Najlepsze seriale familijne

Kochane kłopoty 7.9

Wzruszające i pełne humoru perypetie matki i córki, które wspólnie przeżywają rozterki sercowe, domowe kłopoty i problemy ekscentrycznych mieszkańców Stars Hallow.

ALF 7.8

Niejaki Gordon Shamway jest ostatnim ocalałym z planety Melmac, która eksplodowała w wyniku wojny jądrowej. Gordon ląduje awaryjnie na Ziemi, a raczej rozbija swój statek w garażu rodziny Tannerów, mieszkających na przedmieściach Los Angeles. Tannerowie, mimo zaskoczenia, przyjmują kosmitę pod dach i dają mu schronienie przed rządową agencją ścigającą przybysza, dopóki ten nie naprawi swojego statku kosmicznego. Niestety, naprawa przedłuża się i ALF (Alien Life Form - ang. obca forma życia) zostaje członkiem rodziny Tannerów. ALF charakteryzuje się egocentryzmem, obżarstwem i wścibstwem. Nie zna zasad dobrego wychowania i bezustannie próbuje zjeść kota Tannerów - Lucky'ego, twierdząc, że na Melmac koty są wielkim przysmakiem. Na przemian wkurza i rozczula członków rodziny, lubuje się też w podglądaniu życia sąsiadów - państwa Ochmonek. Jedną z ulubionych jego rozrywek jest kontaktowanie się z ludźmi za pomocą telefonu. Dzwoniąc często podaje się za swojego gospodarza - Willie'go.

Był sobie człowiek 7.8

Francuski serial animowany poświęcony historii człowieka od samych początków, po dzień dzisiejszy. Każdy odcinek jest poświęcony kolejnemu etapowi rozwoju ludzkości. Dzięki temu nawet najmłodszy widz może prześledzić losy naszych dawniejszych i bliższych przodków.

Smerfy 7.7

Smerfy to malutkie, niebieskie postacie zamieszkujące grzyby muchomory głęboko w lesie. Przewodzi nimi stary Papa Smerf, a każda postać jest całkiem inna od drugiej. Niestety, cudowny świat smerfów często zakłóca zły czarownik Gargamel z kotem Klakierem i uczniem Nicponiem. Chce on za wszelką cenę złapać smerfy i zamienić je w złoto według bardzo starego zaklęcia. Mimo wszelkich prób nigdy nie odkrył on gdzie dokładnie położona jest wioska smerfów.

Pingwiny z Madagaskaru 7.7

"Pingwiny z Madagaskaru" to animowany serial o tytułowych nielotach. Wiodą oni swój żywot w nowojorskim zoo, gdzie muszą sprostać w tamtejszych warunkach. Kowalski, Rico, Szeregowy i Skipper wykonują różne misje zwiadowcze, ale także pomagają w potrzebie innym mieszkańcom. Sprawy często nie są takie łatwe, mając na uwadze, że ciągle przeszkadzają im krnąbrne lemury z Królem Julianem na czele.

Tom i Jerry 7.5

Zabawne przygody mieszkających pod jednych dachem zwierząt- kota Toma i myszy o imieniu Jerry. W każdym odcinku Tom, przy użyciu różnych podstępów usiłuje złapać Jerrego. Gryzoń jednak nie daje się tak łatwo schwytać, zawsze uwalnia się z opresji i rewanżuje swemu prześladowcy.

Muppety 7.5

Kermit Żaba, Piggy, Fozzie, Zwierzak i pozostałe Muppety co wieczór dają wielki show. Zapraszają do każdego programu jakąś znaną postać. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem, a zaplecze sceny tętni swoim własnym, wyjątkowym życiem.

Zdarzyło się jutro 7.5

Amerykański serial, który doczekał się czterech sezonów i rzeszy wiernych fanów. Głównym bohaterem jest Gary Hobson (Kyle Chandler), były makler, którego nagle zaczyna odwiedzać... tajemniczy rudy kot. Codziennie rano, kot przynosi na próg Gary'ego wydanie gazety Chicago Sun-Times datowane na następny dzień. Wraz z przyjaciółmi Marissą Clark i Chuckiem Fishmanem, Gary musi zapobiegać tragicznym wydarzeniom, nierzadko ryzykując przy tym życie i podejmując trudne decyzje. Gościnnie w serialu wystąpili między innymi George Takei i Cynthia Nixon.

