Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Szósty
(asystent)
|
1997 | ||
Czarna eskadra
(asystent)
|
6.4 | 1995 | |
Gość w dom
(asystent)
|
1995 | ||
Operacja "Słoń"
(asystent) (Tajlandia)
|
6.4 | 1995 | |
Z dala od domu
(asystent) (reżyser drugiej ekipy)
|
- | 1994 | |
Biała mila
(asystent) (reżyser drugiej ekipy)
|
1994 | ||
Potyczki z Jeannie
(asystent)
|
6.4 | 1994 | |
Urodzeni mordercy
(asystent)
|
7.5 | 1994 | |
Upadłe anioły
|
1993 | ||
Hoffa
(asystent)
|
7.1 | 1992 | |
Miesiąc miodowy w Las Vegas
(asystent) (druga ekipa)
|
6.0 | 1992 | |
F/X2
(asystent) (reżyser drugiej ekipy)
|
5.9 | 1991 | |
Harley Davidson i Marlboro Man
(asystent) (reżyser drugiej ekipy)
/
(asystent) (druga ekipa)
|
6.8 | 1991 | |
Thelma i Louise
(asystent)
|
7.6 | 1991 | |
Policyjna gorączka
(asystent)
|
1990 | ||
Gremliny 2
(asystent)
|
6.3 | 1990 |
Proszę czekać…