 2054 roku Paryż jest labiryntem gdzie każdy ruch jest monitorowany i nagrywany przez ogromną korporacje Avalon, która szuka klucza do wiecznej młodości i piękna. Zadaniem Karasa, oficera policji, jest ustrzec pewną kobietę, która posiadła tajemniczy i pożądany Protokół Renaissance, mogący zmienić dzieje ludzkości.

Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów 7.0

Kontynuacja jednego z największych przebojów kina animowanego ostatnich lat, w której poznamy dalsze przygody leniwca Sida, mamuta Manny'ego, tygrysa szablozębego o imieniu Diego i Scrata - wiewiórki, która przyczyniła się do nadejścia epoki lodowcowej.

Shrek Forever 7.0

Shrek Forever to już 4 i ostatnia część przygód zielonego ogra Shreka i jego przyjaciół. Shrek zaczyna tęsknić za niechlujnym życiem ogra i postanawia podpisać pakt z Rumplestiltskinem (Titelitury) dzięki któremu będzie mógł na jeden dzień powrócić do dawnego życia. Plan jednak nie wypalił i Shrek zostaje przeniesiony do alternatywnej rzeczywistości, w której nigdy się nie urodził.

Resident Evil: Degeneracja 7.0

W Raccoon City Incydent Umbrella skończył się całkowitym wyniszczeniem panującego wirusa. Akcje korporacji Umbrella drastycznie runęły w dół i odbiły się na interesach rządu. Siedem lat później na jednym z amerykańskich lotnisk ktoś ponownie rozpętał śmiertelną epidemie. Spokojny terminal stał się miejscem kolejnej krwawej rzezi, którą powstrzymać może tylko Claire Redfield i Leon S. Kennedy.

Minionki rozrabiają 7.0

Superzłoczyńsca Gru wycofał się z przestępczego życia i zajął się wychowaniem trzech córek. Sprawy przybierają jednak nieoczekiwany obrót, kiedy Gru zostaje zatrudniony przez Ligę Antyzłoczyńców. Jego zadaniem jest odnalezienie nieuchwytnego przestępcy, który zagraża światu. Wraz z nowym partnerem u boku, ambitną Lucy Wilde, oraz nieustraszonymi Minionkami, wyrusza na nieprzewidywalne i pełne przygód poszukiwania.

Rio 2 7.0

Witamy w dżungli.... pełnej zabawy! Wszyscy bohaterowie animowanej przebojowej komedii Rio wracają. Obok znanych z pierwszej części gwiazd, nowym postaciom głosu użyczyli (w wersji oryginalnej) Bruno Mars, Kristin Chenoweth i inni. Impreza trwa, kiedy Blu (Jesse Eisenberg), Julia (Anne Hathaway) i trójka ich dzieci wyruszają do Amazonii, by maluchy poznały życie dzikich ptaków. Rozpoczyna się pełna muzyki i kolorytu, komiczna przygoda. Kiedy Blu próbuje dopasować się do nowego otoczenia, nagle staje dziobem w dziób z niegodziwym Nigelem, knującym intrygę, by się na nim zemścić, a także z najstraszniejszym przeciwnikiem ze wszystkich - teściem!

Shrek Trzeci 6.9

Oto trzecia najwspanialsza bajka, której nigdy nie opowiedziano! Shrek Powraca w iście królewskim rozmiarze! OGRomna przygoda trwa! Kiedy królestwo Zasiedmiogórogrodu zostaje bez króla a zło powraca, Shrek i jego wierna kompania, wiecznie gadający Osioł i gubiący kłaczki Kot w butach wyruszają by odnaleźć rodowitego władcę legendarnej baśniowej krainy.

Dżungla 6.9

Opowieść o przygodach młodego lwa Ryana, który żyje w nowojorskim zoo. Zupełnie przez przypadek Ryan zostaje schwytany i wysłany do Afryki. Na ratunek rusza grupa jego przyjaciół – lew, żyrafa, niezbyt rozgarnięta anakonda, zwariowana wiewiórka oraz koala, który ma dosyć zachwycających się nim ludzi.

