Paranormal Activity 2 zbyt straszne? 2

Niniejsza wiadomość albo jest wielką niespodzianką, albo genialną taktyką marketingową. Otóż sieć kin Cinemark zdjęła zwiastun Paranormal Activity 2 z "kilku kin" w stanie Texas, ponieważ otrzymali wiele skarg od widzów, że zapowiedź była "zbyt straszna". Jeśli skargi będą się nasilać, sieć będzie zdejmować z następnych kin ów zwiastun.

Paranormal Activity

Czy dla Was też był zbyt straszny?

Sequel najwyraźniej budują swoją taktykę marketingową na strachu. Ludzie będą słyszeć wiadomości, że zwiastun był zbyt straszny i zdejmują go z kin – więc siłą rzeczy, film musi być świetny, prawda?

Czy taka taktyka marketingowa zbuduje odpowiednią atmosferę oczekiwania wobec sequela?

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 4

stefanlapicki 2010-07-02

To chyba jakaś kpina. Ten film może przestraszy 5-latka. Pierwsza część była nudna i niestraszna, kolejna będzie taka sama. Bez marketingu chyba nikt by na to nie poszedł do kina.

regoat 2010-07-02

no spoko nawet niezly ten zwiastun, prawie sie wystraszyłem :)

HOSAN 2010-07-01

mnie tam ten krótki zwiastun nie przeraził, co jest na stronce fdb.
Ale widzę w Paranormal Acivity 2 jest większy budżet. Oczywiście w porównaniu do pierwszej części, bo niecałe trzy miliony to nic w porównaniu z budżetami np. Koszmaru z Ulicy Wiązów który wynosił ponad 30 milionów ;)

Quagmire 2010-07-01

Czy można wycisnąć coś jeszcze z tego tematu? Nawet kampania reklamowa jest identyczna.

Proszę czekać…