Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Kocham, Rosie
(asystent)
|
7.0 | 2014 | |
Szczypta miłości do smaku
(asystent)
|
2013 | ||
Byzantium
(asystent)
|
5.8 | 2012 | |
Wyprawa po śmierć
(asystent)
|
5.2 | 2011 | |
Ostatnia miłość na Ziemi
(asystent)
|
6.9 | 2011 | |
Sposób na gangstera
(asystent) (Irlandia)
|
5.8 | 2009 | |
Pulling Moves
|
- | 2004 | |
Władcy ognia
(asystent) (druga ekipa)
|
6.5 | 2002 | |
Szeregowiec Ryan
(asystent) (Irlandia)
|
8.5 | 1998 | |
The Governor
|
- | 1995 | |
Wyspa piratów
(asystent)
|
6.4 | 1995 | |
W imię ojca
(asystent-stażysta)
|
7.8 | 1993 | |
Producenci |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Fundacja
kierownik produkcji
|
6.6 | 2021 | |
Normalni ludzie
kierownik produkcji
|
7.4 | 2020 | |
Resistance
kierownik produkcji
|
2019 | ||
Małe kobietki
producent liniowy
|
2017 | ||
Glassland
producent liniowy
|
2014 |
Proszę czekać…