Zwariowany świat Malcolma 7.4

Serial o przygodach nastoletniego geniusza, to historia niezwykłego chłopca, który mimo wysokiego IQ, jak każdy nastolatek boryka się z problemami typowymi dla okresu dojrzewania. Kłopoty natury uczuciowej, brak zrozumienia ze strony rodziców czy utarczki z rodzeństwem, to tylko kilka przeszkód, jakie stoją na drodze dorastającego Malcolma.

Świat według Ludwiczka 7.3

Serial został zrealizowany na podstawie opowiadań znanego komika, Louiego Andersona. Tytułowy Ludwiczek to ośmioletni grubasek mieszkający w Centrowej Górce. Bajka przedstawia wiele jego śmiesznych, ale i pouczających perypetii...

He-Man i Władcy Wszechświata 7.3

Dzięki potędze Posępnego Czerepu książę Adam wznosi miecz i zmienia się w potężnego He-Mana, aby bronić swego królestwa przed zakusami nikczemnego Szkieletora.

Laboratorium Dextera 7.2

Dexter, jest małym geniuszem. W szkole jest prymusem, dostaje same szóstki. Skrywa on jednak pewną tajemnicę - za biblioteką w swoim pokoju, skrywa tajne laboratorium monstrualnych rozmiarów. Prowadzi tam tajne eksperymenty, tworzy nowe wynalazki. Rodzice o tym oczywiście nie wiedzą, myślą, że Dexter bardziej woli bawić się maskotkami niż się uczyć. Ma on jeszcze rodzeństwo - starszą, głupią siostrę DeeDee. Jest ona primabaleriną i każdą chwilę, przeznacza na taniec. Jakby tego było mało, DeeDee wie o tajemnym laboratorium Dextera, do którego przychodzi kiedy chce, niszczy tam co chce i wychodzi z niego kiedy chce. Dexter próbował już wszystkich metod na siostrę, ale żadna nie działała. Bohater ma jeszcze wroga Mandarka. Każdy z nich jest inteligentny i ma laboratorium. Potrafią rywalizować niemal o wszystko.

Drużyna RR 7.2

Wiewiórki Chipa i Dale'a Walta Disneya znamy z wcześniejszych animacji. Tym razem inteligentny Chip z nierozgarniętym Dalem postanawiają założyć firmę detektywistyczną o nazwie Brygada Ryzykownego Ratunku. Wraz ze swymi przyjaciółmi rozwiązują zagadki kryminalistyczne i niemal w każdym odcinku ratują kogoś z opresji.

Johnny Bravo 7.1

Życie Johnny'ego Bravo nie jest skomplikowane, gdyż podstawowym celem młodzieńca jest... podrywanie kobiet. Czynności tej poświęca on cały swój wolny czas i energię, oczywiście nie zapominjąc o ćwiczeniach wzmacniających jego pokaźną musklaturę. Niestety wszystkie dziewczyny gardzą Johnny'm, ponieważ poza mieśniami ma on niewiele do zaoferowania - jest totalnym narcyzem, który zdaje się być całkowicie pozbawiony mózgu. Mimo jego wad istnieją ludzie, którzy go uwielbiają, jak np. jego mama Bunny, ośmioletnia sąsiadka Suzy i nieudacznik Carl. Dzięki ich wsparciu Johnny nie poddaje się i bezustannie obdarza wszystkie kobiety wokół swym wątpliwym wdziękiem...

Tajemnica Sagali 7.1

Sagala to tajemniczy kamień z kosmosu. Przed wiekami, gdy Ziemia była rajem, jej mieszkańcy mogli mieć wszystko, korzystając w imię dobra z mocy magicznego kamienia. Jednak ludzie sprzeniewierzyli się tej świętej zasadzie i obudzili siły zła. Sagala rozpadła się na wiele części i straciła swą moc. Teraz znowu budzi się ze snu. Mały iluzjonista - amator, Kuba Zawilski, dowiaduje się, że w uprawianiu jego sztuki może mu pomóc Sagala. Chce kupić ją na giełdzie kamieni szlachetnych, niestety, uprzedza go sąsiad, pan Burski. Znając tajemnicę Sagali, poszukuje jej również właściciel sklepu z kamieniami szlachetnymi, Kruks. Chce odebrać magiczny rekwizyt Burskiemu, jednak ten oddaje go Kubie na przechowanie. Chłopiec nie wie jeszcze, jakie kłopoty sprowadzi na niego Sagala.

Nie ma to jak hotel 7.1

Serial opowiada przygody dwóch braci bliźniaków - mądrego Cody'ego i rozrabiającego Zacka. Mieszkają oni w wielkim bostońskim hotelu wraz ze swoją matką, która tam pracuje. Chłopacy nie stronią od żartów, przez co często naprzykrzają się panu Moseby'emu - kierownikowi hotelu. Ich przyjaciółką jest nastoletnia Maddie, która często znosi kaprysy rozpieszczonej córki właściciela hotelu - London Tipton.

