Filmy kobieca nagość, bar, atak serca

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość, bar, atak serca. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

W tym filmie tytuł brzmi niewinnie. W rzeczywistości to obraz porządnych, zdawałoby się, młodych małżeństw z niewielkiego miasteczka. Ich życie to na pozór sielanka - wspólne spotkania, place zabaw, pływanie z dziećmi. Idealne dzieci, idealni rodzice. Dzieci mają w przyszłości osiągać szczyty kariery, a znudzeni małomiasteczkowym życiem i nieustanną grą pozorów rodzice poszukują ucieczki i zapomnienia w ukradkowych romansach i internetowej pornografii.
Bohaterem jest były hipis, abnegat żyjący w ubogiej dzielnicy Los Angeles. Pewnego dnia zostaje napadnięty przez zbirów, którzy demolują mieszkanie i żądają zwrotu pożyczki. Ofiara napadu dowiaduje się, że zaszła pomyłka. Dłużnikiem jest miejscowy milioner, noszący to samo nazwisko.

Zapaśnik

7,4
Gwizdy kibiców. Błysk fleszy. A przede wszystkim ring i czekający w narożniku przeciwnik. Do tej pory dla zawodowego zapaśnika, Randy'ego "Tarana" Robinsona nie liczyło się nic innego. Gwiazda wrestlingu lat 80 obecnie rozmienia się na drobne, walcząc w mało prestiżowym "Klubie Weterana", za małe sumy pieniężne. Jednak Randy lubi swoje życie, a nade wszystko kocha wrestling. Lecz kiedy po jednej z walk dostaje ataku serca, lekarze przepowiadają mu koniec kariery. Wtedy dla Robinsona zaczynają istnieć inne, wcześniej mało dostrzegane rzeczy: piękna przyjaciółka, Cassidy, tańcząca w klubie go-go, oraz zapomniana i zaniedbana w dzieciństwie córka. Andy pragnie odnowić swoje kontakty z nimi obiema. Nie jest to jednak łatwe, bo dotychczas życie Robinsona poza ringiem było pasmem porażek...


The Doors

7,7
Oliver Stone twórca takich filmów jak Pluton, Urodzony 4 lipca czy JFK przedstawia historię jednego z najsłynniejszych zespołów w historii muzyki rockowej i jego charyzmatycznego lidera Jima Morrisona. Lata sześćdziesiąte przesiąknięte duchem rewolucji obyczajowej, wolna miłość, eksperymenty z narkotykami i wszechobecny rock’n’roll. Oto tło, na którym rozgrywa się historia krótkiego, ale burzliwego życia człowieka, który stał się obok Jimi'ego Hendrixa i Janis Joplin, symbolem swoich czasów. Jim Morrison swoją muzyką i zachowaniem budził od początku skrajne emocje – od bezgranicznego zachwytu do oburzenia, ale nikogo nie pozostawiał obojętnym.
Film składa się z trzech segmentów, które pozornie łączą jedynie ściany pewnego domu. Pierwszy segment - 1961 rok. Kiedy Abby umiera, jej wieloletnia partnerka, Edith, musi w ciszy przeboleć uważanie jej za osobę obcą przez szpital i rodzinę Abby. Drugi segment - 1972 rok. Linda, zagorzała feministka, wraz ze swymi przyjaciółkami wybiera się do jedynego baru dla lesbijek. Tam poznaje Amy, która jest dla jej przyjaciółek zbyt męska i przez to nietolerowana. Linda mimo wszystko zakochuje się w niej. Trzeci segment - 2000 rok. Fran i Kal chcą mieć dziecko. Zaczyna się poszukiwanie odpowiedniego dawcy nasienia...
Powszechnie szanowany prawnik Walter Bridge jest głową statecznej rodziny. Jego konserwatywne poglądy nadają ton życiu pozostałych domowników. Żona Waltera India nauczyła się podporządkowywać woli męża, jednak w głębi duszy tęskni za partnerskim układem i ciepłem miłości. Dorastające dzieci państwa Bridge zaczynają kwestionować surowe zasady ojca. Rodziną wstrząsają coraz silniejsze konflikty. Walter Bridge musi zweryfikować swoje podejście do życia, jeśli nie chce dopuścić do rozpadu rodziny.
Tuż przed śmiercią malarz Jean-Baptiste Emmerich zapowiada, że "ci, którzy go kochają, wsiądą do pociągu". Następnie umiera. Do pociągu na cmentarz Limoges wsiadają wszyscy jego przyjaciele, ci prawdziwi i fałszywi, spadkobiercy z prawego i nieprawego łoża, bliższa i dalsza rodzina - niektóre rodziny spotykają się wyłącznie na pogrzebach.
Trzydziestoletnia Elizabeth jest właścicielką galerii sztuki. Pewnego razu, przypadkowo poznaje na zakupach przystojnego Johna, maklera giełdowego. Po jakimś czasie znowu się spotykają, lecz tym razem już nie jest to przypadek. To on aranżuje całe spotkanie. Zaczyna także stopniowo wciągać Elizabeth w niebezpieczną grę erotyczną, pełną perwersyjnego seksu, uzależnień i prowokacji.

Patologia

6,4
Każdy z nas może zdradzić, każdy zabić. Tak, czy nie? TAK! Wszystko zależy od tego w jakiej znajdziemy się sytuacji i jak silna będzie presja. Na przykładzie młodego, zdolnego lekarza obserwujemy to, jak zmienia się ludzka psychika, sposób działania po to tylko, aby "nie odstawać" od innych - czysty konformizm. Co odczuwa Ted, gdy przystąpi do gry? Strach, podniecenie, pożądanie, ciekawość, a z czasem może nawet zadowolenie z bezkarności. Każda gra ma jednak swój koniec - pytanie tylko jaki i okupiony jakim kosztem?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…