Mrówka Z 6.9

Życie to nie bajka. Ta odwieczna prawda jest doskonale znana „Z" - jednemu z milionowej rzeszy mrówczych robotników. „Z" ma wielkie marzenia, ale jego szansa na poślubienie pięknej księżniczki Bali jest bliska zeru. Kiedy jednak „Z" zamienia się miejscami ze swym przyjacielem - żołnierzem, jego nudne życie nabiera niezwykłego tempa. Bohater wojny z termitami i idealista marzący o szczęśliwej krainie znanej jako Mrówcza Utopia staje twarzą w twarz z demonicznym generałem Mandiblem szykującym przewrót wojskowy mający na celu obalenie królowej i zniszczenie mrowiska. I tak oto zwykła mrówka „Z" ma szanse zostać bohaterem wszech czasów!

Wpuszczony w kanał 6.9

Roddy St.James, zamożny szczurek wiedzie spokojne i przyjemne życie dopóki, dosłownie, nie zostaje spłukany do miejskiego kanału. W świecie żab ninja, śpiewających zarazków i nietypowych kompanów Roddy musi odnaleźć drogę do domu i przy okazji pomóc nowo napotkanym znajomym!

Rodzinka Robinsonów 6.9

Historia zaczyna się od Leona - małego geniusza, który uwielbia wynalazki i dziwaczne gadżety. Ma też ogromną nadzieję, że w końcu znajdzie sobie rodzinę, której nigdy nie miał. Leon wyruszy w podróż, która zaprowadzi go do miejsca jakiego on by nawet nie wymyślił. Miejsca, w którym słowo "niemożliwe" nie istnieje - do przyszłości.

Beowulf 6.9

W legendarnych czasach herosów, potężny wojownik Beowulf przybywa na dwór duńskiego króla, by walczyć z demonem Grendelem. Zabicie potwora sprowadza na niego gniew jego uwodzicielskiej, lecz bezlitosnej matki.

Na fali 6.9

Młody pingwin Cody Maverick mieszka w Shiverpool na Antarktydzie. Jego wielką pasją jest surfing. Cody staje przed wielka szansą, gdy łowca talentów Mikey Abromowitz proponuje mu udział w Wielkim Memoriale Surfera Big Z. Cody wyrusza więc na wyspę Pen Gu, by powalczyć tam o zwycięstwo z najlepszymi surferami na świecie. Na jego drodze stanie m.in. dotychczas niepokonany Tank Evans. Cody może liczyć na wsparcie nowo poznanych przyjaciół: kurczaka Joe, ratowniczki Lani i zawodowego surfera Dziwaka.

Hotel Transylwania 6.9

Komedia animowana producentów Smerfów i Na fali. Oto hotel, jakiego nikt jeszcze nie widział. Hrabia Dracula i jego córka Mavis witają tu chętnie każdego potwora, który chce odpocząć od ludzi. Sielanka trwa do czasu, kiedy Mavis spotka na swej drodze pewnego młodego podróżnika.

Gwiezdne Wojny: Wojny klonów 6.9

Gdy Wojny Klonów ogarniają całą galaktykę, Anakin Skywalker i jego nowy padawański uczeń, Ahsoka Tano, wyruszają w niebezpieczną misję, aby uratować porwanego syna pana zbrodni Jabby the Hutta. Renegat Hrabia Dooku chce za wszelką cenę im przeszkodzić i z pomocą swojej zabójczyni Asajją Ventressą sprawia, że będzie to misja ze śmiertelnymi konsekwencjami. W międzyczasie na linii frontu Obi-Wan Kenobi i Mistrz Yoda prowadzą ogromną armię klonów w odważnej próbie pokonania armii droidów i oparcia się sile ciemnej strony. Miecze świetlne w pogotowiu! Nowa era przygody już czeka!

Sing 6.9

„SING” to film z pełną dawką humoru i naszpikowany ogromną ilością przebojowej muzyki. W filmie usłyszymy ponad 65 znakomitych piosenek (współczesnych i klasyków, od Franka Sinatry aż po Katy Perry). Ale „Sing” to nie tylko animowana komedia muzyczna, to tak naprawdę opowieść o poszukiwaniu gwiazdy, którą każdy z nas ma w sobie. Mimo, że w filmie występują zwierzęta, ich codzienność jest bardzo ludzka. Bohaterowie mierzą się z takimi samy mymi kłopotami, troskami jak my, ludzie: z wszechobecną ignorancją, niedostrzeżeniem wśród najbliższych, martwią się o rachunki, doskwiera im brak poczucia własnej wartości. W dążeniu do szczęścia muszą pokonywać wszelkie bariery. „Sing” to nie tylko bajka o tematyce rozrywkowej, to również bajka z bardzo mądrym przesłaniem, którym jest nie tylko zachęcanie do wytrwałości w dążeniu do realizacji własnych celów, ale również odwoływanie się do takich wartości jaką jest rodzina.

