Jarmusch próbuje przywrócić magię z Kawy i papierosów, ale dziaders-reżyser nie wykrzesuje z siebie tej samej energii, która jeszcze paręnaście lat temu zrobiła z niego tak kultową personę.
przeczytaj recenzję
Po seansie zostajemy z większą liczbą pytań (niż odpowiedzi), ale ma coś w sobie ten tytuł – rozkminia się go jak sprawnie napisaną rozprawę filozoficzną, której zabrakło jedynie lepszej konkluzji.
przeczytaj recenzję
Każdy – niczym u Vargasa Llosy – będzie tu ofiarą systemu i własnego ego. I chyba o tym tak naprawdę opowiada "Jay Kelly": o poświęceniu się dla sztuki, dla jej końcowego, ponadczasowego efektu.
przeczytaj recenzję
Najnowszej komedii Feiga bliżej będzie do powieści Richarda Osmana niż Christie. Natomiast sam finał to – po raz kolejny – mokry sen Wattpadowców.
przeczytaj recenzję
To taki wykalkulowany teatr. Film Richarda Linklatera wygląda tak, jakby Tennessee Williams, Eugene O'Neill i Arthir Miller spotkali się w jednym barze i napisali sztukę z myślą o wielkim ekranie.
przeczytaj recenzję
Drugi rozdział ma w sobie masę emocjonalnego rażenia i powoduje, że wciąż ufamy twórcom, którzy proponują nam wielkie kino na jeszcze większym ekranie.
przeczytaj recenzję
"Queer" Luci Guadagnino to taki papierek lakmusowy – pod przykrywką ładnych ujęć i pięknych kostiumów kryje się produkt filmopodobny. Nudny, wtórny i po prostu nijaki.
przeczytaj recenzję