Filmy opera, paryż

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje opera, paryż. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Malarz pokojowy i dyrygent mają za zadanie eskortować lotników zestrzelonych nad Francją podczas wojny. Ich podróż pełna jest niesamowitych przygód,a fabuła pełna niezliczonych zwariowanych pomysłów.
Jedna z najpiękniejszych miłosnych historii, która przenosi nas w XIX wiek. Namiętne uczucie Archera i hrabiny Oleńskiej nie może się spełnić. On zaręczony jest już z inną, a ona ma męża Polaka, od którego ucieka, budząc skandal i tracąc wszelkie szanse na rozwód. Zostaje im więc miłosny kod spojrzeń, dotyków, dyskretnych gestów oraz słów, które wyrażają wszystko, choć z pozoru nie mówią nic...
Bogata hrabina postanawia sprzedać swoje kolczyki aby uregulować długi.


Ariane Chavasse, córka prywatnego detektywa, podsłuchuje rozmowę ojca ze swoim klientem, z której wynika, że zdesperowany mężczyzna postanawia zabić kochanka swej żony. W tym celu udaje się do hotelu Ritz, gdzie przebywają kochankowie, ale ten zamiar zamierza udaremnić Ariane.
Antoine (Mohammed Belkhir), młody mieszkaniec Paryża, studiuje księgowość bez większego przekonania, dzieląc swój czas między rapowymi występami, które uprawia z talentem, a pracą jako dostawca sushi. Podczas dostawy do Opery Garnier jego ścieżka przecina drogę pani Loyseau (Michèle Laroque), nauczycielki śpiewu tej czcigodnej instytucji, która dostrzega w Antoine surowy talent do rozwinięcia. Pomimo braku kultury operowej Antoine jest zafascynowany tą formą ekspresji i przekonany, by podążać za naukami pani Loyseau. Antoine nie ma innego wyjścia, jak okłamywać rodzinę, przyjaciół i całe miasto, dla którego opera to sprawa burżuazyjna, z dala od ich świata.
Oparty na powieści Gastona Leroux, "Upiór w operze” to chwytająca za serce opowieść o miłosnym trójkącie łączącym Christine, piękną młodą śpiewaczkę, Raoula, jej ukochanego z dzieciństwa i Upiora – udręczonego swą straszną szpetotą i niepohamowaną zazdrością geniusza muzyki. W dramatycznym i pełnym napięcia finale młoda diva będzie musiała wybrać pomiędzy Raoulem i Upiorem – swym Aniołem Muzyki...
Chociaż Gilbert i Sullivan spodziewają się, że ich operetka będzie hitem, "Princess Ida" jest krytykowana za rutynowość. Drugi z nich stwierdza, że zabrakło pomysłów aby zrealizować opowiadania przyjaciela. Wolałby raczej komponować opery. Pomysł ten zagraża relacji pomiędzy mężczyznami...
Do Paryskiej Opery zgłasza się Krystyna Daee, której głos zachwycił jednego ze sponsorów Opery - hrabiego de Chagny. Jednak z racji niskiego pochodzenia dziewczyny, żona nowego dyrektora, Carlotta - zazdrosna o każdą osobę, mogącą stanowić dla niej konkurencję na scenie - zamiast lekcji śpiewu proponuje nowo przybyłej pracę w swojej garderobie. Dzięki uprzejmości pracownika Opery, Christine może przez pewien czas zamieszkać w jednym z pomieszczeń w podziemiach budynku.Dziewczyna nie zna krążącej od kilkudziesięciu lat legendy o Upiorze, który podobno zamieszkuje tutejsze katakumby. Podanie głosi, że nosi on maskę, a każdy, kto by zobaczył jego twarz lub zapuścił się zbyt głęboko do katakumb, ginie... Tymczasem Christine niespodziewanie interesuje się tajemniczy nieznajomy, podający się za muzyka, który oferuje jej swą pomoc w nauce śpiewu. Nie wyjawia jej, kim jest i - aby nie zostać rozpoznanym, nosi maskę... Wraz ze zmianą dyrekcji, nastają dla Opery czasy dość niespokojne. Nowy dyrektor ani myśli przestrzegać ultimatum, ani żądań, przesyłanych mu w listach przez "Upiora", na czym zaczyna cierpieć kariera jego żony i jego samego...
W wypadku samochodowym w Nowym Jorku ginie emigrant niemiecki Klaus Schell, brat poszukiwanego zbrodniarza wojennego Christiana Schella. Przypadkowym świadkiem tej śmierci jest student „Babe” Levy, trenujący biegi maratońskie. Wkrótce z niewiadomych przyczyn znajdzie się w śmiertelnym niebezpieczeństwie.
Gusta i guściki opisują proces przemiany Castelli, właściciela fabryki w Rouen - gbura i ignoranta, który pod wpływem kontaktu ze sztuką odkrywa świat na nowo. Równocześnie obserwujemy jak początkowo zimna wobec niego Clara (aktorka, która udziela mu lekcji angielskiego), obdarza go coraz cieplejszym uczuciem. Film pokazuje, że posiadanie własnego gustu może stać się formą samoobrony przed rzeczywistością, swego rodzaju schronieniem przed naszym nieuporządkowanym życiem. Jednak dla Castelli przejęcie gustów innych ludzi, bez równoczesnej utraty własnej osobowości, stanie się czymś więcej - początkiem drogi prowadzącej ku wyzwoleniu. Gusta i guściki to także opowieść o tych ludziach, którzy z powodu barier kulturowych nigdy się nie spotkali.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…