Rybki z ferajny 6.8

Historia przenosi nas w głębiny oceanu. Pod wodą rządzi prawdziwa rybia mafia z rekinem Don Lino na czele, który dąży do ciągłego powiększania swego terytorium i umacniania swej pozycji.

Dawno temu w trawie 6.8

Aby uwolnić się od tyranii koników polnych, jedna z mrówek postanawia szukać pomocy poza swoim mrowiskiem.

Kosmiczny mecz 6.8

Postacie animowane stają do rywalizacji z przybyszami z kosmosu o panowanie na Ziemi. Zapowiada się nierówna walka, bo w drużynie kosmitów grają gwiazdy NBA. Jednak "nasi" mają asa w rękawie - jest nim Michael Jordan.

Po rozum do mrówek 6.8

Gdy jesteś tak mały jak mrówka, świat wydaje się wielki - a przygoda jeszcze większa! Tego właśnie nauczył się Lukas, kiedy wycelował swój pistolet na wodę w bezbronne owady. Aby dać mu nauczkę, mrówki użyły tajemniczej mikstury, która sprawiła, że "Niszczyciel" zmniejszył się do ich wielkości wywołując w mrowisku poruszenie, przerażenie i mnóstwo śmiechu.

Titan - Nowa Ziemia 6.8

Jest rok 3028. Ludzie dokonali podboju przestrzeni kosmicznej, ale choć mogą teraz podróżować do najodleglejszych galaktyk, nadal za swój jedyny prawdziwy dom uważają Ziemię. Zyskali nową wolność, ale i nowych wrogów - Drejów, rasę obcych, którzy obawiają się potęgi ludzkiego ducha. Drejowie przypuszczają atak na Ziemię i doprowadzają do jej unicestwienia. Ludziom cudem udaje się uciec wraz z najcenniejszych skarbem, wspaniałym statkiem kosmicznym, któremu nadają nazwę "Titan". Odtąd tułają się po wszechświecie. Są uciekinierami, obywatelami drugiej kategorii, zdanymi na łaskę przedstawicieli obcych cywilizacji. A Drejowie polują na nich bez wytchnienia...

Kot w butach 6.8

Na długo zanim widzowie mieli okazję poznać Shreka, owiany złą sławą, wyjęty spod prawa zawadiaka i łamacz niewieścich serc Kot w Butach (Antonio Banderas) dzięki odwadze i sprytowi zyskał sobie miano bohatera. Działając w drużynie z błyskotliwą Kitty (Salma Hayek) i bystrym "jajkiem" - mózgiem operacji Humptym Dumptym (Zach Galifianakis) Kot staje na czele drużyny, której celem jest walka o ocalenie miasta. Na ich drodze piętrzą się przeszkody, a jedną z nich jest duet nie przebierających w środkach zbirów - Jaś i Jadzia (Billy Bob Thornton i Amy Sedaris). Tych dwoje nie spocznie dopóki nie uda im się pokrzyżować szyków Kota i jego drużyny. Na ekranach czeka nas prawdziwa historia słynnego Kota, mitu o walecznym zwierzaku, no i naturalnie legendy nieodłącznej pary butów.

Klopsiki i inne zjawiska pogodowe 6.8

Zwariowany uczony rozwiązuje zagadnienie braku żywności na Ziemi. Kwestie dotyczące głodujących dzieci przestają istnieć, ale rodzą się innego rodzaju kłopoty. Zupy, spaghetti i hamburgery zaczynają spadać z nieba w ogromnych ilościach...

Łowcy smoków 6.8

Główną bohaterką filmu jest Zoe, mała dziewczynka, która wierzy w bajki. Nie dlatego, że jest naiwna, lecz dlatego, że po prostu je lubi. Aby pomóc swojemu wujowi, Lordowi Arnoldowi, w pozbyciu się przerażającego smoka, postanawia wyruszyć na poszukiwanie bohaterów. Najprawdziwszych - takich jak ci, o których czytała w bajkach. Jednak zamiast nich spotyka Gwizdo i Lian-Chu, łowców smoków, których największą ambicją jest zamieszkanie na małej, spokojnej farmie. Dziewczynka sądzi, że są to bohaterowie z jej marzeń, natomiast szczwany Gwizdo, który zapalił się do sprawy, zachęcony obietnicą otrzymania złota od Lorda Arnolda, nie zamierza wyjawić prawdy. Zoe postanawia towarzyszyć łowcom podczas wyprawy. Decyzja zapadła, już nie ma odwrotu. Ku wielkiemu przerażeniu Gwizdo, rozpoczyna się niebezpieczna podróż na koniec świata, gdzie śpi (ale już niedługo!) najstraszliwszy smok, jaki kiedykolwiek chodził po ziemi: okryty złą sławą...