Przygody Merlina 7.1

Żaden młody człowiek, bez względu na to, jak jest potężny, nie zna swego przeznaczenia. Zamek Camelot, na kilka lat przed tym, gdy zaczął się okres jego największej świetności. Fantastyczne miejsce zamieszkałe przez legendarne bestie i nietuzinkowych ludzi. To niebezpieczny świat, w którym używanie magii zostało zakazane przez tyrana - Uthera Pendragona. Gdy do zamku przybędzie Merlin, młodzieniec obdarzony niesamowitymi, magicznymi zdolnościami, szybko narobi sobie wrogów. Jego przeciwnikiem stanie się najpoważniejszy kandydat do korony, pyszałkowaty książę Artur. Niemniej Merlin, dzięki światłemu przewodnictwu nadwornego alchemika Gaiusa, nie tylko zdoła przetrwać, ale i pozna największe sekrety królestwa Camelot. Odkryje także, że jego losy są nierozerwalnie powiązane z dziedzicem korony – młodym Arturem.

Muminki 7.0

Muminki mieszkają w pięknej zielonej dolinie. Dom wybudował kiedyś Tatuś Muminka. Główni bohaterowie są mili i uczynni, nic więc dziwnego, że mają wielu przyjaciół, m.in. Włóczykija, czy Ryjka. Czasem jednak spotykają tez kogoś niemiłego, np. lubiącego wszystkim dokuczać Bobka. Ale Muminki zawsze umieją wyjść z trudnej sytuacji.

Pełna chata 7.0

Danny Tanner prowadzadzi w telewizji poranny program. Mieszka razem z trzema córkami (D.J. , Stephanie i Michelle) oraz dwoma przyjaciółmi: Jessem i Joeyem. Jego żona zginęła po tym, jak wpadła pod samochód pijanego kierowcy. Jest jeszcze Rebbeca, kobieta, która rozkochuje w sobie trzech panów, jednak ostatecznie zostaje żoną Jessiego. Serial przedstawia życie wszystkich bohaterów oraz problemy, z którymi zmagają się na codzień.

Krecik 7.0

Serial opowiada o niezwykłych przygodach czarnego krecika. Tytułowy bohater ma wielu przyjaciół, jest bardzo przyjazny i zawsze chętny do pomocy. Nigdy mu się nie nudzi. Jego ulubionym powiedzeniem jest "Ahoj".

Garfield i przyjaciele 7.0

Garfield jest gruby, żyje by obżerać się lazaniami, nie znosi być na diecie i ćwiczeń w poniedziałki. Razem ze swoim niezbyt błyskotliwym kumplem, psem Odiem i naiwnym właścicielem Jonem, Garfield rozbraja swym specyficznym humorem, który kochają wszyscy ludzie.

Czy boisz się ciemności? 7.0

Grupa przyjaciół przychodzi co wieczór do lasu, aby opowiadać sobie przy ognisku straszne historie. Za każdym razem narratorem jest inna osoba ze stowarzyszenia, która ma swój własny styl przedstawiania opowieści.

Sąsiedzi 7.0

Pat i Mat to zdecydowanie jedna z najsłynniejszych par sąsiadów w kinie. Obaj plastelinowi bohaterowie żyją w domach położonych obok siebie. W każdym odcinku próbują coś naprawić, zbudować. Mimo iż to nie zawsze im wychodzi, nie załamują się i pracują dotąd aż zrobią to co zamierzyli z zadowalającym efektem.

Na Południe 6.9

Flintstonowie 6.9

Fred Flintstone prowadzi przeciętne życie razem ze swoją zakręconą rodzinką. Żyjąc w epoce kamienia łupanego, Fred chodzi do pracy, a żona Wilma zajmuje się domem. Jeden chatkę dalej mieszka kolejne małżeństwo o niemałym poczuciu humoru - Betty i Barney Rubble. Sąsiedzi są ze sobą bardzo dobrze zaprzyjaźnieni lecz często pojawiająca się zazdrość automatycznie niesie za sobą całą serię zwariowanych perypetii i przygód o przyjaźni i rywalizacji obu rodzin. Betty i Wilma od zawsze były najlepszymi przyjaciółkami i kiedy nadchodzi moment, gdy mają dosyć dziecinnych potyczek swoich mężów - pojawiają się zabawne, a jednocześnie dwuznaczne sytuacje. Animacja stała się inspiracją dla wielu seriali komediowych.

