Prequel serii „Star Trek”, w którym kapitan Archer z załogą eksploruje kosmos, spotyka nowe rasy obcych i odkrywa rewolucyjne technologie.
Odcinki 98 dodaj odcinek
Sezony
Tajemniczy okręt atakuje Enterprise. Kapitan Archer wydaje komendę powrotu na Jowisza — planuje zainstalować na statku armaty fazowe.
Zagrożeni unicestwieniem przez chorobę, Valakianie proszą doktora Phloxa o pomoc. Doktor dowiaduje się jednak czegoś niezwykłego o innym gatunku z tej samej planety.
Grupa bojowników walczących z Wolkanami porywa Archera i T’Pol. Ekipa Enterprise próbuje odbić jeńców, mimo wyraźnego sprzeciwu Wolkanów.
Tucker i Reed podróżują w kapsule wahadłowej, starając się zlokalizować Enterprise. Wkrótce dowiadują się, że statek został kompletnie zniszczony.
Enterprise leci z misją badawczą. Po drodze statek napotyka okręt wolkański, który krąży po kosmosie już od ponad ośmiu lat.
Porucznik Reed odkrywa samotną planetę, która wypadła ze swojej orbity. Panuje na niej zupełna ciemność.
Załoga Enterprise jest nieprzytomna. W tym czasie na statek napada czterech chciwych Ferengów, którzy plądrują okręt, zgarniając całe cenne zaopatrzenie.
Brygada Enterprise spotyka się z kupcem D’Marrem. Nie ma on w swoich zasobach cennych rud, ale obiecuje wskazać miejsce, gdzie załoga może je dostać.
Czujniki statku wychwytują dziwną energię zlokalizowaną po drugiej stronie pewnego księżyca. Kapitan Archer i chorąży Mayweather badają sprawę.
Na pokładzie Enterprise odbywa się pokojowe spotkanie z grupą Kreetassanów. Przybysze nagle wychodzą, zachowując się tak, jakby coś ich głęboko uraziło.
Ekipa Enterprise planuje wycieczkę na planetę relaksu, Risę. Jednak statek otrzymuje pilną prośbę od Naczelnego Dowództwa Wolkanów.
Enterprise nareszcie leci na Risę, ale kolejna pilna sprawa opóźnia załodze relaks na tej planecie — statek otrzymuje sygnał S.O.S. od małego okrętu.
Enterprise nareszcie ląduje na planecie Risa. Członkowie załogi korzystają z wszystkich dostępnych tam przyjemności.
Enterprise napotyka kolonię Paraaganów zajmujących się górnictwem. Obcy zapraszają załogę na spotkanie. Przedarcie się przez atmosferę planety nie jest jednak łatwe.
Kapitan Archer i agent Daniels zostają uwięzieni w XXXI wieku. Wszystkimi sposobami próbują wrócić do swoich czasów.
T’Pol świętuje pierwszą rocznicę dołączenia do załogi Enterprise. Kapitan Archer i komandor Tucker zapraszają ją na kolację.
Enterprise wchodzi w przestrzeń wypełnioną ukrytymi minami. Jedna z nich — niedziałająca poprawnie, ale aktywna — przyczepia się do kadłuba statku.
Załoga ponownie spotyka się z Kreetassanami, robiąc wszystko, by tym razem nie obrazić swoich gości. Jednak te starania przynoszą dokładnie odwrotny skutek.
Enterprise trafia do kolonii, w której mieści się ośrodek handlu deuterem, lecz miejscowi wcale nie kwapią się do interesów. Czyżby coś ukrywali?

33. Zbieg 2x7

T’Pol prosi kapitana Archera o wzięcie udziału w misji schwytania wolkańskiego więźnia, który umknął jej przed laty.
Po powrocie z tajnej obserwacji cywilizacji przedwarpowej porucznik Reed zauważa, że zostawił na planecie swój komunikator.
Cała załoga traci przytomność podczas zbliżania się do czarnej dziury. Los statku jest w rękach T’Pol.
Hoshi zaczyna czuć się bardzo dziwnie po tym, jak użyła transportera, by nie trafić do strefy burzowej.
Kobieta zamknięta w naprawianej przez Tripa kapsule hibernacyjnej na pokładzie retaliańskiego towarowca nagle odzyskuje świadomość. Trip musi ratować się ucieczką.
Tajemnicza fala zbliża się do Enterprise. Przedstawiciele obcej rasy ostrzegają załogę o zabójczych właściwościach promieniowania i proszą o schronienie na pokładzie.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…