Rio 6.8

Poczuj rytm...usłysz brzmienie... i uwolnij swojego ducha! Twórcy Epoki Lodowcowej przedstawiają animowaną komedię dla całej rodziny. Blu to egzotyczny ptak, który wierzy, że jest ostatnim przedstawicielem swojego gatunku. Jednak kiedy jego właściciel dowiaduje się o Jewel, samiczce tego samego gatunku, obaj wyruszają na spotkanie przygody życia. Mimo, że nigdy nie nauczył się latać, Blu zaprzyjaźnia się z grupą obytych, miejskich ptaków, które pomagają mu odnaleźć odwagę do rozpostarcia skrzydeł i podążenia za przeznaczeniem.

Sala samobójców 6.8

Świat to nie matrix. Życie to nie gra, nie daj się wylogować! Dominik to zwyczajny chłopak. Ma wielu znajomych, bogatych rodziców, pieniądze na ciuchy, gadżety, imprezy. Pewnego dnia jeden pocałunek zmienia wszystko. Ona zaczepia go w sieci. Jest intrygująca, niebezpieczna. Wprowadza go do "Sali samobójców" miejsca, z którego nie ma ucieczki.

Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów 6.8

Bohaterowie poprzednich części filmu Epoka lodowcowa powracają w cyfrowej wersji 3D, by stawić czoła kolejnym wyzwaniom, w tym wędrówce kontynentów, która może zagrozić przyszłości ich świata.

Dom 6.8

Ekscentryczny przybysz z kosmosu, który doprowadza wszystkich do szału swym wiecznym optymizmem, musi uciekać przed ścigającymi go przedstawicielami swej własnej rasy i ukrywa się na Ziemi. Tu zaprzyjaźnia się z wyjątkowo upartą kilkunastoletnią dziewczyną i wspólnie z nią musi ocalić naszą planetę przed kosmiczną inwazją.

Hotel Transylwania 2 6.8

Jonathan ze swoją żoną wyjeżdżają z hotelu. Tymczasem opiekę nad małym Dennisem przejmuje Dracula, który chce swojego wnuka nauczyć wampirzej natury.

Uciekające kurczaki 6.7

Na Kurzej Farmie Tweedy, każdy kurczak, który nie dostarczy jajka na śniadanie, może skończyć na stole w porze obiadowej. Jednakże Ginger i jej skrzydlaci bracia żywią mocne postanowienie wyrwania się z niewoli, zanim podzielą klasyczny los hodowlanych kurczaków. Czasu pozostało już niewiele, ponieważ skąpa i zachłanna właścicielka farmy Pani Tweedy wpadła na nowy genialny pomysł, który ma jej zapewnić dostatni żywot - będzie produkować placki drobiowe! Teraz już z pomocą Rocky′ego - niezależnego samotnika - kurczaki przygotowują plan: jak wyfrunąć z klatki.

Droga do El Dorado 6.7

Tulio i Miguel to para drobnych kanciarzy. Gdy w ich ręce wpada mapa legendarnego Złotego Miasta - El Dorado, wierzą, że dzięki niej odnajdą drogę do sławy i nieprzebranego bogactwa. Sprawa nie jest jednak prosta. Muszą uciec Cortesowi i przechytrzyć podstępnego Najwyższego Kapłana Tzekel-Kana. Ich przyjaźń i lojalność zostają wystawione na ciężką próbę. Czy dwaj niezwykli bohaterowie zdołają przezwyciężyć swą chciwość i uratują mieszkańców El Dorado?

Film o pszczołach 6.7

Barry B. Benson po ukończeniu szkoły musi wybrać sobie pracę. Problem w tym, iż owa sympatyczna pszczoła nie chce wykonywać do końca życia jednego zadania, marzy jej się coś więcej. Dlatego pewnego dnia decyduje się na pełną wrażeń wyprawę poza ul. Na zewnątrz poznaje kobietę, z którą bardzo szybko nawiązuje dobry kontakt. Sprawy ulegają komplikacji, gdy Barry dowiaduje się, iż ludzie przywłaszczają sobie miód. Truteń postanawia wytoczyć proces całej ludzkości…

Horton słyszy Ktosia 6.7

Film animowany, zrealizowany w studio Blue Sky, w którym powstała słynna "Epoka lodowcowa". Niezwykłe przygody słonia Hortona, który odkrywa, że w dżungli istnieje kolonia mikroskopijnych mieszkańców - niewidocznych dla nikogo poza nim samym.

