| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Lance Young | ||
|
Jack Hardy
(asystent)
|
||
|
Shirley-Anne Parsons
(asystent)
|
||
|
Roger Scott Russell
(asystent)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
| Lance Young | ||
| Producenci | Ocena | |
|
Matthew O'Connor
producent wykonawczy
|
||
|
Allyn Stewart
producent
|
||
|
Lisa Towers
współproducent
|
||
|
Lisa Towers
kierownik produkcji
|
||
|
Essy Niknejad
nadzorca postprodukcji (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Colette Aubin
koordynator produkcji (asystent)
|
||
|
Philip Fuldauer
koordynator produkcji (asystent)
|
||
|
Nancy Elizabeth McKenzie
koordynator produkcji (asystent)
|
||
|
Julia Neville
koordynator produkcji
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Craig Sheffer
Joseph
|
||
|
Sheryl Lee
Maria
|
||
|
Terence Stamp
Baltazar
|
6,9
|
|
|
Casey Siemaszko
Tanner
|
||
|
Spalding Gray
Alfred
|
||
|
Leigh Taylor-Young
Ruda
|
||
|
Lois Chiles
Eva
|
||
|
Blu Mankuma
Nick
|
||
|
Molly Parker
Connie
|
||
|
Gillian Barber
Terapeutka
|
||
|
Ken Camroux
Hank
|
||
|
Pamela Perry
Dottie
|
||
|
Hiro Kanagawa
Lekarz
|
||
|
Merrilyn Gann
Kobieta w motelu
|
||
|
Peter Kelamis
Sąsiad
|
||
|
Norman Armour
Pacjent
|
||
|
David Glyn-Jones
Ksiądz
|
||
|
Quincy Welch
Chłopiec
|
||
|
Carson Welch
Chłopiec
|
||
|
Serena Bodnar
Dziewczyna
|
||
|
Kristin Lehman
Scope / Stepująca
|
||
|
Akesh Gill
Kobieta na terapii
|
||
|
Jennifer-Juniper Angeli
Dziewczyna Tannera (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
| Mike Molloy | ||
|
R.K. Hill
(główna pomoc techniczna)
|
||
|
Mark Willis
(pomoc techniczna)
|
||
|
Darren Wong
(pomoc techniczna)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Jan A. P. Kaczmarek |
7,2
|
|
|
Krzesimir Dębski
(muzyka dodatkowa)
|
||
| Kostiumy | Ocena | |
| Heidi Ross | ||
| Jori Woodman | ||
| Montaż | Ocena | |
| Allan Lee | ||
|
Gay Black
(montażysta negatywu)
|
||
|
Bruce Giesbrecht
(asystent)
|
||
|
Ellen Gram
(asystent)
|
||
|
Caroline Hardon
(asystent)
|
||
|
Mo Henry
(montażysta negatywu)
|
||
|
Bonni Devlin
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
James D. Brown
fryzjer
|
||
|
Marianne Coates
charakteryzator (asystent)
|
||
|
Rosalina Da Silva
charakteryzator
|
||
|
Gina Sherritt
fryzjer (asystent)
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
David Fischer
scenograf
|
7,0
|
|
|
John Willett
scenograf
|
8,0
|
|
|
William Heslup
dyrektor artystyczny
|
||
|
Eric Norlin
dyrektor artystyczny
|
||
|
Barry Kemp
dekorator wnętrz
|
||
|
Mary-Lou Storey
dekorator wnętrz
|
||
|
David Asmodeus
główny rekwizytor (asystent)
|
||
|
Mario Battista
rekwizytor (asystent)
|
||
|
Janet Clark
dekorator wnętrz (asystent)
|
||
|
Debbie Erhardt
główny rekwizytor (asystent)
|
||
|
R.D. 'Luther' Fairbairn
główny rekwizytor
|
||
|
Erik Gerlund
dekorator wnętrz (asystent)
|
||
|
P.K. MacCarthy
scenopis obrazkowy
|
||
|
Francis Mallette
malarz
|
||
|
Grace Rourke
malarz
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Anke Bakker
montaż dźwięku
|
||
|
Marc Chiasson
montaż postsynchronu
|
||
|
Mark Cookson
montaż dźwięku
|
||
|
Dean Drabin
mikser postsynchronu
|
||
|
Ezra Dweck
mikser ponownego nagrania
|
||
|
Robert W. Glass Jr.
mikser ponownego nagrania
|
||
|
Steve Hollenbeck
montaż dźwięku
|
||
|
Dessie Markovsky
projektant dźwięku
|
||
|
Dessie Markovsky
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
|
Michael McGee
mikser
|
||
|
T.A. Moore Jr.
mikser imitacji
|
||
|
Charles O'Shea
mikrofoniarz
|
||
|
Mark Seagraves
montaż postsynchronu
|
||
|
Xavier Sol
montaż dźwięku
|
||
|
Brent D. Winter
montaż dźwięku
|
||
|
Kris Fenske
montaż dialogów (asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Christopher Kennedy
montaż muzyki
|
||
|
Richard Ziegler
montaż muzyki (asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
|
Mark Mentiply
efekty specjalne (asystent)
|
||
|
Randy Shymkiw
koordynator efektów specjalnych
|
||
|
Keith Wardlow
efekty specjalne (asystent)
|
||
|
Jak Osmond
efekty specjalne (asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
7,0
|
|
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Glenn Daniels
dobór obsady
|
||
|
Ken Hayward
tworzący w technologii cyfrowej
|
||
|
Christine Petrov
tworzący w technologii cyfrowej
|
||
|
Bruce Woloshyn
tworzący w technologii cyfrowej
|
||
|
Jim Dunn
koordynator kaskaderów
|
||
|
Jim Dunn
kaskader dublujący (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Jacob Rupp
kaskader (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Fraser Boyle
mistrz oświetlenia
|
||
|
Stephen S. Campanelli
operator steadicam
|
||
|
John Clothier
operator steadicam
|
||
|
John Clothier
operator kamery
|
||
|
Barry Donlevy
oświetlenie
|
||
|
Christina Kasperczyk
operator kamery (asystent)
|
||
|
Doug Lavender
operator kamery (asystent)
|
||
|
Alan Markfield
fotosista
|
||
|
Nathaniel Massey
operator steadicam
|
||
|
Blair McDonald
mistrz oświetlenia
|
||
|
Trig Singer
operator kamery
|
||
|
Stewart Hadley
oświetlenie (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Sam Osborne
operator kamery (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Stuart Aikins
dobór obsady
|
||
|
Sandra Couldwell
dodatkowy dobór obsady
|
||
|
Michael Greer
dodatkowy dobór obsady
|
||
|
William Haines
dodatkowy dobór obsady
|
||
|
Candace S. McPherson
dodatkowy dobór obsady (asystent)
|
||
|
Truddi Forrest
choreograf
|
||
|
Benjamin Glenday
dubler
|
||
|
Matreya Langton
dubler
|
||
|
John Tierney
dubler
|
||
|
Mary Anne Waterhouse
księgowy produkcji
|
||
|
Patricia D. Williams
księgowy produkcji (asystent)
|
||
|
Ian Doig
treser zwierząt (niewymieniony w czołówce)
|
||
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…