Halo Hans! lepszy od filmów konkurencji

Nowy serial komediowy Polsatu Halo Hans! ogląda średnio co piąta z osób, które mają włączony telewizor w czasie emisji produkcji. Sitcom osiąga lepsze wyniki niż filmy pokazywane na antenie konkurencyjnych stacji.

Średnia oglądalność trzech dotychczas nadanych odcinków emitowanego w sobotnie wieczory serialu wyniosła 2 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Kadr z serialu Halo Hans!Kadr z serialu Halo Hans!

Udziały stacji w grupie wiekowej 4+ ukształtowały się na poziomie 19,92 proc., nieco niższe były natomiast wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat, gdzie wyniosły 18,72 proc. W czasie nadawania Halo Hans! Polsat miał prawie taką samą widownię jak Dwójka, która emitowała wtedy filmy fabularne. Stacji z Ostrobramskiej udało się wyprzedzić Jedynkę i TVN, które również pokazywały w tym paśmie filmy.

Mniejszą widownię i udziały niż sobotnie premiery miały powtórkowe odcinki serialu nadawane we wtorki o 20.00. Dwa dotychczas pokazane w tym paśmie epizody obejrzało średnio 1,43 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 8,58 proc. To mniej niż miała w tym czasie nie tylko TVP 2, nadająca hitowe M jak miłość, ale także TVN i TVP 1.

Serial cieszył się największą popularnością wśród kobiet, widzów powyżej 35. roku życia, mieszkańców średnich i dużych miast, oraz osób z wykształceniem podstawowym i średnim. (dane dotyczą widowni sobotnich premier).

Serial Halo Hans!, który formą przypomina humor Allo, allo!, opowiada o dziwnych i szalonych przypadkach agenta Hansa Klopssa, uwikłanego w szereg najróżniejszych intryg: miłosnych, politycznych i obyczajowych. W roli głównej występuje Bartek Kasprzykowski. Produkcja liczy 13 odcinków.

wirtualnemedia.pl