Hulk podbija USA! 0

Tym razem, to nie zielony ogr Shrek a siłacz Hulk rządzi w kinach i zarabia miliony!

W tym tygodniu w USA dwie długo oczekiwane premiery. Najpierw nowa wersja Hulka tym razem już pod skrzydłami Marvel Studios, która zarobiła najwięcej. Wynik chociaż okazały ($54M), to niższy o 8 milionów od poprzedniej wersji filmu z 2003 roku. Być może wpływ na to miała silna konkurencja ze strony superprodukcji, które cały czas wywierają mocny wpływ na pierwszą dziesiątkę Box Officu (Indiana Jones, Iron Man, Narnia). Hulk z 2003 roku zarobił łącznie blisko 242 miliony i wydaje się mało prowadopodobne, żeby nowa odsłona ten wynik pobiła. Gwiazdy jakie pojawiły się tym razem na ekranie: Edward Norton, Liv Tyler a szczególnie Norton grający Hulka mogą okazać się mniejszym magnesem od duetu Eric Bana ( przed Hulkiem miał tylko jedną istotną rolę w filmie Helikopter w ogniu) oraz Jennifer Connelly.

The Incredible Hulk 2008The Incredible Hulk 2008

Zdarzenie w reżyserii M. Nighta Shyamalana, dzięki znanemu nazwisku reżysera od dawna budziło zainteresowanie. Nazwisko wystarczyło jednak tylko, żeby zarobić 30 milionów dolarów i zająć 3 miejsce w Box Officie za wojowniczą Pandą. Niestety faktem jest, że od czasu Szóstego zmysłu tylko Osada mogła się podobać a Kobieta w błękitnej wodzie okazała się kompletną porażką reżysera! Oczywiście fan klub miłośników pewnie się z tym nie zgodzi, ale jeśli ktoś raz zawiesi wysoko poprzeczkę, to później trzeba ją już tylko podnosić w górę. Opis dystrybutora filmu Zdarzenie mówi: Pełen zaskakujących zwrotów akcji thriller science fiction o obcej cywilizacji, której przedstawiciele pragną podbić naszą planetę buntując przeciwko ludziom przedstawicieli ziemskiej flory i fauny. Czyli jest paranoja z Osady, kosmici ze Znaków plus fauna i flora z Kobiety w błękitnej wodzie. Widzowie mogą mieć obawy, czy nie rozczaruja się podobnie jak idąc na film Kobieta w błękitnej wodzie z przekonaniem, że obejrzą film fantasy!

ZdarzenieZdarzenie

Debiutującego w USA Hulka oraz Zdarzenie od piątku można równiez oglądać w naszych kinach. Z filmów z pierwszej dziesiątki 4 produkcje jeszcze nie dotarły do Polski. Nie zadzieraj z fryzjerem zobaczymy we wrześniu, The Strangers w sierpniu, Kung Fu Panda na początku lipca a Seks w wielkim mieście już za tydzień. , które zadebiutowało wynikiem $21M na razie nie ma daty premiery, ale powinno to być jeszcze w tym roku.

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 6

Avatar square 200x200
Grzegorz Borowiecki 2008-06-16

odnosnie Hulka sie nie wypowiadam – bo nie wiem czy film jest dobry i czy uda sie przycmic poprzednia wersje – chociaz poprzednia jest tak malo wyrazista ze bardziej chodzi o to czy uda sie zbudowac nowy wizerunek Hulka ….

Finansowo mysle ze wynik bedzie gorszy – naprawde obecnie jest tyle filmow gdzie olbrzymie pieniadze sa wydawane na wybych eksplozje itp ze sadze ze ten film sie szybko znudzi….

Anonimowy 2008-06-16

Prawda jest taka, że… reżyser na 7 filmów wyreżyserował 4 świetne , 2 słabsze ,a Zdarzenia jeszcze nie widziałem.

Adam Siennica 2008-06-16

Reżyser się stacza. Nic nie pobiło, ani nie dorosło do poziomu "Szóstego Zmysłu".

Niezniszczalny i Znaki były fajne i to widać w zarobkach. Nie było to na takim poziomie, ale się podobało.

