Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Zygmunt Hübner | ||
Zorika Zarzycka
(drugi reżyser)
|
||
Witold Holtz
(współpraca)
|
||
Halina Lachowska
(współpraca)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Zygmunt Hübner | ||
Kornel Filipowicz
(opowiadanie „Co jest w człowieku?”)
|
7,0
|
|
Producenci | Ocena | |
Jan Włodarczyk
kierownik produkcji
|
||
Włodzimierz Kaczmarski
kierownik produkcji (drugi)
|
||
Henryk Szlachet
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Zbigniew Stanek
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Wojciech Siemion
St. sierż. Słaboszewski, komendant posterunku MO w Ruszczy
|
7,3
|
|
Kazimierz Kaczor
Kpr. Michalik, zastępca komendanta
|
7,3
|
|
Kazimierz Talarczyk
Józef Cudziński, chłop
|
9,0
|
|
Leonard Andrzejewski
Leśnik
|
||
Jerzy Block
Kierownik szkoły
|
9,0
|
|
Krystyna Chimanienko
Franka, kelnerka w gospodzie
|
8,0
|
|
Leszek Drogosz
Porucznik MO
|
||
Anna Jaraczówna
Baba zaglądająca na posterunek
|
||
Halina Kuźniakówna
Henia, bufetowa w gospodzie
|
||
Zdzisław Maklakiewicz
Kierownik gospody
|
7,6
|
|
Jerzy Nowak
Sołtys
|
||
Bolesław Smela
Proboszcz
|
||
Stefan Śródka
Franciszek Kozłowski, gospodarz
|
8,0
|
|
Witold Holtz
Letnik (niewymieniony w czołówce)
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Antoni Nurzyński | ||
Jerzy Szurowski
(współpraca)
|
||
Zygmunt Krusznicki
(współpraca)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Stanisław Radwan | ||
Kostiumy | Ocena | |
Alicja Wasilewska | ||
Montaż | Ocena | |
Krzysztof Osiecki |
7,0
|
|
Danuta Bonikowska
(współpraca)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Leszek Bogdanowicz
dyrygent
|
||
Charakteryzacja | Ocena | |
Krystyna Osiecka
charakteryzator
|
||
Scenografia | Ocena | |
Halina Dobrowolska
scenograf
|
8,0
|
|
Katarzyna Chodorowicz
scenograf (współpraca)
|
||
Jerzy Radziwoń
scenograf (współpraca)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Bohdan Bieńkowski
dźwięk
|
||
Zdzisław Dominiak
dźwięk (współpraca)
|
||
Tadeusz Pawlik
dźwięk (współpraca)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Andrzej Ramlau
operator kamery
|
||
Władysław Krupka
konsultant
|
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…