Przygody misia Uszatka 6.9

Kukiełkowa seria dobranocek dla dzieci w wieku 3-7 lat. Miś – urocza postać – niezwykle popularny wśród najmłodszych widzów, przed pójściem spać przypomina ciekawe wydarzenia dnia i opowiada o nich. Bohaterami opowiadań Misia są jego przyjaciele – zabawki i zwierzęta. Miś komentuje każdą przygodę. Ważne kwestie wychowawcze są tutaj przekazywane w lekki, zabawny sposób, łatwo przyswajalny dla widzów.

Maska 6.8

Stanley Ipkiss jest życiowym nieudacznikiem - nie może znaleźć sobie dziewczyny, ma kiepską pracę, w której wszyscy nim pomiatają, a jego najlepszym przyjacielem jest pies Milo... Wszystko zmienia się, gdy Stanley zdobywa starozytną, magiczną maskę, która całkowicie go odmienia. Po jej założeniu, ofiara życiowa zamienia się w szalonego dowcipnisia o zielonej twarzy - Maskę. Maska przewraca miasto do góry nogami, doporowadzając do wściekłości lokalne władze oraz zwykłych ludzi, jednak jednocześnie walczy z groźnymi przestępcami...

Scooby-Doo: Gdzie jesteś? 6.8

Najtchórzliwszy pies świata podróżując wraz z przyjaciółmi rozwiązuje najbardziej tajemnicze zagadki... a wszystko w najśmieszniejszym stylu, tak charakterystycznym dla Scooby-Doo!

Siódme niebo 6.7

Serial jest opowieścią o codziennym życiu rodziny Camdenów. Eric Camden i jego żona Annie wychowują siedmioro dzieci. Eric jest kaznodzieją i pastorem miejscowej wspólnoty religijnej. Cieszy się autorytetem w parafii, którą prowadzi, więc ludzie powierzają mu swoje problemy w nadziei na pomoc, której zresztą nikomu nie odmawia. Ma wsparcie w osobie swojej żony, która stara się wzorowo prowadzić dom i wychowywać dzieci.

Motomyszy z Marsa 6.7

Serial opowiadający o trzech niezwykłych myszach walczących ze złem. Pewnego dnia lądują na ziemi, gdzie poznają Charley i szybko się zaprzyjaźniają. Razem walczą z bandytami, którzy są w połowie ludźmi, a w połowie rybami.

Jetsonowie 6.6

Doktor Quinn 6.4

Serial obyczajowy, którego akcja rozgrywa się w 2–ej połowie XIX wieku. Bohaterką jest młoda lekarka z Bostonu Michaela "Mike" Quinn, która po śmierci swego ojca wyrusza na Dziki Zachód do Colorado Springs, aby przejąć po nim praktykę lekarską. Miejscowa społeczność jest zaskoczona faktem, że lekarzem jest kobieta. Dr Quinn musi przełamywać uprzedzenia środowiska i borykać się z trudnościami, których los jej nie szczędzi. Swoją pełną poświęcenia postawą i umiejętnościami zdobywa zaufanie mieszkańców.

Rodzina zastępcza 6.3

Kwiatkowscy mają dwoje dzieci - córkę Majkę i syna - Filipa. Pewnego dnia, przez przypadek trafia do ich domu Romek, który na stałe przebywa w domu dziecka. Rodzina postanawia stworzyć dla niego dom zastępczy. To pociąga za sobą niespodziewane konsekwencje - wraz z Romkiem u Kwiatkowskich zamieszkają "bliźniaczki z wyboru" - Eliza i Zosia. Dom pełen dzieci zaczyna tętnić życiem w zupełnie nowy sposób.

Inspektor Gadżet 6.2

Tytułowy "Inspektor Gadżet" to detektyw udoskonalony w wiele przydatnych urządzeń. Jego wrogiem jest tajna organizacja M.A.D. pod przewodnictwem Doktora Claw'a. W misjach Gadżeta pomaga mu jego siostrzenica Penny i jej pies Łepek.

Ed, Edd i Eddy 6.1

Głównymi bohaterami kreskówki są trzej nastolatkowie o tych samych imionach - głupi i silny Ed, elegancki i inteligentny Edd zwany Chudym, oraz arogancki i pomysłowy Eddy, który bardzo chce zwrócić na siebie uwagę rówieśników. Mieszkają oni w alejce na przedmieściach Peech Creek, gdzie często realizują swoje zwariowane pomysły, tym samym naprzykrzając się reszcie dzieciaków.