Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Alita: Battle Angel
(asystent)
|
7.0 | 2019 | |
Od zmierzchu do świtu
|
6.7 | 2014 | |
Sin City: Damulka warta grzechu
(asystent)
|
6.5 | 2014 | |
Krzyk 4
(asystent)
|
6.1 | 2011 | |
Predators
(asystent)
|
6.4 | 2010 | |
Grindhouse: Death Proof
(asystent)
|
7.0 | 2007 | |
Sin City: Miasto grzechu
(asystent)
|
7.9 | 2005 | |
Mali agenci 3D: Trójwymiarowy odjazd
(asystent)
|
4.8 | 2003 | |
Pewnego razu w Meksyku: Desperado 2
(asystent)
|
5.8 | 2003 | |
Pełnia życia
(asystent)
|
1998 | ||
Na własne ryzyko
(asystent)
|
1997 | ||
Akt zdrady
(asystent)
|
- | 1997 | |
Cztery pokoje
(asystent)
|
7.3 | 1995 |
Proszę czekać…