Barwy szczęścia zyskały milion widzów

Barwy Szczęścia

W czasie jej emisji TVP 2 była liderem rynku, wyprzedzając emitujący Na Wspólnej TVN. Prawie trzykrotnie wzrosły też wpływy reklamowe serialu.

Średnia oglądalność Barw szczęścia w okresie od września do połowy czerwca br. wyniosła 4,35 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 28,34 proc. w 4+ i 25,22 proc w 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W zakończonym właśnie sezonie serial nadawany był od poniedziałku do czwartku o 20.10. Natomiast w premierowym sezonie 2007/2008, gdy pokazywano go w środy i czwartki o 20.05 i 20.35, śledziło go 3,37 mln średnio osób, a udział w rynku wynosił odpowiednio 22,38 proc. i 21,14 proc.

W trakcie nadawania Barw szczęścia TVP 2 zajmowała pierwsze miejsce pod względem udziałów w rynku. Serialowi udało się pokonać konkurencyjne Na Wspólnej, które w tym czasie nadawała głównie TVN, zajmująca z udziałem na poziomie 20,92 proc. drugą pozycję. Dalej znalazły się: TVP 1 (15,12 proc.) i Polsat (14,84 proc.).

Wpływy reklamowe z wszystkich wyemitowanych w analizowanym okresie odcinków serialu wyniosły 88,1 mln zł. W premierowym sezonie przychody reklamowe wyniosły tylko 29,6 mln zł. (dane cennikowe bez rabatów).

Kolejne epizody Barw szczęścia pojawią się na antenie Dwójki jesienią br.