Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Vittorio De Sica | ||
Luisa Alessandri
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Ben Hecht
(tytuły) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Cesare Zavattini
(również) (historia)
|
||
Luigi Chiarini | ||
Giorgio Prosperi | ||
Truman Capote
(dialogi)
|
||
Mario Russo
(nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
Producenci | Ocena | |
Vittorio De Sica
producent
|
||
Marcello Girosi
współproducent
|
||
Wolfgang Reinhardt
współproducent
|
||
Nino Misiano
kierownik produkcji
|
||
Roberto Moretti
nadzorca produkcji
|
||
David O. Selznick
producent wykonawczy (niewymieniony w czołówce)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Jennifer Jones
Mary Forbes
|
||
Montgomery Clift
Giovanni Doria
|
8,0
|
|
Gino Cervi
Komisarz policji
|
9,0
|
|
Richard Beymer
Paul Stevens
|
||
Gino Anglani
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Bill Barker
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Oscar Blando
Pracownik kolei (niewymieniony w czołówce)
|
||
Mariolina Bovo
Blondynka w pociągu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Nando Bruno
Pracownik kolei (niewymieniony w czołówce)
|
||
Memmo Carotenuto
Venturini, złodziej (niewymieniony w czołówce)
|
||
Maria Pia Casilio
Panna młoda z Abruzji (niewymieniony w czołówce)
|
||
Giovanni Corporale
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Pasquale De Filippo
Bileter (niewymieniony w czołówce)
|
||
Claudio Del Pino
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Ciro Di Castro
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Charles Fawcett
Smutny mężczyzna na poczcie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Marcella Genuino
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Liliana Gerace
Sycylijka w ciąży (niewymieniony w czołówce)
|
||
Enrico Glori
Brygadier policji (niewymieniony w czołówce)
|
||
Clelia Matania
Matka irytujących dzieci (niewymieniony w czołówce)
|
||
Vincenzo Milazzo
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Jean Mollier
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Teresa Paliani
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Gino Passarelli
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Puccio Pintabona
(niewymieniony w czołówce)
|
||
Amina Pirani Maggi
Kobieta wysyłająca telegram (niewymieniony w czołówce)
|
||
Mimmo Poli
Grubas w pociągu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Giuseppe Porelli
Dżentelmen w pociągu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Roberto Rai
Hamulcowy w pociągu (niewymieniony w czołówce)
|
||
Paolo Stoppa
Irytujący mężczyzna z pomarańczami (niewymieniony w czołówce)
|
||
Attilio Torelli
Okradziony dżentelmen (niewymieniony w czołówce)
|
||
Enrico Viarisio
Wesoły mężczyzna wysyłający telegram (niewymieniony w czołówce)
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
G.R. Aldo | ||
Oswald Morris
(niewymieniony w czołówce)
|
||
James Wong Howe
(dodatkowe zdjęcia) (niewymieniony w czołówce)
|
8,0
|
|
Kompozytorzy | Ocena | |
Alessandro Cicognini | ||
Kostiumy | Ocena | |
Alessandro Antonelli
(nadzorca garderoby)
|
||
Christian Dior
(kostiumy dla Jennifer Jones)
|
||
Montaż | Ocena | |
Jean Barker
(wersja 63 minutowa)
|
||
Eraldo Da Roma | ||
Marcella Benvenuti
(asystent)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Franco Ferrara
dyrygent
|
||
Charakteryzacja | Ocena | |
Romolo de Martino
charakteryzator
|
||
Carlo Sindici
fryzjer
|
||
Scenografia | Ocena | |
Virgilio Marchi
dyrektor artystyczny
|
||
Italo Tomassi
malarz (niewymieniony w czołówce)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Alberto Bartolomei
technik dźwięku
|
||
Bruno Brunacci
technik dźwięku
|
||
Audrey Granville
montaż muzyki
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Sergio Bergamini
operator kamery
|
||
Nino Cristiani
operator kamery (asystent)
|
||
Angelo Pennoni
fotosista
|
||
Augusto Tinelli
operator kamery (asystent)
|
||
Pasquale Misiano
sekretariat produkcji
|
Pozostałe
Proszę czekać…