W świecie wojen i demonów, ludzie są tylko zabawką bóstw. Przez bezkresne, ziemskie pustkowia podróżuje mroczny rycerz - Gats. Pewnego dnia spotyka Griffith-a, przywódcę "Brygady Jastrzębia". Wkracza w ich szeregi i razem dążą do władzy...
Odcinki 25 dodaj odcinek
Sezony
Lata
Guts i Caska próbują przedrzeć się do swojego oddziału, ale znajdują się na terytorium wroga. Wkrótce zostają odnalezieni przez wrogich żołnierzy i zmuszeni do walki przeciw przeważającym siłom. Co gorsza niedawne rany Gutsa odnawiają się.
Gdy Guts samotnie walczy z żołnierzami, Caska wymyka się z pułapki by dotrzeć do przyjaciół. Pomimo przeszkód udaje jej się i wraz z członkami drużyny wraca na miejsce bitwy. Ciężko ranny Guts zostaje przetransportowany do obozu, gdzie jego życie wisi na włosku.
Wojska docierają do twierdzy Dorodei, gdzie zostają rozgromione przez Nieśmiertelnych - najsilniejszy oddział wojowników państwa Tudy. Wraz z ich pojawieniem się duch walki zamiera i tylko Griffith obiecuje zdobyć twierdzę i pokonać nieśmiertelnych.
Dzięki fortelowi oddziały Jastrzębi wywabiają z twierdzy jej obrońców i zostaje ona zajęta przez żołnierzy Caski. Tymczasem reszta wojsk musi stoczyć zażartą bitwę, a Guts zmierzyć się z wrogim generałem.
Zwycięskie wojska wracają do stolicy, a Jastrzębie traktowani są jak bohaterowie. Nowa rola niezbyt pasuje Gutsowi i Casce więc oboje wymykają się z balu zorganizowanego na ich cześć. Tymczasem szambelan postanawia otruć Griffitha.
Griffith udaje swoją śmierć by rozliczyć się z królową i spiskującymi przeciw niemu szlachcicami. Dzięki pomocy zdradzieckiego ministra wszyscy giną w płomieniach, a Griffith w końcu może poczuć się bezpiecznie.
Drużyna Jastrzębia zdobyła wreszcie sławę i bogactwo, ale spokój trwa krótko. Guts wyzywa Griffitha na pojedynek i tym razem wygrywa, by opuścić dawnych towarzyszy. Tymczasem pokonany Griffith robi wszystko, by zdobyć córkę króla i stać się kolejnym władcą.
Guts opuściwszy przyjaciół, wygrywa pojedynek na małomiasteczkowym turnieju i wraca do domu. Spokój nie jest mu jednak dany i po kilku dniach treningu oraz naprawie miecza znów wyrusza w drogę. Szybko dochodzą go wieści, że Jastrzębie wpadły w tarapaty.
Guts dołącza do ocalałych Jastrzębi dzięki czemu udaje im się pokonać żołnierzy króla. Po walce okazuje się, że Griffith został poddany torturom i tylko oni mogą go uwolnić. Najpierw jednak Guts musi uporządkować sprawy z Caską i innymi jastrzębiami.
Jastrzębie odnajdują tajne przejście i dostają się do zamku, by odbić Griffitha. Co prawda udaje im się, ale jest on dotkliwie poraniony. Guts wpada w szał i zabiwszy kata atakuje straże. Dzięki temu szaleńczemu atakowi udaje im się uciec.
Niezdolny by znów stać się dowódcą Griffith opłakuje swój stan i staje się łatwym łupem dla wzywających go demonów. Gdy jastrzębie próbują umknąć pościgowi i rozpocząć wszystko od nowa, Griffith ma już całkiem inny plan by stać się władcą świata.
Noszony przez Griffitha behelit przenosi drużynę Jastrzębia do wymiaru demonów. Mieszkające tam stwory przygotowują się na ucztę, ale najpierw chcą nakłonić Griffitha by oddał im swoich towarzyszy dobrowolnie, jako ofiary.
Drużyna Jastrzębia trafia do wymiaru demonów gdzie Griffith sprzedaje swoich dawnych towarzyszy, za moc i nowe życie. Gdy kolejni bohaterowie giną w paszczach demonów, Griffith przemienia się w jednego z nich.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…