Filmy rasizm, bar, prostytutka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rasizm, bar, prostytutka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

48 godzin

6,8
Z więzienia stanowego podczas prac w polu, dzięki pomocy Indianina Billy Beara (Sonny Landham) ucieka jeden z groźnych przestępców – Albert Ganz (James Remar). Podczas ucieczki przestępca zabija dwóch strażników więziennych. Ganz porywa dziewczynę Luthera (David Patrick Kelly), ponieważ ten jest mu winny pieniądze i grozi, że jeżeli nie odda jego własności do poniedziałku zabije dziewczynę. Policja wpada na ślad Ganza myśląc jednak, że to zwykły złodziej. Podczas próby aresztowania ginie dwóch policjantów. Z akcji wychodzi cało tylko Jack Cates (Nick Nolte). Jack postanawia złapać Ganza, a do pomocy wyciąga z więzienia drobnego oszusta Reggie’go Hammonda (Eddie Murphy). Reggie ukradł kiedyś pieniądze Ganzowi i obawia się o swoje życie, dlatego pomaga w poszukiwaniu Ganza. Reggie i Jack mają 48 godzin na złapanie Ganza.
Hank Grotowski (Billy Bob Thornton), wiecznie zapijaczony były glina, mieszka z ciężko chorym ojcem (Peter Boyle) gdzieś na południu Georgii. Hank i jego syn Sonny pracują w stanowym więzieniu. Obaj przygotowują egzekucje więźniów. Hank ostrzega syna, żeby ten nie zaprzyjaźniał się ze skazanymi. Niestety Sonny coraz bardziej zbliża się do Lawrence'a Musgrove (Sean "P. Diddy" Combs). Kiedy Musgrove zostaje stracony, Sonny nie potrafi się z tym pogodzić i popełnia samobójstwo. Hank jest zdruzgotany śmiercią syna. Przypadkowo spotyka Letitię Musgrove. Kobieta właśnie straciła męża (nie przyznaje się jednak Hankowi, jak to się stało). Synek Letitii, Tyrrell, ulega wypadkowi samochodowemu. Chłopiec umiera. Letitia i Hank stracili swoich bliskich, tym bardziej zbliżają się do siebie. Nie przypuszczają nawet, że łączy ich jeszcze osoba Lawrence'a...

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.


Karierowicz z Pułtuska marzy tylko o jednym – o władzy. Pewnego dnia dostaje nominację na „eksponowane stanowisko” w stolicy. Ma być gospodarzem domu w jednym z bloków na Ursynowie. Mieszkańców zniechęca do siebie już podczas przeprowadzki, która obfituje w niespodzianki i konflikty. Okazuje się, że operator dźwigu Zbigniew Kotek i lekarz Zygmunt Kołek otrzymali przydział na to samo mieszkanie. Jedynym wyjściem jest przedzielenie lokalu na pół. Ubecy mają założyć podsłuch u opozycjonisty prof. Dąb-Rozwadowskiego, ale pluskwa trafia do innego lokatora. Tajniacy podsłuchują nauczycielkę flirtującą z zapalonym myśliwym, docentem Furmanem. Ten opowiada jej o wyczynach na polowaniu. Nic dziwnego, że UB uznaje profesora za groźnego terrorystę. Najbardziej niezadowolonym z przydziału M jest weteran praskich podwórek, wielbiciel wódki i gołębi, Józef Balcerek. Robi wszystko, by pozostać wśród kumpli. Ale i jego opór zostaje złamany przez władzę. Gospodarz domu z finezją zatruwa życie lokatorom. Wydaje zarządzenia, orzeka w kwestiach spornych, nie waha się inwigilować życia sąsiadów. W końcu mieszkańcy tworzą tajną opozycję i zaczynają bojkotować rządy Anioła.
W południowym Bostonie policja stanowa toczy wojnę z przestępczością zorganizowaną. Tajny agent, Billy Costigan (Leonardo DiCaprio) ma przeniknąć do struktur mafijnych, którymi rządzi Costello (Jack Nicholson).
Film opowiada o losach dwóch specjalnych agentów rządowych: Jamesa Westa, błyskotliwego i pełnego uroku faceta, oraz Artemusa Gordona, mistrza przebierania się i doskonałego wynalazcy. Obydwaj oni zostają wysłani w pościg za przebiegłym i diabolicznym dr. Arlissem Lovelessem, który przy pomocy monstrualnej wielkości maszyny do przenoszenia broni, zwanej Tarantulą, knuje zamach na prezydenta Stanów Zjednoczonych. Film jest wersją fabularną znanego amerykańskiego serialu telewizyjnego pod tym samym tytułem.
Opowieść o Joao Francisco dos Santos, kabaretowym transwestycie, wyrzutku i ojcu siedmiorga adoptowanych dzieci, który spędził w więzieniu prawie 28 lat. Reżyser zrywa z linearną narracją, stawia na wizualną ekspresję, niezwykły montaż i ujęcia, przy pomocy których opisuje barwny świat swego bohatera. Jedno z odkryć ubiegłorocznego festiwalu w Cannes.
Mehmet jest nowym zdobywcą Stambułu. Pracuje w wodociągach, ma młodą narzeczoną. Podczas burdy po meczu zaprzyjaźnia się z Berzanem, ulicznym sprzedawcą i kurdyjskim aktywistą. Pewnego razu podczas kontroli autobusu policja odnajduje obok Mehmeta porzuconą torbę z bronią. Przesłuchanie staje się brutalne i długie, gdyż zatrzymany wygląda podejrzanie kurdyjsko (ma ciemne włosy i ostre rysy twarzy). To zdarzenie niesie za sobą przykre konsekwencje: krąg znajomych Mehmeta stopniowo się przerzedza, w pracy pojawiają się problemy, spotyka się z szykanami ze strony sąsiadów, jego dziewczyna się załamuje. Jedyną osobą, która w pełni go rozumie jest Berzan, jednak i on nieustannie ściera się z policją. Gdy wydarza się tragedia, Mehmet wyrusza w długą podróż na Wschód (do ojczyzny Kurdów) i przechodzi tam powolną, lecz nieodwracalną metamorfozę. Dramatyczna przypowieść o tożsamości, przyjaźni, lojalności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…