Filmy dziecko, morderstwo, pałac

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje dziecko, morderstwo, pałac. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Po brawurowej ucieczce z nocnego klubu w Szanghaju, Indy ląduje w indyjskiej głuszy, gdzie wpada na trop niegodziwej sekty, która zmusza dzieci do niewolniczej pracy w kopalni przypominającej fortecę. Indy musi ocalić dzieci i jednocześnie samemu uniknąć pułapek zastawianych przez zbrodniczych wyznawców bogini Kali. Wraz z nim swój udział w spontanicznej misji mają nieduży wspólnik Indy’ego - Short Round (Jonathan Ke Quan) oraz szansonistka z nocnego klubu Willie Scott (Kate Capshaw).
Reżyser siedmiokrotnie nominowanej do Nagrody Akademii, Elizabeth oraz zdobywczyni statuetki Oscara i Złotego Globu w roku 2008 Cate Blanchett przedstawiają kontynuację losów Elżbiety I, królowej Anglii. Oto historia krucjaty samotnej kobiety, która zrobi wszystko, by zapanować nie tylko nad miłością, ale i własnym imperium, a nade wszystko aby umocnić wizerunek własnej osoby, jako wielbionego wzoru dla całego świata zachodniego. W filmie występują także: zdobywca Nagrody Akademii, Geoffrey Rush i Clive Owen w roli Sir Waltera Raleigh, odważnego podróżnika, który stanowi całkowicie nowe wyzwanie dla uczuć Elżbiety. Utkana z pasji, dramatu i zdrady, Elizabeth: Złoty wiek, to epicka opowieść, w której nie zabraknie zapierających dech w piersiach krajobrazów, oszałamiających kostiumów i prześwietnych kreacji aktorskich.


Rzym, rok 1492. Centrum chrześcijańskiego świata. Stolica Piotrowa. Biskupi Rzymu wynoszą i obalają królów, decydują o losach imperiów. Kościół toczy korupcja, a Innocenty VIII umiera. Jego miejsce na Tronie Piotrowym chce zająć wielu… Rodzina Borgiów to złożona, wielowątkowa opowieść o jednej z najbardziej kontrowersyjnych rodzin w historii. Jeremy Irons, zdobywca Oscara, wcielił się w rolę Rodriga Borgii, który, dzięki swej przebiegłości i bezwzględności, stał się najpotężniejszym człowiekiem w renesansowej Italii. Uprawiał symonię, angażował Kościół w liczne rozgrywki polityczne, mordował i zastraszał.
Wieczne Miasto nie zmienia się mimo upływu wieków: wciąż istnieje w nim grupa ludzi żyjąca poza społeczeństwem, dla której liczy się tylko zabawa, rozgłos i seks. Pieniądze nie są ważne, ponieważ nie stanowią dla niej problemu. W tym środowisku Rzymskiej bohemy Marcello Rubini, dziennikarz jednego z brukowców i niespełniony pisarz, czuje się jak ryba w wodzie. Opisując ekscesy i skandale z udziałem gwiazd, sam nie unika podobnego życia. Nie jest w stanie dochować wierności narzeczonej, ani tym bardziej odwzajemnić jej uczucia. Targany wciąż nowymi zachciankami: raz próbuje zdobyć amerykańską aktorkę, następnym wierzy w miłość do jednej z kochanek, czy też jest biernym obserwatorem sfingowanego objawienia Matki Boskiej. Takie "słodkie życie" prowadzi go do stopniowego oddalania się od prawdziwego życia - kontakty z ojcem, lub z coraz rzadziej widywanym przyjacielem są tego doskonałym przykładem.
Oparta na dziennikach Anny Leonowens historia opowiada o zderzeniu dwóch kultur i wielkiej niespełnionej miłości. Anna Leonowens (Jodie Foster), owdowiała angielska nauczycielka epoki wiktoriańskiej, przybywa wraz ze swoim synkiem na dwór króla Syjamu - Mongkuta (Chow Yun-Fat), by objąć posadę nauczycielki jego dzieci. Na początku uważa go za tyrana i barbarzyńcę, jednak szybko wyzbywa się uprzedzeń, przekonuje się bowiem, że król Mongkunt jest urodzonym przywódcą i wizjonerem, pragnącym by jego kraj zajął należne mu miejsce na arenie światowej. Król z kolei zdaje sobie sprawę, że nauczycielka, którą do tej pory uważał za bezczelną impertynentkę, może mu pomóc zrealizować jego ambitne zamierzenia. Potężny władca i skromna nauczycielka znajdują więc drogę do porozumienia...

Satyricon

6,8
Rzym, I wiek n.e.. Dwóch studentów przyjaciół, Encolpio i Ascilto, spierają się o to do kogo należy chłopiec, Gitone. Chłopiec, mając możliwość wyboru z kim idzie, wybiera Ascilta. Tylko nagłe trzęsienie ziemi ratuje Encolpio od popełnienia samobójstwa...
Koniec XV wieku to czasy lokalnej anarchii, niekończących się wojen i bezprecedensowej deprawacji. Włoscy książęta kierują się mottem "exitus acta probat" - cel uświęca środki. Jego autor Niccolo Machiavelli znał osobiście Cezarego Borgię, zachwycał się nim i uczynił bohaterem "Księcia". W tym amoralnym świecie kwitnie jednak na niespotykana dotąd skalę nauka i sztuka. Leonardo da Vinci pracuje dla Cezarego, doradza mu przy ulepszaniu twierdz. Znajdując szczodrych mecenasów, tworzą w tym czasie Michał Anioł, Rafael, Botticelli. Na uniwersytety zjeżdżają łaknące wiedzy młode umysły z całej Europy. W sercu światowego porządku jest Watykan, który pełni funkcję sędziego w konfliktach pomiędzy świeckimi królestwami i cesarstwami. W Watykanie rządzi Rodrigo Borgia, człowiek którego imię stało się synonimem okrucieństwa i którego panowanie pozostało w pamięci potomnych jako jeden z najsmutniejszych rozdziałów historii Kościoła katolickiego. W bezpardonowej walce o władzę wykorzystywał czwórkę swoich dzieci: pierworodnego Juana, rozdartego miedzy wiarą, której sam nie wybierał i swoją ponurą i porywczą naturą Cezara, pełną ideałów Lukrecję i Goffreda, niewinne dziecko, dorastające na łonie rodziny pustoszonej konfliktami.
Druga połowa XIII wieku. Na półwyspie Iberyjskim trwają walki pomiędzy królestwami chrześcijańskimi i muzułmańskimi. Chrześcijański rycerz Rodrigo powraca z wojny do domu. Po przyjeździe dowiaduje się, że jego zamek został zdobyty przez muzułmanów, a jego najstarszy syn został zamordowany przez wojowników Abu Bakra. Rodrigo poprzysięga zemstę.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…