KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

Gwarancja - wysyłać czystą czy wypełnioną ? 3
Gelo1

Witam,

Mam pytanie a’propo wysyłania Wiwy w ramach gwarancji door to door.
Czy przy wysyłce karta gwarancyjna ma być czysta (taką jest w książeczce) czy ma być wypełniona przez pracownika sklepu (czyli data zakupu nr seryjny pieczątka itp itd).
Mam czystą i nie wiem czy fatygować sie do sklepu po wypełnienie jej czy nie?

Jaką należy wysłać ?

Czy należy wysyłać też paragon – dowód zakupu ?

Próbowałem się dodźwonić do proabitu ale lipa :( a na maile na razie nie odpowiadają.

Chciałbym wysłać sprzęt – po ponad roku padł częściowo, nagle padł częściowo – nie wyświetla się "ekranik", padły klawisze wysuwania tacki, stop i play. No i rwie filmy divixowe, jakiś problematyczny sie zrobił, zresztą zawsze troche był a’propo odtwarzania divixow ;/

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź, szczególnie od osób które reklamowały sprzęt.

Grzegorz

rutra

Koniecznie gwarancja musi być podbita w sklepie w którym kupowałeś, paragon powinien być przypięty zszywaczem do gwarancji, nigdy nie zginie i jak będą go chcieli obejrzeć to będą go mieć pod ręką. Po za tym warto sobie paragon skserować, bo paragony lubią wyblakać, i po jakimś czasie dupa z paragonu i gwarancji.
Oczywiście musisz się dodzwonić do proambitu, bo podadzą ci telefon do najbliższego twojej miejscowości kuriera z którym Proambit ma podpisaną umowe, za każdą inną firmę zapłacisz za przesyłkę, pomimo posiadania aktualnej gwarancji.
Dzwoń do skutku, ja straciłem 2 godziny na telefonie aby do nich się dodzwonić, ale o dziwo wszystko ładnie, prosto i grzecznie zostało mi wytłumaczone.
Pozdrawiam

Pawel

> rutra o 2007-10-19 15:45:20 napisał:

> Oczywiście musisz się dodzwonić do proambitu, bo podadzą ci telefon do
> najbliższego twojej miejscowości kuriera z którym Proambit ma podpisaną
> umowe, za każdą inną firmę zapłacisz za przesyłkę, pomimo posiadania
> aktualnej gwarancji.

Niekoniecznie. Wystarczy wejść na www.opek.com.pl i tam są telefony do regionalnych przedstawicielstw Opeku, więc szukamy tego najbliżej naszego miasta i dzwonimy.

Anita_Nowakowska

Dokładnie. Do serwisu w ogóle nie musisz dzwonić, chyba że chcesz się spytać czy problem rozwiążesz sam wgrywając nowy soft.
Kuriera możesz zamówić z Opek.com.pl i po prostu wysłać przesyłkę na koszt serwisu (Linepro, wcześniejszy Proabit – pewnie to masz jeszcze na karcie gwarancyjnej).
Także zachowaj nr nadania przesyłki – to on będzie przede wszystkim wymagany jeśli będziesz chciał sprawdzić co z reklamacją.

Jeżeli chodzi o paragon, to jak kupowałeś w sklepie stacjonarnym, to możesz go dołączyć na wszelki wypadek, ale sama po naszym sklepie wiem, że nie jest szczególnie wymagany. Przy sprzedaży internetowej nie ma obowiązku wysyłania paragonu wraz ze sprzętem, a pewnie różnie bywa z ich dostarczaniem późniejszym.

Proszę czekać…