To on - Kot w butach! Cały świat zna jego zniewalające spojrzenie, nienaganne maniery i spryt. Amant i koneser... mleka wkracza do akcji! Kiedy z San Lorenzo zdjęte zostaje magiczne zaklęcie, które chroniło miasto i jego mieszkańców, potrzebny jest nowy bohater. Kot w butach bez wahania staje po stronie bezbronnych i stawia czoło wszelkiej maści nikczemnikom oraz czarnym charakterom - nie na darmo nosi buty i dzierży szpadę. I nic nie jest w stanie powstrzymać tego zawadiackiego śmiałka poza... kłaczkiem!
Odcinki 77 dodaj odcinek
Sezony
Miasteczko San Lorenzo jest w niebezpieczeństwie — zagraża mu Krwawy Wilk. Z tego powodu nasz koci bohater ma poczucie porażki i rozważa nową ścieżkę kariery.
Kot chowa dumę do buta i prosi o pomoc w obronie San Lorenzo swojego mentora — El Guantego Blanca. Stary mistrz jest jednak zajęty szkoleniem nietypowego ucznia.
Drużyna szuka potężnego Golema, który mógłby pomóc uratować San Lorenzo. Okazuje się też, że nasz dzielny kociak nie jest takim zawadiaką, jak mu się wydawało.
Kot niechętnie zgadza się, by ostatnim członkiem jego armii został Dobry Miecz. Potężnego szermierza wcale nie będzie jednak łatwo przekonać.
Gdy Kotowi w końcu udaje się zebrać drużynę, okazuje się, że nie bardzo wie, jak nią pokierować, żeby uratować Ulego. Na szczęście może liczyć na innych.
Kot przez przypadek zgadza się reprezentować dwie różne drużyny w miejskiej gonitwie konnej. Artebzik tworzy kopię naszego bohatera, ale jej jakość odbiega od oryginału.
Kot i inni uzależniają się od gry polegającej na rzucaniu monetą, przez co w mieście zaczynają panoszyć się złodzieje. Dulcynea wpada na pomysł, jak wyplenić hazard.
Korniszon nienawidzi urodzin, więc Kot sprawia, by solenizant poczuł się w swoje święto jak król. Okazuje się jednak, że władza bardzo go uzależnia.
Kot dołącza do załogi zwariowanych piratów szukających legendarnego skarbu. Liczy, że w ten sposób uda mu się zdobyć magiczną koronę, która pomoże pokonać Krwawego Wilka.
Gdy piraci wyrzucają Kota za burtę, aby pomóc mu pokonać strach przed oceanem, ten spotyka w głębinach swoją dawną podwodną wielbicielkę.
Mieszkańcy San Lorenzo toną w zmartwieniach. Tymczasem Kot i piraci znajdują skarb oraz stają do walki z barbarzyńską papugą stojącą na czele armii szkieletów.
Kot zjawia się w miasteczku z Koroną Dusz — oraz w towarzystwie przerażających szkieletów, przy których złośliwe psoty Ulego wydają się zupełnie niegroźne.
W Koronie Dusz brakuje ważnego klejnotu, więc Kot i drużyna muszą go odnaleźć. Kłopot w tym, że klejnot jest w trzech częściach, a każdą ma inna czarownica.
Kot i przyjaciele, którzy szukają drugiej części klejnotu, zostają złapani przez pajęczą wiedźmę. Sprawia ona, że Kot pogrąża się we śnie pełnym dziwnych koszmarów.
Drużynie Kota udaje się przechytrzyć wiedźmę muzykantkę, która pilnuje ostatniego kawałka klejnotu. Ale jego zdobycie to bynajmniej nie koniec misji.
Nasz koci bohater testuje swoje umiejętności przetrwania po trafieniu do tajemniczej dżungli. Tymczasem całe San Lorenzo panikuje z powodu jego zaginięcia.
Gdy Korona Dusz odmawia współpracy nawet po odzyskaniu potężnego klejnotu, Dulcynea postanawia odnaleźć swojego ulubionego autora i poprosić go o pomoc.
Szkoła Dulcynei dla zbłąkanych złodziei staje się inspiracją dla Ulego. Tymczasem zadziorny Kot z trudem powstrzymuje się przed atakiem na uczniów przyjaciółki.
Kot, Dulcynea i Miguela chcą zdobyć bezcenną księgę o Koronie Dusz — w tym celu muszą przechytrzyć pożerającego ludzi ogra. Z niespodziewaną pomocą przychodzi Uli.
Bóg niebios, Taranis, sądzi, że Kot posiada wielką moc, która pozwoli przejąć kontrolę nad agresywnym bogiem, Toutatisem, pragnącym unicestwić wszystkich śmiertelników.
Roz, dawna przyjaciółka Pajuny, przybywa do miasteczka z niecnym zamiarem wykończenia Kota, który tymczasem zajmuje się własnym zadaniem.
Kot szuka siostry Sfinksa, aby dowiedzieć się czegoś o obelisku. Przy okazji wpada do Źródełka Stu Przemian, co kończy się dla niego rozstrojem fizycznym i nerwowym.
Gdy dzielny Kot i jego drużyna próbują zdobyć Obelisk Nocy od Angusa, owca stawia przed nimi wyzwanie trudniejsze niż cokolwiek, z czym się dotąd mierzyli.
Kot i przyjaciele dowiedzieli się, gdzie znaleźć obelisk, więc wracają do San Lorenzo. Tam z przerażeniem odkrywają, że miasteczko zaatakował pragnący zemsty El Moco.
W końcu pojawia się przerażający Krwawy Wilk. Mieszkańcy San Lorenzo nie zamierzają się jednak poddać i wkrótce ustalają, kto może powstrzymać demona.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…