Filmy retrospekcja, kobieca nagość, wanna, fotografia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje retrospekcja, kobieca nagość, wanna, fotografia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

The Doors

7,7
Film Olivera Stone'a stanowi biografię lidera grupy The Doors - rockowego zespołu lat 60-tych - Jima Morrisona, od czasów studenckich do jego śmierci w Paryżu w 1971 roku.
Kiedy w 2004 roku umiera Inge, babcia Larsa Torviksa, ten zostaje spadkobiercą rodzinego gospodarstwa, w którym Inge przeżyła niemal całe swoje życie od 1920 roku. Fakt ten stawia go przed sporym dylematem, czy sprzedać posiadłość, czy pozostać przy rodzinnych włościach. W podjęciu odpowiedniej decyzji pomagają mu przywołane w pamięci opowieści Inge...
Lena Headey tym razem wciela się w rolę kobiety, której życie wali się w gruzach, kiedy na londyńskiej ulicy zauważa swojego sobowtóra. Thriller psychologiczny w reżyserii Seana Ellisa z pewnością u wielu widzów wywoła pytanie: Czy zastanawiałeś się kiedyś, co zrobiłbyś w sytuacji gdyby jedna z napotkanych przypadkowo na ulicy osób wyglądała dokładnie tak samo jak ty?


Sadysta

4,3
Głównymi bohaterami filmu są pewna modelka i jej kierowca, którzy uwięzieni zostają w małym pomieszczeniu przez niebezpiecznego psychopatę.
Francesca była kochającą żoną i matką. Jej życie toczyło się spokojnie bez żadnych niespodzianek. Do czasu, gdy mąż z dziećmi wyjechali na cztery dni na jarmark. Do miasteczka przyjechał fotograf National Geographic by fotografować mosty. Jego przyjazd odmienił jej życie.
Film przedstawia historię Jacoba Petersen'a, który poświęcił swoje życie na niesieniu pomocy biednym dzieciom, głównie w Indiach. Pomocy pragnie udzielić również biznesmen, który oferuje 4 miliony dolarów. Stawia jednak bardzo dziwny warunek - Jacob musi powrócić do Danii, gdzie weźmie udział w ceremonii ślubnej. Główny bohater staje przed bardzo trudną decyzją, okazuje się bowiem, że na jaw wychodzą tajemnice, które mają ogromne znaczenie.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Romain jest 31-letnim fotografem gejem. Dobrze zarabia i ma kochanka. Przełomem w jego życiu okazuje się dzień, w którym dowiaduje się, że cierpi na nieuleczalną chorobę i zostało mu niewiele życia. Co będzie robił z czasem, który mu pozostał?
Bohaterem filmu jest mężczyzna, który nauczył się kontrolować i manipulować swoje sny.
Ferdinand Griffon jest mężczyzną w średnim wieku. Ma żonę i dzieci i prowadzi spokojne życie. Pewnego dnia poznaje młodą studentkę Marianne Renoir. Zakochują się w sobie, od pierwszego wejrzenia i postanawiają uciec z miasta. Po drodze dzieje się wiele szalonych i niewytłumaczalnych wydarzeń.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…