Artur i zemsta Maltazara 6.7

Artur dokładnie przygotowuje się do ponownej wizyty w Krainie Minimków. Tymczasem otrzymuje wezwanie, że jego malutkim przyjaciołom grozi niebezpieczeństwo. Jest pozbawiony wątpliwości - najwyższy czas, by powrócić. Jednak podróż do ich świata jest trudniejsza niż mogłoby się wydawać.

Planeta 51 6.7

Fabuła opowiada o życiu typowych mieszkańców planety 51, którzy mają dwoje czułków, osiem palców i panicznie boją się inwazji obcych cywilizacji. 16-letni Lem jest wzorowym uczniem i wiedzie beztroskie życie marząc o kosmosie oraz o swojej uroczej zielono-skórej sąsiadce Neerze. Gdy w samym środku rodzinnego grilla ląduje niezidentyfikowany obiekt latający opatrzony śmiesznie brzmiącym napisem "NASA" a sterujący nim Kapitan Russ Baker opuszcza swój statek, aby triumfalnie wbić w nie odkrytą dotąd ziemię amerykańską flagę zauważa ... kilkoro wgapionych w siebie otwartych ze zdziwienia oczu.

Frankenweenie 6.7

Twórca Alicji w krainie czarów Tim Burton przedstawia opowieść o chłopcu i jego wiernym psie Sparkym. Pewnego dnia podczas zabawy Victora i Sparkiego, psa potrąca samochód. Młody Victor nie może pogodzić się ze stratą najlepszego przyjaciela, jednak podczas lekcji fizyki dowiaduje się, że jest jeszcze nadzieja. Wykorzystując moce nauki, udaje mu się przywrócić Sparky'emu życie. Chłopiec obawia się jednak, że jego pupil w nowym obliczu może wywołać przerażenie wśród okolicznych mieszkańców, więc ukrywa jego istnienie. Okazuje się to jednak bardzo trudne...

Uniwersytet Potworny 6.7

Film przedstawia początki przyjaźni między Mike'iem Wazowskim a Jamesem P. Sullivanem.

Tajemnica zielonego królestwa 6.7

Nastoletnia Mary Katherine (Amanda Seyfried), córka ekscentrycznego profesora Bomby niespodziewanie trafia do sekretnej, leśnej krainy, która, jak sądziła, istnieje jedynie w wyobraźni jej ojca. Dziewczyna, namówiona przez Królową Tarę (Beyoncé Knowles), przyłącza się do Liścian walczących w obronie lasu ze złymi wojownikami; przeżywa niesamowite przygody i pierwsze porywy serca za sprawą dzielnego i przystojnego chłopaka, Noda (Josh Hutcherson).

Roboty 6.6

Radek Dekiel jest młodym robotem, który marzy o tym, by zadziwić świat swoimi wynalazkami. W nadziei, że spełnią się jego marzenia, Radek wyjeżdża do Robotowic - zmechanizowanej metropolii, w której mieszka jego idol. Poznaje tam piękną Cynk, ekscentrycznego robota o imieniu Gwoździu oraz jego siostrę Hanię. Razem muszą stawić czoła tyranowi Brzszczotowi oraz jego matce madame Frezer, którzy planują rozpowszechniać jedynie najnowsze modele robotów zaś dotychczasowe oddać na złom.

Krowy na wypasie 6.6

Barnyard jest lekko i zabawnie opowiedzianą historią o tym, co naprawdę dzieje się na gospodarstwie, kiedy gospodarza nie ma w domu. Otis, beztroska "krowa-imprezowiczka" jest inicjatorką zabaw. Zachęcone jej przykładem inne zwierzęta również zaczynają ujawniać swoje talenty: tańczą, śpiewają, bawią się i naśladują zachowania ludzi.

Wojownicze Żółwie Ninja 6.6

Dziwne rzeczy zaczynają zdarzać się w New York City i Żółwie są potrzebne miastu bardziej niż kiedykolwiek. Jednak Rafaello, Donatello i Michelangelo są lekko zagubieni i błąkają się bezcelowo po świecie. Podczas gdy miastu grozi niebiezpieczeństwo, Leonardo i Mistrz Splinter muszą przywrócić drużynie jedność i dyscyplinę.

