Warszawski Festiwal Filmowy. Filmowy świat w Warszawie. Odbywający się od roku 1985 Warszawski Festiwal Filmowy jest jedną z czołowych imprez filmowych w Europie Środkowej i Wschodniej.
Honorowy patronat nad Festiwalem objęli Prezydent Warszawy oraz Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
WFF jako pierwszy festiwal filmów fabularnych w Polsce otrzymał akredytację Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Producentów Filmowych (FIAPF, www.fiapf.org),. uznawaną powszechnie za międzynarodowy znak najwyższej jakości wśród imprez filmowych. W 2009 roku FIAPF zaliczyła Warszawski Festiwal Filmowy do elitarnej kategorii „międzynarodowych festiwali konkursowych”. Tym samym festiwal w Warszawie dołączył do grupy dwunastu czołowych światowych festiwali – w Cannes, Berlinie, Wenecji, San Sebastian, Locarno, Karlowych Warach, Tokio, Mar del Plata, Moskwie, Montrealu, Szanghaju i Kairze.
WFF jest jedną z dwóch imprez w Polsce, na której swe nagrody przyznaje FIPRESCI, czyli Międzynarodowa Federacja Krytyki Filmowej (www.fipresci.org).
W programie Festiwalu znajduje się ponad sto nowych, premierowych filmów z całego świata, które są prezentowane w kinach położonych w ścisłym centrum Warszawy.
Wśród gości prezentujących swoje filmy na Festiwalu byli m.in. Wim Wenders, Sir Alan Parker, Volker Schlöendorff, Michael Haneke, Ari Folman, Peter Greenaway, Priit Pärn, Amos Gitai, Jim Stark, Julian Temple, Krzysztof Kieślowki, Andrzej Wajda, Agnieszka Holland, Krystyna Janda, Jerzy Skolimowski.
Na program WFF składa się pięć sekcji konkursowych:
- Konkurs Międzynarodowy, dla filmów fabularnych z całego świata – główna nagroda "Warsaw Grand Prix", ufundowana przez Prezydenta Warszawy, to 100.000 złotych
- Konkurs 1-2, dla debiutantów
- Konkurs “Wolny Duch”, dla filmów niezależnych, niekonwencjonalnych, nowatorskich
- Konkurs Dokumentalny, dla pełnometrażowych filmów dokumentalnych
- Konkurs Krótkometrażowy
Niekonkursowa część programu WFF to sekcje:
- Pokazy specjalne – najnowsze dzieła uznanych reżyserów
- Odkrycia – artystyczne wizje współczesnego świata
- Odkrycia – Świat Dzisiaj
- Rodzinny Weekend Filmowy – propozycje dla najmłodszych widzów i ich rodziców.
WFF jest założycielem CentEast Alliance – Stowarzyszenia Festiwali Filmowych Europy Środkowej i Wschodniej. Od roku 2005 festiwalowi towarzyszą Regionalne Targi Filmowe CentEast, specjalizujące się w filmach z krajów z centralnej i wschodniej Europy. Częścią Targów są Pokazy Warszawskie, podczas których prezentujemy najnowsze polskie filmy selekcjonerom najważniejszych międzynarodowych festiwali filmowych. Dzięki Pokazom oraz działaniom Warszawskiej Fundacji Filmowej, prowadzonym w sposób ciągły od wielu lat, polskie filmy trafiają na wielkie festiwale filmowe.
Partnerem Strategicznym Warszawskiego Festiwalu Filmowego jest ID Marketing. WFF jest dotowany przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Polski Instytut Sztuki Filmowej, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Uwaga! Chcesz porozmawiać z grupą KAMUI – mistrzami z Kill Billa, wyślij imię i nazwisko na adres: soto@soto.waw.pl. Pierwsze 20 osób dostanie zaproszenie na konferencję prasową z udziałem KAMUI jutro na godz. 10.00! To jedyna taka okazja, aby spotkać się z mistrzami Tarantino:)
Kamui – mistrzowie walki japońskim mieczem z filmu „Kill Bill” Q. Tarantino w Polsce! – Szykuje się wielka gratka dla miłośników kina Tarantino oraz kultury Dalekiego Wschodu. 18 listopada do Polski przyjeżdża grupa mistrzów walki japońskim mieczem – KAMUI, wystąpili w 2003 roku w kinowym hicie Kill Bill. Teraz dadzą niezwykły pokaz oraz 60 minutowy trening w warszawskim Dalekowschodnim Centrum Kulturalno – Sportowym SOTO.
