1,41 mln widzów „Pitbulla” 0
Średnio 1,41 mln widzów oglądało pierwsze odcinki nowej serii serialu „Pitbull” na antenie TVP2 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
![](/assets/empty-2c4aa66e5ad9026a469eaf3dca27abb3e7c7f3f7baeb7fa68b6d64e8223d9edc.gif)
Serial gromadzi przed telewizorami nieznacznie mniej widzów niż pozycje emitowane przez Dwójkę w tym czasie przed rokiem.
Kadr z serialu PitBull2005
Trzy pierwsze odcinki nowej serii „Pitbulla” gromadzą przed telewizorami średnio 1,41 mln widzów, co daje telewizyjnej Dwójce udział w rynku na poziomie 17,14 proc.
Przed rokiem pozycje emitowane przez TVP2 w czasie nadawania serialu oglądało średnio 1,44 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 18,54 proc.
W czasie nadawania „Pitbulla”, TVP1 gromadzi średnio 1,03 mln widzów (12,54 proc. udziałów w rynku), Polsat – 1,54 mln widzów (18,75 proc. udziałów w rynku), a TVN – 2,08 mln widzów (25,24 proc. udziałów w rynku).
Komentarze 0