Polski Box Office 0
Poprzedni weekend w kinach wypadł frekwencyjnie dobrze. W większości to zasługa polskiego hitu S@motność w sieci, który zgromadził ponad połowę widzów całego weekendu. 15-17 września w naszych kinach pojawiło się ponad 215 tysięcy widzów, w porównaniu ze wcześniejszym weekendem, kiedy to zawitało do sal ponad 165 tysięcy ludzi to jest dosyć dużo.

Na pierwszy miejscu, jak można było bardzo łatwo przewidzieć, uplasował się najnowszy film Witolda Adamka S@motność w sieci film obejrzało 125 616 w weekend, gromadząc łącznie 133 320 widzów. Ekranizajca bestsellera jak widać sprzedaje się póki co znakomicie, mimo iż nie zebrał świetnych recenzji. Jednak popularność książki robi swoje i polskie gwiazdy.
Na drugim miejscu pojawił się ku mojemu zdziwieniu Step up – Taniec zmysłów. Był to już 3 tydzień tego filmu, a nadal się dobrze sprzedaje, gdyż obejrzało go w te 3 dni 29 155 osób, a łącznie 188 635! Nie jest to doskonały wynik, ale jak na polskie frekwencję to jest do dobry wynik. Film nie miał zbyt dużej kampanii reklamowej, nie było wokół niego żadnych skandali, więc i taka frekwencja cieszy.
Na 3 miejscu z marnym wynikiem sklasyfikował się Plac Zbawiciela. Być może w tym tygodniu będzie lepiej, gdyż nagroda w Gdyni moim zdaniem jest szanowana wśród polskiej publiki, o ile ktoś w ogóle już zwróci uwagę na nagrody. Film zgromadził zaledwie 14 681 widzów, a łącznie 37 452. Pada podstawowe pytanie: jak tu nakręcić ambitny film skoro jest tak ogromne ryzyko, że się nie zwróci?
Pozostałe pozycję wyglądają następująco (w kolejności: Lp, tytuł, tydzień na ekranach, widzów w weekend, widzów łącznie):
<table cellspacing=0 border=0 height=124 cellpadding=1 width=505>
Magdalena Cielecka w S@motności w sieci 2006
hehe :) no to dowodzi ze polacy gustu nie maja :D