Dzielny Despero 6.6

Dawno, dawno temu... ... żył sobie Despero - mała, dzielna myszka o komicznie wielkich uszkach, która nade wszystko pragnęła zostać rycerzem. Wygnana z domu rodzinnego, z powodu nieprzystających dla mysiej natury marzeń, wyrusza w niezwykłą podróż. U boku serdecznego przyjaciela, szczura Roscuro, dokona rzeczy niezwykle szlachetnych, narażając życie dla ocalenia pięknej księżniczki.

Potwory kontra Obcy 6.6

Susan Murphy to nowoczesna dziewczyna z Kalifornii, która podczas swojego wymarzonego ślubu zostaje uderzona przez… meteor, co powoduje że rośnie do niewiarygodnych rozmiarów 49 stóp. Susan trafia do tajnej rządowej placówki, w której spotyka inne dziwne stwory odkryte na przestrzeni lat. Gdy Ziemia zostaje zaatakowana przez kosmitów, rząd USA, nie widząc innego rozwiązania, wysyła grupę dziwolągów do walki z najeźdźcą.

Rango 6.6

Film przedstawia historię Rango (Johnny Depp), kameleona, którego marzeniem było zostać groźnie wyglądającym bohaterem. Rango dostaje okazję by spróbować swoich sił, bo znajduje się w zachodnim mieście przepełnionym przez niebezpiecznych bandytów i jest dosłownie zmuszony grać rolę odważnego bohatera by móc się ochronić.

Madagaskar 3 6.6

Tym razem nasi bohaterowie: Alex, Marty, Gloria i Melman wciąż podejmują próby powrotu do wytęsknionego, rodzinnego Nowego Jorku. Droga do domu prowadzi przez Europę, gdzie zwierzęta znajdują idealną przykrywkę: kontynuują swoją podróż razem z cyrkiem.

Rogate ranczo 6.5

Wyjęty spod prawa Alameda Slim planuje przejęcie farmy Patch of Heaven prowadzonej przez Pearl. Poznawszy jego niecne plany trzy waleczne krowy Madzia, pani Calloway i Grace, postanawiają, w obronie swego dotychczasowego sposobu życia, ochronić farmę przed przestępcą. Do akcji wciągają też inne zwierzęta, między innego konia Bucka, który twierdzi, że doskonale zna...karate. Zamierzają schwytać poszukiwanego listem gończym bandytę i zdobyć wyznaczoną za niego nagrodę. Taki sam zamiar ma tajemniczy łowca nagród, Rico.

Czerwony Kapturek - Prawdziwa historia 6.5

Żabi glina świata prowadzi dochodzenie w sprawie zakłócenia porządku w chatce Babci. Wkrótce poznamy wersję dramatycznych wydarzeń w domku Babci opowiedzianą przez Wilka, Kapturka, Babcię i Drwala. Okaże się, że każdy ma jakiś sekret... Wilk jako reporter szukający sensacji, Babcia prowadząca podwójne życie... Ten film obnaży prawdę o Czerwonym Kapturku.

Władca Pierścieni 6.5

Władca Pierścieni w wydaniu animowanym - przepełniona kolorami i grafiką ekranizacja legendarnej trylogii J.R.R. Tolkiena. Opowieść o przygodach mieszkańców Śródziemia, o sympatycznych Hobbitach oraz ich przyjaciół i wrogów.

Ekipa Ameryka: Policjanci z jajami 6.5

Team America są to międzynarodowe siły policyjne, których zadaniem jest walka ze światowym terroryzmem. Aby rozpracować siatkę złoczyńców zatrudniają aktora Gary'ego Johnstona, który ma im pomagać swoim aktorskim talentem. Wszystkie ślady prowadzą do pałacu dyktatora Kim Jong Ila, który zaopatruje terrorystów w broń.

Zaczarowana 6.5

Opowieść o księżniczce, która wyrzucona przez złą macochę ze swojego baśniowego świata, musi stawić czoła współczesnej rzeczywistości. Przerażona życiem, w którym nie zawsze wszystko dobrze się kończy, poszukuje sposobu, by powrócić do dawnego życia. Jednak kiedy poznaje pewnego prawnika i zakochuje się, już nic nie jest tak oczywiste jak dawniej.