Wolfie, ostatnie filmy coraz mniej się podobały. "Osada" jeszcze ok, zarobiła ładne 260 milionów. Nie mam nic do tego filmu, ale "Lady in the Water" to był najbardziej tragiczny film jaki można było nakręcić. Recenzje dostawał gorsze niż Moda na Sukces i widzowie również tak ocenili film czego efektem były zarobki w wysokości 72 milionów dolarów, co przy budżecie 75 milionów oznacza kompletną klapę. Szanuję, że może ci się podobać, ale nie unoś sie:) Fakty mówią same za siebie. Wiadomo, że kasa nie świadczy o jakości, lecz na pewno odrobinę jest jej wyznacznikiem :)

Zdarzenie zbiera jeszcze gorsze recenzje i dla wszystkich jego zarobki są niewiarygodnym zaskoczeniem. 2 lata temu Lady in the water miała premierę też w czerwcu i osiągnęła zyski 18 milionów na debiucie, lecz potem spadki frekwencji było niesamowicie duże. Tutaj raczej też tak może być. Jak zarobi 100 milionów na całym świeieto super, ale sam musisz przyznać, że stać go na więcej :)

Co do Hulka, recenzje zbiera bardzo dobre, widzom się poodoba. Będzie mu ciężko zarobić wielkie pieniądze, z uwagi na to, że widzowie niechętnie podchodzą po porażce pierwszego filmu, który w USA nie ma wielu wielbicieli. Jednak bez problemu powinien w usa zarobić te 160 i łącznie z 300, bijac poprzedni film :)

Grzegorz Borowiecki 2008-06-16

wiesz wierze Ci na slowo ze Ci sie podobal :) film Znaki zarobil tyle dzieki temu ze gral tam Mel Gibson … ktory jak wiadomo dziala jak megnes … plus rozstrzygniecie zagdki tajemniczych znakow na polach … zapowiadal sie fajny film i kazdy sie chcial przekonac czy tak bedzie …. niestety byla porazka a jedyna akcja z ufuludkiem wygladala jak filmy krecone w latach 20 poprzedniego stulecia …. Niezniszczalny znowu spojrz na obsadae … dwa nazwiska na ktore ludzie zawsze kupia bilety … wiec wyniki finansowe nie swiadcza jeszcze o jakosci filmu …. dla mnie Szosty zmysla i OSada do klasyka … pozostale filmy to cos co jest znacznie ponizej oczekiwan …. ale tak jak napisalem wszystko zalezy od tego jak wysoko zawiesimy poprzeczke ….

Anonimowy Grzegorz_Borowiecki 2008-06-16

Chcesz mi powiedzieć ze wszystkie filmy Z Melem zarobił 408 mln?, to ja ci powiem że jego film sa kasowe, ale właśnie Znaki zarobiły najwięcej z jego wszystkich filmów (nielicząc Pasji, ale on tam nie wystepował)
To ty nie wiedziałeś kto robi znaki na polach?? Od samego początku było przecież wiadomo, wiec nie ma tu żadnej zagadki.
Scena z ufoludkiem może rzeczywiście przypomina stare filmy, ale zauważ ze film właśnie bazuje na starych klasycznych produkcjach.

Wyniki finansowe może i nie świadczą o jakości filmu, ale za to moja opinia na pewno ;-), zauważ tez że to jedyny chyba film który do bohaterów komiksowych podchodzi na poważnie.

To że ty uznałeś że Znaki i Niezniszczalny za złe filmy nie znaczy ze są porażkami.

Anonimowy 2008-06-16

Niestety faktem jest, że od czasu "Szóstego zmysłu" tylko "Osada" mogła się podobać a " Kobieta w błękitnej wodzie" okazała się kompletną porażką reżysera! Oczywiście "fan klub miłośników" pewnie się z tym nie zgodzi,

No jasne ze się nie zgadzam z tym, co to znaczy tylko Osada mogła sie podobać????, może ku*wa nie uwierzysz ale mi sie bardzo podobały oprócz Osady tez Znaki i Niezniszczalny i patrząc po ilości zarobionych pieniędzy Znaki – 408 mln dolarów, Niezniszczalny -248 mln dolarów to dochodzą do wniosku ze nie tylko mnie sie podobały,

a i jeszcze jedno film Zdarzenie kosztował jedynie 60 mln $ , wiec 30 mln start jest dobra kwotą , zwłaszcza patrząc na nie przychylne recenzje.

Proszę czekać…