Filmy marketing

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje marketing. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

RoboCop

6,0
7,0
Rok 2028. Międzynarodowa korporacja OmniCorp wiedzie prym w dziedzinie robotyki. Jej produkty wygrywają wojny na całym świecie. Teraz OmniCorp chce opanować także rynek, jakim jest zwalczanie przestępczości w miastach. Gdy Alex Murphy (Kinnaman), kochający mąż i ojciec, a jednocześnie uczciwy glina, zostaje ciężko ranny, nadarza się doskonała okazja, by OmniCorp wcieliła w życie swój kolejny eksperyment...
Truman Burbank zaczyna zdawać sobie sprawę, że przez całe życie jest głównym bohaterem reality show emitowanego 24 godziny na dobę.
Kolejna zwariowana komedia twórcy Hiszpańskiego cyrku - mistrza czarnego humoru, brawurowej satyry i zjadliwej ironii. Tym razem Álex de la Iglesia bierze na warsztat medialny cyrk i pragnienie sławy, opowiadając historię Roberto - speca od marketingu i autora powszechnie znanego hasła reklamowego Coca-Coli sprzed lat. Dziś jednak nikt o tym nie pamięta, a sfrustrowanego Roberto nikt nie chce zatrudnić. Szansa na zmianę złej passy pojawia się, gdy mężczyzna spada z rusztowania w ruinach rzymskiego amfiteatru w Kartagenie. Zawieszony pomiędzy życiem a śmiercią, z prętem wbitym w głowę, staje się natychmiast pożywką dla dziennikarzy, podczas gdy ekipy ratunkowe głowią się, jak go uwolnić. Zdesperowany Roberto postanawia wykorzystać sytuację: zatrudnia agenta, by zbić fortunę na ekskluzywnych wywiadach i zapewnić rodzinie lepszą przyszłość. Intrydze sprzeciwia się jego kochająca żona (nominowana do Nagrody Goya Salma Hayek), podczas gdy żądny sukcesu agent dochodzi do wniosku, że uratowanie jego klienta to koniec lukratywnego biznesu...


Akcja filmu skupia się na wielkim potentacie przemysłu tytoniowego, który chcąc zwiększyć zyski swojej firmy zatrudnia Nicka Naylora, znakomicie znającego się na swoim fachu rzecznika prasowego. Naylor zrobi wszystko, aby zadowolić swojego pracodawcę, ale wciąż chce być nieskazitelny w oczach 12-letniego syna.
Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkami komizmu i totalnej samoeksploatacji, Spurlock analizuje świat reklamy i marketingu używając swojej osobistej uczciwości jako waluty, żeby sprzedać się temu, kto oferuje najwięcej. Ironiczny, zabawny, przewrotny i inteligentny film obnaża naszą obrandowaną przyszłość. Pierwszy na świecie docbuster.
Gigantyczna korporacja Octopus Inc. jest prowadzona przez okrutnego Roda McCaina, do którego należy też Londyńskie ZOO. Rod McCaine, aby zwiększyć zyski z ZOO, mianuje nowego dyrektora - Rollo Lee. Tym samym kończą się spokojne czasy dla ZOO.
Plany weselne narzeczonych zostają zniweczone, gdy u pana młodego zostaje zdiagnozowany rak wątroby.

Laleczka

5,6
6,8
Syn otrzymuje od matki prezent na urodziny, jest nim laleczka, która jak się okazuje ma dużo mroczniejszą historię niż się wydaje.
Jest to historia pewnej idealnej rodziny, która wprowadza się do domu na spokojnym przedmieściu. Już na początku swojego pobytu zyskują sympatię sąsiadów i stają się ulubieńcami całej społeczności. Jednak nie są oni do końca prawdziwą rodziną tylko częścią programu marketingowego promującego nowe luksusowe produkty.
Pracownicy agencji reklamowej - Charlie (Eddie Murphy) i Phil (Jeff Garlin) zostają zwolnieni. Ich żony muszą zarabiać na utrzymanie, a oni szukają nowej posady i zajmują się dziećmi. Panowie postanawiają połączyć nowe obowiązki z pracą zarobkową. Takim sposobem otwierają przedszkole o nazwie "Małolaty u taty". Nie jest to zadanie łatwe jak może się wydawać, a przy tym bardzo cierpi na tym ich męska ambicja. Idzie im jednak coraz lepiej...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…