Filmy śnieżna zamieć

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje śnieżna zamieć. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.

Arktyka

6,5
7,3
W środku arktycznej tundry dochodzi do katastrofy. Rozbija się samolot z jedynym pasażerem. Samotny podróżnik wyciąga ze zrujnowanej maszyny wszystko co może być potrzebne i rusza przed siebie, ale mimo swoich najlepszych starań, jałowy krajobraz oferuje niewielką nadzieję na ratunek.
8-letni Kevin McCalister Macauley Culkin staje się "panem na włościach", gdy jego rodzina w ferworze pakowania zapomina go zabrać na świąteczne ferie.To co z pozoru wydawało się być spełnieniem marzeń: nie ma rodziców, nie ma strofowania, jest pełna swoboda i żadnych awantur, stało się prawdziwym utrapieniem. Kevin musi ochronić dom przed włamywaczami Joe Pesci i Daniel Stern używając całej swej dziecięcej wiedzy z zakresu robienia psikusów i montowania pułapek.


Niedźwiedzie wyruszają z gór do miasta na poszukiwania zaginionego syna ich władcy. Ludzie szykują się do walki z groźnymi, w ich mniemaniu, bestiami. Czy te dwa światy da się ze sobą pogodzić? Wędrowny opowiadacz i jego mała asystentka spotykają w jaskini starego niedźwiedzia. Opowiadają mu historię słynnej inwazji jego braci na Sycylię. A było to tak: stado niedźwiedzi, pod przywództwem swojego króla, wyrusza na poszukiwanie porwanego przez ludzi królewskiego syna. Zwierzęta trafiają do ludzkiej krainy,która nie jest im przyjazna. Czy te dwa światy uda się ze sobą pogodzić?
George Bailey (James Stewart) to młody mężczyzna z małego miasteczka Bedford Falls, który prowadzi wraz ze swym wujem Billym (Thomas Mitchell) kasę budowlaną. W Wigilię Bożego Narodzenia wuj gubi 8000 dolarów, podczas drogi do banku w celu zrobienia depozytu. Załamany George traci sens życia. Gdy dochodzi do próby samobójczej niespodziewanie zjawia się z pomocną dłonią Anioł...
Lee Holloway (Maggie Gyllenhaal) ma kilka obaw składając podanie o posadę sekretarki w biurze adwokackim Edwarda Greya (James Spader). Po pierwsze dopiero co opuściła szpital dla psychicznie chorych. Po drugie, wystarczył jeden dzień z jej dysfunkcyjną rodzinką, by wrócić do starych, autodestrukcyjnych nawyków. Poza tym, Lee jeszcze nigdy nie miała żadnej pracy. Mimo to, dziwaczny prawnik zatrudnia ją. Na początku praca w biurze pana Grey'a wydaje się zupełnie normalna, ale wkrótce pomiędzy pisaniem na maszynie i zaparzaniem kawy, Lee i pan Grey pozwalają sobie na bardziej osobiste stosunki, przekraczając granice, które przyprawiłyby o zawrót głowy każdego dyrektora personalnego. Kiedy o biurowej miłości dowiaduje się rodzina Lee i jej "chłopak z doskoku", Peter (Jeremy Davies) wybucha skandal. Rodzinka próbuje przywrócić Lee do "normalnego" życia, dziewczyna, pewna swych uczuć tym razem buntuje się. Ona odkryła czym dla niej jest miłość.
Bohaterka thrillera „Bez wyjścia” („No exit”), Darby Thorne, jest w drodze do rodzinnego miasta. Zaczyna się śnieżyca. Dziewczyna znajduje schronienie w Informacji Turystycznej przy autostradzie, wśród innych podróżnych. W stojącym na parkingu vanie Darby znajduje porwaną dziewczynkę i z narażeniem życia stara się odkryć, kto z podróżnych jest porywaczem. Film w reżyserii Damiena Powera powstał na podstawie spektaklu telewizyjnego Andrew Barrera i Gabriela Ferrari, będącego ekranizacją powieści Taylora Adamsa z 2017 roku.
Przybysz z kosmosu atakuje ekipę filmu pornograficznego, która została odcięta od reszty świata przez śnieżycę. Niestety dla nich, obcy objął władanie nad ciałem aktora z największym członkiem. Ekipa filmowa musi stawić czoła potworowi, który myśli jedynie o zaspokojeniu swoich potrzeb.
Cud w Mediolanie” zrealizowany trzy lata po “Złodziejach rowerów” przez duet Vittorio De SicaCesare Zavattini świadczy o odwrocie włoskiego reżysera od czystego neorealizmu. Jest tym dla De Sici, co „Noce Cabirii” dla Federico Felliniego – problemy społeczne powojennych Włoch ustępują rzeczywistości sacrum i profanum, pobożności instytucjonalnej i ludowej, mieszance pogaństwa i religii. To, co w „Złodziejach rowerów” de Sica jedynie zaznaczył na marginesie poprzez wprowadzenie postaci wróżbitki, w “Cudzie w Mediolanie” wybucha z pełną, prostoduszną siłą. Mały Totò znaleziony w zagonie kapusty, a obdarzony łaską czynienia cudów, ratuje swych przyjaciół z opresji i sprawia, że ulatują na miotłach do nieba, zostawiając za sobą pałace bogaczy, lepianki żebraków i przepych Duomo. Nakręcony w 1951 roku film de Sici został nagrodzony Złotą Palmą wraz ze szwedzkim filmem „Fröken Julie”, ekranizacją dramatu Strindberga, w którym panna z arystokratycznych sfer zakochuje się w służącym. Tym żyła Europa początku lat 50.

120

Film przedstawia prawdziwą historię tureckiej wioski Van, która podczas I Wojny Światowej staje w obliczu zagrożenia. By pomóc krajowi, wysyła 120 chłopców w wieku od 12 do 17 lat, by poprzez góry zanieśli swojemu wojsku niezbędną amunicję, której brakuje na froncie. W trakcie podróży zostali oni zaatakowani przez nieprzyjaciela, a w drodze powrotnej musieli zmierzyć się z zamiecią śnieżną. Do domu powrócili tylko nieliczni...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…