Nie samym filmem człowiek żyje i tutaj mogą się udzielać wszystkie osoby, które interesują się filmem, ale niekoniecznie chcą o nim rozmawiać.
Wpisujcie tytuły gier, które ogrywacie ostatnio i polecajcie dobre growe produkcje, zapraszam.
Ja ostatnio lubię grać po pijaku w gry wyścigowe, zagrywałem się w Need For Speed Rivals (7/10) i następnie w Need For Speed z 2015 roku (6/10). Fajnie się jeździ na bombie xD
Właśnie zakupiłem Need For Speed Payback na Origin, zara się najebie i zagram.
> Adrenochrom o 2018-10-27 17:10 napisał:
> Ja ostatnio lubię grać po pijaku w gry wyścigowe, zagrywałem się w Need For
> Speed Rivals (7/10) i następnie w Need For Speed z 2015 roku (6/10). Fajnie się
> jeździ na bombie xD
Zagraj sobie w gtaV w roleplay, to dopiero ubaw (po pijaku oczywiście).
> Zasumitra o 2018-10-27 17:14 napisał:
>
> Zagraj sobie w gtaV w roleplay, to dopiero ubaw (po pijaku oczywiście).
Kuźwa GTA 5 kupiłem chyba jakieś półtora roku temu i do tej pory pograłem chyba tyko z godzinkę.
> Zasumitra o 2018-10-27 17:20 napisał:
>
> Może to czas odświeżyć tytuł.
No chyba raczej, bo wydałem 150 zeta za wersje PC i leży już prawie 2 lata odłogiem.
Teraz kupiłem za 10 zł ten polski szajs https://youtu.be/A1vt3XwgXFQ i bendem grau w gre, jak Pan Bóg przykazał.
> rolnik_postepowy o 2018-10-27 18:58 napisał:
> Colin McRae 2.0
> Worms World Party
Dwa okuratne wspaniałe klasyki, oj grało się grało, Worms Armagedon było też w pytę.
> ZSGifMan o 2018-10-27 20:48 napisał:
> To dopiero była dopiero gra!
>
>
>
> A Moto Racer ktoś pamięta?
> To był jakoś 1996-97 rok :)
>
>
>
>
Grałem w Moto Racer 2 i Moto Racer 3.
A grał Pan w Test Drive 5?
Dopyerdzielało się tam powyżej 200kmh na Powell Street co dawało efekt jak przy Ski jump bo można było dosłownie przelecieć przez kilka spadków :-)
> Michael_Corleone o 2018-10-27 22:36 napisał:
> A grał Pan w Test Drive 5?
> Dopyerdzielało się tam powyżej 200kmh na Powell Street co dawało efekt jak przy
> Ski jump bo można było dosłownie przelecieć przez kilka spadków :-)
Ja grałem w Test Drive 6 ale był mega lipny 3/10.
Proszę czekać…