| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Ferdinando Baldi | ||
|
Renzo Genta
(asystent)
|
||
|
Ricardo Walker
(asystent)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
| Vincenzo Cerami | ||
| Pier Giovanni Anchisi | ||
|
Tony Anthony
(również) (oryginalna historia)
|
||
|
Lloyd Battista
(współpraca) (nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
|
Vivalda Vigorelli
(ciągłość scenariusza)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Tony Anthony
producent
|
||
|
Roberto Infascelli
producent wykonawczy
|
||
|
Saul Swimmer
producent
|
||
|
Jesús García Gárgoles
kierownik produkcji
|
||
|
Paolo Infascelli
nadzorca produkcji
|
||
|
Carlo Murzilli
kierownik produkcji
|
||
|
William Cash
producent wykonawczy (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Allen Klein
producent (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Tony Anthony
Ciego / Ślepiec
|
||
|
Ringo Starr
Candy
|
||
|
Lloyd Battista
Domingo
|
||
|
Magda Konopka
"Słodka Mama"
|
||
|
Raf Baldassarre
Meksykański generał
|
||
|
Marisa Solinas
Margherita
|
||
|
Franz von Treuberg
Ojciec Pilar
|
||
|
David Dreyer
Koleś
|
||
|
Gaetano Scala
"Człowiek" Dominga
|
||
|
Agneta Eckemyr
Pilar
|
||
|
Mary Badin
Panna młoda
|
||
|
Dominique Badou
Panna młoda
|
||
|
Carla Brait
Czarnoskóra służąca
|
||
|
Shirley Corrigan
Panna młoda
|
||
|
Giuliana Giuliani
Panna młoda
|
||
|
Katerina Lindfelt
Panna młoda
|
||
|
Malisa Longo
Panna młoda
|
||
|
Alice Mannell
Panna młoda
|
||
|
Krista Nell
Panna młoda
|
||
|
Barbara Loy
Panna młoda
|
||
|
Janine Reynaud
Prostytutka
|
||
|
Karin Skarreso
Panna młoda
|
||
|
Solvi Stubing
Panna młoda
|
||
|
Melù Valente
Panna młoda
|
||
|
John Frederick
Szeryf
|
||
|
Guido Mannari
Meksykański oficer
|
||
|
Fortunato Arena
Meksykański oficer
|
||
|
Salvatore Billa
"Człowiek" Dominga
|
||
|
Ennio Antonelli
Meksykański oficer (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Tony Casale
Meksykański żołnierz (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Alberigo Donadeo
Mężczyzna w Posada (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Mal Evans
Brodaty poplecznik Skunka (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Augusto Funari
"Człowiek" Dominga (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Tito García
Maszynista (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Allen Klein
Gruby poplecznik Skunka (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Diana Lorys
Panna młoda (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Lucretia Love
Panna młoda (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Mirta Miller
Panna młoda (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Elena Pedemonte
Panna młoda (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Renato Romano
Skunk (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Thomas Rudy
Meksykański żołnierz (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Isabella Savona
Panna młoda (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Dan Sturkie
Skunk (głos) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Elena Veronese
Panna młoda (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
|
Riccardo Pallottini
(kierownik zdjęć)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Stelvio Cipriani | ||
| Kostiumy | Ocena | |
| Mario Ambrosino | ||
| Montaż | Ocena | |
| Roberto Perpignani | ||
|
Piera Gabutti
(asystent)
|
||
|
Ernesto Triunveri
(asystent)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
|
Stelvio Cipriani
dyrygent
|
||
|
Enrico Ciacci
wykonawca muzyki (sitar) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Vittorio Biseo
charakteryzator
|
||
|
Giusy Bovino
fryzjer
|
||
|
Carboni
perukarz
|
||
|
Pierantonio Mecacci
charakteryzator
|
||
|
Rocchetti
perukarz
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Gastone Carsetti
scenograf
|
||
|
Remo De Angelis
zbrojmistrz
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Bernardino Fronzetti
dźwięk
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
|
Luciano Anzellotti
efekty specjalne
|
||
|
Roberto Arcangeli
efekty specjalne
|
||
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Dante Di Palma
operator kamery (asystent)
|
||
|
Angelo Novi
fotosista
|
||
|
Gaetano Valle
operator kamery
|
||
Pozostałe
Proszę czekać…