Załoga G 6.5

Zespół wyszkolonych tajnych agentów - świnek morskich – podejmuje się misji dla rządu Stanów Zjednoczonych. Mają powstrzymać pewnego multimilionera, który planuje zawładnąć światem za pomocą odpowiednio zaprogramowanego sprzętu gospodarstwa domowego.

ParaNorman 6.5

Akcja filmu - animowanej komedii z elementami horroru - toczy się w miasteczku, nad którym od dawna wisi klątwa. Tylko jeden chłopiec o imieniu Norman może pomóc, gdyż potrafi rozmawiać z zombiakami, jednak nikt nie chce go słuchać...

Pingwiny z Madagaskaru 6.5

Skipper, Rico, Kowalski i Szeregowy to cztery pingwiny, które są przyjaciółmi i zawsze trzymają się razem. Kiedy groźny Dave vel Oktawiusz Mackiewicz porywa Szeregowego i zamierza zniszczyć planetę, pozostała trójka wkracza do akcji aby uratować przyjaciela i Ziemię.

Minionki 6.5

Minionki: Stuart, Kevin i Bob wyruszają w ekscytującą podróż, która doprowadzi ich do Scarlet Overkill, super-złoczyńczyni. Wraz z jej mężem wynalazcą Herbem, wymyśla plan, aby przejąć władzę nad światem.

Garfield 6.4

Gruby kocur Garfield (w polskiej wersji zdubbingowany przez Marka Kondrata) spędza czas na drzemkach, jedzeniu lazanii, oglądaniu telewizji i robieniu dowcipów. Do czasu... Jego właściciel Jon Breckin Meyer (Przemysław Stippa) zakochuje się w pięknej pani weterynarz Liz Jennifer Love Hewitt (Joanna Brodzik), która przekonuje go do przygarnięcia uroczego, choć głupiutkiego szczeniaka o imieniu Odie. Wywraca to całą, spokojną egzystencję Garfielda dosłownie do góry nogami. Gdy jednak zły treser psów uprowadza Odiego, to właśnie Garfield podejmuje się heroicznej misji ratunkowej.

Szeregowiec Dolot 6.4

Opowieść o gołębiu pocztowym próbującym dostać się do elitarnej jednostki RAFu noszącej w czasie II wojny światowej wiadomości dla Aliantów przez linię wroga. Valiant ma problemy w czasie szkolenia, ale w rezultacie dostaje najważniejsze zadanie tej wojny, przenieść kod do zaszyfrowanych wiadomości na temat lądowania w Normandii.

Astro Boy 6.4

Jest to opowieść o młodym robocie z niewiarygodnymi mocami. Został stworzony przez genialnego naukowca, by zastąpić mu utraconego syna. Nie mogąc sprostać oczekiwaniom opłakującego ojca, nasz bohater wyrusza w podróż w poszukiwaniu akceptacji, doświadczając zdrady i odnajdując podziemny świat robotów gladiatorów, zanim wróci, by uratować Metro City i pogodzić się z człowiekiem, który go odrzucił.

Kurczak Mały 6.3

Ma bardzo mały wzrost, ale wiele uporu i odwagi: oto Kurczak Mały. Wywołał panikę w swym mieście Dębki Duże, wołając, że spadło niebo, gdy tymczasem to tylko żołądź uderzył go w głowę. Minął rok. W tym czasie Kurczak bardzo mocno pracował nad odbudowaniem swojej reputacji – przede wszystkim w oczach nadopiekuńczego ojca, Bucka Gdaka. W końcu się udało: Kurczak został mistrzem baseballu i lokalnym bohaterem. Lecz znów spotkał go podobny wypadek, jak przed rokiem – coś mu spadło na głowę. Jest absolutnie pewien, że tym razem chodzi o realne zagrożenie. O swych podejrzeniach Kurczak mówi tylko najbliższym przyjaciołom: śwince Speckowi Zawiotkiemu, kaczce Luśce Kuperczak i rybce Fiszowi Chybarybie. Pragnie za wszelką cenę udowodnić, że ma rację. Może liczyć na pomoc przyjaciół, która zawsze jest szczera, choć czasem bywa też kłopotliwa...

Garfield 2 6.3

Garfield przybył... zobaczył... zwyciężył: Big Bena, Buckingham Palace, Scotland Yard oraz swoje nowe ulubione danie: paszteciki nadziewane mięsem (OK, to jeszcze nie lasagna, ale nie można mieć wszystkiego). Aby przygoda okazała się godna tak fenomenalnego kota, Garfield zamienił się miejscami z Księciem - królewskim kotem, który właśnie odziedziczył zamek. Teraz zamek należy do Garfielda - czy komuś należałby się bardziej?

