Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Szpieg, który mnie kochał
(reżyser drugiej ekipy) (asystent)
|
6.9 | 1977 | |
Symptoms
(asystent)
|
- | 1974 | |
Gawain and the Green Knight
(asystent)
|
- | 1973 | |
Siła strachu
(asystent)
|
6.9 | 1972 | |
Up Pompeii
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
- | 1971 | |
Kochankowie muzyki
(asystent)
|
1970 | ||
Hell Boats
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
- | 1970 | |
Mosquito w akcji
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
- | 1969 | |
Tylko dla orłów
(asystent) (druga ekipa) (niewymieniony w czołówce)
|
7.4 | 1968 | |
Producenci |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Hellboy: Złota armia
producent wykonawczy
|
6.8 | 2008 | |
Save Angel Hope
|
- | 2007 | |
Tomb Raider
współproducent
|
6.4 | 2001 | |
Batman
współproducent
|
7.7 | 1989 | |
Ucieczka na Atenę
kierownik produkcji
|
6.6 | 1979 | |
Moonraker
kierownik produkcji
|
6.4 | 1979 | |
Pozostała Ekipa |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Słaby punkt
menedżer obiektów zdjęciowych
|
1981 |
Proszę czekać…