Filmy Ekwador

Przeszukaj katalog

Przedstawiamy listę najlepszych i najpopularniejszych filmów z kraju Ekwador. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Szalony naukowiec Dr Frosta po wyrzuceniu z uczelni, za swoje eksperymenty postanawia je kontynuować w położonym pośród bagien domu. Nowa lokalizacja ma swoje plusy, gdyż po nieudanych próbach ożywienia zwłok, zostają one wyrzucane do bagna. W tym samym czasie ukochana doktora znajduje sobie nową miłość i postanawia go opuścić, a to może zaszkodzić naukowcowi.,
Guayaquil jest najbardziej zaludnionym miastem Ekwadoru, w którym bardzo widoczne są podziały społeczne. Młody, bogaty mężczyzna, który odziedziczył majątek po swoim ojcu robi wszystko, co w jego mocy, aby pozbyć się ze swojej ziemi 250 rodzin, które nielegalnie na niej squatują. Nieformalny przywódca rodzin jest gotów negocjować z właścicielem. Nie ma jednak pewności, że konflikt uda się rozwiązać w pokojowy sposób.

Kroniki

6,4
Popularny reporter telewizyjny z Miami Manolo Bonilla przybywa do Ekwadoru, by zrealizować materiał o seryjnym mordercy terroryzującym małą mieścinę. Wkrótce okazuje się, że wkracza na bardzo niebezpieczny grunt. Jego ambicje biorą górę nad rozsądkiem, co prowadzi do dramatycznych konsekwencji i sprawia, że nieświadomie staje się narzędziem w rękach zbrodniarza.


17-letnia Maria Alvarez, mieszka razem z trzypokoleniową rodziną, w małym, biednym kolumbijskim miasteczku. Ciężar utrzymania rodziny spoczywa na niej, ponieważ jako jedyna zarabia. Pracuje na plantacji róż, ale po kolejnym nieporozumieniu z szefem, rzuca pracę i zostaje bez środków do życia. Przypadkowo poznaje Franklina, który proponuje jej przemyt heroiny do Stanów. Jeden kurs daje możliwość zarobienia dużych pieniędzy. Jednak świat narkotyków jest bezwzględny. Nie ma w nim miejsca na moralne dylematy.
Pięć kobiet, przyjaciółek z czasów dorastania, spotyka się po blisko 14 latach. Pretekstem jest choroba jednej z nich, Alejandry. Elena oczekuje drugiego dziecka, Marina zdradza męża, Diana - niedawno owdowiała, dzieli swoją samotność z 15-letnią córką, a Tamara wciąż prowadzi nocne życie klubowe. Spotkanie po latach powoduje, że każda z nich dokonuje refleksji nad swoim dotychczasowym życiem. Wszystkie tęsknią za czasami, kiedy były sobie bliskie i za utraconą wolnością. Spotkanie i intymne rozmowy pozwalają każdej z nich spojrzeć w przyszłość z nadzieją.
Z powodu strajku pracowników linii autobusowej, Esperanza (Tania Martinez (I)) i Tristeza (Cecilia Vallejo) postanawiają dostać się do Cuenca autostopem. W czasie podróży kobiety spotykają wiele niezwykle ciekawych osób.
Alba ma jedenaście lat, jest w wieku, w którym dziewczynki zaczynają interesować się poważniej chłopakami, nakładać makijaż, teoretyzować na temat pocałunków. Ona nie ma jednak zbyt wielu znajomych, jest wręcz chorobliwie nieśmiała, do tego stopnia, że czasami ze stresu leci jej krew z nosa. Co więcej, zamiast zabawy ze swymi rówieśniczkami Alba musi zmagać się ze świadomością, że jej ukochana, przykuta do łóżka mama praktycznie umiera na jej oczach. Dziewczyna zostaje zmuszona przez sytuację rodzinną do przeprowadzki do mieszkania ojca, z którym od rozwodu rodziców nie utrzymywała większego kontaktu. Z początku wydaje się, że mężczyzna jest w znacznie gorszym stanie niż matka Alby, tyle że duchowym, ale z biegiem czasu okazuje się, że on również jest przeraźliwie nieśmiały. I nie ma pojęcia, jak wychowuje się jedenastoletnią dziewczynkę. Dwójka tak bardzo nieprzystosowanych do kontaktu ze światem zewnętrznym ludzi musi nauczyć się sobie ufać i wzajemnie się wspierać.
Roger (David Schroeder), teatralny aktor w podeszłym wieku, któremu niedawno zmarła żona, chce wystawić swoją ostatnią sztukę. Ma nadzieję na zaistnienie na trwałe w historii teatru. Zaczynają się jednak pojawiać u niego pierwsze symptomy choroby Altzheimera. Choroba postępuje, a oddanie się sztuce jest jedynym, co utrzymuje go przy życiu.
Juan Pablo ma 16 lat i spędza wakacje ze swoim wujem, skorumpowanym bankierem, jego żoną i dziećmi. Wyobcowany wśród własnej rodziny chłopak poznaje nieco starszego, pochodzącego z niższej warstwy społecznej Juano. Tajemniczy, żyjący według własnej filozofii fan metalu pokazuje nastolatkowi świat z zupełnie innej perspektywy.
45-letnia Luisa (Anahí Hoeneisen) wraca z zakładu psychiatrycznego po ciężkiej depresji poporodowej. Jej olśniewający dom staje się jej nowym miejscem odosobnienia, otoczonym przez rodzinę i ekipę pracowników, którzy robią wszystko, aby jej wybuchy były niewidoczne. Nie mogąc dalej odgrywać roli idealnej żony i gospodyni domowej, jej jedyną ucieczką jest wdzięczne popadnięcie w szaleństwo.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…