Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Philip Kaufman | ||
Scenariusz | Ocena | |
Jerry Stahl |
7,0
|
|
Barbara Turner |
7,0
|
|
Producenci | Ocena | |
James Gandolfini
producent
|
7,1
|
|
Trish Hofmann
producent
|
||
Peter Kaufman
producent
|
||
Alexandra E. Ryan
producent
|
||
Barbara Turner
producent
|
7,0
|
|
Mark Armstrong
producent wykonawczy
|
||
Nancy Sanders
producent wykonawczy
|
||
Vieve Haag
nadzorca produkcji
|
||
Ruth Hasty
nadzorca postprodukcji
|
||
Trish Hofmann
kierownik produkcji
|
||
Frank Simeone
kierownik produkcji (asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Nicole Kidman
Martha Gellhorn
|
7,6
|
|
Clive Owen
Ernest Hemingway
|
7,3
|
|
Robert Duvall
Rosyjski gangster
|
8,2
|
|
Rodrigo Santoro
Zarra
|
7,0
|
|
Parker Posey
Mary
|
||
Connie Nielsen
Wysoka blondynka
|
6,9
|
|
Tony Shalhoub
Koltsov
|
||
Mark Pellegrino
Max Eastman
|
||
Molly Parker
Pauline
|
||
Jeffrey Jones
Charles Colebaugh
|
||
David Strathairn
John Dos Passos
|
7,2
|
|
Peter Coyote
Maxwell Perkins
|
||
Brooke Adams
Kobieta z Madrytu
|
||
Santiago Cabrera
Robert Capa
|
||
Diane Baker
Pani Gellhorn
|
||
Patrick Mapel
Alfred Gellhorn
|
||
Lars Ulrich
Joris Ivens
|
||
Remy Auberjonois
John Ferno
|
||
Saverio Guerra
Sidney Franklin
|
||
Keone Young
Pan Ma
|
||
Anthony Brandon Wong
Chou En-lai
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Rogier Stoffers | ||
Kompozytorzy | Ocena | |
Javier Navarrete |
8,0
|
|
Kostiumy | Ocena | |
Montaż | Ocena | |
Walter Murch |
8,0
|
|
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Scenografia | Ocena | |
Geoffrey Kirkland
scenograf
|
8,0
|
|
Nanci Noblett
dyrektor artystyczny
|
||
Jim Erickson
dekorator wnętrz
|
||
William Beck
projektant wnętrz
|
||
Gerard Howland
projektant wnętrz
|
||
Chris Ubick
główny rekwizytor
|
||
John Micheletos
główny konstruktor dekoracji
|
||
Roel Robles
scenopis obrazkowy
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Steve Boeddeker
montaż efektów dźwiękowych
|
7,0
|
|
Brian Calhoon
operator postsynchronu
|
||
Jenna Dalla Riva
operator imitacji
|
||
Kim Foscato
montaż dialogów
|
||
Miles Fuqua
operator postsynchronu
|
||
Andrea S. Gard
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Lora Hirschberg
mikser ponownego nagrania
|
||
Pete Horner
projektant dźwięku
|
||
Pete Horner
mikser ponownego nagrania
|
||
Pat Jackson
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Goro Koyama
imitator dźwięku
|
||
Casey Langfelder
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Daniel Laurie
montaż postsynchronu
|
||
Andy Malcolm
imitator dźwięku
|
||
Zach Martin
mikser ponownego nagrania (asystent)
|
||
Douglas Murray
mikser ponownego nagrania
|
||
Douglas Murray
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Fred Paragano
mikser postsynchronu
|
||
Fred Runner
mikrofoniarz
|
||
Nelson Stoll
mikser
|
||
Greg Zimmerman
operator postsynchronu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Sal Ojeda
mikser dubbingu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Robbie Clot
nadzorca efektów specjalnych
|
9,0
|
|
John McLeod
koordynator efektów specjalnych
|
9,0
|
|
Philip Heron
efekty specjalne
|
7,0
|
|
Dane Spelman
efekty specjalne
|
7,0
|
|
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Victoria Thomas
dobór obsady
|
||
Kevin Larson
koordynator kaskaderów
|
||
Chris Morley
nadzorca efektów wizualnych
|
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…