Prace nad nową Planetą Małp trwają 0

20th Century Fox nadal będzie próbować dokonać restartu serii Planeta Małp. Pojawiła się właśnie informacja, że Peter Chernin dołączył do ekipy jako producent. Tytuł roboczy filmu brzmi Caesar.

Kadr z Planety Małp (2001)

Dawniej informowano, że Scott Frank (Raport Mniejszości) był autorem scenariusza i miał reżyserować.

Studio teraz zatrudniło Jamiego Mossa (Królowie Ulicy), by przerobił skrypt Franka, a oryginalni scenarzyści, Rick Jaffa i Amanda Silver, mają obecnie dopracować dialogi.

Scenariusz Franka opowiada o genetycznych eksperymentach, które doprowadziły do ewolucji małp. Tytułowy Cezar odnosi się do genetycznego przywódcy małp, który wywołał rebelię. Był zdolny do wielkiego strategicznego myślenia jak legendarny Juliusz Cezar. Miała być to opowieść o tej małpie, która zaczyna od walk partyzanckich z ludźmi, by ewentualnie skończyć jako cesarz znanego świata.

Studio natomiast chce teraz pójść w trochę innym kierunku niż Frank, który został zwolniony, bo nie chciał sam zmienić koncepcji. Niedługo zatrudniony zostanie nowy reżyser.

Co o tym sądzicie?

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 2

Santanico

zgadzam się."Planeta Małp" z 2001 była strasznie kiepska,chyba najgorszy film Burtona.

walek07