Kengishu Kamui to grupa występujących od 1998 roku na scenie mistrzów walki japońskim mieczem, których odkrył m.in. Quentin Tarantino. Znany reżyser zakochał się w sztuce władania mieczem i do scen walki w 2003 roku, w swoim kinowym hicie Kill Bill, zaangażował mistrzów z grupy Kamui.
W dzisiejszych czasach młodzi ludzie tracą kontakt z tradycyjną kulturą. W zagranicznych występach, na scenach na całym świecie, mistrzowie szermierki próbują przekazać prawdziwego ducha japońskich sztuk walki, łącząc w swoim przekazie starożytny i specjalistyczny sposób władania mieczami w formę japońskiej sztuki. Uważają, że TATE nie jest jedynie ekspresją walki, lecz jest sztuką walki, którą mogą odczytać ludzie wrażliwi. Tworzą tradycyjne pokazy, w których możemy się spotkać niejednokrotnie z nowoczesnym brzmieniem muzyki.
W czwartek 18 listopada 2010 roku będziemy gościć ich w SOTO – Dalekowschodnim Centrum Kulturalno-Sportowym w Warszawie przy ul. Karolkowej 28. Zgodzili się przyjąć nasze zaproszenie i obiecali wspólny trening sztuk walki.
Jesteśmy przekonani, że zarówno występy jak i wspólne warsztaty treningowe będą wyjątkowym i niezapomnianym przeżyciem dla wielu miłośników japońskiej kultury, kina oraz przede wszystkim sztuk walki.
Już dziś zachęcamy do zgłaszania się do nas poprzez e-mail soto@soto.waw.pl
lub telefonicznie (tel. 22 638 56 38) – ilość miejsc ograniczona.
Warsztat treningowy: godz. 17:00-18:00 – cena 60,-zł, widownia 40zł
Specjalny pokaz dla gości w SOTO: od godz. 19:00 – cena 40 zł
Pokaz Kamui oraz sceny z filmu „Kill Bill”:
http://www.youtube.com/watch?v=K-P0qUMBz4M&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nzBURcHSwZc&feature=player_embedded
Kamui – mistrzowie walki japońskim mieczem z filmu „Kill Bill” Q. Tarantino w Polsce! – Szykuje się wielka gratka dla miłośników kina Tarantino oraz kultury Dalekiego Wschodu. 18 listopada do Polski przyjeżdża grupa mistrzów walki japońskim mieczem – KAMUI, wystąpili w 2003 roku w kinowym hicie Kill Bill. Teraz dadzą niezwykły pokaz oraz 60 minutowy trening w warszawskim Dalekowschodnim Centrum Kulturalno – Sportowym SOTO.
Kengishu Kamui to grupa występujących od 1998 roku na scenie mistrzów walki japońskim mieczem, których odkrył m.in. Quentin Tarantino. Znany reżyser zakochał się w sztuce władania mieczem i do scen walki w 2003 roku, w swoim kinowym hicie Kill Bill, zaangażował mistrzów z grupy Kamui.
W dzisiejszych czasach młodzi ludzie tracą kontakt z tradycyjną kulturą. W zagranicznych występach, na scenach na całym świecie, mistrzowie szermierki próbują przekazać prawdziwego ducha japońskich sztuk walki, łącząc w swoim przekazie starożytny i specjalistyczny sposób władania mieczami w formę japońskiej sztuki. Uważają, że TATE nie jest jedynie ekspresją walki, lecz jest sztuką walki, którą mogą odczytać ludzie wrażliwi. Tworzą tradycyjne pokazy, w których możemy się spotkać niejednokrotnie z nowoczesnym brzmieniem muzyki.
W czwartek 18 listopada 2010 roku będziemy gościć ich w SOTO – Dalekowschodnim Centrum Kulturalno-Sportowym w Warszawie przy ul. Karolkowej 28. Zgodzili się przyjąć nasze zaproszenie i obiecali wspólny trening sztuk walki.
Jesteśmy przekonani, że zarówno występy jak i wspólne warsztaty treningowe będą wyjątkowym i niezapomnianym przeżyciem dla wielu miłośników japońskiej kultury, kina oraz przede wszystkim sztuk walki.
