@Santanico
przy ostatnim to był strzał w ciemno, ale grunt, że 100%
jednak czy przy pytaniu nr 6 to film sportowy? idąc tym tropem można by tu dać Forresta Gumpa
zbyt proste ;)
1.Pulp Fiction 10/10
2.Django 10/10
3.Kill Bill vol.1 10/10
4.Bękarty Wojny 10/10
5.Nienawistna Ósemka 9/10
6.Wściekłe Psy 9/10
7.Jackie Brown 8/10
8.Kill Bill vol.2 8/10
9.Grindhouse – Death Proof 8/10
Z jednej strony co za dużo to nie zdrowo. Jednak seria trzyma póki co poziom więc chętnie obejrzę kolejną część.
@Redox no właśnie, liczy na znużenie MCU a sam przez lata będzie ciągnął Avatra no i jeszcze Terminatora.
@Wafel88 tak jak i pytanie nr 10
@Elizabeth_Linton dobre pytanie. Bardziej bezpośredniego sequela niż Halloween II chyba nie da się zrobić ;)
Wystarczyło dać zielone światło dla "Obcego" od Neilla Blomkampa
Hell yeah!!!
Proszę czekać…