| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Mario Monicelli | ||
|
Antonio De Feo
(asystent)
|
||
|
Amanzio Todini
(asystent)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
|
Mario Monicelli
(również) (historia)
|
||
|
Bernardino Zapponi
(historia)
|
||
|
Leonardo Benvenuti
(również) (historia)
|
1,0
|
|
|
Piero De Bernardi
(również) (historia)
|
||
|
Tullio Pinelli
(również) (historia)
|
||
| Alberto Sordi | ||
|
Catherine Breillat
(współscenarzysta)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Luciano De Feo
producent
|
||
|
Renzo Rossellini
współproducent
|
||
|
Giuseppe Auriemma
kierownik produkcji
|
||
|
Filippo Campus
kierownik produkcji
|
||
|
Francesco Casati
kierownik produkcji
|
||
|
Tullio Lullo
kierownik produkcji
|
||
|
Marc Maurette
kierownik produkcji
|
||
|
Bruno Ricci
nadzorca produkcji
|
||
|
Valentino Signoretti
nadzorca produkcji
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Alberto Sordi
Gasperino, węglarz / Markiz Onofrio Del Grillo
|
||
|
Paolo Stoppa
Papież Pius VII
|
||
|
Caroline Berg
Olimpia Martin
|
||
|
Riccardo Billi
Aronne Piperino
|
||
|
Flavio Bucci
Fra Bastiano
|
||
|
Camillo Milli
Sekretarz papieski
|
||
|
Cochi Ponzoni
Hr. Rambaldo
|
||
|
Marc Porel
Blanchard, francuski kapitan
|
||
|
Pietro Tordi
Terenzio Del Grillo, prałat
|
||
|
Leopoldo Trieste
Ojciec Sabino
|
||
|
Andrea Bevilacqua
Pompeo
|
||
|
Tommaso Bianco
Administrator
|
||
|
Angela Campanella
Faustina
|
||
| Alfredo Cohen | ||
|
Marina Confalone
Camilla Del Grillo
|
||
|
Elena Daskowa Valenzano
Markiza Del Grillo
|
||
|
Isabella De Bernardi
Córka Gasperina
|
||
|
Ivan De Paola
Hermes
|
||
|
Nicola Di Marzio
Chłopiec na wózku
|
||
|
Elena Fiore
Anita
|
||
|
Gianni Di Pinto
Maruccio
|
||
|
Luciano Filippi
Żebrak
|
||
| Giuseppe Fumelli | ||
|
Ettore Geri
Arcykapłan prowadzący skazańca na egzekucę
|
||
|
Giorgio Gobbi
Ricciotto
|
||
|
Jacques Herlin
Etienne Radet, francuski dowódca
|
||
|
Salvatore Jacono
Bargello, marszałek
|
||
|
Isabelle Linnartz
Kobieta klękająca przed Del Grillo
|
||
|
Elisa Mainardi
Żona Gasperina
|
||
| Pino Quartullo | ||
|
Renzo Rinaldi
Bacco
|
||
| Bruno Rosa | ||
| Sandro Signorini | ||
|
Nello Appodia
Adwokat (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Erminio Bianchi Fasani
Przyjaciel niemieckiego artysty (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Salvatore Biondo
Mnich (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Sal Borgese
Gracz w karty (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Salvatore Francofonte
Prawnik (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Herbert Hofer
Niemiecki artysta (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Anna Longhi
Córka ludu Tybru (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Mimmo Poli
Karczmarz (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
| Sergio D'Offizi | ||
|
Sergio Serantoni
(główna pomoc techniczna)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Nicola Piovani | ||
| Kostiumy | Ocena | |
| Gianna Gissi | ||
|
Anna Longhi
(produkcja kostiumów)
|
||
|
Maria Zara
(produkcja kostiumów)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| Ruggero Mastroianni | ||
|
Cecilia Catalucci
(asystent)
|
||
|
Pasquale Cuzzupoli
(laborant-opisywacz)
|
||
|
Gasperina Marani
(asystent)
|
||
|
Kathleen Stratton
(asystent)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Giancarlo De Leonardis
główny stylista
|
||
|
Mauro Meniconi
charakteryzator (asystent)
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Lorenzo Baraldi
scenograf
|
||
|
Giuseppe Pirrotta
scenograf (asystent)
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Italo Cameracanna
imitator dźwięku
|
||
|
Italo Cameracanna
montaż efektów dźwiękowych
|
||
|
Enzo Diliberto
imitator dźwięku
|
||
|
Alberto Doni
mikser
|
||
|
Daniele Quadroli
montaż efektów dźwiękowych
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Maarten de Wit
sekretariat produkcji
|
||
|
Claudio Valerio
sekretariat produkcji
|
||
|
Mauro Gasparri
kaskader
|
||
|
Stefano Alessi
elektryk
|
||
|
Enrico Appetito
fotosista
|
||
|
Vasco Benucci
operator kamery (asystent)
|
||
|
Giuseppe Bernardini
operator kamery
|
||
|
Enrico Maggi
operator kamery (asystent)
|
||
|
Marco Profeta
operator kamery (asystent)
|
||
|
Eugenio Raimondi
elektryk
|
||
|
Sandro Tamborra
operator kamery
|
||
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…