Filmy morderstwo, głos zza narracji, męska nagość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje morderstwo, głos zza narracji, męska nagość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Gary "Gal" Dove (Ray Winstone), londyński gangster po wyroku postanawia zerwać z przeszłością. Wraz z ukochaną żoną Deedee (Amanda Redman) odpoczywa w hiszpańskiej willi, żyjąc od sjesty do sjesty. Sielankę zakłóca przybycie dawnego kompana Dona Logana (Ben Kingsley), który chce namówić Dove'a na ostatni, wielki skok. Emerytowany rabuś nie chce wracać do przeszłości, gdyż wszystko układa mu się idealnie i jest szczęśliwy. Niestety Logan ma na niego haczyk.
John Murdoch (Rufus Sewell) odkrywa, że jest ścigany za serię brutalnych mordów. Problem w tym, że sam nie wie, czy ich dokonał. Nie pamięta, co się z nim działo, gdzie był i co robił. Starając się odnaleźć swą prawdziwą tożsamość, trafia do świata fanatyków, nad którymi władzę i kontrolę sprawuje grupa złowieszczych istot zwanych Przybyszami. Posiadają oni szczególną zdolność zatrzymywania czasu, zmieniania miasta i jego mieszkańców. Tylko Murdoch może stawić opór przybyszom i nie pozwolić im na kontrolowanie swego umysłu. I dlatego musi zostać zgładzony. W walce z przybyszami pomaga Murdochowi tajemniczy doktor Schreber (Kiefer Sutherland).
XIV wiek, opactwo Benedyktynów w północnych Włoszech. Do klasztoru przybywa angielski franciszkanin Willhelm z Baskerville ze swym sekretarzem i uczniem. W starym, bogatym i szanowanym w Europie opactwie ma się odbyć ważne spotkanie o charakterze polityczno- religijnym na temat ubóstwa Jezusa Chrystusa. Tuż przed przybyciem Willhelma w opactwie ginie w tajemniczych okolicznościach jeden z mnichów. Uczony i inteligentny Anglik prowadzi śledztwo, ale morderstwa się mnożą, co komplikuje sprawę.


Charakter

7,3
Cieszący się szacunkiem młody prawnik zostaje aresztowany po tym, jak policja odnajduje ciało najokrutniejszego z komorników. Młodzieniec utrzymuje, że jest niewinny, a gdy policja dowiaduje się, że ofiara była jego ojcem, wyjaśnienia młodzieńca odsłaniają najdziwniejszą opowieść o życiu i śmierci.
Historia byłej nastoletniej więźniarki obozu koncentracyjnego i jej seksualnego oprawcy.
Nowela pierwsza, wprowadzająca w klimat filmu, rozgrywa się w skąpanej we mgle Ferrarze, rodzinnym mieście Antonionioego. Druga - zrealizowana w Portofino - opowiada o tajemniczej dziewczynie, która wyznaje: zabiłam własnego ojca. W noweli paryskiej spotykamy znany z poprzednich filmów reżysera świat "śmierci i uczuć", zimnego luksusu i rozpaczliwego poszukiwania miłości. W noweli czwartej Antonioni przekonuje: to samo serce może kochać Boga i mężczyzn.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…