Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Podpalaczka
(asystent)
|
6.0 | 2022 | |
My One & Only
(asystent)
|
- | 2019 | |
Mgła
|
5.1 | 2017 | |
Uwierz w święta
(asystent)
|
2015 | ||
Przepis na dom
(asystent)
|
2014 | ||
Klaun
(asystent)
|
5.6 | 2014 | |
Detektyw Murdoch
|
7.3 | 2013 | |
Sztuka kradzieży
(asystent)
|
5.7 | 2013 | |
Zabójczy numer
(asystent) (Toronto)
|
7.7 | 2006 | |
Resident Evil 2: Apokalipsa
(asystent) (druga ekipa)
|
6.6 | 2004 | |
K-19
(asystent) (druga ekipa)
|
7.2 | 2002 | |
Oczy anioła
(asystent)
|
6.1 | 2001 | |
Klan Niedźwiedzia Jaskiniowego
(dodatkowy) (asystent)
|
7.1 | 1986 | |
Pola śmierci
(asystent) (Toronto)
|
7.3 | 1984 |
Proszę czekać…