Kolejne pokolenia rodziny Joestarów, w której wszyscy noszą ten sam przydomek, mierzą się z nadnaturalnymi przeciwnikami w różnych okresach historycznych.
Odcinki 190 dodaj odcinek
Rok 1987. Joseph wyrusza do Japonii, usłyszawszy o opętaniu swojego wnuka, który nie chce opuścić celi.
Jotaro wraca do normalności, ukrywając przed światem coś, co Joseph nazywa widmem. Podczas wypadku w drodze do szkoły Jotaro spotyka ucznia o imieniu Kakyoin.
Jotaro ignoruje sprzeciw Josepha i próbuje usunąć wszczepiony do mózgu Kakyoina sterownik Lorda DIO za pomocą swojego widma.
Kakyoin staje do walki z widmem, nie znając jego użytkownika. Tymczasem na pokładzie samolotu do Egiptu Jotaro i jego ekipa spotykają jednego z zabójców Lorda DIO.
Avdol atakuje Polnareffa - kontrolowanego przez Lorda DIO zabójcę - swoją potężną bronią. Jego zwycięstwo wydaje się niemal pewne.
Jotaro i jego ekipa płyną statkiem do Singapuru. Gdy na pokładzie zostaje odnaleziony pasażer na gapę, Jotaro atakuje widmo, którego użytkownik pozostaje anonimowy.

33. Siła 2x7

Drużyna Jotaro napotyka frachtowiec, na którego pokładzie znajduje się zaledwie jeden orangutan. Podczas przeszukiwania statku jego żuraw zaczyna się poruszać.
Grupa Jotaro dociera do hotelu w Singapurze. W swoim pokoju Polnareff wpada prosto w pułapkę użytkownika widma.
Zauważywszy dziwne zachowanie oraz agresję Kakyoina wobec singapurskiego złodzieja, Jotaro zaczyna podejrzewać, że jego towarzysz jest opętany.
Zaatakowany przez dziwne widmo, które objawia się wyłącznie w odbiciu lustrzanym, Polnareff postanawia samotnie pomścić siostrę.
Kakyoin namawia Polnareffa do ucieczki, odkrywszy, że jego sojusznik toczy przegraną bitwę z wrogim widmem.
Dziwaczny guz na ramieniu Josepha nie przestaje rosnąć. Podczas próby jego usunięcia narośl ogłasza, że jest widmem.
Przemierzając górską drogę Jotaro i jego ekipa natrafiają na inny samochód. Polnareff postanawia go ominąć i wjeżdża prosto pod nadjeżdżającą ciężarówkę.
Po odkryciu przerażających zwłok w cichym pakistańskim miasteczku Jotaro i reszta zaczynają podejrzewać, że widmo jest już blisko.
Odkrywszy, że prowadząca hotel starsza kobieta jest użytkownikiem widma, Polnareff naraża się na atak armii przywróconych do życia zwłok.
Jotaro i reszta stają do walki z bezlitosnym zabójcą, który bez wahania zamierza wypełnić wydany przez Lorda DIO rozkaz zabicia jego towarzysza.
Po wysłaniu swoich widm do głowy Josepha Kakyoin i Polnareff odkrywają wrogie widmo, które może oddziaływać na komórki mózgowe.
Jotaro i jego ekipa przemierzają pustynię, na której nie zachodzi słońce, a temperatura sięga zenitu.
Kakyoin śni o parku rozrywki, w którym rozbrzmiewa płacz dziecka. Później do ekipy Jotaro dołącza pewien młody pasażer.
Wszyscy lekceważą obawy Kakyoina dotyczące dziecka. Wszystko zmienia się, gdy Jotaro i reszta trafiają do świata snów.
Na odległej wyspie Jotaro i jego ekipa spotykają ojca Avdola, który postanawia jednak ukryć się w swoim domu. Tymczasem Polnareff odnajduje dziwną lampę.
Wrogie widmo, które wydostało się z lampy, wskrzesza Avdola, spełniając życzenie Polnareffa. Jednak powstały z martwych pragnie jedynie śmierci Polnareffa.
Jotaro wraz z ekipą wyrusza łodzią podwodną do Egiptu, by stawić czoło Lordowi DIO. Jednak tuż przed lądem obserwują niespodziewaną transformację kubka do kawy.
Uciekający z łodzi podwodnej przed zmieniającym kształty wrogim widmem Jotaro i jego ekipa natrafiają na konstrukcję, która przypomina podmorskie tunele.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…