Pozostała Ekipa |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Dungeons & Dragons: Złodziejski honor
oświetlenie
|
7.1 | 2023 | |
Eternals
tworzący w technologii cyfrowej
|
6.2 | 2021 | |
Czarna Wdowa
tworzący w technologii cyfrowej
|
6.6 | 2021 | |
Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie
tworzący w technologii cyfrowej
|
5.9 | 2019 | |
Bumblebee
tworzący w technologii cyfrowej
|
6.4 | 2018/I | |
Aquaman
tworzący w technologii cyfrowej
|
6.7 | 2018 | |
Han Solo: Gwiezdne wojny – historie
efekty cyfrowe
|
6.6 | 2018 | |
Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi
efekty cyfrowe
|
6.3 | 2017 | |
Żywioł. Deepwater Horizon
tworzący w technologii cyfrowej
|
6.9 | 2016 | |
Pacyfikator
efekty cyfrowe
|
6.3 | 2005 | |
Harry Potter i Czara Ognia
tworzący w technologii cyfrowej
|
7.3 | 2005 | |
Zaginiony świat: Jurassic Park
efekty cyfrowe
|
7.0 | 1997 | |
Twister
efekty cyfrowe
|
6.6 | 1996/I | |
Mission: Impossible
efekty cyfrowe
/
animator
|
7.2 | 1996 | |
Tunel
efekty cyfrowe
|
6.5 | 1996 | |
Kongo
grafik komputerowy
|
5.7 | 1995 | |
Znak smoka
efekty cyfrowe
|
5.8 | 1994 | |
Gwiezdne wojny: Część IV – Nowa nadzieja
efekty cyfrowe (niewymieniony w czołówce)
|
8.0 | 1977 | |
Aktorzy |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
ILM and "Minority Report"
On sam
|
- | 2002 |
Znana również jako:
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o osobie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tej osoby:
Proszę czekać…