Filmy walka, więzienie, przemoc, kokaina

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje walka, więzienie, przemoc, kokaina. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Showgirls

5,6
Młoda i piękna Naomi marzy o karierze w showbiznesie. Pierwszym krokiem na drodze do owej kariery ma być praca w balecie "Bogini" w Las Vegas. Tak przynajmniej uważa Naomi. W rzeczywistości wkracza w świat ponury pełen przemocy, zła i seksu, gdzie każdy promyczek dobra jest niszczony i deptany. Na swojej drodze poznaje wiele ciekawych osób w tym Cristal Connors, gwiazdę "baletu", który w rzeczywistości jest eleganckim striptizem. Z dziewczyną zaczyna łączyć ją przedziwna więź ni to fascynacji, ni to nienawiści.
Komedia kryminalna o utalentowanym Adrianie Monku (Tony Shalhoub), który cierpi na nerwicę natręctw. Zachorował od czasu brutalnego zamordowania jego żony, po którym zrezygnował z pracy policjanta, a zajął się pracą detektywa. Jego choroba objawia się różnymi bezpodstawnymi fobiami, np. lękiem przed zarazkami, wysokością, tłumem, mlekiem, zamkniętymi pomieszczeniami. Monk nie znosi też kontaktów fizycznych z innymi ludźmi. Ponadto przejawia również skłonności pedantyczne. W pracy jest geniuszem. Posiada doskonałą pamięć wzrokową, oraz umiejętność zauważania nawet najmniejszych śladów i kojarzenia ich ze sobą. Pomaga mu jego pielęgniarka Sharona, która nie tylko opiekuję się Monkiem, ale również jest jego bliską przyjaciółką, pocieszycielką i terapeutką. Posiadający talent do rozwiązywania zagadek i łamigłówek detektyw, świetnie radzi sobie ze wszystkimi sprawami. Wszystkimi oprócz jednej - dotyczącej śmierci żony...
Paryż. Rok 2010. Miasto zostało podzielone na dzielnice, a najniebezpieczniejszą – 13 – oddzielono murem. W ten sposób stworzono istne getto, w którym nie ma żadnych zasad i reguł, a jedyną władzę sprawują tu gangsterzy tacy jak Taha. Jedną z nielicznych osób, która próbuje zrobić cokolwiek dobrego dla dzielnicy, jest Leito (David Belle). I to właśnie Leito staje się sojusznikiem agenta Damiena (Cyril Raffaelli), ponieważ obaj muszą coś odzyskać z rąk Tahy. Leito – porwaną siostrę Lolę, Damien – bombę masowego rażenia.


PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
W tropikalnym klimacie, wśród bogactwa kultur, w Miami działa zespół detektywów Horatia Caine’a. Jest w nim piękna, wykształcona Calleigh Duoquene, specjalistka od balistyki, Tim Speedle, doskonały oficer śledczy, znający wszystkie ulice i zaułki miasta, Eric Delko, przed którym drogi wodne Florydy nie mają tajemnic i wreszcie Alexx Woods, koroner. Wszyscy ci oficerowie zbierają dowody, analizują zbrodnie i przemawiają w imieniu tych, którzy mówić już nie mogą – ofiar.
Agent FBI Sean Archer (John Travolta) od lat ściga niebezpiecznego terrorystę Castora Troya (Nicolas Cage), odpowiedzialnego za śmierć jego kilkuletniego syna. W centrum Los Angeles Troy podkłada bombę biologiczną o ogromnej sile rażenia. Terrorysta wpada w zasadzkę FBI i staje twarzą w twarz z Archerem, który rani go, jak się wydaje, śmiertelnie. Sterowana przez radio bomba nie zostaje jednak odnaleziona. Jedyną szansą na zapobieżenie tragedii jest wyciągnięcie informacji o jej lokalizacji od przebywającego w więzieniu brata Castora - Polluxa Troy'a. Archer zgadza się na szalony eksperyment - poddany skomplikowanej operacji chirurgicznej, otrzymuje twarz Castora. Tymczasem Castor budzi się ze śpiączki. Zmusza chirurga do powtórzenia zabiegu, w wyniku którego ma teraz twarz Archera...
Legendarny przestępca. Dumny homoseksualista i dragqueen. Zabójca i mistrz capoeiry. Kochający ojciec siedmiorga adoptowanych dzieci. Czarny jak heban, muskularny, w jedwabnej koszuli i obcisłych spodniach, z brzytwą w kieszeni. Madame Satã. Urodził się w rodzinie wyzwolonych niewolników w przymierającej głodem północnej Brazylii. Matka sprzedała go, gdy miał 7 lat. Wolność odnalazł na ulicach Lapy, najgorszej dzielnicy Rio de Janeiro.
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…