Filmy różnica klasowa, paryż

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje różnica klasowa, paryż. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Madame

6,3
6,6
By wnieść pikanterii do skostniałego związku – Anne (Toni Collette) i Bob (Harvey Keitel), bogata i świetnie sytuowana para z Ameryki, przenosi się do urokliwej posiadłości w Paryżu. Po przeprowadzce do miasta miłości, małżeństwo postanawia wyprawić luksusowe przyjęcie dla swoich dystyngowanych znajomych. W trakcie przygotowań okazuje się, że na imprezę przybędzie dokładnie trzynastu gości. Zaniepokojona pechową liczbą osób, wierząca w przesądy Anne wpada na niezwykły pomysł. Postanawia namówić swoją pokojówkę Marię (Rossy de Palma), by ta na przyjęciu udawała… hiszpańską arystokratkę. Sytuacja wydaje się opanowana. Przynajmniej do czasu! Wystarczy kilka lampek wina i rozluźniająca atmosfera, by rezolutna służąca wpadła w oko brytyjskiemu marszandowi. Lecz burzliwy romans Marii jest zupełnie nie w smak Anne, która zrobi wszystko, by rozdzielić parę nieoczekiwanych zakochanych.
Scarlett O'Hara jest kapryśną córką właściciela posiadłości w Georgii i zakochuje się w Ashleyu Wilkes. On jednak zaręcza się z inną kobietą.


André Masson (Alex Lutz), licytator w słynnym domu aukcyjnym Scottie, pewnego dnia otrzymał list, z którego wynika, że ​​w Miluzie w domu młodego robotnika odnaleziono obraz Egona Schiele. Bardzo sceptyczny, udaje się tam i musi zmierzyć się z faktami: obraz jest autentyczny, arcydzieło zaginione od 1939 roku, zrabowane przez nazistów. André postrzega to wydarzenie jako szczyt swojej kariery, ale jest to także początek walki, która może narazić go na niebezpieczeństwo. Na szczęście pomoże mu była żona i koleżanka Bertina (Léa Drucker) oraz kapryśna stażystka Aurore (Louise Chevillotte)...
Rok 1943. Historia grupy Algierczyków wcielonych do armii francuskiej podczas II wojny światowej. Saïd, Abdelkader, Messaoud i Yassir są przedstawicielami różnych klas społecznych, których połączyła gotowość do walki z nazistami w obronie ojczyzny. Jednak ze względu na swe pochodzenie są traktowani jak żołnierze drugiej kategorii, których można w rozmaity sposób dyskryminować, na przykład obcinając racje żywnościowe. Nie jest też brana pod uwagę możliwość awansowania ich. Złota Palma w Cannes 2006 za główną rolę męską. Nominacja do Oscara 2007 za najlepszy film nieanglojęzyczny.
Lucien de Rubempré (Benjamin Voisin) to młody poeta idealista urodzony bez fortuny w Angoulème na początku XIX wieku. Jego związek z zamężną kobietą miejscowej szlachty to możliwość wyjazdu do Paryża w celu zaspokojenia swoich ambicji. W tym gorączkowym i okrutnym mieście odkryje, że literackie, intelektualne i artystyczne życie Paryża jest tylko fasadą rozległego cynicznego systemu gospodarczego, w którym „wszystko się kupuje i sprzedaje, literatura jak prasa, polityka jak uczucia, reputacje jak dusze”.
Nicolas (Niko Tarielashvili), najstarszy syn zamożnej rodziny, pozostający pod wpływem przerażającej matki bizneswoman, spędza całe dnie w dużym sąsiednim miasteczku. Pracuje tam, z dala od rodzinnego środowiska, jako myjka do okien i zmywarka w kawiarni. Doskonale świadomy swojego zamkniętego kręgu chciwych snobów, zupełnie nie dostrzega podłości swoich nowych związków: kupców, drobnomieszczan, młodych chuliganów. Zakochuje się w pięknej córce właściciela innej kawiarni...
Niestała w uczuciach Lucille wdaje się w romans z przystojnym młodzieńcem o imieniu Antoine, zrywając z dużo starszym od siebie Charlesem.
Słynna brytyjska aktorka wdaje się w romans z dwoma członkami powściągliwej brytyjskiej rodziny szlacheckiej.
Czarnoskóry amerykański żołnierz zostaje zdegradowany za bratanie się z białą dziewczyną we Francji.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…