Posiadam wszystkie wyemiotwane docinki serialu.. – Witam. Widzialem wszystkie dotąd wyemitowane odcinki Monk’a. Super serial – polecam! Szkoda tylko, ze Sharona juz w nim nie gra :| Pozdrawiam.
Witam ponownie.
Dodam to tej mojej poprzedniej listy jeszcze kilka tytulow:
- Blair Witch Project (kolejna czesc byla do bani)
- Teksanska masakra pila spalinowa (ten zju stary film z roku chyba 1974)
- Droga bez powrotu
- Lęk (2004 r.)
Pozdro.
Peter.
Witam.
Wg mnie, najlepsze, ale takze nie do konca horroy – te ktore zapadaja gleboko w pamiec – to:
- Koszmar z ulicy Wiazow I, II, III (reszta to kaszana)
- Funny games
- Wolf Creak
- Rest Stop
- Pila I (kolejne czesci do niczego)
- Oszukac przeznaczenie I, II, III
- Incydent
- Kiedy wzgorza maja oczy
- Ostatni dom na lewo
- Dom 1000-ca cial
Jak sobie jeszcze cos przypomne, dam znac.
Lubie filmy grozy, ale na poczekaniu (spontanicznie), to ciezko sobie cos przypomniec :)
Pozdro.
Peter.
Proszę czekać…