Cartoon Network promuje nową kreskówkę 0
Kanał Cartoon Network w lutym, wspólnie z domem mediowym MediaCom i PKP, rozpoczyna działania mające wesprzeć premierę najnowszej kreskówki ‘Baranek Shaun’, która pojawi się na antenie stacji 12 lutego.

Działania skupiają się wokół eskapad bohatera nowej kreskówki ‘Baranek Shaun’. Kampania opierać się będzie na połączeniu dwóch elementów – kolorowych okładek na bilety rodzinne kolejowe oraz standów z tytułowym bohaterem nowej serii.
Kadr z kreskówki Baranek Shaun
Działania z wykorzystaniem standów obejmą dwa etapy. Od 1 do 15 lutego podobizna Baranka Shauna stanie na największych stacjach PKP we Wrocławiu, Łodzi, Opolu, Szczecinie i Warszawie. Od 12 do 25 lutego tekturowy baranek znajdzie się na dworcach PKP w Lublinie, Rzeszowie, Gdańsku, Katowicach i Krakowie.
Ciekawe, czy te "działania" będą podobne do sytuacji w Bostonie, gdzie Cartoon Network reklamując nową bajkę "Aqua Teen Hunger Force" doprowadziło do ogłoszenia alarmu antyterrorystycznego, zamknięcia autostrady i kilku mostów :D – porozstawiane po różnych miejscach "reklamy" wyglądały niektórym na bomby :D.