Ben Stiller reżyseruje film o tragicznych losach Gorana – ofiary wojny na Bałkanach. Andy Millman i Maggie Jacobs to dwoje statystów. Starają się znaleźć klucz do kariery – każde na swój sposób. Maggi próbuje zaprzyjaźnić się z facetem z produkcji, a Andy łapówką chce załatwić sobie rolę mówioną. Wkrótce okazuje się, że oba sposoby są nic nie warte, a na dodatek Andy podpada reżyserowi.
W tym odcinku króluje Ross Kemp. Na planie filmu kostiumowego zaprzyjaźnia się z Andy’m. Próbuje mu zaimponować opowieścią o swoim, rzekomo odbytym, szkoleniu komandoskim. Pojawia się tu także Shaw Williamson, były partner Kempa z serialu East Enders. Okazuje się, że Shaw i Andy mają tego samego, świetnego agenta.
Andy i Maggie pracują na planie filmu wojennego. Zamiast korzystać z doświadczeń gwiazdy (Kate Winslet), romansują w najlepsze - Maggi z rekwizytorem, a Andy z koleżanką statystką, Susan. By zdobyć Susan, Andy (ateista) podaje się za katolika – co w przyszłości odbije mu się czkawką. Super agent Andy’ego odkrywa mistyczno – erotyczne właściwości kalkulatora.
John Thompson zawala przesłuchanie, a realizatorzy Alladyna poszukują na gwałt odtwórcy Dżina. To szansa na pierwszą rolę mówioną dla Andy’ego. Dowiadujemy się, że środowisko teatralne, mimo pozorów serdeczności i koleżeństwa, to wielkie bagno. Les Dennis zdruzgotany wiadomością o zdradzie narzeczonej „kładzie” premierowe przedstawienie.
Maggie jest zauroczona czarnoskórym aktorem o imieniu Danny. Na planie policyjnego thrillera Andy poznaje swojego zwariowanego wielbiciela. Nie chcąc go urazić, zgadza się na wspólny lunch. Maggie gawędzi z Samuelem L. Jacksonem. „Dowcipniś” Andy wylatuje z planu...
Dzięki protekcji Patricka Stewarta, Andy przedstawia scenariusz swojego sitcomu grubej rybie z BBC. Jego marzenia nareszcie mają szansę się spełnić. Musi tylko znaleźć kogoś, kto pomoże mu przy redagowaniu scenariusza. W tym odcinku dowiadujemy się także, że pierwsza miłość Andy’ego wyglądała jak Ronnie Corbett i poznajemy nazwisko jego agenta.
Andy Millman bardzo cieszy się z propozycji zagrania w nowym sitcomie BBC pt. When the Whistle Blows. Ma już nawet gotową koncepcję swojej postaci – ma być to bohater z krwi i kości, z którym mogą identyfikować się widzowie. Niestety kierownictwo BBC ma odmienną wizję – Andy ma występować na planie zdjęciowym w peruce i przerysowanych okularach. Na dodatek, w serialu ma wystąpić obok Andy’ego znany spiker radiowy, Keith Chegwin. Wkrótce okazuje się, że sitcom rozwija się w całkiem innym kierunku niż planował to Andy. Aktor jest bezradny, ponieważ serial jest finansowany ze środków BBC, a nad jej realizacją czuwa jej ekipa produkcyjna. W tym samym czasie, Maggie dostaje propozycję zagrania epizodycznej roli w najnowszym filmie Orlando Blooma. Orlando jest bardzo zaabsorbowany własną osobą oraz Maggie. Niestety, dziewczyna nie jest nim zainteresowana.
Andy przekonuje się na własnej skórze, że popularność ma dwie strony medalu. Poznaje tę gorszą, kiedy pojawiają się w prasie miażdżące recenzje serialu. Jedynych słów otuchy dostarczają mu widzowie. Aktora rozpoznaje na ulicy bezdomny mężczyzna, jego „największy fan” z lokalnego pubu. Kiedy Andy wybiera się z przyjaciółmi do modnego klubu, okazuje się, że śmieje się z niego nawet sam David Bowie. Aktor widzi go, jak śpiewa w klubie piosenkę o "małym, grubym facecie, który zaprzedał swoją duszę ".
Pomimo ogromnej popularności, serial nadal zbiera miażdżące recenzje od krytyków filmowych. Prasa brytyjska ma swoje zasady i nie zamierza ich zmieniać. Andy podpadł dziennikarzom i teraz desperacko potrzebuje dobrej prasy. W międzyczasie, na planie swojego nowego filmu, Daniel Radcliffe stara się nieudolnie podrywać wszystkie pracujące tam kobiety.
Chris Martin, lider zespołu Coldplay, chce wystąpić i zaśpiewać w sitcomie Andy'ego. Aktor nie jest zachwycony tą propozycją. Serial When the Whistle Blows w dalszym ciągu zbiera niepochlebne recenzje, ale okazuje się, że jest nominowany do nagrody BAFTA. Podczas ceremonii wręczenia nagród Brytyjskiej Akademii Filmowej, kamery rejestrują jak Andy znajduje się w złym czasie i złym miejscu w towarzystwie Ronnie’go Corbetta. Maggie wyjawia byłej dziewczynie Andy'ego pewien niewygodny sekret z jego przyszłości. Jest to zemsta za nazwanie Maggie „najnudniejszą kobietą na świecie ".
Chcąc podbudować swoją pozycję w branży, Andy zdobywa rolę w sztuce, której gwiazdą jest Sir Ian McKellen. Dosyć późno dowiaduje się, że dramat A Month of Summers opowiada o miłości dwóch mężczyzn. Andy nie wie jak wyplątać się z tej niezręcznej sytuacji. Na domiar złego, na przedstawienie przychodzi jego dawny przyjaciel ze szkoły.
Andy zaprzyjaźnia się ze znanym i lubianym gospodarzem talk-show, Jonathanem Rossem. Jego przyjaźń z Maggie przechodzi kryzys. Na dodatek, Andy jest już zmęczony współpracą ze swoim nieudolnym agentem, który bardziej interesuje się przyborami do pisania niż karierą swojego klienta. Pewnego dnia, na prośbę natarczywej matki, Andy odwiedza w szpitalu jej chore dziecko. Na miejscu spotyka Roberta Lindsay’a, który z niedowierzaniem dowiaduje się, że ani dziecko ani jego mama nie pamiętają jego serialu komediowego z lat 70-tych pt. Obywatel Smith. Andy chce zwolnić współpracującego z nim agenta. Aby ratować swoją pozycję, ten proponuje Andy’emu spotkanie z jego idolem, Robertem De Niro. Czy Andy jest gotów porzucić swoich prawdziwych przyjaciół, by spotkać się ze swym idolem?
Kulminacja wydarzeń dwóch sezonów serialowego hitu, którego bohaterem jest niespełniony aktor – Andy Millman. Andy (Ricky Gervais) marzy o głównej roli i aktorskiej sławie. Niestety, póki co kończy się jedynie na marzeniach, bowiem dostaje wyłącznie propozycje statystowania. Sfrustrowany Andy stawia warunki, którym jego agent Darren Lamb (Stephen Merchant) nie jest w stanie sprostać. Sytuacja staje się coraz bardziej napięta. Nawet przyjaciółka Andy’ego, Maggie (Ashley Jensen), przyznaje, że staje się on coraz trudniejszy do zniesienia i egocentryczny z powodu swoich wygórowanych ambicji i nieoczekiwanych zmian, w których bezwzględnie przypadnie mu rola pierwszoplanowa...