Już dziś zachęcamy do zgłaszania się do nas poprzez e-mail soto@soto.waw.pl
lub telefonicznie (tel. 22 638 56 38) – ilość miejsc ograniczona.
Warsztat treningowy: godz. 17:00-18:00 – cena 60,-zł, widownia 40zł
Specjalny pokaz dla gości w SOTO: od godz. 19:00 – cena 40 zł
Pokaz Kamui oraz sceny z filmu „Kill Bill”:
http://www.youtube.com/watch?v=K-P0qUMBz4M&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nzBURcHSwZc&feature=player_embedded
W najbliższy piątek, 1 października rozpocznie się przedsprzedaż biletów na 26. Warszawski
Festiwal Filmowy.
Punkt przedsprzedaży mieści się w Empiku na ul.Marszałkowskiej 116/122, na I piętrze.
Przedsprzedaż w Empiku potrwa od 1 października do czwartku, 7 października w godzinach od 11.00
do 20.00.
W przedsprzedaży można kupić bilety na dowolnie wybrane seanse. Zamówienia na bilety będą
przyjmowane na specjalnych drukach i realizowane w kolejności zgłoszeń.
Bilety będzie można odbierać w dniach 2-7 października, w godzinach 11-20 w punkcie przedsprzedaży
w Empiku.
Po rozpoczęciu 26. WFF przedsprzedaż będzie kontynuowana w Kinotece. Od 8 października w kasach
poszczególnych kin będzie można (o ile pozostaną wolne miejsca) kupić bilety na pokazy festiwalowe na
dany dzień. Kasy w kinach będą czynne na pół godziny przed pierwszym seansem.
Ceny biletów:
godz. 9.30, 11, 11.30, 13.30 i 14.00 : 10 złotych
godz. 16, 16.30, 18.30, 19.00, 21, 21.30 : 17 złotych
Kina festiwalowe:
KINOTEKA – PKiN (wejście od Al.Jerozolimskich) – 5 sal – seanse od godziny 9.30 do północy
MULTIKINO ZŁOTE TARASY – ulica Złota 59 – 4 sale – seanse od godziny 11.30 do północy
Warszawski Festiwal Filmowy odbywa się pod honorowym patronatem Prezydenta Warszawy.
Partnerem strategicznym WFF jest RWE.
Nasi sponsorzy i partnerzy to Empik, Multikino, Złote Tarasy, Twins s.c. i Epson.
Partnerem technologicznym WFF jest Operator Sieci Plus.
Oficjalnym samochodem WFF jest Chevrolet.
Partnerzy Medialni: Filmweb, Gazeta Wyborcza, Gazeta.pl, Ströer, Trójka i telewizja VIVA.
WFF jest dotowany przez: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Na 10. MFF Era Nowe Horyzonty we Wrocławiu każdy znajdzie coś dla siebie. Obok filmu i muzyki pojawią się projekty łączące kinomanów i miłośników koncertowych wrażeń, mowa o filmach muzycznych. Oryginalność przekazu, innowacja dźwięków i spora dawka muzyki charakteryzują dokumenty na tegorocznym festiwalu. Poniżej znajdziecie krótkie opisy filmów, a po więcej szczegółów zaglądajcie na www.enh.pl.
1.We Dont Care About Music, reż. Cédric Dupire, Gaspar Kuentz
Muzyka: Sakamoto Hiromichi, Otomo Yoshihide, Yamakawa Fuyuki, L?K?O, Numb, Saidrum, Umi No Yeah !!, Kirihito
Obraz niezależnej sceny japońskiej. Obserwujemy fragmenty koncertów zderzone z ujęciami życia codziennego. Muzyka balansuje od noise’u, przez industrial, laptopy, minimal, po avant-pop. W We Don’t Care About Music Anyway można też dostrzec wiele fascynujących zależności: miksowanie płyty zaburza tempo taśmy, a ucięcie kabla powoduje zniknięcie obrazu.
2.Tajemnice Oil City, reż. Julien Temple
Muzyka: Dr Feelgood
Charyzmatyczna filmowa opowieść w stylu noir o przypadku Dr Feelgooda, protopunkowej kapeli, czterech facetów w tanich garniturach, grających w pubach południowej Anglii. Oil City Confidential jest ostatnią częścią punkowej trylogii Juliana Temple’a, rozpoczętej przez Sex Pistols: Wściekłość i Brud i Joe Strummer – niepisaną przyszłość.