Smerfy 6.3

Przygody uwielbianych przez wszystkich Smerfów - tym razem na dużym ekranie. Uciekając przed Gargamelem, Smerfy przedostaną się przez magiczny portal do dziwnego świata, niepodobnego do niczego, co do tej pory widziały: do Nowego Jorku. Papa Smerf i jego rodzina będą desperacko szukać drogi powrotnej do domu, zanim Gargamel ich dopadnie.

Happy wkręt 6.3

Czarodziej z pomocą swoich dwóch niezbyt rozgarniętych, ale milutkich asystentów pilnuje porządku w świecie podległych mu bajek – dba, aby równowaga pomiędzy dobrem a złem pozostała w odpowiednich proporcjach. Pewnego dnia wyjeżdża na zasłużony urlop a świat bajek pozostawia w rękach swoich asystentów: Munka i Mambo.

Auta 2 6.3

Zygzak McQueen i jego wierny przyjaciel Złomek wracają w jeszcze szybszej, jeszcze głośniejszej, ekscytująco wysokooktanowej drugiej części filmu Auta. Tym razem przyjaciele będą potrzebowali paszportów gdyż wybiorą się na wyprawę w świat pełen intryg, komicznych eskapad i zapierających dech w piersiach wyścigów, a wszystko to w 3D!

Roman Barbarzyńca 6.3

Plemię kulturystycznych barbarzyńców cieszy się w krainie Wszechściemia sławą niepokonanych wojowników. Jednak pewnego dnia, wskutek zdradzieckiej intrygi, prawie wszyscy bitni pakerzy trafiają do niewoli okrutnego księcia, chorobliwie napalonego na władzę nad światem. Prawie czyni wielką różnicę. Obdarzony wąskimi barami i szerokim uśmiechem Roman, wieczny przedmiot kpin współplemieńców, pozostał na wolności i musi zebrać w sobie nadludzką odwagę, aby ruszyć z odsieczą uwięzionym barbarzyńcom. W pełnej przygód i śmiechu wyprawie herosowi z przypadku towarzyszyć będą: bard zdolny do wszystkiego (poza śpiewaniem), dziewica, która świetnie radzi sobie z każdym orężem oraz wiedziony proroczymi wizjami elf-niedorajda.

Smerfy 2 6.3

Zły czarownik Gargamel stworzył złośliwe stworki, podobne do Smerfów i nazwał je Wredki. Miał nadzieję, że Wredki pomogą mu zdobyć cudowny smerfny eliksir, dający mu wielką moc. Ale okazało się, że bez Smerfetki Gargamel nie zdobędzie eliksiru. Porwał więc Smerfetkę i wywiózł aż do Paryża. Papa Smerf, Ciamajda, Maruda i Laluś muszą wyruszyć na wyprawę, by uratować Smerfetkę. Najpierw jednak odnajdują w Nowym Jorku swoich przyjaciół – Patricka i Grace, by z ich pomocą pokonać Gargamela. A jeśli Smerfetce spodobają się nowi, złośliwi koledzy? Może ciemnowłosa Vexy stanie się jej najlepszą koleżanką i Smerfetka zapomni o poczciwych mieszkańcach wioski?

Samoloty 6.2

Dusty, samolot rolniczy, mały rozmiarem ale wielki duchem, marzy o wystartowaniu w największym w historii wyścigu powietrznym dookoła świata. Jednak w przeciwieństwie do wszystkich uczestników zawodów, nie jest stworzony do ścigania się i w dodatku cierpi na lęk wysokości... Dzięki wsparciu przyjaciół i wielkiej odwadze Dusty'emu udaje się przezwyciężyć wszystkie trudności i spełnić swoje marzenia.

Sekretne życie zwierzaków domowych 6.2

Kiedy ludzie opuszczają dom, czteronożni członkowie rodziny prowadzą bujne, pełne przygód życie.

Gnomeo i Julia 3D 6.1

W jarmarcznej scenerii różowych faflamingów, marmurowych fontann i plastikowych palemek spotykają się Gnomeo i Julia i zakochują się w sobie po czubki uszu, a raczej krasnalich czapek. Jednak na drodze ich uczucia staje odwieczny konflikt - wywodzą się z wrogich sobie domostw - Montekich i Kapuletów. Czy miłość pokona wszelkie przeszkody?