Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, morderstwo, relacja brat-siostra.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
„Krzyk 3” dzieje się w Hollywood. Sidney Prescott (Neve Campbell) jest jednym z producentów „Stab 3”, ostatniej części filmu, o którym mówi się w „Krzyk 2”. Gdy tajemniczy zabójca w masce morduje kolejnych członków ekipy filmowej, Sidney wraz z reporterką telewizyjną Gale Weathers (Courtney Cox) i Dewey Riley próbują go powstrzymać.
[opis dystrybutora]
Chris Wilton, młody, wywodzący się z biednej irlandzkiej rodziny instruktor tenisa, dostaje szansę awansu społecznego. Ma mu go umożliwić małżeństwo z córką zamożnego przedsiębiorcy, która przychodzi do niego na lekcje. Chris wplątuje się jednak w kolejny romans, a wkrótce okazuje się, że jego miłosne problemy może rozwiązać tylko pozbycie się jednej z kobiet.
Życie wielkiego miasta, kariery wielkich gangsterów, prohibicja i pokątny handel alkoholem. Oto tło dla wielkiego fresku Sergio Leone, filmu Dawno temu w Ameryce. Prawdziwa opowieść o dorastaniu i życiu wśród nowojorskiej mafii, pełna przemocy i brutalności, lecz niepozbawiona elementów radosnych czy wręcz komicznych. Historia wielkiej przyjaźni, wielkiej miłości i wielkiej zdrady.
Młode małżeństwo po stracie swojego ukochanego dziecka decyduje się zaadoptować dziewięcioletnią dziewczynką. Z czasem jednak z przerażeniem odkrywają, że z ich nowym dzieckiem jest coś nie w porządku.
Sally Perel, żydowski chłopak uciekając przed hitlerowcami, trafia do organizacji komsomolskiej w Grodnie, gdzie wciela się w żarliwego wyznawcę ideologii komunistycznej. Los sprawia, że wpada w ręce wyznawców ideologii wyższych ras... i okazuje się dla nich najczystszym egzemplarzem aryjczyka, godnym szlifowania swych umiejętności w kuźni kadr faszystowskiego państwa.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności.
Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.