3.Villalobos, reż. Romuald Karmakar
Muzyka: Ricardo Villalobos
Oglądając ten film można poczuć się jak na imprezie house’owej na Ibizie. Didżej Ricardo Villalobos chilijskiego pochodzenia wprowadza ludzi w przyjemny trans. W rozmowie z reżyserem dokumentu Karmakarem dowiadujemy się jak Ricardo tworzy poszczególne brzmienia, buduje strukturę setu, tworzy bity itp. Z jednej strony jesteśmy świadkami muzycznego wydarzenia jakim jest impreza house i elektro a z drugiej obserwujemy pracę didżeja. Niezwykłe wydarzenie w kinie.
4.Neil Young Trunk Show, reż. Jonathan Demme
Muzyka: Neil Young
Jak obiecuje w podtytule filmu, Demme daje widzom sceny z koncertu: poruszone zdjęcia niczym z komórki fana, ekran podzielony na kilka części (by uchwycić to samo z różnych perspektyw) i szybkie wypady na backstage. Ale przede wszystkim pokazuje Neila Younga, centralną postać tego (przypominającego przyjacielskie jam session) wydarzenia. To on jest przewodnikiem doskonale z nim zgranych (po wielu latach wspólnego grania) muzyków. Nie chcą wspominać dawnych dobrych czasów. Udowadniają, że rock nie umarł, lecz nadal ma się całkiem dobrze.
5.The White Stripes: pod zorzą polarną, reż. Emmett Malloy
Muzyka: Jack White, Meg White (The White Stripes)
Film ten jest zapisem trasy koncertowej The White Stripes, która odbyła się w 2007 roku z okazji dziesięciolecia istnienia zespołu. Razem z artystami podróżujemy po Kanadzie obserwując ich twórczo-intymny związek. Muzyka będąca mieszanką folku, bluesa i rocka grana jest na żywo. Formę teledysku przełamuje interakcja jaka zachodzi między Jackiem i Meg.
6.All Tomorrow’s Parties, reż. Jonathan Caouette
All Tomorrow’s Parties to ogromny festiwal muzyczny, który odbywa się w Anglii od 1999 roku. Muzyka oscyluje wokół takich stylów jak: post-rock, indie, underground hip-hop i wiele innych. Od 2002 Festiwal organizuje osobne wydarzenia także w USA.
Jonathana Caouette zrobił fascynujący dokument z ponad dwustu godzin materiałów dostarczonych przez fanów imprezy. Już od pierwszych ujęć film porywa rytmem dźwięków i obrazów, a całość zadziwia narracyjną płynnością i spójnością.
Scena Muzyczna 10. MFF Era Nowe Horyzonty
W tym roku miłośników muzyki czeka niezapomniana podróż po dźwiękach. 10. MFF Era Nowe Horyzonty obok sceny klubowej w Arsenale zaprezentuje dwa wyjątkowe wydarzenia muzyczne.
Mike Patton i Mondo Cane
22 lipca wystąpi Mike Patton ze swoim najnowszym projektem – Mondo Cane. Mondo Cane, którego nazwa została zaczerpnięta z tytułu kontrowersyjnego filmu dokumentalnego z 1962, prezentuje covery włoskich przebojów z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku. Patton wykonuje po włosku nowe wersje starych piosenek, a partie wokalne artysta wzbogacił o typowe dla niego elektroniczne brzmienia i eksperymenty wokalne. Na Wyspie Słodowej, obok Mike`a Pattona, wystąpi zespół składający się z siedmiu muzyków, trzyosobowy chór oraz polscy muzycy z wrocławskiej The Film Harmony Orchestra.
Księga niepokoju
W dniu zamknięcia festiwalu, 1 sierpnia wielbicieli muzyki współczesnej i eksperymentów filmowych zapraszamy do Opery Wrocławskiej na spektakl światowej sławy kompozytora i twórcy oper współczesnych Michela van der Aa – Księga niepokoju, adaptację prozy portugalskiego modernisty Fernando Pessoi. Na scenie narratora Księgi… zagra znakomity aktor Klaus Maria Brandauer. W towarzyszących Brandauerowi fragmentach wideo wystąpi m.in. portugalska śpiewaczka fado Ana Moura. Kompozycja van der Aa zostanie wykonana przez znakomitą niemiecką orkiestrę musikFabrik.
