Filmy zazdrość, kobieca nagość, kalifornia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zazdrość, kobieca nagość, kalifornia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

To zabawna i wzruszająca historia o zawiłościach miłości w XXI wieku. Mirabelle (świetna Claire Danes), młoda ekspedientka ekskluzywnego sklepu z rękawiczkami w Los Angeles. Chciałaby być artystką i przeżyć miłość swojego życia, tymczasem ma same długi i musi spłacać studencki kredyt. Jej życie diametralnie zmienia się, kiedy poznaje dwóch bardzo interesujących mężczyzn. Bogatego i przystojnego ponad 50-cio letniego rozwodnika Ray’a Portera (Steve Martin) oraz młodego, początkującego muzyka Jeremy’ego (Jason Schwartzman). Ray zasypuje ją prezentami i zaskakuje na każdym kroku, nie chcąc jednak angażować się w żaden poważny związek. Jeremy zaś jest jego zupełnym przeciwieństwem – niedoświadczony, biedny, ale za to zupełnie zwariowany. Kogo wybierze Mirabelle, a może raczej kto ją wybierze? Cokolwiek się stanie, życie Mirabelle i tak zmieni się już na zawsze.
Zachwycająca, na nowo odrestaurowana wersja klasycznego thrillera erotycznego Paula Verhoevena z 1992 roku NAGI INSTYNKT. W rolach głównych Michael Douglas jako Nick Curran, niestrudzony detektyw ze słabością do pięknych kobiet i niebezpiecznych związków, oraz Sharon Stone jako Catherine Tramell, zachwycająca, tajemnicza powieściopisarka z talentem do uwodzenia i związkami zakończonymi śmiercią.

The Doors

7,7
Film Olivera Stone'a stanowi biografię lidera grupy The Doors - rockowego zespołu lat 60-tych - Jima Morrisona, od czasów studenckich do jego śmierci w Paryżu w 1971 roku.


Absolwent

7,8
Absolwent traktuje o przepaści dzielącej pokolenie rodziców i ich dzieci, jak również o poszukiwaniu właściwego celu w życiu, co czyni go nadzwyczaj uniwersalnym i wciąż aktualnym. Niezapomniane piosenki w wykonaniu duetu Simona i Garfunkela oraz genialne aktorstwo (Anne Bancroft jako uwodzicielska pani Robinson), sprawiają, że jest to dzieło, o którym nie sposób zapomnieć.
Zagubiona autostrada to, okrzyknięty thrillerem wszechczasów, piorunujący koktajl złożony z najmroczniejszych obsesji szamana współczesnego kina, Davida Lyncha Renee (Patricia Arquette - Prawdziwy romans, Ed Wood), zabójcą - on sam. Wezwana policja aresztuje muzyka, by po kilku dniach odkryć, że w celi - zamiast żonobójcy - więziony jest nieznany młody mężczyzna... (Głowa do wycierania, Blue Velvet, Miasteczko Twin Peaks). Skonstruowany na kształt labiryntu, rządzony logiką sennego koszmaru film jest łamigłówką przywołującą na myśl opowieści Hitchcocka. Z czasem jednak okazuje się, że jest to dopiero początek podróży: David Lynch, surrealista i ekspresjonista ekranu końca XX wieku, wjeżdżając w wiek XXI. Zagubioną autostradą, wprowadza widzów w kino mijające słup milowy z cyfrą 2000. Saksofonista Fred Madison (Bill Pullman - Wyatt Earp, Kacper, Dzień Niepodległości) znajduje na schodach swej luksusowej rezydencji tajemniczą kasetę video, na której ktoś zarejestrował okrutną zbrodnię popełniona w sypialni jego domu. Zakrwawioną ofiarą okazuje się być żona Freda.
Obłąkany snajper chce wymusić na władzach miasta San Francisco olbrzymi okup. Jeśli nie - będzie zabijał kolejne ofiary. Policja, mimo szybko przedsięwziętej akcji jest bezradna. Zadania odszukania maniaka podejmuje się inspektor Callahan, nazywany Brudnym Harrym. Konwencjonalne metody prowadzenia śledztwa zawodzą. Callahan wreszcie postanawia sam wymierzyć sprawiedliwość., bez względu na zgodę władz i swych przełożonych. A stosuje metody tyle dziwne co brutalne.

Wpadka

6,6
Komedia o tym, że nocna przygoda, pozornie bez zobowiązań może mieć nieoczekiwane konsekwencje, które skomplikują czyjeś plany na przyszłość nieoczekiwanymi obowiązkami rodzicielskimi. Allison Scott (Katherine Heigl) jest żyjącą w trybie przyspieszonym, 24-letnią wschodzącą gwiazdą dziennikarską, której pociąg się wykoleja z przyczyny przelotnej znajomości zawartej pod wpływem alkoholu z lekkoduchem Benem Stonem (Seth Rogen). Rezultatem tego jest klasyczna wpadka. Z perspektywą wyboru albo samotnego macierzyństwa albo głębszej relacji z ojcem ewentualnego potomka, Allison decyduje się dać szansę temu miłosnemu przypadkowi. Ben, człowiek niedojrzały i nieodpowiedzialny, którego nie w głowie stabilizacja i zakładanie rodziny zostaje skonfrontowany z przymusem podjęcia poważnej, życiowej decyzji: dać nogę natychmiast, czy zostać na rodzinnej fotografii? Próba zalotów do kobiety, z której wdzięków skorzystało się zeszłej nocy jest zadaniem nie najłatwiejszym i nieco absurdalnym, kojarzącym się raczej ze spożywaniem musztardy po obiedzie, niż z romantycznym okresem narzeczeńskim. Zwłaszcza, gdy w miarę jak się lepiej poznają okaże się, że zupełnie nie pasują do swojej bajki. Dodatkowo mają obok siebie niezachęcające przykłady bycia rodzicami. Czy powinni wspólnie wychować dziecko? Gdzie leży tajemnica szczęśliwego związku? Czy przypadkowa namiętność jest dobrym startem do wspólnego życia - na odpowiedź na to pytanie mają dziewięć pełnych zamieszania miesięcy.
Rozbrajająco przystojny Nikki (Ashton Kutcher) uwielbia dobrą zabawę, luksusowe życie i piękne kobiety. Zwłaszcza, jeśli są bajecznie bogate. Zdobywa je szybko i zmienia, gdy tylko znudzą mu się ich luksusowe apartamenty. To jego sposób na życie. A przy okazji - doskonały biznes. Nieodpartemu czarowi Nikkiego ulegają kolejne kobiety, a on bawi się nimi i korzysta z życia, które mu sponsorują. Pewnego dnia spotyka wyjątkową dziewczynę - Heather. Piękna nieznajoma nie jest nim jednak zainteresowana. Czy w grze uczuć, która zaczyna się między Nikkim a dziewczyną chodzi o coś więcej niż seks i pieniądze?
Nic (Annette Bening) i Jules (Julianne Moore (I)) to para kobiet, które wychowują dwójkę cudownych dzieci, Joni (Mia Wasikowska) i Lasera (Josh Hutcherson). Kiedy Joni kończy 18 lat, postanawia odszukać wraz z bratem swego biologicznego ojca - dawcę nasienia. Odnalezienie Paula (Mark Ruffalo) wprowadza wiele zamieszania w ich poukładane życie...
Historia kilku dni z życia dwudziestu kilku osób, których łączy jedynie to, że mieszkają w Los Angeles. Altman kreśli tu obraz społeczeństwa lat dziewięćdziesiątych, czyniąc bohaterami filmu zwykłych ludzi z różnych warstw społecznych.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…