Jak co roku scenę klubową opanują wyjątkowi artyści. Od 26 lipca do 1 sierpnia będzie można usłyszeć między innymi Konono No.1 z Kongo, szalonego Gonjasufi, weteranów polskiej sceny rockowej – Kryzys w powiększonym składzie wraz z sekcją dętą oraz King Midas Sound. Szczególną uwagę warto zwrócić na dni muzyki tureckiej, gdzie obok najbardziej znanej grupy tureckiej Baba Zula zagra ich gość, słynny Mad Professor. Drugiego dnia wystąpi bardzo interesujący gitarowy projekt Replikas oraz wspaniała reprezentacja nowej, radykalnej sceny elektroniczne z Istambułu – Klaustro, Nodul, Tolga Baklacioglu, Vstspor. Zaprezentują się także nowe polskie projekty z gościnnym udziałem wspaniałych artystów, takich jak Wojciech Waglewski, O.S.T.R. oraz muzyków z zespołu Pink Freud. W ramach sceny klubowej zapoznać się będzie można również z projektami z Wielkiej Brytanii, USA, RPA. Będzie to niepowtarzalna okazja do usłyszenia artystów, którzy wystąpią w Polsce po raz pierwszy. Wszystkie koncerty rozpoczynają się o 22.00, a po nich do Arsenału wejdą dj-e.
Program klubu festiwalowego w Arsenale:
26 lipca, poniedziałek, godz. 22:00
Pink Freud oraz Wojtek Waglewski , O.S.T.R. (PL)
Sensational and Spectre (USA)
Bajzel (POL)
bilety normalne: 30 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 15 zł
27 lipca, wtorek, godz. 22:00
Baba Zula and Mad Professor (TUR ,GB)
Klaustro (TUR)
Vstspor (TUR)
bilety normalne: 30 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 15 zł
28 lipca, środa, godz. 22:00
Chrom Hoof (GB)
Deadelus (GB)
Wiolenczele z miasta (PL)
bilety normalne: 40 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 20 zł
29 lipca, czwartek, godz. 22:00
Replikas (TUR)
Nodul (TUR)
Tolga Baklacioglu (TUR)
bilety normalne: 30 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 15 zł
30 lipca, piątek, godz. 22:00
Hypnotic Brass Ensemble (USA)
Telephate (USA)
Playdoe (GB, RSA)
bilety normalne: 40 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 20 zł
31 lipca, sobota, godz. 22:00
Kryzys (PL)
King Midas Sound (GB)
Fat Burning feat Maria Payne and Roli Mosimann (PL-ND)
bilety normalne: 40 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 20 zł
1 sierpnia, niedziela, godz. 22:00
Konono No 1 (Kongo)
Gonjasufi (USA)
Cooly G (GB)
bilety normalne: 40 zł,
dla posiadaczy karnetów festiwalowych: 20 zł
Tak jak w roku poprzednim, każdego wieczoru, od północy posiadacze karnetu festiwalowego mają wstęp wolny do Arsenału.
Bilety już w sprzedaży na stronach festiwalu www.enh.pl
oraz niebawem na stronie Ticket Pro.
Kup bilety na wydarzenia muzyczne >
Dziś rusza sprzedaż karnetów muzycznych. Uprawniają one do wstępu na wszystkie koncerty odbywające się w klubie festiwalowym w Arsenale (nie dotyczy to jednak wydarzeń specjalnych w Operze Wrocławskiej oraz koncerty na Wyspie Słodowej). Cena karnetu to 100 zł i można go kupić na stronie festiwalu www.enh.pl.
Zapoznaj się z regulaminem i kup karnet muzyczny >
Zapraszamy!
Więcej informacji: www.enh.pl
Już w najbliższą sobotę 26 czerwca w poznańskim Kinie Muza odbędzie się wyjątkowy pokaz filmu niemego „Symfonia Zmysłów” (w roli głównej Greta Garbo) z muzyką na żywo w wykonaniu Janusza Zdunka i zespołu Marienburg.
W załączniku przesyłam biografię artystów i linki do zdjęć oraz plakat.
start: 20:00
bilety 15 zł
”Symfonia Zmysłów" / Flesh And The Devil (1926 rok, USA) w reżyserii Clarenca Browna to pierwszy film Grety Garbo i Johna Gilberta.
Film opowiada historię dwóch najlepszych przyjaciół, którzy zakochując się w tej samej kobiecie, stają się rywalami, gotowymi na wszystko.
Złote lata kina niemego nierozerwalnie związane są z kultem gwiazd filmowych, a Greta Garbo była jedną z największych gwiazd tamtego kina!
Już w najbliższy piątek, 26.02.2010 premiera filmu „Niezasłane łóżka”!!! – Wszystkich entuzjastów kina zapraszamy do Muranowa na hipnotyczną, pulsującą opowieść o miłości, czyli „Niezasłane łóżka” w reżyserii Alexisa Dos Santosa…
… a miłośników kameralnych klimatów do klubu Pankiewicza Trzy (26 luty, godz. 19.30). Poprzedni pokaz „Niezasłanych łóżek” cieszył się ogromnym zainteresowaniem i nie wszystkim udało się zobaczyć projekcję, dlatego nie może was zabraknąć na ostatnim już pokazie filmu w tej nietypowej przestrzeni. Jednocześnie kino Muranów zaprasza na pokaz przedpremierowy 25 lutego!
Muzyka z filmu "Niezasłane łóżka" (Unmade beds) – Najnowszy film Alexisa Dos Santosa na polskich ekranach 26 lutego, a już teraz można posłuchać kilku utworów z soundtracku: "Hot Monkey, Hot Ass", "Bite You, Beat You" i "Cherry Blossoms ".
01 – Fuck me – Mary and the Boy
02 – Beat it, Influenza (AKA Beat A New Heart Beat) – Plaster of
Paris
03 – Surrender – (We Are) Performance
04 – Hello View – Connan Mockasins
05 – Underground – Kimya Dawson
06 – Short Sharp Shock – (We Are) Performance…
07 – We Are Not the Same – Good Shoes
08 – Swinget – Tolga Quartet
09 – Hot Monkey, Hot Ass! (Remix) – Black Moustache
10 – Sneaky Sneaky Dog Friend – Connan Mockasins
11 – New Skin – New Skin
12 – Bobby Peru – Mary and The Boy
13 – My Life Is Starting Over Again – Daniel Johnston
14 – Hello – Michiel Huisman
15 – I’m Fine – Kimya Dawson
Trudno sobie wyobrazić takie filmy jak "Once", "Control" czy "Buena Vista Social Club" bez niezapomnianej ścieżki dźwiękowej. Kiedy myślimy o dziele Wima Wendersa czy historii Iana Curtisa z Joy Division, to nasze skojarzenia wędrują w stronę konkretnych melodii, dźwięków – i to właśnie w nich się zanurzamy, dla nich po raz kolejny odświeżamy sobie te historie…
Muzyka nie musi odgrywać drugoplanowej roli czy być jedynie tłem dla kreacji aktorskich. Może korespondować i uzupełniać się z tym, co oglądamy na dużym ekranie. "Unmade beds/Niezasłane łóżka" jest właśnie takim filmem; to nie tylko zapierające dech w piersiach ujęcia, autentyczna gra aktorska i umiejętność poruszanie się po cienkiej granicy niedopowiedzień. To także znakomita i niebywale różnorodna warstwa muzyczna, która doskonale oddaje ciągłe rozterki życiowe głównych bohaterów. Euforyczne, elektro punkowe "Hot Monkey, Hot Ass" od pierwszych sekund trwania przygotowuje grunt na prawdziwy gitarowy strzał między oczy. "Fuck Me" to z kolei muzyczny ukłon w stronę twórczości Patti Smith – pierwszej damy punk rocka. Ale na tym wcale nie kończy się urok tej ścieżki dźwiękowej.
Nagrania składające się na zawartość soundtracku do filmu Alexisa Dos Santosa tworzą fascynującą mozaikę stylistyczną, na którą składają się melancholijne ballady o niespełnionej miłości, karaibskie, imprezowe rytmy, melodyjny indie rock oraz…uwspółcześnione miniaturki wiekowych walczyków. Przy takim połączeniu film nabiera rumieńców i tętni życiem. A muzyka nie tylko oddaje multikulturowy charakter londyńskich squatów, w których rozgrywa się akcja "Unmade beds/Niezasłane łóżka", ale też doskonale funkcjonuje jako osobne, idealnie skrojone dzieło.
Muzyki można posłuchać na stronie myspace:
Proszę czekać…